Tiistai tiimi

17.1 67,6 kg
14.3 65,7 kg
21.3 65,1 kg (-600gr)
28.3 64.6 kg (-500 gr)
4.4 64.3 kg (-300gr)
11.4 63.3 kg (-1kg)

tavoite: 55 kg

nyt olen jättäny kaikki mässäilyt pois, syön vaan ruokaa ei pullaa eikä keksejä.... olen tehny callenticsia joka toinen päivä ja jumppanu vähän...
ja maitoa tulee kun hevoselle... olin 4 tuntia pois pojasta ja ekan tunnin jälkeen oli jo liivinsuojat läpimärät ja sitten kun ei ollu uusia mukana niin olin sitten läpi märkä paita... ihan kiva :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 22:34 miro05 kirjoitti:
17.1 67,6 kg
14.3 65,7 kg
21.3 65,1 kg (-600gr)
28.3 64.6 kg (-500 gr)
4.4 64.3 kg (-300gr)
11.4 63.3 kg (-1kg)

tavoite: 55 kg

nyt olen jättäny kaikki mässäilyt pois, syön vaan ruokaa ei pullaa eikä keksejä.... olen tehny callenticsia joka toinen päivä ja jumppanu vähän...
ja maitoa tulee kun hevoselle... olin 4 tuntia pois pojasta ja ekan tunnin jälkeen oli jo liivinsuojat läpimärät ja sitten kun ei ollu uusia mukana niin olin sitten läpi märkä paita... ihan kiva :snotty:

jeps näin myös meillä.. usein paita märkänä...mullakin tuplat suoja päällekkäin kun meen jonnekkin, mut kuiteski märkänä paita usein..


heips..älä huoli sen papatuloksen kanssa...synnytyksen jälkeeni monilla näyttää mitä sattuu...mulla oli nyt 2 taas...ja kuiteski ne laitto kierukankin mulle vaukka siinä ohjeessa lukee ettei saa laittaa jos muutoksia...
tsemppiä sinttura...kyllä se siitä
 
ÄippäDäippä
Meillä meni vaaka rikki jotenka en oo voinu painoa nyt tarkkailla, mutta oon sit ottanu mittanauhan käyttöön ja pitäny vähän kirjaa....Ja senttejä näyttää lähtevän ihan hyvää vauhtia. :) Mahdun samoihin housuihin kuin pikkusisko, joka on TOSI laiha. Tottakai sit heti piti siltä lainata farkkuja! B)

Oon käyny nyt 5km:n juoksulenkeillä iltasin...jotenki sitä vaan on pakko aina lähtee vaikka kuin laiskottas, kun sit lenkin jälkeen on niin hyvä olo. :) Mutta siis painoa en nyt tiedä, pitänee uusi vaaka hommata...jos ostais sen sieltä hobbyhallista missä on se muisti jne...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 10:24 ÄippäDäippä kirjoitti:
Meillä meni vaaka rikki jotenka en oo voinu painoa nyt tarkkailla, mutta oon sit ottanu mittanauhan käyttöön ja pitäny vähän kirjaa....Ja senttejä näyttää lähtevän ihan hyvää vauhtia. :) Mahdun samoihin housuihin kuin pikkusisko, joka on TOSI laiha. Tottakai sit heti piti siltä lainata farkkuja! B)

Oon käyny nyt 5km:n juoksulenkeillä iltasin...jotenki sitä vaan on pakko aina lähtee vaikka kuin laiskottas, kun sit lenkin jälkeen on niin hyvä olo. :) Mutta siis painoa en nyt tiedä, pitänee uusi vaaka hommata...jos ostais sen sieltä hobbyhallista missä on se muisti jne...

juu liity vaan hyvää hobby hall vaaka porukkaan ;) .. se on tooooooooosi hyvä...
 
Sinttura harmaana
Nii siitä papasta... Luokka I on normaali, luokka II on että on jotain pieniä solumuutoksia, luokka III on että on solumuutoksia ja syöpäepäily, nelosluokka viittaa jo siihen, että olis jotain pahalaatuista ja vitonen on jo todennäköisesti syöpää.. No tässä menee monta viikkoa todennäköisesti ennenkuin sinne tutkimuksii pääsee ja tuloksissa menee vielä varmaa viikko pari joten paras unohtaa koko homma ja murehtia vasta sitte.

Mä siivosin vaatekomeroita viikko sitte ja heitin PALJON menemään vanhoja kuteita.. Ihan hyviä mekkoja esim. Mutta oli sellasia tanssimekkoja kun sinkkuaikoina kolusin tanssipaikkoja ja -lavoja. En mä niillä enää mitää tee. Sitte heitin säälittä paljon sellasia kuteita menemää, mitkä oli ihan hyviä ja joita olen pitäny paljon mut ikää alko olla jo lähemmäs kymmenen vuotta... Nyt on komerossa tilaa!
Mä en ole mikää vaateshoppailija mut innostuin niin, että kunhan tässä ne muutamat kilot vielä tippuu niin sitte lähden etsii vaatteita.

Uusi nahkatakki on ekana ostoslistalla kun tuo mun ainoa on vuodelta 1988... IHAN TOTTA

:LOL:

Ja mulle on tulossa uusi auto. No uusi ja uusi, kymmenen vuotta vanha. Mut kuitenkin. Johan tässä oltii pari viikkoa ilman autoa.

Vähä piristystä. Sitä tarvitaan nyt!

Mä aloitin muuten tänää syömää ruusujuuri-pillereitä. Pitäs piristää. Imetyksen aikana ei saanu syödä. Katsotaan vaikuttaako :)
 
Uusi laihduttaja ilmoittautuu joukkoon :D
Kotoa löytyy vain viikon vanha poika joten aluksi on otettava rauhallisemmin. Tarkoituksena ei kuitenkaan ole pilata imetystä.

Kotiin pitäisi nyt ostaa vaaka mutta ajattelin että aloitan "virallisen" laihduttamisen tiistaina kun olen punninnut itseni ensin neuvolassa. Sairaalasta lähdettäessä painoa oli n. 88 kiloa josta painoindeksiksi tulee 29,1. Olen siis sen mukaan lievän ylipainoisuuden rajoissa mutta olo on kyllä kuin virtahevolla
:LOL: Tavoitepainoksi olen ajatellut laittaa 69 kiloa mutta ei haittaa vaikka pari kiloa enemmänkin lähtisi.
 
Mie tuun myös mukaan tähän porukkaan.
Toissa lauantaina aloitin laihduttamisen ja puntari näytti silloin 67,8 kg. Ja tänään sitten vaaka näytti 65,7 kg eli 2.1 kg olisi lähtenyt. Jatkossa katson sunnuntaisin, että paljonko on painoa lähtenyt.

Tavoitteena olisi tiputtaa paino 55kg, jonka painoin ennen esikoisen raskausaikaa. En ole yhtään tyytyväinen ihteeni, mitä painan tällä hetkellä ja todellakin toivon, että saan tuon painon joku päivä. Suunnitellut olen, että heinäkuun loppuun mennessä.

Olen lisännyt liikuntaa ja ruokavaliota olen muuttanut terveellisemmäksi.<br><br>
 
tervetuloa joukkoon.

juu eipä täällä niin kauheesti laihdutella enimäkseen yritetään terveellisenpään ruokavalioon siirtymistä sekä liikuntaa lisätä... :snotty: ..mulla menny aikas ketulleen..on tää pääsiäinen hiukka sotkenu tätä terveellisyyttä..mulla´on se viimonenkin kohtuus kadonnut... :ashamed:
no palataan huomenna vaan kautta...
 
Sinttura harmaana
Kyllä lipsuu joo... KÄvin aamul vaa'alla vaikka huomenna on punnitus ja näyttää junnaavan paino paikallaan. Ihme ettei ole suurempia noussu.

Tänää vielä vedän suklaatorttua (tein sellaista ihanaa johon tuli suklaahyytelö: fazerin sinistä, ranskankermaa, kuohukermaa...) ja mämmiä ja punkkua ja mätän ja mätän. Ja huomenna aloitan skarppaamisen!

Mulla on tuo syöminen ihan miten sattujaan... Varmaan tuo aineenvaihdunta ei ole ihan kohdallaan kun päivät menee niin, että tulee syötyä vain yksi lämmin ateria, sekin iso ja joskus vasta iltapäivällä. Esim tänää en ole syöny ku muroja ja pari voikkarii. Kun pitäs syödä 5-6 pienta ateriaa. No.. tavallaanhan mä tänää olen syöny pari pientä ateriaa mut pitäs lisätä joukkoo enemmän niitä vihanneksia ja hedelmiä.

Nyt syöttää poikaa ja sitte ulos. Imetys on nyt päättyny mut tissit on edelleen vielä E-kokoa :kieh: Haluaisin jo mahtua omiin naisellisiin vanhoihin liiveihin... Nyt kun valitan niin sitte tietty nää tissit lurpahtaa ja on lopulta A-kokoa... (norm. C) :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 11:42 nirzu kirjoitti:
tervetuloa joukkoon.

juu eipä täällä niin kauheesti laihdutella enimäkseen yritetään terveellisenpään ruokavalioon siirtymistä sekä liikuntaa lisätä... :snotty: ..mulla menny aikas ketulleen..on tää pääsiäinen hiukka sotkenu tätä terveellisyyttä..mulla´on se viimonenkin kohtuus kadonnut... :ashamed:
no palataan huomenna vaan kautta...
Elähän nyt periksi ainakaan anna! Huomenna jo arki koittaa ja siitä sitten palautuu ennalleen. Ainakin toivon mukaan =).
Liikunnan lisääminen kyllä kannattaa, sen olen huomannut omalta kohdaltani. Enää ei tee mieli ruokaakaan niin usein kuin ennen.
 
mulla on ollu lapsoset kipeenä ei oo tullu oikeen laitettua ruokaa puntarikin lupas aamulla aika hyvää mutta saas nähä miten huomenna,
isäntä toi kaupasta herkkuja.
Täytyy varmaan mennä tekeen salaattia niin pysyy balanssissa tää homma.

kyllä tuo A kuppikin on aika hyvä mulla nyt B ja olo on kuin dolly partonilla :LOL: Taitaa jäädä vaan kärpäslätkät jäljelle.

Mulla on on parit housut jemmassa vähän isompaa kokoa pitäs saada vähän vielä senttejä pois että ne mahtus. Sais nakata näkä kauheet pöksyt roskiin on jo niin venyneet ja kuluneet ettei paljon kehtaa missään liikkua :ashamed:
 
mäkään en ole syöny kunnolla kun mies on ollu kotona koko viikon sairaslomana.... kaikki juttut meni uusiks...grrrr :kieh:

NO ollaan syöty pitsat ja keksejä ym, mutta puntari näytti sittenkin lupavalta ...

katsotaan huomenna mitä näyttää... laskin tänään että jos vielä 300 gr niin on 5 kg läheteny... :D :D

huosuja ei vielä mee päälle... :eek: :eek:

mutta välitavoite on saavutettu :saint:

kaikki tjempatkaa... kyllä se siitä. olen laittanu painokäyrä, se on kiva katella miten menee ylös ja alas... pieni vuoristo rata, no nyt on kyllä ollu alamäkee mutta varmasti tulee menemään vähän ylös .... tuntuu siltä.. :ashamed: :ashamed:

huomieseen :flower: :hug: :wave:
 
alotus 24.1 71.3
28.3 69.1kg -300g
4.4 69.4kg +300g
11.4 68.8 -600g
18.04 67.4 -1200g
tavoite 58

Jee Jee neljä kiloa takana ja kymmenen vielä jäljellä.

Niin paljon miinusta että mahtaa tulla ens viikolla plussaa.
 
Nyt sitten alkaa terveelliset elämäntavat ja toivottavasti painon pudotus sen myötä. Alkupaino on 87,5 ja tavoitepaino on 69 kiloa. Pitkä tie edessä mutta toivottavasti paino vielä joku päivä alkaa kutosella.

Tänään on tullut syötyä vähän liiankin vähän. Piti juosta neuvolassa ja ostoksilla ja syöminen meinaa jäädä. Nyt huomaan kyllä että se onkin ehkä suurin ongelma syömisessä. Tulee haettua suklaapatukka tai kokispullo nälkään kun ei muka kerkeä syödä oikeaa ruokaa. Sitten kun nälkää on näin siirretty pidemmälle niin illalla tulee ahmittua. Nyt pitäisi jotenkin tämä ongelma ratkaista ja ruveta syömään oikein. Kaikki herkut on nyt täysin kiellettyjä!
 
17.1 67,6 kg
14.3 65,7 kg
4.4 64.3 kg (-300gr)
11.4 63.3 kg (-1000 g)
18.4 63.0 kg (-300 g)

Tavoite; 55 kg
Tällä viikolla meni vähän vähemmän alas mutta miinuksella sittenkin. =)

Mulla oli välitavoite 63 kg 15.4 ja se meni :D :heart: :D

Nyt on sitten toinen välitavoite 61kg 15.5

Nyt on läheteny 4.6kg... kohta on se 5 kg rikki... ja millä tuskalla :D

Niin helppoa se oli saada ne mutta mikä työ sada ne pois :LOL: :LOL:

:wave: :wave:
 
Sinttura harmaana


Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
7.3 62,4 kg (viikossa +0,3 kg)
14.3 61,8 kg (- 600 gr)
21.3 62,0 kg (+200 gr)
28.3 61,0 kg (-1000gr)
4.4 60,9 kg (-100gr)
11.4 60,7 kg (-200gr)
18.4 60,7 kg (+-0)

Tavoite 57 kg


No, eipä ole tullut plussaakaan...
Sellaista sutinaa tässä on kotona ettei kerkeä lenkkeillä eikä edes syödä kunnolla! Nyt on kaikki tekemiset mäjähtäny päällekkäin, kotona on remppaa parissakin paikassa, pihahommat alkaa ja talvivaatteet pitäs pestä. Tänään mulle mäjähti pihalle "uusi" auto joka on tuontiauto ja siinä on omat hommat ennenkuin saa rekisteriin ja lisäksi vielä eilen hajotin kännykkäni ja kävin ostamassa uuden. Tuolla se on latautumassa ja odottamas että joskus ehtisin selata käyttöohjetta..

Hyvin varmaa laihtuu kun tekemistä on niin paljon ettei ehdi varmaa syödä :LOL:
Onneksi purkkiruuat on lapsilla.

Nyt koisii patjoille lattialle kun uusi sänky on kokoamatta ja toisaalta ei kannata koota kun makkariremppa on tekemättä....
 
Mäkin alotin eilen laihiksen, kun vaavi täytti 4 kk ja luin jostain, että silloin saa alkaa painonvartijat-dieetin. mut voisko joku kiltti kertoa, että miten imetyksen aikana laihdutetaan painonvartijoiden mukaan? mUlla on ne pistetaulukot ja silleen, mut ei oo varaa eikä aikaa lähteä painareihin. Osaan sen systeemin kyllä noin normaalioloissa. Onko se vaan niin, että mä saan syödä tietyn pistemäärän enemmän nyt kun imetän? Paljonko se on? Olen just aloittanut vaavin kiinteät ruuat, mutta eihän se vielä paljon mahaansa saa sitä ruokaa. Eli lähes täysimetys on vielä. Tsemppiä vain kaikille laihduttajille! Mulla on kolme lasta ja tän kuopuksen kans tuntuu kilot olevan tiukemmassa.... :wave:
 
iloisena pomppii...
paino on lähtenyt -500g jeeeee...

eli nyt 71.300g onneks on toi sadangramman tarkkuudella näyttävä vaaka :LOL:


juu painonvartijoiden mukaan 10 ylimäärästä pistettä kun vaavi alle 6kk ja ei saa mitään muuta purtavaa..

mun heikkous mignon munat niitä on tullut vedettyä...mutta ihanasti vaaka näytti hiukka vähempi... :flower:
 
Kiitos kauheesti vastauksista noihin pointseihin imetysaikana! Mutta oon niin hidasjärkinen, että vielä yksi kysymys... :ashamed: Kun vaavi on 4 kk (siis alle 6kk niin sen takia 10 p.) ja saa jo muuta ruokaa (niin sen takia 5 p.), niin onko se 10 p. vai 5 p. vai siltä väliltä...... Kumpi ratkasee, vauvan ikä vai imetys/kiinteänruuan suhde? Älkää hermostuko, oon vaan niin varovainen, ettei vaaville tulis mitään ongelmia maidon kans. Ja onhan se varmasti turvallista laihduttaa nyt, tuleekohan maitoon niitä kuona-aineita... Kuinkahan paljon paino saa tippua viikossa imetysaikana? Tietäiskö kukaan?

Hyvä juomavinkki kanssalaihduttajille: juokaa Rooibos-"teetä" (ihan tavallisista kaupoista saa), kiihdyttää aineenvaihduntaa ja on turvallista odotuksenkin aikana jopa, niin varmaan myös imetysaikana. Kofeiinitonta ja tanniinitonta. Monilla valmistajilla on sitä, mut paras on mikä lie Forsberg vai mikä se nyt olikaan. Maito ja sokerikin sopii juomaan, toisin kuin yrttiteehen. Tsemppiä vaan kaikille! :wave:
 
Onhan se niin että jos ei syö tarpeeksi niin ei tuu maitoa. Mutta jotkunhan laihtuu muka itsestään synnytyksen jälkeen. mutta ei kai sitä laihtumista tapahu ellei kuluta enemmän kuin syö. imetyshän tarvitsee 500-800kaloria ylimmäärästä.Jos syö terveellisemmin ja useasti niin ei siitä vauvalle mitään haittaa ole. Minä ainakin vaan pyrin säännöllistämään ruoka aikoja ja pitämnään herkut poissa.
 
mä en kyllä ole mitenkään tarkkaan katellut tota 10p rajaa....nyt vasta hiukka laskenut pojoja..poju 22.8 tulee 8kk..en ole antanut korviketta kun samperi ei suostu pullooon eikä nokkamukiin... :\| mutta kiinteetä vetää monta kertaa päivässä...
aamu.iltapuurot + kaks lämmintä ruokaa..
sehän oli niin että kun alkaa antamaan kiinteetä niin hiljalleen pojoja alaspäin...ottaa yhen pisteen kerraallaa..

hiljaa hyvä tulee..
 
Ajattele nirzu ei oo kun 4kk niin tulee vuosi täyteen jospa sitä ei kohta tarttis tissiä eikä pulloa.

Saas nähdä tuleeko tänään postissa tuo callannets kirja kun huuto netistä huusin. päätimpä minäkin siihen höyrähtää. sitten kun sais niitä vielä tehtyä :whistle:
 

Yhteistyössä