Tiistai tiimi

minäkin rekisteröidyin ex-hömötiainen.käviskö tommonen otsake.mulla tänään siis vaaka näytti 71,3 ja tavoite olis ainakin -10 . imetän 2kk ikäistä poikaani joten vaihti ei saa olla kova, mutta herkut pitäs karsia. suklaa on mun pahe se taitaa olla ihan jokapäivästä.
 
vaaka näytti tänään 66.9 kg. viime viikkolla se näytti 67.6kg. Minäkin immetän 2kk poikani. minun tavoite paino on 55kg. ajattelin että kesäksi saisin sen pois.Olen tehnyt taulukko jääkaapin päälle että näen miten menee.

 
niin unohdin kertoa että en voi enään syödä suklaata kun poika saa vatsavaivoja. Raskausaikana olisin voinut syödä kuinka paljon tahansa päivässä. GRRR, mies vaan sanoi että mulla on hyvä "laihduttaja". jos syön suklaata niin valvon koko yön....ja sitä en jaksa tehdä. Viime viikolla tuli syötyä joka päivä yhden leivoksen kun meillä oli vieraita.... enkä voinut jäätää sitä väliin. :saint:
 
harmaillen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 12:49 miro05 kirjoitti:
vaaka näytti tänään 66.9 kg. viime viikkolla se näytti 67.6kg. Minäkin immetän 2kk poikani. minun tavoite paino on 55kg. ajattelin että kesäksi saisin sen pois.Olen tehnyt taulukko jääkaapin päälle että näen miten menee.
Aattelit laihuttaa 3kk:n aikana yli kymmen kiloo...??? Onkohan tosiaan kannattavaa imetyksen kannalta..???!! \|O \|O \|O \|O
No, joillekkin vissiin on omat kilot tärkeempiä kuin oma vauva!!! SAIRASTA!!! ja todella surullista! :'( Sääliksi käy lapsi parkaa... :'(
 
nyt meni vähän väärin. poika on 2kk ikäinen...... Haluan immetää niin kauan kun pystyn, alusta olen pitänyt antaa lisämaitoa.
Hän syö aina mun molemmat tissit ja sitten n 170 ml lisäksi. Yritän syödä sellaiset pillerit että maitoa tulisi lisää mutta huonolta näytää

ja minä saan kyllä 5kk kun lasken kesäkuuhun asti....ja jos ei lähde kaikkia niin sitten kestää pidempi :wave:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 12:49 miro05 kirjoitti:
vaaka näytti tänään 66.9 kg. viime viikkolla se näytti 67.6kg. Minäkin immetän 2kk poikani. minun tavoite paino on 55kg. ajattelin että kesäksi saisin sen pois.Olen tehnyt taulukko jääkaapin päälle että näen miten menee.
Aika samoissa mitoissa ollaan. Ja melkein sama tavoite, tosin mulle riittää sellanen 57 kg, sitten olen lähtöpainossa.
Poika 3 kk menee täysimetyksellä joten mitään aikataulua mulla ei ole, olen aloittanut nyt maanantaina ihan tarkkailemalla ruokavaliota ja yritän lisätä liikuntaa.
Ruokavaliosta olen jättänyt pois "herkut" elikkä kaiken makean (suklaata on ikävääääääää :'( ), pullat, leivonnaiset, sipsit... Enemmän vihanneksia, vähemmän rasvaista ja raskasta ruokaa. Elikkä itseasiassa syön terveellisemmin.

Onko tällä tiimillä tarkoitus aina tiistaisin ilmoitella punnitustulos? Tulen innokkaana ryhmään mukaan ja juuri sopivasti ostin eilen uuden vaa'an.

Tiedän kyllä että punnitus kannattaa aina tehdä samaan vuorokauden aikaan mutta miksi paino heittää päivän mittaan niin saamaristi?
Aamulla vaaka näytti 65,4 kg, äsken 66,9 kg. Puoltatoista kiloa en ole todellakaan syönyt! Onko se sitten toi vesi? Sitä tulee juotua päivässä 4-5 litraa. Ihan vaan ihmettelen, miksi noin heittelee :eek:
 
Tervetuloa mukaan vaan. Mullakin 58kg olis ihanne mutta tuo 10kg on raskaudentuomia. Kannattaa muuten käydä vaaalla aina samaan aikaan eli vaikka aamulla kun herää niin minä teen. Kannattaa myös kattoa että vaaka on suorassa ja vaikka mielellään samassa paikassa.Ainakin nämä kaks päivää on mennyt ihan hyvin oon pysynyt poissa keksi ja suklaa kaapilta.Toinen mun pahe on että syön aina oman ruoan ja sitten vielä vanhemman lapsen jämät niin kyllähän siitä aina muutama ylimmääränen kalori kertyy, ei muka raski roskiin heittää.
 
Vaaka näytti aamulla tyhjällä vatsalla 64,5 kg eli -900 gr olisi tippunut viikossa :)
Aika herkkää tuo touhu kuitenkin on.. Join siinä janooni vettä tuopillisen ja niinpä se paino nousi puoli kiloa
:LOL:

Pääasia on, että suunta näyttää olevan alaspäin.
:)

Se on vaan ollut uutta, että kyllä mä taidan tavallinen herkuttelija olla, vaikka toista olen luullut. Olen ajatellut ettei herkut ole mulle mitenkään tärkeitä että ilmankin voi olla... Auta armias miten vaikeaa on iltaisin olla. Ei ole nälkä mutta tekis mieli kaikkea... Näin sitä huomaa miten sitä tulee syötyä kaikkea ylimääräistä... Jääkaapin oven kun avaa, niin saattaa huomaamattaan ottaa pari nakkia tai pari kinkunviipaletta, ihan sillee vaa pahimpaan nälkään... Tän tavan olen tietty jättänyt, mut en ole sitä ennen huomannu!

Mulle noi porkkanat on tullu ykkösherkuksi. Kyllä mä tosin perjantaina yhden pullan söin kun tuli niitä leivottua. Se oli ihanaaaaa :) :ashamed:

Yksi työkaveri muuten keksi hyvän laihdutustavan... Käy luovuttaa verta! Paino tippuu heti! Tosin ei tuollaiseen jatkuvaan laihdutukseen käy... :LOL:

Miten te muut?
 
noniin viikko on menny ja on alku meni ihan mukavasti ilman herkkuja, mutta viikon loppuna oli juhlat joten tuli vähän herkuteltua. Mutta ei se mitään vaaka näytti aamulla 70.3 eli -1kg joten tästä on hyvä jatkaa.
 
harmaillen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 21:03 miro05 kirjoitti:
nyt meni vähän väärin. poika on 2kk ikäinen...... Haluan immetää niin kauan kun pystyn, alusta olen pitänyt antaa lisämaitoa.
Hän syö aina mun molemmat tissit ja sitten n 170 ml lisäksi. Yritän syödä sellaiset pillerit että maitoa tulisi lisää mutta huonolta näytää

ja minä saan kyllä 5kk kun lasken kesäkuuhun asti....ja jos ei lähde kaikkia niin sitten kestää pidempi :wave:
anna anteeksi!!! :ashamed: mitä lie sekoilin!! :headwall: nyt hävettää ja urakalla! :ashamed: :ashamed:
sain vaa hirviet sätkyt kun kaveri alko laihuttaan pari vkoo synnytyksen jälkeen eikä sillä sit tullu maitookaan kun söi tosi vähä kalorisesti!
anteeksi oikiesti ja tsemppiä imetykseen!! =) sehän osaltaan vauhdittaa laihduttamista kun vie n.500-800Kcal vuorokaudessa! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 09:19 Sinttura kirjoitti:
Vaaka näytti aamulla tyhjällä vatsalla 64,5 kg eli -900 gr olisi tippunut viikossa :)
Aika herkkää tuo touhu kuitenkin on.. Join siinä janooni vettä tuopillisen ja niinpä se paino nousi puoli kiloa
:LOL:

Pääasia on, että suunta näyttää olevan alaspäin.
:)

Se on vaan ollut uutta, että kyllä mä taidan tavallinen herkuttelija olla, vaikka toista olen luullut. Olen ajatellut ettei herkut ole mulle mitenkään tärkeitä että ilmankin voi olla... Auta armias miten vaikeaa on iltaisin olla. Ei ole nälkä mutta tekis mieli kaikkea... Näin sitä huomaa miten sitä tulee syötyä kaikkea ylimääräistä... Jääkaapin oven kun avaa, niin saattaa huomaamattaan ottaa pari nakkia tai pari kinkunviipaletta, ihan sillee vaa pahimpaan nälkään... Tän tavan olen tietty jättänyt, mut en ole sitä ennen huomannu!

Mulle noi porkkanat on tullu ykkösherkuksi. Kyllä mä tosin perjantaina yhden pullan söin kun tuli niitä leivottua. Se oli ihanaaaaa :) :ashamed:

Yksi työkaveri muuten keksi hyvän laihdutustavan... Käy luovuttaa verta! Paino tippuu heti! Tosin ei tuollaiseen jatkuvaan laihdutukseen käy... :LOL:

Miten te muut?
On pakko tähän laittaa, ett painoa kannatta seurata aamupunnituksilla. Eli joka aamu herättyä aamuveskin jälkeen punnita ilman ett on syöny mitään. Nimittäin toi vesikin painaa 1dl=100grammaa, eli paino voi tosiaan heitellä päivän mittaan kun sanoit juovas mitä se oli 4litraa eli 4kiloa vettä :D
 
Mitens sujuu?

Mä olen tässä parina iltana huomannut sellaisen mukavan seikan, että herkkujen ahmimishimo on alkanut vähetä.

enää ei tule sellainen olo iltaisin, että pitää saada JOTAIN HYVÄÄ.

Onkohan ihan korvien välissä toi makeanhimo vai onko siihen jotain fysiologista selitystä?
 
mulla ainakin kerran kun olin totaalisesti karkkilakossa peräti kaks viikkoa tuli alkuun pääkipeäksi , mutta kahden viikon jälkeen ei sitten karkki maistunutkaan niin hyvältä. mutta valitettavasti ei tarttenu kauan opetella kun maistu taas.
 
pari vuotta sitten söin arkipäivisin ja joka päivä: tv pussi, pari tuplaa jätskin, joku pullaa ja pari sukulakua. ja sitten viikonloppuna pe ja la iso karkkipussi makuunista.

lopetin sen niin toka viikkona tuli vieroitusoireita, kädet tärisi ja oli semmonen olo että ei voinut elää ilman karkkia. aloin syödä mineraali pillereitä, missä on yli sata mineraaleja ja siihen karkki himo loppu.

nyt ei oo enään karkki himo mutta tiedän kuinka hyvältä maistuu ja siks tulee mässäilty :kieh:
 
Sinttura harmaana
Hui noi vieroitusoireet kuulostaa hurjilta...!

ehkä mullakin jonkinlaisia vieroitusoireita oli alussa. Kun tuntui että on PAKKO saada jotain.

Kahvista mulla kyllä on ollu vieroitusoireita kun joskus olen pitänyt taukoa. Niin jumalaton päänsärky ettei vahvimmatkaan lääkkeet auta.
 
heippa saiskos änkeytyä mukaan tähän porukkaan... aloitan huuomenna tän painontarkkailun :ashamed: ..
minäkin täysimetän vielä poika on 5kk eikä ole saanut mitään lisäravintoa..senpätakia uppokin kaikki suklaat ja muut herkut minuun..mutta kohta alotetaan kiinteitä maistella ja minun painon pitäs alkaa pikku hiljaa tippua...
 

Yhteistyössä