Tiistai tiimi

tammikuu06 12,7.06 2.8,07
rin,ym. 98 95 90
vyöt. 79 75 77
lantio 107 102 101
reidet 62/65 58/60 58/59

tässä koko totuus vuoden aikana ei oo tapahtunu mitään
paitsi rinnat kutistunu (maito pois)

:LOL:

tänään yritän taas laskea kaloreita
jos etes paripäivää jaksas
aika helposti tippus jos malttas pitää suun kiinni.
 
hyppään mukaan!!!
alotus...
155cm
64kg
vyötärö 86cm
reidet53cm
lantio 94cm
toteamus: olen makkara.

tavoite
55kg
vyötäröä vähän esille. =)
viikossa n.1kg pois.
viikon suunnitelmat:
pe 40min kävely ja pace
la pace ja 1h kävely
su spinning ja 1h kävely
ma kävely 1h
ti spinning ja kävely 1h
ke pace ja kävely 1h
to lepo
pe kävely 2h...

niih ja tammikuusta on tippunu jo n.10kg.
 
tossuliini
Minä myös tulen mukaan. Alkupaino heinäkuussa 110 kg, nyt 7.8 102.2 kg, voinhan muistaa tuon alkupainon väärin mutta tuota luokkaa se oli.
Kovasti ollaan yritetty tsempata itseensä. En ole syönyt karkkia enkä jätskiä enkä pahemmin muitakaan herkkuja tuon päivän jälkeen ja liikuntaa olen lisännyt pikku hiljaa ja muutenkin katsonut mitä suuhuni pistän ja miten paljon.
 
moi!

en jaksanut viime tiistai kirjoitaa kun otti päähän kun puntari näytti 60 kg.
Menkat alkoi ja mulla on ollu migreni niin paha että perjantaina piti hakea kipupiikin lääkäriltä.
Minulla ei ole ollu migreniä aikaisemmin tämä on minun kolmas kerta elämässä...
katsotaan mitä puntari näyttää tiistaina.
tervetuloa mukaan tossuliini ja harald haaraparta :flower:
 
tossuliini
Mä oon käyny vaa'alla oikeastaan joka aamu mutta merkkaan omat punnitukseni omaan sähköiseen terveyskorttiin joka lauantai. Mä voisin tiistaina sitten ilmoittaa väliaikatietoja miten on painoni käynyt, nyt ihan hyvin, viime viikosta 1,6 kg veks.
 
minulla näytti 58,6 kg.. että tullut taas takaisin vähän kun lomailtiin.
Nyt pitäsi lopputyötä kirjoitaa että tulee sitten karkkin sijaan hedelmiä aika paljon syötyä.

missä snappis??? ja harmaana harald???
 
tietsikka on ollu rikki niin en oo ollu koneella.
puntarilla en oo käyny viikkoon .
eilen tultiin muutaman päivän reissulta (niin en taida puntarille uskaltaakaan)
työ vaatteet meni päälle ja niitä pääsee testaan parin viikon kuluttua.
taidan jättää tämän dietteilyn tähän ja katsoa josko ne työt söis nuo
ylimmääräiset kilot.
 
ok!!!

Ollaanmme ollu sinnikäitä ....

Minä haluan kaikki ne vimeiset kolme kiloa pois ennen toista lasta... tällä hetkellä en vaan kerkeä ajattella laihdutusta.

mulla on työ, ja lopputyö ja lapsi ja mies kaikki pitäis hoitaa ja sitten kotihommat..

mulla on myös gym kortti vuokralla syyskuun loppuun. silloin aloitan taas innollani mutta nyt en kerkeä ajattella laihduttamista.

nähdään, näköjään nää joka on tullut mukaan ei ole niin innokaita tässä hommassakaan.

Kukkia sinulle Snappis että olet jakstanut näin kauan ja tsemppiä töissä
:flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nirzu:
joulusuklaata joo...painoa on kiitos kysymästä :D ..ja taitaa tähän laihduttamiseen tulla pikkanen stoppi...otin tossa testin 1.1-07 ja sehän näytti kahtaviivaa :heart: ....

yritän pitää nää syömis himot kurissa jos jollai jotain ideoita niin mielellään ottaisin niitä vastaan... :hug:


juu en vielä ihan tule mukaan..kohta taas toivonmukaan nyt mennään jo rv yliajalla ja painoa on kiitos tullut oikeen kiitettävästi ,,,on onpa sitten mitä ottaa pois :LOL:
kuntoilu on ollut tosi huonoa nyt..ei muuta kuin jokus pikkanen lenkki koirienkanssa muuten vaan hyötyliikunnallamenty eteenpäin..mut kohta se alkaa........rv40+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja nirzu:
joulusuklaata joo...painoa on kiitos kysymästä :D ..ja taitaa tähän laihduttamiseen tulla pikkanen stoppi...otin tossa testin 1.1-07 ja sehän näytti kahtaviivaa :heart: ....

yritän pitää nää syömis himot kurissa jos jollai jotain ideoita niin mielellään ottaisin niitä vastaan... :hug:


juu en vielä ihan tule mukaan..kohta taas toivonmukaan nyt mennään jo rv yliajalla ja painoa on kiitos tullut oikeen kiitettävästi ,,,on onpa sitten mitä ottaa pois :LOL:
kuntoilu on ollut tosi huonoa nyt..ei muuta kuin jokus pikkanen lenkki koirienkanssa muuten vaan hyötyliikunnallamenty eteenpäin..mut kohta se alkaa........rv40+4
 
nirzu kiva kuulla sinustakin. sinulla on jännät paikat taas edessä. kerro meille sitten mitä tuli.

olen nyt melkeen kirjoittanut lopputyöni valmis ja ens viikon maanataina annan sen sisään sen jälkeen voin ajattella laihdutella ne viimeiset kilot pois, haluaisin ne pois helmikuuhun kun lähdetään intiaan.

mutta ilmoita mitä tuli... =)
 
26.4 59.9 -400g
8.5 59.6 -300g
15.5 58.9 -700g
22.5 59.0 +100g
29.5 58,4 -600g
5.6 58,4+-0
12.6 58,7
26.6 +-0
24.7 58,4
11.10 59.5

tavoite 58
uusi 56

ei tuo työnteko pajoo laihuttanu :LOL:
kaloreita kylä kuluu mutta ontullu syötyä aika paljon enemmän.
karkkia menee aivan hirveesti eikä paljon auta että niitä on koko ajan saatavilla. mula on töissä niin paljon evästä että on vaan valinnanvaikeus ja vielä kun ei ookukaan vahtimassa mitä syön.
kiitos kun sain taas purkautua.

niin ja nirzulle onnittelut vauva on varmaan jo syntynyt :flower:
 
juu poika tuli 6.9-07

:heart:

ja nyt pikkuhiljaa painoa kuriin ei laihduttamista vaan ihan liikunnalla näin alkuun...

15.2-06
alku 75kg vyötärö 100cm
9.6-06 69,9 83cm
11,7 67,0 79cm
15,8 66,1 78cm
18.9 66.3 76cm

6.9 77.9 100cm
31.10 76.2 89cm

lantio 110cm reisi 64cm
9,6 102cm 60cm
11,7 99cm 57cm
15,8 95cm 55cm
18.9 94cm 54cm

6.9 111cm 61cm
31.10 101cm 59cm

rinnan alta ja päältä
15.2 100/90cm
18.9 88/79cm

6.9 104/90
31.10 100/85

hauis
15.2 33cm
18.9 28cm

6.9 32cm
31.10 31cm

tommoset mitat nyt plakkarissa eli oon senttejä saanu kiitettävästi pois mutta paljon on vielä jäljellä...katotaan huomenna paino ja vyötärö...

terkuin...nirzu
 
:hug: huomenta...
paino iloisesti noussut..
nyt 76.4 eli +200g, vyötäröstä onneks hävinnyt 2cm...hmmm eli onko kadonneet sentit muuttuneet grammoiksi vaalle...kääk...
no elämä on... :heart:
ihanan syksyistä viikkoa kaikille :hug:
 
+600 tullu kahdessa viikossa..........hmmmm mutta -1cm kadonnu vyötäröstä..jumppaminen tehostunut vähintään 3 kertaa viikossa aerobic ja lihaskunto osuus päälle, punnerrukset alkaa jopa sujua :LOL: .............

missä kaikki luuraa...huhuuuu
 

Yhteistyössä