Tiistai tiimi

:hug: sinttura.. tsemppiä.. juu hienosti oot jaksanut imettää... :flower: ..kaikki on vaan plussaa vaaville..ethän lähe tästä upeesta ketjusta mihinkään..toivotaan että kokeet on hyviä, mut onneks lääkkeet löytyy.. ei ole mikään paha...juu mä kans oon meinannu välillä jättää koko pinoutumisen väliin..v...käyrä aikas korkeella, mut ei nyt on saatava tämä kilomäärä kuriin..siis ihan tosissaan..
mä kävin tänään tadaa laitattamassa kierukan ja alan lopettelemaan imetystä kans pikkuhiljaa poju on jo 7,5kk..mut en vaihda tästä ketjusta mihinkään...
:wave:
juu huomseen..kyllä tämä tästä...
t.nirzu :heart:
 
laihistelija
Noniin, meikäläinen on nyt lukenut shout beach dieetti kirjan, ja sen mukaan lähettiin tänään meneen. Saas nähä miten paino tippuu :)
Äsken just vetäsin 50 min pilates jumpat ja johan tuntu ;)
Kyl sen avulla kans sentit lähtee...
Viikonloppuna söin pikkasen namia, koska nyt toi shout beachin alku on melkein hiilihydraatiton...joten söin varastoon :LOL:
 
:hug: koitahan jaksaa sinttura eihän se haittaa vaikka paino ei putoiskaa heti otetaan vaikka pari vuotta aikarajaksi.kiva täällä on käydä lukemassa ja kirjottelemassa vähän päätä selväksi tai sekaisi miten vaan.
mulla taitaa tulla huomenna plussaa :/
 

alotus 24.1 71.3
21.3 69.4 kg
28.3 69.1kg -300g
4.4 69.4kg +300g
tavoite 58

pikkasen ylös päin :/

en oo taaskaan jumpannu ku ihan pikkasen aina sillon tällön jotain liikkeitä. ei saa revittyä mistään sitä lisä tuntia. viis minuuttia menee ja joku keskeyttää. päikkäreitten aikaan täytyy tehä niitä (naisten)siivous hommia tai leikkiä vanhimman kans.Kaippa se pari liikettä on parempi kun ei mitään.
 


Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
7.3 62,4 kg (viikossa +0,3 kg)
14.3 61,8 kg (- 600 gr)
21.3 62,0 kg (+200 gr)
28.3 61,0 kg (-1000gr)
4.4 60,9 kg (-100gr)

Tavoite 57 kg


Ihan hyvinhän tuo viikko näytti menneen kun oli kuitenkin pudotusta! Pääasia ettei ole plussaa!
En ole herkkuja vältelly mutta olen syöny niitä aika vähäisiä määriä. Callaneticsia olen tehny melkein joka päivä (kaksi päivän taukoa välis) ja nyt on menossa 18.päivä. Näkyy jo!
 
japadapaduu...
mulla on paino tippunut..
vaaka näytti tänään 73.4..siis onkohan se jo rikki... viimeks kuitenkin vielä 75.2.. no vai johtuuko kun en ole jumpannut...oonko hiukka skeptinen...
no iloitaan niin kauan kun voidaan...=)..

jatketaan :hug:

 
Äiti 72
28.2. aloituspaino 82.2
7.3.81.5 kg (pudotusta -0,7 kg)
14.3. 80.5 kg (-1 kg)
21.3. 79.9 kg (-0.6 kg)
28.3. 79 kg (-0.9)
4.4. 78.3 kg (-0.7)

Tavoite on 65 kiloa jaskus tänä vuonna.

Tän päivän punnitus oli koettelemus koska lauantaina vaaka näytti jo 77.7 mutta jotenkin sunnuntaina tuli syömisinnostus ja paino nousi sen mukaan. Ei edes vichy-dieetti auta, en tosin ole ihan kirjaimellisesti noudattanut sitä. Mutta kaikesta huolimatta viikko toisensa jälkeen paino pudonnut hiljoksiin.
 
17.1 67,6 kg
14.3 65,7 kg
21.3 65,1 kg (-600gr)
28.3 64.6 kg (-500 gr)
4.4 64.3 kg (-300gr)


Olin viime viikolla vähän kipee niin en jaksanu ihan tarkkaila mitä söin eikä laittaa ruokaa... tänään taas tuntuu siltä että mulle on virtaa toisellekin antaa.

mulla olis välitavoite 15.4 olla 63 kg.. saa nyt nähdä miten menee... vähän tiukkaa tekee.

 
Siitä Callaneticsistä.. En ole mittaillu vielä senttejä, mittaan sitte kun koko 30 päivän ohjelma on läpikäyty. Mut kyllä peilistä katsottuna näyttäis siltä, että vyötärö alkais palautua, vatsa on pienentynyt.. Mies sanoo, että reidet olis hoikemmat ja yksi mikä on ihan selvästi pienentynyt, niin allit! Ei enää niin kamalasti heilu :LOL:

Tämä loppuvaihe onkin se rankin ja siinä pitäs tapahtua muutoksia. Aikaisemmin ei kyllä ole paljoa lihakset kipeytyny mutta nyt on kyllä peffa ja vatsalihakset. Ja yksi vatsalihasliike on niin rankka että pitää tehdä pätkissä.

Tänään sain verikokeista tulokset eikä kilpirauhasessa ole mitään vikaa.. Elikkäs taidan muuten vain tulla hulluksi :LOL: :LOL:
Katselen tuon imetyksen lopetuksen jälkeen miten mieliala muuttuu.

Nälkä.... \|O
 
:hug:

ihanaa kuulla että kaikki ok.. :flower:
toi calla,, niin mikä se nyt oli niin onks se kirja vai video ...kaikki epätoivoinen kiinnostaa meikää :ashamed: ..siis en meinaa että se olis epätoivosta vaan kaikki missä olis mahollista saada itteensä pienemmäks niin kiinnostaa :p ...
en oo vieläkään uskaltanu jumpata kun toi lääkekuuri päällä .. ehkä huomenna jos tää rääntulo hiukka rauhottuu..(ihanaa tää olotila muuttu normaaliks flunssaks, se on aika rasittavaa kun ei viikkoon saa puhuttua ja kauheen ventti olo vaan)
mä tilasin sen pilates vatsaohjelman ja kokeilin eilen illalla...( sehän ei jumppaa :D ) siis se hengitys sinne ja tänne voi jee meinasin käyttää sitä kahvialustana koko dvd levyä.. ei kait kunhan oppii niin varmaan ihan hyvä jutska.. ;)
juu nyt aamupalan tekoon...
 
ok pitääpä selailla..
eilen olin vesijumpassa ja voi jee teki kyllä niin hyvää vaikka olo onkikin vähän mitä sattuu...
no päivän plussa on että paino jatkaa laskua..
ja miinukset kun tultiin vesijumpasta niin minun ihana rakas auto otti ja hyyty keskellä risteystä..ja ennenkö sain puhelimella mieheen yhteyden ja siirrettyä auton sivunmalle niin
tunsin itsensä taas niin :snotty: .kröhm..mitä sitä ees sanois..
no auto jäi sinne seisomaan tienposkeen...kääk oon ilman autoo kotona.... :x ..
no lunta sataa ja erittäin keväinen mieli muutenkin :$
 
täälläkin laihduttaj
terve pitkästä aikaa..palailen tänne taas, painon pudotus ei viimekerrasta ole kovin muuttunut,itse asiassa ei paljon kiinnostanut, perhesuhteissa ongelmaa.mutta nyt kaikki on taas hyvin ja jatketaan..alas on matkaa

1.1.06 95kg
2.3.06 84kg

7.3.06 82kg
8.4.06 79kg

eli yhteensä -16kg :)

 
täälläkin laihduttaja onneksi kaikki on nyt hyvin =)

mulla näytti aamulla vaaka kilon vähempi kuin tiistaina (onkohan munki vaaka rikki) toivottavasti näyttäs vielä tulevana tiistaina.
On kyllä tullu syötyä aika paljon mutta niin on vauvakin. Kait ne leivän pääliset , puurot ja karkki päivä auttaa asiaan.
 
Äiti 72
Nyt potkii laihis ja pahasti. Paino junnaa paikoillaan tai jopa nousemaanpäin. Tuntuu ettei yhtään saa syödä ns. normaalia ruokaa. Yritän todella vähän ottaa pottua ja särvintä ja puolet lautasesta salaattia, mutta mikän ei tunnu auttavan. Ja vain kerran päivässä syön tota normaalia, muuten on sitten enemmänkin salaattilinjaaOlisikohan niin että elimistö totuttelee tähän uuteen olotilaan. Tän vuoden puolella on kuitenkin kaikkineen n. 8 kiloa tippunut. PLÄÄH.....
 
mulla oli just sama asia, mutta menin mäckäriin syömään pieni hampurilainen ja ranskalaisia

ja paino alkoi taas mennä alaspäin...

joskus kun on kovalla dieettillä niin ei saa riitävästi rasvaa.... sitten kun syö jotain ihan rasvasta niin se alkaa taas tippumaan...

mulla meni niin kivasti että tiistaista tippu puntari 800 gr... :D :D

kokeile.... ;)
 
Äiti 72
Toki syön kuitenkin mielestäni ihan hyvin, leivän päällä on ripaus rasvaa ja juustoa ja leikkele. Päivässä syön aamupalan, päivällisen ja lounaan, joskus päiväkahvin kanssa palan kotipullaa, illalla kuuden jälkeen vain hedelmää tai kasviksia. Päivässä vettä juon 3-4 litraa ja noin litra menee kahvia päivän aikana. Katsotqan mihin menee.
 
täälläkin laihduttaj
1.1.06 95kg
11.4.06 78kg
=-17kg

nyt taas kun kaikki on hyvin niiin alotan taas kunnolla treenaamaan ja toivotaan että tuo painokin putoisi..jos sinne 70kg pääsis tai 65kg olisi aivan mahtava :)
 
jeeeeeeeeeee...

aamulla käväsin taas puntarilla ...72.6 eli sehän on 800g vähenmän kuin viimeviikolla.. uskomatonta..koko viikoloppu meni niin pipariks...lauantaina syötiin ulkona ja kuka käski mun ahtaa turpaani koko pizzan...mut sinne se uppos, eikä tehny tiukkaakaan... :snotty: ja sunnuntaina oltiin synttäreillä..ihanaa kermakakkua ja mun heikkous rahkapullaa..kääk..tuli syötyä oikeen urakalla......ehkä se tästä...
sit piti vielä leipoa eilen koulun myyjäisiin niin pitihän sitä leipoo yks unelmatorttukotiakin jonka me tuhohottiin sitten illalla..ah mikä itsekuri...........

( laitoin ton pizzan painonvartijoiden romppuun mulle pisteiks niin pisteet menivät 27 pistettä miinukselle... hiukka alko masentamaan) :ashamed:
 
alotus 24.1 71.3
21.3 69.4 kg
28.3 69.1kg -300g
4.4 69.4kg +300g
11.4 68.8 -600g
tavoite 58

ihme oon kyllä syöny. eilen illalla vedin iltapalaksi ranskiksia ja makkaran :p
jumpata pitäs enemmän muuten tästä ei oo mitään hyötyä
 
Äiti 72
28.2. aloituspaino 82.2
7.3.81.5 kg (pudotusta -0,7 kg)
14.3. 80.5 kg (-1 kg)
21.3. 79.9 kg (-0.6 kg)
28.3. 79 kg (-0.9)
4.4. 78.3 kg (-0.7)
11.4. 78.6 kg (+ 0.3 kg)

Kääk. Tätä en olis halunnu nähä että menee plussan puolelle, mutta pakko uskoa. vaikka paino nousee niin kävin tänään ostamassa itelleni ihanan farkkuhameen ja ulkoilupuvun, kummatkin kokoa 40. Olivat vielä ihan sopivia, ei yhtään piukkoja. Varmaan on apua tonalinin syönnistä. Mutta painon kanssa painitaan ja otetaan niskavoitto kunhan tuo pääsiäinen suklaisine munineen ja kermaisine mämmeineen on kunnialla ohi.
 
Sinttura harmaana



Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
7.3 62,4 kg (viikossa +0,3 kg)
14.3 61,8 kg (- 600 gr)
21.3 62,0 kg (+200 gr)
28.3 61,0 kg (-1000gr)
4.4 60,9 kg (-100gr)
11.4 60,7 kg (-200gr)

Tavoite 57 kg


Miinusta kuitenkin vaikka ei ole paljon laihduttamista ajatellu. Tai en siis yhtää. Imetys on loppusuoralla (aamul vähä vielä tisuttelua) ja ilmeisesti sen myötä on mielikin kohentunut ja mielialan muutokset tasaantunu. Mut eilen tuli taas "pommi" kun soittelin papa-tuloksista ja olikin luokkaa III :\| Eiku sairaalaan koepalan ottoon ja sellaista. Pistipä taas mielen matalaksi.
Eihän tuo välttämättä vielä mitään ole ja jos olis jotain pahaa niin tod. näk. saavat syövät sun muut kuriin näin aikaises vaiheessa. Silti käy pahin mieles (mä kun olen sellainen murehtija :ashamed: ) kun 29-vuotias kaverini kuoli vuosi sitten kohdunkaulan syöpään :'(

Menen hakee oluen ja sipsejä. Ihan hyväl omallatunnolla.
 

Yhteistyössä