Tiistai tiimi

Voi sua. Kannattaa tänään pyytää anteeksi lapsilta huutamista. Meillä ainakin tuntuu että lapsi osaa paremmin pyytää anteeksi käytöstään kun vanhemmat.Sitä aina toitotetaan lapsille mutta iteltä unohtuu.
 
Täällä yksi halukas mukaan. :wave:Ensimmäinen etappi oli päästä 60 kiloon. :ashamed: Pituutta 160cm ja paino tänä aamuna tasan 70kg.Lenkkeilemään pitäis ruveta,eilen haettiin koira meille ja innolla odotan että kun se vähän kasvaa ja saan siitä lenkkiseuraa. :whistle: Vuosi teen sain hienosti pisteillä pudotettua 15kg,mutta sitten raskauden myötä niitä tuli jokunen takaisin.Nyt kuitenkin imetän täysimetyksellä poikaa 4½kuukautista joten ihan nälkäisenä ei pysty olemaan.Mutta nyt sitten SUKLAAT,LEIVONNAISET JA RASVAISET syömingit pois kuvioista niin eiköhön se siitä. :) Yhdessä karistetaan kilot kannoiltamme.
 
sinttura:

Älä lannistu... kyllä se siitä. Mullakin oli huono viikko viime viikkolla mutta nyt pitää vaan sinnistellä että ne kilot lähtee.

Tästä jos ei muualta ainakin minä saan lisä potkua jos jotain menee pieleen. Ei mies tai kaverit jaksa kuunnella kun jankutan mun kiloista.
tulee aina se sama kommentti: "sähän olet saanu lapsi että tottakai sulla on jotain ekstraa".... se vasta ärsyttävä repliikki onkin :kieh: :kieh: :kieh:

mutta nyt vaan jatketaan meidän laihdutus... kaikki saa joskus takapakkia..
:hug: :hug:
 
Mulle tulee nyt kyllä varmaa takapakkia. Mieli on ollu niin maassa pari päivää etten ole paljoa syömisiä miettiny. Pikkasen olen napostellu karkkia iltaisin ja tässä kahvilla otin palanpainikkeeksi pari suklaapalaa.

Se hyvä puoli mun karkinsyömises on, että mä en koskaa ole sellanen älytön mättäjä. Fazerin sinisestä on neljä palaa ehdoton maximi. Muutama karkki riittää makeannälän viemää, jos enemmän syö, tulee paha olo.

Mut sitte muut.. pullaa ja pipareita on menny kahvin kaa, mies lähti hakee pitkästä aikaa pizzaa..

Mä otan nyt vähän aikalisää kunhan piristyn. Ja kyllähän toi imetys vaatii veronsa. Tuntuu että poika imee tissistä enemmän kuin koskaan vaikka on alkanu saada kiinteää ruokaa. Tissit tuntuu täyttyvänkin enemmän.

Mahtuu mulle yhdet farkut jo ihan hyvin jalkaan joten jotain edistystä. Vaaka ei varmaan kyllä tiistaina näytä hyviä lukemia :whistle:
 
heips.. mun se viimeviikkoinen painon lisäys suututti niin rankasti että koko viikonloppu meni täysin poskelleen...en taida uskaltaa enää mennä vaalle...nyt kyl suututtaa...
200g suklaata , karkkeja jne...
no tänään kyl palasin ruotuun .. jumppaisn ja huomenna vaalle..ja luntakin on satanut eli lumitöitäkin on tiedossa ;)
 
puhuin jo kaverin kanssa että täs kohta pitää pistää jotain erikois diettiä että sais nää kilot liikkumaan... grrr :kieh: :kieh:
Kun niin kova haluaisin olla vanhoissa mittoissa kesäksi ja enään ei ole montaa kuukautta kesäksi että nyt pitäis aloittaa ihan tois toimiin.

Se vaan siinä on että imetys kärsii jos alan liikkaa laihduttaa ja se on niin ihana hetki kun saa istua alas ja poika syö sylissä, nyt kun maitoa on alkanu tulla riitävästi. :)

meillä naisilla on näköjään aina painon kanssa ongelmia

mutta TJEMPPIÄ vaan...

minäkin eilen olen ja launataina mässäily, mutta vaan alle 10 karkkia ja sitten kaksi pannukakkun palaa vadelmahilloa ja jätksiä sen kanssa....

Pitää nyt vaan olla hyvällä tuulella, ei saa lannistua vaikka vaaka huomenna näyttää enemmän kun haluaisi...

tjemppiä, tjemppiä.... Kuria pitää löytää jostain....

Nähdään huomenna mitä vaaka näytää, huomisiiin
:hug: :hug:
 
täälläkin laihduttaj
1.1.06 95kg
2.3.06 84kg

7.3.06 82kg mulla yleensä putoo tuo paino torstaisin niin täytyy seurata tilannetta mutta nyt pudotus vajaa vko -2kg aika hyvin.tähän vajaa
viikkoon mahtui vielä siideriä yhtenä iltana, ja proteiinisuklaa :attn: on muuten parempi vaihtoehto ku tavallinen suklaa,mutta hiukan kalliimpaa, nyt tavote (2.3 asetettu) on painaa huhtikuun lopussa 75kg hyvää vauhtia laskee :)
 
siis voi .. paino junnaa.. sanam näytti kuin viime viikolla..
jumpasta on kyllä jotain hyötyä vyötäröstä oli kadonnut taas viikossa kaks senttiä ja reidestä sentti.. ompi mistä kadotakin.. :LOL: ..
eli oikeen repsahduspinon repsahtaja täällä jatkaa karkin ja suklaan mässytystä ja ihmettelee kun ei paino laske.. :LOL: ..
joo siis imetän edelleen joten ei hätää ei voi laihduttaa mut vois tietty yrittää jättää noita makeita pois ja pisteitäkin yritän katella mut ei siitä oikeen mitään tunnu tulevan...
 
Äiti 72
28.2 82 kg
7.3. 81.5 kg

Eli painoa lähtenyt viikossa 0.5 kiloa. Pieniä herkkuhetkiä on ollu viikon aikana mutta ei mainittavia. Muutama makeinen ja keksi sekä vähän kotipullaa, mutta siitä huolimatta suunta alaspäin. Tästä taas kiva jatkaa viikko eteenpäin.
 
Sinttura harmaana


Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
Tänään 62,4 kg (viikossa +0,3 kg)
Tavoite 57 kg


:kieh: :kieh:

No, tän nyt arvas kun on päässy toi ote lipsumaan...

Kyllä täältä noustaan.

Oikeastaan olin tyytyväinen kun oletin, että on tullu enemmän!
 
:hug: minä voi lohduttaa sitten kaikkia tasapuolisesti.. me mennään huomenna laivalle ja tullaan kotiin vasta lauantaina , joten taitaa taas tulla kunnon repsahdus painoon..tuskin alaspäin ainakaan... :ashamed: .. tilasin jo seisovan pöydän ruuaksi ja meriaamiaiset ja sit syödään koko rahan edestä... ;)
 
Eilen oli paino 78,1 ja edellisviikolla 78,5 eli pudotusta tuli 0,4kg. Kai tuohon pitää olla tyytyväinen! :) Onneksi jätskit on jo pakastimesta hävinneet, niin eivät kiusaa mua siellä!!
Jollain pitäis itseään tsempata liikkumaan/kuntoilemaan. Se puoli on jääny vähän retuperälle...
 
Sinttura harmaana
Täällä repsahtelee yx sun toinen..

Mies toi muuten mulle kaupasta Light Cokista. Ihan on cokiksen makuista ja kaloreita 0,2/100gr (tosin on venäläistä mut kai nuo kalorit pitää paikkansa?). Niin kun rajalla asutaan ja Venäjällä käy tankkaas.

Joo tästä mun skarppaamisesta.... Tossa kevyeksi iltapalaksi paistoin MUIKKUJA VOISSA. Arvatkaa oliko hyviä?? Kyytipojaksi tuoretta ruisleipää VOIN kera ja piimää. Oikein perinneherkkuja. Mies kun osti kaupasta muikkuja (ne Suomesta!) niin jotenkin piti valmistaa. Ja muikkuhan on parasta voissa paistettuna.. :whistle:

Kuinkahan paljon tuli kaloreita. Joo ja sitte tääl vedetään kevyt-cokista niinkuin se tässä konkurssis enää vaikuttais :LOL:
 
täälläkin laihduttaj
1.1.06 95kg
2.3.06 84kg

7.3.06 82kg
tänään jo 81 eli viikko pudotus on -3kg täytyy ihan itelle kukkia antaa :flower: :flower: :flower: tän vuoden pudotus -14kg no jatketaan treenamista, vielä on jokunen matka jälellä..tavotteeks laitoin huhtikuun loppuu 75kg mutta taitaa tätä menoo olla aika nopeesti saavutettu..rakkaat kanssasisaret tsempatkaa tehkää töitä se ei tuu ilmaseksi :hug: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 22:33 Sinttura harmaana kirjoitti:
Täällä repsahtelee yx sun toinen..

Mies toi muuten mulle kaupasta Light Cokista. Ihan on cokiksen makuista ja kaloreita 0,2/100gr (tosin on venäläistä mut kai nuo kalorit pitää paikkansa?). Niin kun rajalla asutaan ja Venäjällä käy tankkaas.

Joo tästä mun skarppaamisesta.... Tossa kevyeksi iltapalaksi paistoin MUIKKUJA VOISSA. Arvatkaa oliko hyviä?? Kyytipojaksi tuoretta ruisleipää VOIN kera ja piimää. Oikein perinneherkkuja. Mies kun osti kaupasta muikkuja (ne Suomesta!) niin jotenkin piti valmistaa. Ja muikkuhan on parasta voissa paistettuna.. :whistle:

Kuinkahan paljon tuli kaloreita. Joo ja sitte tääl vedetään kevyt-cokista niinkuin se tässä konkurssis enää vaikuttais :LOL:

hihi tsemppiä sinttura kalahan on terveellistä ja laihaa ruokaa.. B) ja ruisleivässä on kuituja ja kalsiumia pitää saada eli piimä hyvä valinta ja rasvaahan keho tarvii eli voita B) ..eli tosi hyvin ja terveellisesti söit..ja laitti cokis jeeee...


ja kiitti miro mä muistelen teitä tässä muutaman päivän ajan oikeen lämmöllä kun syön niin että maha rutisee..

se rentouttavasta lomasta kait menee kun mennään koko meidän pikku pesue matkaan.. mies ja minä + meijän 6lasta.. eli varokoon laiva ja ruotsi me tullaan... :hug:
 
Eli Hellurei..Olen kirjotellut tuonne huomenna se alkaa osioon mut lueskelin näitä tiistai tiimiläisten juttujakin. Ite olen täs pari viikkoa alotellu laihdutusoperaatiota. Tuli vaan mieleen et Snappis(?)muistanko oikein et säkin imetät...Ite vain mietin et kuin rankasti uskallan diettailla kun kuitenki haluisin imettää viel pitkään. Viel ainaki maitoa tulee hyvin. Mulla onkin periaatteena et liikun paljon(2krt/vko aerobic ja lenkkeilyä) ja syön hyvin mut terveellisesti. Painosta en tiedä koska vaakalle en ole astunut mutta olo on hyvä. Ehkä just ton liikunnan ansiosta. Vettä olen koittanut juoda ekstra paljon..Ruisleipää, keittoja, omenoita ja rasvatonta jugrua kuluu :p Mut oishan tuo kiva ku alkas tuloksia tuntua..siitä kai sais tsemppiä jatkaa tätä kidutusta. No ei tosiaan kidutusta, ihan kyvin mulla on lähteny meneen. Huomaan et mitä vähemmän mietin koko asiaa ni hyvin menee. Ei tee mieli mennä edes miehen munkkipusseille :LOL: Tsemppiä kaikille! Kiva lukea ettei taistele yksin tämän asian kanssa.. =)
 

Yhteistyössä