Tissien ym. alinomainen koskettelu

• Viestiketjun aloittaja Naimisissa
  • Ensimmäinen viesti
Kysyttää
"Minuun ei voi sitten koskea mihinkään, sillä viritys voi alkaa mistä vain."

Tässä on isoja eroja. Mutta toisen alueet ovat erogenisempia kuin toiset.
Olisiko sinusta miellyttävää, jos nainen koko ajan puristelee pallejasi koko ajan ja vielä kivuliaasti?

Ellonen
Olet varmaan vähän yksinkertainen; kotiintuloseremoniana rintojen hyväily... ei kättelykään ole ok, no senhän mainitsit vain koska kiukustuit kun emme ymmärrä outoja tapojasi.

Rintojen ja alapään koskettelu kuuluu esileikkiin joka johtaa kohtapuoleen seksiin. En yhtään ihmettele ettei vaimosi tee aloitetta seksiin, missä välissä tekisi jos koko ajan kopeloit häntä klo 18-22 ja 7-9. Hienoa että muina aikoina annat hänen olla rauhassa, huh mikä ääliö olet! Siis olet hänen kimpussaan heti töistä tullessa ja heti aamulla! Ja vielä kehtaat sanoa että annat aikaa olla rauhassa! Vaimonasi etsisin vähän äkkiä uuden fiksun miehen, eihän sinulla ole käytöstapoja ollenkaan.

Itse pidän rintojen koskettelusta ja hyväilyistä, mutta jatkuva sellainen pistäisi luultavasti vihaamaan rintojen sipaisuakin. Onneksi oma mieheni on fiksu eikä ole niissä koko ajan kiinni, enkä ole moisista miehistä ikinä kuullut, siis sellaisista jotka ovat kimpussa koko ajan. Itse teen myös aloituksen seksiin toi usein, mutta en varmaan tekisi ikinä jos sinä olisit mieheni.

RJV
Aina on valitettu esileikin lyhyyttä, mutta kun olen pidentänyt sen muutaman tunnin mittaiseksi, niin se onkin liian pitkä ja tosipaha asia. Mikä olisi esileikin oikea pituus? Vaikkapa sekunnin tarkkuudella. Voitte myös kuvailla millälailla hoidatte parisuhdettanne tuon 18- 22 välisen ajan.
Tuo kokoajan käsite vähän hämää. Tuskin kukaan 24 tuntia vuorokaudessa on rinnoissa kiinni. Minullakin kyseisten kuuden tunnin aikana se tapahtuu puolen/tunnin välein ja usein harvemminkin. Riippuen mitä muuta tekemistä on. Parisuhdettakin pitää hoitaa. Neuvojen puutteessa on tuo rintojen hyväily tuntunut jotenkin luontevalta. Yksinkertaisesti en ole milloinkaan osannut ajatella hyväilyjen tuntuvan naisesta vastenmielisiltä. Ai, niin minähän olenkin vähän yksinkertainen, se selitti koko homman.
Hyväilyt aiheuttavat miehelle myös mielihyvän tunteen. Sitäkö ei hänelle sallita?

Ellonen
Pitää toki parisuhdetta hoitaa, mutta...onko se mielestäsi vain rintojen puristelua. Kysy vaimoltasi pitääkö hän siitä, jos hän on kohtelias tms. hän ei kehtaa kieltää, mutta jos hän vastaa totuudenmukaisesti niin luulen että hän on jo epätoivoinen kanssasi ja miettii kovasti mitä sinun kanssasi tekisi, varaudu siis lempatuksi tulemiseen.

Ja esileikki on ihan jees, itsekin joskus pidän siitä että mieheni kanssa se kestää tuntikausia ei siis pelkästään rintojen hyväily, vaan suutelu, alapään sively myös sekä ohimennen hipaisu johonkin ja sitten kun olemme jo liian kiihkeitä niin sitten asiaan. Mutta harvemmin noin pitkään teemme, jos se olisi jokapäiväistä se alkaisi maistua puulle. Normaali esileikki viikolla kestää paljon lyhyempään.

Suon miehelleni hyvänolon tunteen mielelläni, itse haluan seksiä paljon useammin kuin hän ja minä useimmin teen aloitteen siihen, mutta tosiaan kyllästyisin jos hän puristelisi vaikka joka päivä rintojani, joku yksityisyys sentään pitää naisellakin olla.

Puolen/tunnin välein puristelu on jo tosi kiusallista, en usko kenenkään naisen siitä pitävän.

kerroin miehellenikin kirjoituksestasi ja hän muisteli kouluaikojaan yläasteella kun muutama murrosiäinen poika oli aina puristelemassa tyttöjen tissejä, jo silloin hän ei ymmärtänyt tuollaista eikä kukaan muukaan fiksu nuorukainen, mutta tuollaiset murrosikäisen temput säilyvät näköjään näillä puristelijoilla koko iän, eivätkä he kunnioita naista ikinä, koska ajattelevat vain itseään, ja kuvittelevat naisten tykkäävän siitä mistä itse pitävät.

tuli..
Oletko, RJV, ihan tosissasi? Lue uudelleen aloitusviesti, se saattaa hyvinkin olla vaimosi kirjoittama.

Oletko puhunut vaimosi kanssa, mitä hän pitää siitä, että koskettelet jatkuvasti hänen erogeenisiä alueitaan? Jos vaimosi oikeasti tykkää tavastasi, eikä vaan miellyttääkseen sinua ole pitävinään, niin sittenhän kaikki on teillä hyvin.

Parisuhdetta pitää hoitaa, totta, mutta hoidolla tuskin tarkoitetaan rintojen hoitoa -vaikka niitä parillinen määrä onkin.

RJV
Kysytty on jo aikoja sitten, sillä pelästyin itsekin tuota aloitustekstiä lukiessani, kun se kuvasi jotenkin niin osuvasti toimintatapojani. Heti oli pakko käydä kysymässä. Onneksi sain vapauttavan vastauksen. " Minä kyllä kiljaisen jos tuntuu ilkeältä tai kutittaa."
Lempatuksi tulemista en pelkää. Sitä ei tule tapahtumaan ainakaan näillä näkymin, sillä en aio mennä vieraisiin. Sitäkin olen kysynyt. Lehdestä luin kirjoituksen jossa ehdotuksena oli, että avioliitto solmittaisiin 7:ksi vuodeksi kerrallaa. Jonka jälkeen se päättyisi tai sitten voisi sen uusia 7:ksi vuodeksi. Kysyn tätä vaimoltani olisiko hyvä idea. Vastaus tuli heti. " Ei ole, olen solminut liiton eliniäksi." Tuntui jopa siltä, etten ole sittenkään ihan huono puoliso.
Kouluaikana en ole tyttöjen rintoihin kajonnut enkä pitkään aikaan sen jälkeenkään. Olin 28 vuotias kun tutustuin nykyiseen vaimooni ja sitä ennen ei ole ollut muita suhteita. Haaveena kylläkin mutta minkäs teet kun arka olin. Kirjeitse muuten tutustuin vaimooni. Eli vanhanajan netti.
Tarkennuksena vielä kerran ja lukekaa tämä sitten kolmeen kertaan, jotta jää paremmin mieleen.
En puristele vaimon rintoja, vaan hellästi silittäen tai vaan kädessäpitäen, kun ne ovat niin käteen sopivat. Kun hän saa tarpeekseen, niin hän sanoo, "nyt ne on jo tarpeeksi sileät." Muuten mikä on miehen kämmenen kuppikoko?
Mitään en tee hänelle väkisin. Olen pyytänyt häneltä josko hän välillä tekisi aloitteen tai kertoisi mistä hän tykkäisi. Vastaus oli, " se on niin vaikeata kertoa ja miehen pitää tietää miten toimitaan."
On tämä keskustelu kuitenkin sen verran vaikuttanut, että selvästi arastelen rintojen koskettelua. Sitä joutuu jopa ihan ajatuksen kanssa torjumaan oman käden liikettä ettei ne vaan osuisi vahingossa rintoihin.
Ehdotuksia mitä tilalle?
Rintoihinko voi koskea vaan ja ainoastaan makuuasennossa?

tuli..
RJV, jos vaimosi on tilanteseen tyytyväinen, kuten myös sinä, niin miksi ihmeessä sinä alkaisit vierailta ihmisiltä saamiesi kommenttejen perusteella muuttamaan itseäsi tai käyttäytymistäsi? Olet jo kysynyt vaimoltasi ja antanut hänelle tilaisuuden kertoa toiveistaan, voisiko sanoa, että vastuu siirtyi hänelle? Osasithan tulkita vaimosi kehonkielen kun hän sanoi että asia on ok?

Vakka on kantensa löytänyt.

V.I.P.
Julkisilla paikoilla yleisesti hyväksytty käyttäytyminen on se raja, jota ei tulisi ylittää. Minun mielestäni kotona ja sängyssä voidaan tehdä ihan sitä mistä kumpikin tykkää. Tuntui vähän oudolta lukea otsikko, sillä ei niitä sallivuuden rajoja yksityisyyteen ja kotona käytäytymiseen täältä saa, mielipiteitä toki.

Ellonen
No ilmeisesti olet muuten sitten ihan ok mies, sinä olet vain rintafriikki. Tai sitten vaimollasi ei ole kokemusta muista miehistä, eikä tiedä että muut miehet eivät hiplaa rintoja noin usein.

Oletko ajatellut mitä tekisit jos vaimosi saisi rintasyövän ja rintoja ei enää olisi, jättäisitö hänet, koska rinnat ovat näköjään tärkeintä naisessa mielestäsi...
Muistaakseni kaksi naista kymmenestä saa rintasyövän nykyään. Useimmat miehet tukevat naisia jos näin käy, mitä tekee kaltaisesi mies? Olisi kiva tietää.

On tästä palstasta ollut hupiakin meille mieheni kanssa, olemme tänään leikkineet sinua; menen usein kouraisemaan mieheni kepeksiä ja hän tarraa brutaalisti minun rintoihini samalla muristen...hihhih

RJV
Ellonen
Toivon menestystä uudenlaiselle harrastuksellenne. Eikä ollenkaan hassumpi harrastus. Muistakaa hellät otteet puolin ja toisin. Kumpaakaan ei saa satuttaa. Ainakin se näyttää olevan hauskaa.

Vaimollani ei ole kokemuksia muista miehistä, ei ainakaan tunnusta.
Tuon mahdollisen rintasyövän suhteen asia on kohdallaan. En varmasti rintojen menetyksen tähden vaimoani hylkäisi. Liittomme on muutenkin vahva, en näe mitään uhkatekijää tällä hetkellä mikä uhkaisi suhdettamme. Ehkä olettekin huomannut kirjoituksistani, että sydänmessäni toivoisin muidenkin ihmisten liittojen olevan yhtä vahvat. Näkemykseni mukaan puolisoa vaihtamalla ei asiat välttämättä parane. Yhteiseen hiileen pitää uskaltaa puhaltaa vaikenakin aikoina.

Tuli
Tuskin minä tapojani muutankaan. Siitä alkuperäisestä kirjoituksesta pelästyin lähinnä sitä josko vaimoni ei vaan kerro kaikkia tuntemuksia rinnoistaan, kun muillakin naisilla tuntui olevan rintoihin koskeminen tosi arka asia.
Siinä se yksi ongelma onkin vaimoni on arka kertomaan toiveistaan. Helposti tulee kysyttäessä, "älä tenttaa." Mistä syystä kyselen täältä vierailta ihmisiltä, joista teen omat johtopäätökset. Kas kummaa mistä tuo miehen johtajuus tuli taas esille.

heh heh.
RJV, kyselet kyllä, mutta saanut olet tavattoman huonoja vastauksia liittyen sinun avioliittoosi. Jos te olette kymmeniä vuosia yhdessä hinkanneet, niin miksi ehjää korjaamaan.

Huomasin muuten, että aloit varoa koskemasta vaimoasi rintoihin tämän keskustelun perusteella. on todella vahinko, jos näitä mielipiteitä ottaa ainoana totuutena; siinä alkaa itsekin uskoa, että rintoihin ei saa koskea. Ja varsinkin hellä ja huolehtivainen mies OTTAA tosissaan, jos hänelle sanotaan, että hän vain satuttaa. Eli nyt sinun on alettava työstää näitä mielipiteitä mielestäsi ja jatkettava hyvää yhteistä elämäänne teidän tavallanne ja uskoisin vaimosi kyllä ilmoittavan , jos häntä sattuu. Aivan sama problematiikka tulee miehelle, jos nainen on raskaana..

kyllästynyt..
RJV, saat sinisen taustan lainaukseen, kun painat tuota ''Lainaa -tekstiä joka löytyy jokaisen kirjoituksen oikeasta alareunasta.

Asiaan: mieheni ei tottele jos käsken jättämään tissit hetkeksi rauhaan. Ei auta sanominen, ei huutaminen, ei miehen pois työntäminen, ei miehen läimäiseminen kädellä tai esineellä, ei pois meneminen. Olen toivoton. Perustellut olen kaikin keinoin ja jopa koittanut kostaa puristelemalla palleja. Tämän mies tietty voi estää kun on vahvempi. Aargh! Kyllä niitä saa päivittäin huomioida, mutta ei 10min välein ja niin että se tuntuu epämiellyttävältä. Kädestä pitäen olen näyttänyt, että voi silittää näin ja näin, mutta mies ei halua, pitää saada vatkata ja puristaa ym.

jätä jätä täjä
Alkuperäinen kirjoittaja Huilu:
Jätä tuollainen mies, löytyy niitä parempiakin tuollaisen ääliön tilalle jotka arvostavat sinua.
Juu kannattaa jättää. Esimerkiksi sellainen on parempi, joka tulee kotiin viihteeltä toisena päivänä ja ei puristele. parempi vaihtoehto on myös äijä, joka kotiin tullessaa vain pieraisee ja kyselee ruokaa sohvalta. Ehdottomasti paras vaihtoehto on mies, joka on käynyt töistä tullessaan kaupassa, ostamassa mäyräkoiran.

LadyVonTapa
Alkuperäinen kirjoittaja jätä jätä täjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Huilu:
Jätä tuollainen mies, löytyy niitä parempiakin tuollaisen ääliön tilalle jotka arvostavat sinua.
Juu kannattaa jättää. Esimerkiksi sellainen on parempi, joka tulee kotiin viihteeltä toisena päivänä ja ei puristele. parempi vaihtoehto on myös äijä, joka kotiin tullessaa vain pieraisee ja kyselee ruokaa sohvalta. Ehdottomasti paras vaihtoehto on mies, joka on käynyt töistä tullessaan kaupassa, ostamassa mäyräkoiran.
Jep, eli maailmassa on kahdenlaisia miehiä:
1. tissienpuristelijoita, jotka eivät ole alkoholisteja
2. alkoholisteja, jotka eivät ole tissienpuristelijoita

Eli johtopäätelmänä alkoholisoituneet miehet eivät koske tisseihin ja tissienpuristelijat eivät käytä alkoholia.

Mikä idiootti. On katsos olemassa lisääkin miesryhmiä - ja useimmat niistä huomattavasti laadukkaampia kuin nämä kaksi aiemmin mainittua. Minä en ole koskaan sortunut noin luokattomiin juntteihin. Miksi pitäisi?

RJV
Sinisestä pohjasta vielä. Entä jos haluaakin lainata vaan osan tekstistä, niin sininen taustakin häviää.
Ehdottomasti vaimon rintoja ei saa puristella niin että sattuu. Koska puhe ei auta, niin auttaisko lähestymiskielto tai vihanen koira.
Vaimoni tykkää kovasti rintojen koskettelusta, sillä tänäänkin kun kävin vaan sipasemassa, niin hän sanoi. Mihin tuollanen kiire yleensä olet viipynyt pidempään, joten ei auttanut muu kuin helliä pidempään.

atk tukihenkilö:)
Alkuperäinen kirjoittaja RJV:
Sinisestä pohjasta vielä. Entä jos haluaakin lainata vaan osan tekstistä, niin sininen taustakin häviää.
"[/quote]" Säilytä nuo merkit lainauksen alussa ja lopussa, väliltä voit maalata ja poistaa tekstiä.

atk ...
Alkuperäinen kirjoittaja atk tukihenkilö:):
Alkuperäinen kirjoittaja RJV:
"
" Säilytä nuo merkit lainauksen alussa ja lopussa, väliltä voit maalata ja poistaa tekstiä.
[/quote]

Siis merkki oli hakasulkeissa quete

karismaako.
Minun piti olla tuossa reilu viikko rinnoista vapaalla vyöhykkeellä korven keskellä. Olinkin siellä, mutta kyllä sinne vain sinä puolen välin tietämissä naisimmeinen pöllähti ja lopunhan te arvaattekin, mutta mitä siinä välillä tapahtu ja miten..

Huilu
Siis ei ole kuin kahdenlaisia miehiä??

Oletko ihan pöhlö? Oma mieheni ei ole kumpaakaan sorttia, eikä varmaan moni muukaan! Ei kunnon mies ole joka päivä tisseissä kiinni, voi sitä halata ja pitää muutenkin hyvänä. Tissinhyväilyt kuuluvat seksiin.

RJV
No mitä nainen tuntee ja ajattelee silloin kun oma mies koskee hänen rintoja esimerkiksi keittiössä ihan siitä vaatteiden päältä?
Entä jos käsi sujahtaa liiveihin?
Esileikkiä nyt kuitenkin tarvitaan, niin mistä sen voi tietää milloin saa aloittaa?
Minulta, rinnan hyväily ei ainakaan ole pyyntö seksiin. Minulle se on läheisyyden tunnetta. Tykkään antaa ja saada fyysistä kosketusta. Eikä se läheskään aina johda seksiin. Jos fyysistä kosketusta en saisi, niin se varmasti lisäisi seksin tarvetta. Jopa nautin enemmän iloisesta yhdessä olosta johon kuuluu kaikenlaiset hyväilyt. Seksi tulee jos on tullakseen. Jos rintojen hyväilyt jäisi pois, niin seksiä pitäisi harrastaa joka päivä.
Rintojen näkeminenkin on tärkeää. Voiko niitä katsella muulloin kun seksuaalisen kohtauksen vallitessa kiihkeimmillään?

Missi
Sinulle RJV ovat tissit "nousseet päähän", siis ne ovat elämää tärkeämmät jutut!

Pitäisiköhän sinun alkaa harrastamaan jotain, saisit muuta ajateltavaa? En ole ikinä kuullut tuollaisesta; jos rintojen hyväily jäisi pois, pitäisi seksiä harrastaa joka päivä.

On olemassa AA-kerhoja vai mitä ne nyt on ,juopoille tai pelihimoisille tarkoitettuja paikkoja, voisikohan sinne mennä rintahimoisetkin? Ei siinä mitään, kyllä rintojen hyväily joskus tehtynä on ihan kiva, mutta tuntuu että sinä et osaa muuta ajatellakaan, saati sitten tehdä! Taidat olla joku ihan nuori kaveri, joka on vasta "löytänyt" rinnat, etkä ole vielä saanut niitä tarpeeksesi puristeltua. Et ole maininnut naisen alapäätä ollenkaan, eikö "mirri" olekaan mitään?

Varmaan olet lapsena jäänyt kokonaan ilman äidin rintamaitoa, tai jotain vastaavaa, se voi juontaa kaikki alkujaan ihan lapsuudesta tuo tuollainen käyttäytyminen, oletko ajatellut?

Yhteistyössä