Pitää toki parisuhdetta hoitaa, mutta...onko se mielestäsi vain rintojen puristelua. Kysy vaimoltasi pitääkö hän siitä, jos hän on kohtelias tms. hän ei kehtaa kieltää, mutta jos hän vastaa totuudenmukaisesti niin luulen että hän on jo epätoivoinen kanssasi ja miettii kovasti mitä sinun kanssasi tekisi, varaudu siis lempatuksi tulemiseen.
Ja esileikki on ihan jees, itsekin joskus pidän siitä että mieheni kanssa se kestää tuntikausia ei siis pelkästään rintojen hyväily, vaan suutelu, alapään sively myös sekä ohimennen hipaisu johonkin ja sitten kun olemme jo liian kiihkeitä niin sitten asiaan. Mutta harvemmin noin pitkään teemme, jos se olisi jokapäiväistä se alkaisi maistua puulle. Normaali esileikki viikolla kestää paljon lyhyempään.
Suon miehelleni hyvänolon tunteen mielelläni, itse haluan seksiä paljon useammin kuin hän ja minä useimmin teen aloitteen siihen, mutta tosiaan kyllästyisin jos hän puristelisi vaikka joka päivä rintojani, joku yksityisyys sentään pitää naisellakin olla.
Puolen/tunnin välein puristelu on jo tosi kiusallista, en usko kenenkään naisen siitä pitävän.
kerroin miehellenikin kirjoituksestasi ja hän muisteli kouluaikojaan yläasteella kun muutama murrosiäinen poika oli aina puristelemassa tyttöjen tissejä, jo silloin hän ei ymmärtänyt tuollaista eikä kukaan muukaan fiksu nuorukainen, mutta tuollaiset murrosikäisen temput säilyvät näköjään näillä puristelijoilla koko iän, eivätkä he kunnioita naista ikinä, koska ajattelevat vain itseään, ja kuvittelevat naisten tykkäävän siitä mistä itse pitävät.