Tiistai tiimi

Huonosti meni tämä viikko alkuviikolla tuli vähän herkuteltua liikaa ja takapakkia tuli 700g eli nyt71kg :headwall: mutta nyt mä lupaan ja vannon pitää suuni kiinni herkuilta ainakin viikon :$
Alkaa ahistaa kun ei oo kun yhdet housut mitä voi pitää. laihtus etes sen verran että vois mennä ukon vaatekaapille hakeen verkkareita. omiin on vielä pitkä matka.

Sinttura harmaana
Mulla vaaka näytti 64 kg eli -0,5 kg viikossa.

No ihan hyvä.

Mullakin vain yhdet housut jotka menee jalkaa, sellaiset paremmat. Tosin kun napin laittaa kiinni niin ei voi kyllä syödä mitään :LOL:

Verkkareissa ei viitsi aina kulkea.. :ashamed:

mä änkään myös mukaan.. aivan tuoreena siis. eilen alkoi pisteiden laskeminen ja tavoitteena ainakin -10kg kesäksi. se siis alku päämäärä,enemmänki on vara tippua. paino nyt siis 76kg. :ashamed: pituutta 176cm. niin ja täysimetyksellä täälläkin joten ei voi mitään nälkä kuureja aloitellakkaan että riittää tuolle pikku kullalle ruokaa.. =)

noniin, tänään vaaka näytti 66,4 kg. eli -0,9kg viime viikosta. saa nyt nähdä jos ens viikona sitten plussan puolella kun mulle niin kävi viime viikolla.

niin mullakin on vaan yhdet housut ja äitiysvaatteet. enkä ajo ostaa uusi isompia vaatteita. nä on pakko lähteä!!! :kieh:

nyt olen alkanu käydä jumppassakin 2 kertaa viikossa. ja maaliskuussa ajattelin että yrittäisin juoksemaan kuntoplussan ohjeiden mukaan. Ei ihan maratonin mutta olis kiva jos joskus jaksais juosta 10 km tulevaisuudessa. reidet ei olis niin eleffantin kokoisisa.

muilla on vatsa eikä mitään muuta, mulla on vatsa reisiä ja jumalattoman iso takapuoli. mutta tästä lähtee :D

Hömötiainen

muilla on vatsa eikä mitään muuta, mulla on vatsa reisiä ja jumalattoman iso takapuoli. mutta tästä lähtee :D
[/quote]
sama täällä täytys alkaa jumppaan täällä kotona.

nooniin... eilen käväsin vaalla ..enhän tietty muistanu heti aamulla mut puolen litraa kahvia vetäneenä ja litran vettä oli meeny niin paino 75kg...kivaaa :kieh: ...
eli nyt nyt nyt....
maha roikkuu, reidet hyllyy ja takamus ku elefantilla..eli hyvin menee :LOL:

katotaan miten muijan käy...10kg on saatava pois. :/

Sinttura harmaana
Lipsuu lipsuu...

Hitsi kun olen tänää syöny parit suklaakonvehdit, piparit ja pullat vaikka ei pitäny mitää makeaa ottaa...

No... yritän muistaa että ei kannata niin kamalan tiukkapipoisesti ottaa kun toi imetys on vielä päällä.

Eilen uimahallissa vauvauinnilla käydessä käväisin vauvan kanssa vaa'alla ja hyviä lukemia näytti... Jos olis vielä tiistaiaamuna samat.

Mut nyt on TAAS nälkä.

Miten teillä muilla sujuu?

minää voisin syödä vaikka sata laskiaispullia..... laitoin eilen itse laskiaispullia ja söin 2kpl ja sitten tänään vielä yks.

Minäkin ajattelin että ei voi olla niin tiukkapipo nyt ku imetää...

olen vetäny porkkanoita ja omenoita kuin toisille jakaa.

puntari on näyttäny samaa koko viikon että toivoin kovaa tiistaiks että menis vähän edes alaspäin... sitä sitten nähdään...

Mulla on herkuttelut ollu aika minimissä peräti kolme keksiä viikolla mutta lauantaina oli sitten karkkipäivä jonka sallin itelle parikourallista lakuja ja jäätelöä. syöny oon tavallista ruokaa aika paljon tuntuu että on aina nälkä kun jättää ne kaloripommit pois. kyllä tuo paino on ehkä pikkasen pienenpi kuin viime viikolla jos tänään ei sorru syöpöttelyyn.

niin sitä käy kun syö hyväskää.... 7.2 painoin 66.4kg tänään 66.5 mutta olen tarkistanut mittanaualla niin kuukaudessa olen saanu pois vatsasta 2,5 cm lantiosta 0,5 cm ja reisistä 0,5 cm käsivarseista 2cm että olenhan minä pienentyny vaikka vaaka ei näytä.

viime viikolla mulla oli ihan kova jumppa intokin.... 3 kta gymissä ja joka päivää kävely (huono omatunto kun vedin niin paljon namiskaa suuta kohta)

ens viikolla nähdään sitten mitä puntari näytää... :D :wave:

Sinttura harmaana
No niin...

Vaaka näytti aamulla 63,2 kg elikkä viikossa pudotusta 800 gr.

Vaikka vähän on lipsunut mut vaan vähän.. Pari karkkia tai pulla päiväs...

Taitaa toi imetyskin vaatia veroja..

Hyvä hyvä hyvä. :)

mantariini
Taidampa liittyä joukkoonne jos sopii?? Itsellä tyttö tänään 6viikkoa.Synnytyksen jälkeen 2 viikossa tippui 10kg paino, nyt on siitä lähtien jumittanu siinä 60kg:ssa, alkaa hermo mennä kun ei tipu sit millään.Nyt olen päättäny päästä eroon vielä 8 kilosta, sit ois päästy tavoitteeseen.Eli tavoitepaino 52kg. Minä myös imetän vielä, eli ei passaa heittäytyä ahneeksi tässä laihdutushommassa...liikuntaa ja herkut pois. :)

Ja tänään siis paino 60.5kg.... :ashamed:

:flower: thanks miro05...juu ehkä toivonpa,,,mut tiiän et tä mun ylenpalttinen ahminen kyl nostaa ja tätä läskivuoren kilomäärää..
juu siis kylhän mä ihan oikeesti oon huomannu ettei reidet ehkä enää niin pahasti hylly niikuin 2kk sitten jne.. mut kuiteski...
pakko 4kertaa viikossa jumpata jotta ees jotain fiksuu tekis ettei söis koko aikaa.. :D
kun se on niin vaikeeta mennä koirienkin kanssa lenkille kun ei ole noita lastenvahteja..ja taas kun otat 4kpl alle 5vuotiasta mukaan niin jee onpas liikuntaa :kieh: ..
äh sori tää valitus ... :D eiku jumppaamaan..jotta saadaan tänään aamupalaakin ;)

Yhteistyössä