Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 22:34 miro05 kirjoitti:17.1 67,6 kg
14.3 65,7 kg
21.3 65,1 kg (-600gr)
28.3 64.6 kg (-500 gr)
4.4 64.3 kg (-300gr)
11.4 63.3 kg (-1kg)
tavoite: 55 kg
nyt olen jättäny kaikki mässäilyt pois, syön vaan ruokaa ei pullaa eikä keksejä.... olen tehny callenticsia joka toinen päivä ja jumppanu vähän...
ja maitoa tulee kun hevoselle... olin 4 tuntia pois pojasta ja ekan tunnin jälkeen oli jo liivinsuojat läpimärät ja sitten kun ei ollu uusia mukana niin olin sitten läpi märkä paita... ihan kiva :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 10:24 ÄippäDäippä kirjoitti:Meillä meni vaaka rikki jotenka en oo voinu painoa nyt tarkkailla, mutta oon sit ottanu mittanauhan käyttöön ja pitäny vähän kirjaa....Ja senttejä näyttää lähtevän ihan hyvää vauhtia. Mahdun samoihin housuihin kuin pikkusisko, joka on TOSI laiha. Tottakai sit heti piti siltä lainata farkkuja! B)
Oon käyny nyt 5km:n juoksulenkeillä iltasin...jotenki sitä vaan on pakko aina lähtee vaikka kuin laiskottas, kun sit lenkin jälkeen on niin hyvä olo. Mutta siis painoa en nyt tiedä, pitänee uusi vaaka hommata...jos ostais sen sieltä hobbyhallista missä on se muisti jne...
Elähän nyt periksi ainakaan anna! Huomenna jo arki koittaa ja siitä sitten palautuu ennalleen. Ainakin toivon mukaan =).Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 11:42 nirzu kirjoitti:tervetuloa joukkoon.
juu eipä täällä niin kauheesti laihdutella enimäkseen yritetään terveellisenpään ruokavalioon siirtymistä sekä liikuntaa lisätä... :snotty: ..mulla menny aikas ketulleen..on tää pääsiäinen hiukka sotkenu tätä terveellisyyttä..mulla´on se viimonenkin kohtuus kadonnut... :ashamed:
no palataan huomenna vaan kautta...