Vaaka näytti aamulla tyhjällä vatsalla 64,5 kg eli -900 gr olisi tippunut viikossa
Aika herkkää tuo touhu kuitenkin on.. Join siinä janooni vettä tuopillisen ja niinpä se paino nousi puoli kiloa
Pääasia on, että suunta näyttää olevan alaspäin.
Se on vaan ollut uutta, että kyllä mä taidan tavallinen herkuttelija olla, vaikka toista olen luullut. Olen ajatellut ettei herkut ole mulle mitenkään tärkeitä että ilmankin voi olla... Auta armias miten vaikeaa on iltaisin olla. Ei ole nälkä mutta tekis mieli kaikkea... Näin sitä huomaa miten sitä tulee syötyä kaikkea ylimääräistä... Jääkaapin oven kun avaa, niin saattaa huomaamattaan ottaa pari nakkia tai pari kinkunviipaletta, ihan sillee vaa pahimpaan nälkään... Tän tavan olen tietty jättänyt, mut en ole sitä ennen huomannu!
Mulle noi porkkanat on tullu ykkösherkuksi. Kyllä mä tosin perjantaina yhden pullan söin kun tuli niitä leivottua. Se oli ihanaaaaa

:ashamed:
Yksi työkaveri muuten keksi hyvän laihdutustavan... Käy luovuttaa verta! Paino tippuu heti! Tosin ei tuollaiseen jatkuvaan laihdutukseen käy...
Miten te muut?