Tiistai tiimi

mantariini
Vihdoin ja viimein vaaka näyttää alle 60!! 59,5kg näytti tänä aamuna, jee jee...ja minä vielä viikonloppuna söin vaikka mitä, mitä ei ois saanu...Nyt pitää jatkaa vaan tiukkaa linjaa, ei mitään herkkuja.Jospa se tosta lähtis nyt tippumaan pikkuhiljaa ja pääsis joskus siihen tavoitteseenkin.. :)
 
grrr.. mulla vaka näytti tänään 66.7kg niin olen taas saanu 200gr päälle. En ole syöny karkki no joo 10 kpl, sitten sanoin miehelleni että ota karkkipussi mukaan töihin. vedin 1kg porkkanaa illalla. olen joka ilta tehny sivu, ala ja suorat vatsalihakset 50 toistoa ja vielä sisä ja ulko reiset 50 toistoa. :kieh: :( :kieh:

mies vaan sanoo että kyllä se siitä, eka vaan nesteet lähtee ja sitten vasta alkaa poltaa rasvaa. Onhan mieheni niin ihana kun rohkaisee. =)

nädään huomenna mitä puntari näytää
 
Hienoa mantariini!

Mulla kävi esikoisen raskauden jälkee samal taval että se paino jämähti jonnekin kuuteekymmeneen eikä tippunu millää. Sitte "luovutin" vähäksi aikaa ja sitte kilot häviskin!

Vaikuttaakohan joku stressi tai paine tohon laihduttamiseen?

Saa nähdä miten mulle käy aamul vaa'alla. On tullu lipsuttua. Syötyä karkkia (tosin pieniä määriä mut silti) ja nytkin tässä vetelen raparperi-mansikkatorttua kun oli niin houkutteleva ohje lehdes että oli pakko kokeilla. Ja tästä tuli taivaallisen suussasulavaa!

Huomenna ei ehkä naurata ei... :ashamed:
 
hyvä minä 69.9kg eli miinus 400g vaikka oon syöny kun hevonen en kyllä karkkia enkä muitakaan herkkuja paitsi kylässä kahvinkanssa ja taitaa tuo imetys viedä aika lailla truota energiaa.
Piti jopa yks yö jopa käydä syömässä banaania pahimpaan nälkään.

Tuo jumppaaminen on mulla vähän semmosta ja tämmöstä alotan joka viikko jotain ja lopetan kans. tällä viime viikolla otin nuo vanhat pilates nauhat taas esille ja jummppaan niitä toivottavasti viitsii enemmän kun viikon.
 
grrrr :kieh: :kieh:
mulla näytti tänään 66,9 kg.. ELI PLUSSAA 400GR.

En ole edes syöny mitään herkkuja ja olen tehny vatsalihaksia ja käyn jumppas 2-3 krt/ viikossa. 1-2 krt vauvajumppassa. ja sitten bodypumpissa tai sitten joku arobic tunti tai spinning.
Joka päivä yritän päästä tunnin lenkille ja sitten ne vatsalihakset /reidet iltasin. Mita puntari näyttää vaan ylöspäin...
MASENTAVAA

Vieläkin mieheni kävi sunnuntaina puntaris ja sitten eilen 2 kg tippunu siinä päivänä kun hän oli vähän huonosti syöny päivällä ja sitten käyny sählytreeneissä. EPISTÄ!!!!! Mies syö kun hevonenkin .... työkaveritkin saanoo sille että et jaksa syödä nuo.. sillä on 1 jugurtti, 4 leipää ja ison ruokaannoksen.

Miehillä on aina niin helppoa....

Huomatteko että olen vähän masentúnut ja vähän vihanen ittelleni kun paino vaan nousee.


ONNEA TEILLE JOKA SAA TIPPUTETTU PAINOA!!!! :flower: :flower:

Kyllä tämä tästa.... ens viikkolla uudet kujeet ;)
:wave: :wave: :wave:
 
tsemppiä miro kyl se siitä..sait mut tsempattua uskomana itteeni niin nyt minä potkin sinuun vauhtia :flower: ..

juu siis nyt oon tosi happy...

viikossa on mennyt 1,5kg..eli 74kg tasan..eli onhan siinä vielä massaakin mitä lähteä..olen jumpannut 5kertaa viikossa ja oon kaks kertaa käynyt oikeen hikisuksi lenkillä..pakko kun ei muuten meinannu toi painoalkaa tippumaan ;) ..
karkin jättänyt vähemmälle ja olen siirtynyt porkkanoitten mussuttamiseen.. :p ..
pakko suun koko ajan käydä :whistle:
 
Älä Miro masennu tuolla liikunta määrällä ne on varmasti lihakset jotka painaa. se on aina tehokkaampaa kun pääsee johonki jumppa tunneille.
minä möngerrän täällä olohuoneen matolla kaikki mahdolliset häiriö tekijät ympärillä. Mitä liikkeitä nirzu tekee?
 
Olette niin ihania...... :flower: :flower: :hug:

Kyllä tämä tästä.... pitää nyt vaan jatkaa samaa rataa niin sittenkai ne ekstra kilot tippuu musta pois..

Toivotaan

Se on totta että ohjatut tunnit ovat tehokaamat kun itte tekee ne kotona. Minä vaan en pääse enemmän kun ne 3 krt viikossa... voin päästa ihan 4 krt.

Mutta parempi että tekee jotain edes kotona niin nekin autaa, se menee samalla kun katsoo telkkaria.. ;)

nyt on jo heti parempi olo :p :D

mies on jättäny mulle kiusaksi 3 karkkia olohuoneseen. vähän olis kiva syödä ne pois mutta en ota.... :D
 
juu mä teen noita aerobic videoitten kanssa ne jumpat..eli tehot ja temmot on pysyttävä ;) ..oon ihastunu tohon mariannen fat burning video sekä annun ja tuijan tehotreeni...siinä on 3 ohjelmaa samalla videolla...on muitakin ohjelmia varttumassa kunhan noihin kyllästyy ...on tullut aina kirppareilta hamstrattuu kun niitä on nähny.. niitä englannin kielisii en tykkää tehä kun ei toi kieli oo hallussa ;)
oon aikoinaan ja yrittäny itte jumpata ilman ohjausta mut oon kyl niin laiska :ashamed: . siitä ei tuu yhtään mitään..mut noi videot on mun juttu tälleen aamulla ne teen..juu mukulat 6kk vaunuissa siinä lähellä , riiviön vajaa 2v tungen matkasänkyyn ettei tuu tielle ja nää isommat 3v, ja kohta 5v tietää kuinka paljon tilaa mamma tarvii eivät tuu alle ;) ...isommat muksut koulussa ja mies töissä..eihän tätä massaa viitti esitellä ees miehelleen ;) ..

mut tseppiiii,,,
 
No niin: 63,0. Viikossa -200 gr. No onhan sekin jotain... :/

Kyllähän mä tässä olen vähän lipsunutkin.Elikkä joku karkki silloin tällöin. Mut masentavaa kun ei näköjään voi ei yhtään sitten herkutella.
Ne karkkimäärätkin on ollu jotain ihan pari karkkia/pv.

Tai sitten taitaa ennemmin olla liikunnan puute.

Mä olen ollu niin väsynyt, ettei innosta kyllä yhtää nostaa #&%£$!* sohvalta. En tiedä kumpi on parempi: levätä vai lähteä vain lenkille. Ottaen huomioon sen, että toi vajaa 4 kk poika herää yöllä syömään pari kertaa ja sitten vielä esikoinen 2,5 v välillä siinä välissä karjuu jotain pahaa unta..

Kyllä tää on vaikeaa..... Mulla ei ole aikaisemmin ollu mitää paino-ongelmia. Olen voinu syödä mitä vaan ja missää ei näy. Nyt kun on ikää tullu lisää niin ei näköjään voi enää niin huoletta olla. Ja noi raskauden tuomat ylimääräiset on sitkeessä..
Ajattelin joskus aikanaan, että miksi lihavat ihmiset ei laihduta? Mikä siinä muka on niin vaikeaa?
Nyt ymmärrän. Ihan täysillä.
 
änkeän itseni tänne, jospa mahdun mukaan.....
Mulla imetykset imetetty jo yli 7kk sitten ja sama herkuilla mässäily jatkui kunnes alkoi vaaka näyttää sitä yli 90 kiloo...
no onhan mulla pituuttakin 176 mutta kyllä se maha ja kaksoisleuka alkoi rehottamaan joten yritän itseäni tsempata tiputteleen...
kerran viikos ohjattua jumppaa ja joka arkipv vattalihaksia kiikuttelen...ainakin vähän...
joskus käyn kerran kaksi kävelyllä..
en tiedä onko meiän vaakakaan kovin hyvä aina tuntuu näyttävän sitä 90kiloa...porukoilla kun menen niin näyttää 88...
ota sitten selvää onko tippunu vai ei..ainakin mieltä piristää käydä muualla vaakalla kun näyttää vähempi!! ;)
oon yrittäny nyt syödä vihanneksii enempi ja juoda enempi...aiemmin join vaan sen mitä oli pakko..ei jotenkin maistu kuin harvoin kun oikee jano niin mikään nestemäinen..ja sekös kerryttää kaikki sisään....
ostin poretabuja c-vitamiinia ja kalsiumia et niitä juon aina yhen molempia päivisin 0.5litraa veden kera...tulee edes yritettyä juoda..mulla toi maidon juonti ei oikein toimi...piimää juon lasillisen päivässä ja joskus jugurttia mut harvoin....
nooh ehkä tämä tästä!!!
tsemppiä kaikille painon pudotukseen!!! :attn:
 
Sinttura harmaana
TErvetuloa joukkoon Vinci!

Äh puh ja huh...

Tänään on unohdettu laihikset täysin. Mulla oli tänään vähä sellanen juhlapäivä (tein asuntokauppoja) ja jo etukäteen päätin että tänään ei mietitä syömisiä, itketään sitten tiistaiaamuna...

Paljonkohan tuli kaloreita...? Tuli käytyä syömäs raflas, pieni lasi punkkua, kermainen sienikeitto noin alkupalaksi, pääruokana naudanpihvi, PEKONIpapuja, PEKONIkastiketta... sellasia rasvassa keitettyjä perunoita lisäksi. Sitte kaveril kyläs kuivaa kakkua, mustikkapiirakkaa, pieni lasi valkkaria.. Tossa äsken vetäsin Picnicin paahtopaisti patongin ja kaksi Arnoldsin cake-donitsia... Huh.
Riittääköhän 3000 kaloria..? :ashamed: :ashamed: :ashamed:

No tämmönen päivä sattuu harvoin elämässä.
Ja eipä tässä tota painon tiputusta kannata vielä niin tiukkapipoisesti ottaa kun imetys on vielä päällä...

Hirveesti ei edes harmita mut katsotaan tiistaina :p

Huh. Tajusin ettei tänään ole tullu otettua mitää vihanneksia lukuunottamatta niitä pekonipapuja ja paria salaatinlehteä mitä tuol patongin välis oli. Taidan mennä ottaa vielä pari omenaa, koska mulla on - uskomatonta mutta totta - nälkä! :LOL:

Oletteko muuten huomanneet, että mitä enemmän syö, sitä pahempi on nälkä? Mä huomaan sen yleensä silloin, kun käy syömäs jossain mis on seisova pöytä (esim. laivalla). Ahtaa kamalasti ittensä ihan ähkyyn ja juuri kun luulet ettet jaksa syödä mitää kahtee viikkoon, niin jo parin tunnin päästä on nälkä! Mistäköhän johtuu.

Kamala mul on ihan oikeasti nälkä.... :whistle:
 
Olipa ihana ruokalista ihan vesi herahtaa kielelle :p Kyllä sitä imettäessä kärsii aika paljon syödä minäkin vetäsis kepappi annoksen yks päivä ja muutaman tunnin päästä oli ihan oikee nälkä. Nyt sitten on tullu syötyä suklaata , pullaa ja vanukkaita niin heti on turvonnu olo. :headwall: tsempataanhan tytöt tiistaiksi =)
 
Sinttura harmaana
Hirvittää vähän...

Huomenna vaaka sitten näyttää mikä on retkahduksien tulos.. Tai sen torstaisen mässäilyn.

On täs lipsuttu mut IHA PIKKASEN. eilen vetäisin yhden Fazerin vihreän kuulan ja tänään meni yx neekerinpusu...

Mut huomaatteko mikä itsehillintä! Sinne kuularasiaan nimittäin jäi vaikka kuinka paljon... :)
 
Takapakkia :headwall: 70.6 eli +700g
Ei oo kyllä tullu paljon katottua mitä suuhun laitaa kun on ollu niin hirvee nälkä :eek: saahan sitä aina selitellä. Oon kuitenki jumpannu melkein joka päivä vähäsen ettei unohtu tämä homma. mutta nyt täytyy taas tämä viikko tsempata tuo kutosella alkava numero salja näyttää paljon paremmalta
 
Sinttura harmaana
Tsemppiä Snappis!

Mulla vaaka näytti aamul 62,1 kg eli painon pudotusta 900 gr.
Aika uskomatonta! Palkitsin itseni yhdellä fazerin sinisen palalla jonka annoin liueta toooooosi hitaasti suussa...

Kuis muilla?
 
tääl peräs hiihdellään..hihihi juu painon kerrrön vasta huomenna, mut tänään otin ja mittasin mittanauhalla ja jeeeeeeeeeeee..3 cm on vyötäröstä kadonnu viikossa ja sentti myös reisistä, että kyl sillä jumpalla saa tuloksia aikaan...huomen aamul on sit painonvuoro.. :D huomiseen
 

Yhteistyössä