N40
jo aikoja sitten vastaavanlaisesta "ongelmasta", että olenko omituinen nainen kun minustakaan ei ole mukavaa kun mieheni on kokoajan kiinni, ei niinkään tisseissä, mutta alapäässä. Haluan läheisyyttä ja myös mieheni haluaa, mutta miehelleni läheisyys oli sormet sisälläni ja minä taasen olisin ollut kainalossa ja katsellut vaikkapa telkkua tai olla muuten vaan. Jopa viime kesänä ruokapöydässä ,kun mieheni oli syönyt ennen minua tuli hän kyykkyyn viereeni ja tunki hameen alle kätensä ja sitten sisääni ja lukuisia kertoja päivän mittaan aina tilanteessa kuin tilanteessa. Kun sitten sain selvitettyä asian niin että mieheni tajusi että se ei oikeasti ole kivaa kun kuivaan tavaraan tungetaan väkisin sormia, niin se sattuu. Ja että minua kyllä nolottaa äärettömästi jos olen housut nilkoissa ja ovesta pöllähtää joku, on se sitten vieraita tai omaa porukkaa yms.. Ja vielä että en ole uskaltanut kieltää tekemästä niin, koska pelkään että tyyli on sitten että ei sitten kosketa. No, meillä "ongelma" on ratkennut. Mieheni jatkaa kyllä toimiaan, mutta huomattavasti harvemmin (päivittäin, mutta ei 100 kertaa), hellemmin ja kahden kesken ollen, josta usein tilanne kehittyy rakasteluun asti tai muuhun hellimiseen esim. käsin tai suulla.