Tiistai tiimi

17.1 67,6 kg
14.3 65,7 kg
21.3 65,1 kg (-600gr)

Nyt on menny 2,5 kg .... kolmessa kuussa, mutta vasta viime viikolla aloitin ihan kunnolla kun olen alkannu antaa pojalle perunoita päivällä ja toinen viikko joka olen tipputanu 600 gr.. :D :D :D

Nirzu... nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja tee niin kun minä anna kaikki herkkut miehelle.. ;)

=) kiiiitos...

yritetään huomisesta alkaen sitten... höh mieshän turpoo jos se kaiken hyvän syö.. ;)

juuu kassotaan miten lähtee menemään huomenna...oon sentään jumpannu 5 kertaa viikossa,,,onneks :\|

äiti 72
Eilen en ehtiny laittaa saavutuksiani esille, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan.

-Aloituspaino 28.2 82.2 kg
- 21.3.79.9 kg

Eli painonpudotus viikoissa: eka viikko -700 g, toinen viikko 1 kg ja kolmas eli viime viikko 600 g.

:) huh huh tulipa hyvä olo sain tuossa tunnin pilates session ohi kaikessa rauhassa vauva nukkuu ja isompi on kylässä mikä on tosi harvinaista. voi kun sais vuorokauteen lisäaikaa että vois tehä useamminkin.

mullahan ON OLLU aika vapaata kun poika on nukkunu 10-14.30 mutta EI ENÄÄN... alkoi viime viikonloppuna.. ei millään nukkumaan.
Paitsi eilen kun käytiin kyläs,sanoin etukäteen että poika sitten ei nuku.... ja arvaa hän nukku 11-15.15. vieraskoree....

:kieh: :kieh: :kieh:

nyt olen alkanu antaa sille lisäruokaa ja nyt nukkuu 2 tuntia. YES!! saa juoda kahvia rauhassa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 10:44 Snappis kirjoitti:
minä tuun sitten hitaana perässä meillä mennään vielä täysin rintamaidolla.

juu meillä tämä nuorin on 0805 senpä takia meillä alotettiin jo pöperöt 6kk vanhana ja pikkuhiljaa jos alottelis tohon tuttipulloon totuttelemista.. ;)

ÄippäDäippä
Voihan pee, nyt taas pari viikkoo paino jumittanu...edelleen siis 56.5kg. Olen tosin viikonloppuisin syöny ehkä vähän liikaa. Jospa se taas lähtee laskuun pian.
Aloituspainohan oli siis 60.5kg.
Ja tavoite 52kg.
-Ex-mantariini-

Äiti 72
Painonlaskun alamäki jatkuu.
-Aloituspaino 28.2 oli 82.2
- 28.3 oli paino 79 eli pudotusta 3.2 kiloa.

Tavoitteena se 65 jossain vaiheessa. Eilen aloitin sitten uudelleen vichysieetin sekä tänään tonalinit, joten katsotaan viikon päästä mikä tilanne on niin painon kuin senttienkin osalta. Onnea teidän kaikkien kuureihin. Muistakaa että hiljaa hyvä tulee.

Sinttura harmaana

Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
7.3 62,4 kg (viikossa +0,3 kg)
14.3 61,8 kg (- 600 gr)
21.3 62,0 kg (+200 gr)
28.3 61,0 kg (-1000gr)
Tavoite 57 kg

Nyt on menny liikaa... Korjasin heti aamulla tilannetta syömällä suklaata aamukahvin kera.

Jotenkin ollu sellaista hulinaa päivät ettei ole kunnolla ehtinyt syödä. Siinä varmaan suurin syy..

en ole aikaisemmin käynyt lukemassa teidän juttuja...
ootteko heti aloittaneet laihiksen vauvan synnyttyä?
miten laihdutatte?
käyttekö täällä tsemppaamassa toisianne vai onko tiistai tiimillä joku oma strategia tai muuta? =)
mä varmaan liityn joukkoon sitten kun oma vauva syntyny ja jaksaa mietti laihduttamista :saint:

aloiti pari kuukautta synnytyksestä kun paino ei ollu tippunu yhtään sitten laitokselta lähön. joillakin tippuu nopeastikki joten ei varmaan kannata vielä murehtia liika kiloja.

Missäs muuten nirzu on HUHUU :attn:

:hug: ihanaa..kaveria ei jätetä...
siis mä en ole musitanu mennä aamulla vaalle. :ashamed: ..kuume ja keuhkot ja kurkku niin kipeä..no yllättäen ei lääkettä terveyskeskuksesta kun imetän vielä..no panadolia ja höyryhengitystä..jee.. tietty tää nuorinkin nyt niin tukossa eli yöt on mitä on :( ..
yritän huomenna ilmotella painon...jotkut päivät menny paremmin ja jotkut sit taas ihan penkin allle..yllättäen :snotty:

:heart: huomiseen..t,nirzu

minäkin aloittin pari kuukautta synnytyksen jälkeen... ei heti voi tai jaksa ajattelemaan mitä vaaka näyttää.

tässä kannustetaan toisia ja lohdutetaan...

Nizu... mekin täällä ollaan kipeinä. oletko yrittäny mennä saunaan... ei kuumaan mutta semmonen sopivan lämmin.

mulle auttoi että tänään olen kun uusi ihminen... jos sulla on joku eucalyptus tai sellaista tuoksu juttuja se autaa.... puhun kokemuskesta... yritä parantua...

:flower: :flower: :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 14:35 miro05 kirjoitti:
minäkin aloittin pari kuukautta synnytyksen jälkeen... ei heti voi tai jaksa ajattelemaan mitä vaaka näyttää.

tässä kannustetaan toisia ja lohdutetaan...

Nizu... mekin täällä ollaan kipeinä. oletko yrittäny mennä saunaan... ei kuumaan mutta semmonen sopivan lämmin.

mulle auttoi että tänään olen kun uusi ihminen... jos sulla on joku eucalyptus tai sellaista tuoksu juttuja se autaa.... puhun kokemuskesta... yritä parantua...

:flower: :flower: :flower:
:flower:

:hug: kiitti..en ole viittinyt mennä saunaan.. ( meillä se vielä keskeneränen, siel olis aika kylmä istua :LOL: ei kiuasta eikä mitään vaan seinät katto ja lattia)
yritän tänään keretä mennä ammeeseen onneks meillä semmonen..kuumaa vettä aromatippoja vesihauteeseen kynttilän ylle ja jotain kivaa töhnää ammeeseenkin niin eiköhän se siitä...
jos se mies nyt vaan tulis tänään ajoissa, ja jaksais kattoa muksujen perään :/

huomiseen ihanat ystäväiseni :hug: ....

Äiti 72
Apua. Luin jostain tuolta sivuilta että tää tiistai-tiimi olis ryhmä joka laihduttaa ja imettää, mutta itse en ole imettänyt enää reiluun kolmeen vuoteen. Tämä vaan siksi että ei tule vääriä mielikuvia tuon mun vichy-dieetin vetämisessä jos jotkut ajattelee mun todella imettävän.

:flower:
huomenta ystäväiseni...
juu aattelin kyl saman tien kun oli vichydieettiä niin ei varmaan enää imetystä .muuten vois olla puhti aikas pois :flower: ..

mulla nää kauheet mitat

piti oikeen kurkkia taas tonne taaksepäin..niin heti tulinkin paremmalle tuulelle siis mun painohan on ihan oikeesti menny alaspäin

74.6kg oli tänään eli kyl se siitä..hiukka kyl pelotti kun en oo jumpannut tällä viikolla ja syöny hiukka miten sattuu...
mut kyl se siitä..paino alas..mieli ylös..kevät ja kesä tekee tuloaan.. ja flunssa alkaa hellittämään..
muksut tyytyväisiä kun ei äiti oo voinu niille huutaa kun en saa puhua yhtään eikä kyl ääntäkään tuu, mutta käsien taputus ja vihellys toimii...
:D :D
mulla ei valitettavsti ole ikinä niin ettei ruoka maistuis on sit miten kipee tahansa :snotty: ..
mut tänään puhkun energiaa ja haluan näyttää koko maailmalle että mä onnistun :heart:

:hug: ihanasti olette kaikki jaksaneet tsempata..kiitos :flower:

Sinttura harmaana
Sorry vaan kun en ole jaksanut paljon kannustella ja kertoilla kuulumisia. Ajattelin jossain vaiheessa jättää koko touhun sikseen mutta roikunpa kuitenkin mukana ja käyn vaa'alla vaikka paino heittelee ylös ja alas ja otan KOHTA itseäni niskasta kiinni.

Tänään päätin lopettaa imetyksen :'( . Poika on nyt reilut viisi kuukautta. Tavoite oli se puoli vuotta joten aika hyvin meni. Kun esikoisen kohdalla ei onnistunut koko homma niin pitää olla tyytyväinen.

Mä en ole paljon syömisiä katsellut kun päivät menee siihen että jaksaa päivästä toiseen. Mielialat heittelee niin hirveästi että nuppi kohta räjähtää :kieh: . Päivät menee niin säännöllistä rytmiä: kaksi hyvää päivää ja sitten huono päivä, jolloin on vain väsynyt, itkuinen ja pinna on sikakireällä ja ahdistaa. Sitten tulee taas hyvä päivä.

Gynellä kävin viime viikolla ja epäili mulla olevan synnytyksenjälkeinen kilpirauhasentulehdus. Kun on noita fyysisiä oireitakin (mm. hiustenlähtö, vatsa ei pelaa, tykytyksiä..). Nyt odotellaa verikokeiden tuloksia.

Imetyksen päätin lopettaa juuri tämän vuoksi. Mikäli kyseessä on kilpirauhanen, tietää se lääkitystä. Jos ei, niin pakko on pyytää jotain lääkeapua. Tai kukapa tietää rauhoittuuko tilanne pelkästään sillä, että imetys loppuu. Tuo tietty rytmisyys viittaisi johonkin hormonaaliseen vaivaan.

Sorry vuodatus. Ryhmässä kuitenkin roikutaan ja se neljä kiloa vielä tiputetaan!

Tänään oli paha päivä mutta sain virtaa sen verran että siivosin vaatekaappini. Aika iso liuta vuosikausia vanhoja vaatteita lensi pois. Piristi kun ajattelin että tuon neljän kilon jälkeen menen kyllä ostelee uusia kuteita... =)

Saa nähdä paljon muuten kiloja lähtee tisseistä.. On olleet nyt E-kokoa, normaalisti C-kuppi. Tietty viikon päästä A-kuppi.. \|O Poika on alkanu syödä kiinteitä päivä päivältä enemmän ja nähtävästi on muutenkin jo vähentäny imemistä koska huomaan jo imetysliivien olevan liian isot. Hei sitten pamelaanderssonit.... :'( . Toisaalta... niissähän voi olla vaikka kilo molemmissa ylimääräistä... :)

Ylihuomiseen :wave:

Yhteistyössä