Tiistai tiimi

mua alkaa ottaa päähän.... eilen vaaka näytti 66,2 kg tänään aamulla 67,2 kg. paska mikä paska vaaka.
meen kohta ostamaan uus vaaka.... grrr :kieh: :kieh: :kieh:
olen kyllä jumppanu ja käyny lenkillä että jossain pitää näytää
 
Sinttura harmaana
Miten se noin heittelee se paino?
Jos sulla vain oli nestettä kehossa? Olitko juonut ennen punnitusta?

Mä mittaan aina aamuisin samaan aikaan. Heti kun herään. Juon vasta sen jälkeen koska vettä yleensä menee sellanen tuopillinen (puol litraa).

Joo ja rakko tietty tyhjänä!
 
en ole juonu mitään, kävin niinku tavallisesti tarpeiden jälkeen puntarilla. mulla oli yks samanlainen puntari mikä näytti 5 eri painoa kun kävi perä kanaa ja sitten vaihdon uuteen mutta en saanu vaihtaa mallia.
Mieskin sanoi että se voi olla puntarissa vikaa...

TOIVOTTAVASTI!!! :ashamed:
 
Mahtuukos yks painonpudottaja vielä joukkoon..? :)
Oon tässä muutaman päivän yrittänyt pitää ruokapäiväkirjaa, eli kaikki syömiset paperille. Paino oli aamulla 78,5kg eli mulla olis pudotettavaa noin 15 kiloa... Kun pituutta löytyy 169cm.
Liikunta ei oikein nappaa, mutta oon yrittänyt tsempata itseäni kuntopyörän selkään ja vähän jumppaamaan.
Pääasiassa kuitenkin ruokavalion avulla pitäis kilot karistaa.
Naposteluporkkanat on POP! :p
 
mantariini
Hmm..mulla paino tänään sama 59kg kuin viime viikolla. :/ Mutta nyt olen ottanu tiukan linjan, etten syö kuuden jälkeen illalla...ja tuntuu olo paljon kevyemmältä.Mutta vaaka vaan jumittaa taas... :snotty:
Saas nährä tuleeko tuloksia ens tiistaihin mennessä. :\|
 
Hei laitetaanko aina viestin alkuun tai ainakin tiistaisin se lähtöpaino ja paljon paino tällä hetkellä ja paljon tavoite.
Jokseenkin näin.

Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
Tänään 62,1 kg (viikossa -0,9 kg)
Tavoite 57 kg

Jos ei jakseta niin ei sitte.. Tuli vaan mieleen että olis kiva nähdä tässä ajan mittaan paljon porukka on tiputtanu ja paljon on vielä edessä :)

Mut nyt hyviä öitä \|O
 
siis voi .... ja kaikki muut kiro sanat :headwall: ..

niin siis huomenta..tänään ilosena kävin vaalla ja IHANA yllätys paino on noussut puolen kiloa.
14.2 75kg
22,2 74kg ja nyt
+500g
1.3 74.5kg
joskus 60kg eli tavoite...juu tota pituutta toi ruhtinaalliset 160cm...

mun pitäs varmaan ja hommata uus vaaka tää joutais jo eläkekotiin taitaa ikää olla noin 20v on kyl ihan digitaalinen , mut näyttää vaan puolenkilon välein painonkin...ja näyttää miten sattuu...siis vyötäröltä oli kyl onneks toi 3cm lähteny et tiiän jotain hyvää tapahtuu..
mut hiukka motivaatoi menee hakuseen kun painoo kattoo grrrrrrrrrrrrrrrr.....
nyt tarvii tsemppi apuuuuuuuuuuuuuuu
 
Vaaát kyllä oikeesti joskus valehtelee hieman... :whistle:
Älä nyt lannistu, mittanauhaan voit ainakin luottaa, ja jos senttejä häviää, niin suunta on kyllä oikea!
Mulla on mennyt onneks nyt aika hyvin ilman mielitekoja, toivottavasti sama fiilis jatkuis. :)
 
Äiti 72
Minä täälläkin kurkin. Mikä teillä olikaan tämän tiimin tarkoitus? Kerran viikossa katotaan pudotukset ja nousut? Voisinpa tulla remmiin mukaan jos jury huolii...Tiistaina vaaka näytti 82.2.
 
Kyllä minäkin syön illalla, itseasiassa määrällisesti aika paljonkin, mutta vaan sellasta kevyttä: porkkanaa, ananasta + raejuustoa, omenanlohkoja, mehukeittoja ym. Voihan se olla hyvä konsti pidättäytyä syömästä iltaisin, jos muuten tulis naposteltua kaikkea hyvää esim. telkkarin ääressä. Mä oon korvannut ne herkut kevyemmillä versioilla. Ei kuitenkaan tarvitse mennä hirmu nälkäisenä nukkumaan. =)
Tänään keitin tummaa pastaa ja söin vihannesten kanssa. Huomasin, että itse asiassa toi tumma pasta on paljon paremman makuista kuin vaalea! :p Lapsillekin maistui.
 
minä syön porkkanoita aika paljon menee noin 5 kg viikossa. sitten banaanin ennen jumppaan menoa ja banaanin sen jälkeen.

yks viikonloppu herkku: jos tarvitsee jotain...

osta kermaviiliä ja dippi sekoitus pussi porkkanoita ja kurkkuja.
pilkko porkkanat puoliksi ja sama kurkkut..... se on HYVÄÄÄ!!!!

kannattaa kokeilla...
 
täälläkin laihduttaj
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 23:15 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 21:13 täälläkin laihduttaj kirjoitti:
1.1.06 95kg
2.3.06 84kg

tavote jonnekki 70kg
Tosi hienosti oot pudottanu!
kiitoksia :hug: mutta on se vaatinut verta hikeä ja tuskaa..:( mutta hyvältä näyttää..tänään oli vaaka 83kg :) :) :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2006 klo 12:46 täälläkin laihduttaj kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 23:15 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 21:13 täälläkin laihduttaj kirjoitti:
1.1.06 95kg
2.3.06 84kg

tavote jonnekki 70kg
Tosi hienosti oot pudottanu!
kiitoksia :hug: mutta on se vaatinut verta hikeä ja tuskaa..:( mutta hyvältä näyttää..tänään oli vaaka 83kg :) :) :)

:flower: waau onnea, miten kummassa ton teet...
 
Voih... meillä oli tänään jäätelöautopäivä, ja tottakai tuli herkuteltua!! :ashamed: Toivottavasti ei vaikuta liikaa punnitukseen, tuli aika monta jätskiä syötyä... En näköjään joissain tilanteissa voi itselleni mitään. :/
 


Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
Tänään 62,1 kg (viikossa -0,9 kg)
Tavoite 57 kg

Nyt kyllä harmittaa :'( :ashamed:

Tässä parina päivänä olen punninnu ja vaaka on näyttänyt enemmän mitä toi viime tiistaina oli. Eli sitkeessä on.

Sitten sain tossa illalla raivarin ja huusin muksuille. Nyt tuntuu tosi pahalta. Vauva nyt ei tajunnu kai vaan jatkoi omaa kiukutteluaan mut esikoinen (2,5 v) purskahti itkuun kun säikähti niin. Hitto kun ärsyttää nää omat mielialat kun pinna menee niin äkkiä (sukuvika) ja sitte tulee karjuttua mikä on ihan turhaa.

Iltasyömiset jäi kokonaan multa välii ja vasta äsken ehdin käydä jotain haukkaa ja niinhän siinä kävi että voileipien päälle vedin kaksin käsin herkkuja: suklaarusinoita, vihreitä kuulia, liköörikonvehteja, suklaata (kun noita herkkuja ikävästi on joulusta jäänyt :eek: ).

Nyt on vielä pahempi olo. Fyysisesti ja henkisesti. Etenkin henkisesti.

Muistaakohan lapset isompana mut vain sellaisena naama punaisena karjuvana äitinä \|O

Voi itku sentään :'(
 

Yhteistyössä