TErvetuloa joukkoon Vinci!
Äh puh ja huh...
Tänään on unohdettu laihikset täysin. Mulla oli tänään vähä sellanen juhlapäivä (tein asuntokauppoja) ja jo etukäteen päätin että tänään ei mietitä syömisiä, itketään sitten tiistaiaamuna...
Paljonkohan tuli kaloreita...? Tuli käytyä syömäs raflas, pieni lasi punkkua, kermainen sienikeitto noin alkupalaksi, pääruokana naudanpihvi, PEKONIpapuja, PEKONIkastiketta... sellasia rasvassa keitettyjä perunoita lisäksi. Sitte kaveril kyläs kuivaa kakkua, mustikkapiirakkaa, pieni lasi valkkaria.. Tossa äsken vetäsin Picnicin paahtopaisti patongin ja kaksi Arnoldsin cake-donitsia... Huh.
Riittääköhän 3000 kaloria..? :ashamed: :ashamed: :ashamed:
No tämmönen päivä sattuu harvoin elämässä.
Ja eipä tässä tota painon tiputusta kannata vielä niin tiukkapipoisesti ottaa kun imetys on vielä päällä...
Hirveesti ei edes harmita mut katsotaan tiistaina
Huh. Tajusin ettei tänään ole tullu otettua mitää vihanneksia lukuunottamatta niitä pekonipapuja ja paria salaatinlehteä mitä tuol patongin välis oli. Taidan mennä ottaa vielä pari omenaa, koska mulla on - uskomatonta mutta totta - nälkä!
Oletteko muuten huomanneet, että mitä enemmän syö, sitä pahempi on nälkä? Mä huomaan sen yleensä silloin, kun käy syömäs jossain mis on seisova pöytä (esim. laivalla). Ahtaa kamalasti ittensä ihan ähkyyn ja juuri kun luulet ettet jaksa syödä mitää kahtee viikkoon, niin jo parin tunnin päästä on nälkä! Mistäköhän johtuu.
Kamala mul on ihan oikeasti nälkä....