Tiistai tiimi

Sinttura harmaana
Kävin aamul "kurkkaa" vaa'alla ja näytti eka kertaa yli vuotee alle 60 kg!! Nyt skarppina että pysyis siellä!

Nyt on taas makeat jätetty ja alettu vahtii syömisiä. Ehkä toi painokin on tippunu tisseistä kun nyt laitoin omat vanhat C-kuppiset liivit päälle eikä enää hirveästi tursua. Mut D oli jo liian iso. Maitoa siellä vielä on... Tiedättekö mihin se häviää?

Mieliala on huipussa, noi vaihtelut on ohimennyttä. Eli pääsin "terveiden kirjoihin" kun lopetin imetyksen. Vähä harmittaa mut ajattelen että parempi maito pullosta kuin mielenvikaisen äidin tisseistä! :LOL:

Mä lopetin eilen ton callanetics-kuurin, tein sen 30 päivää. Ja pettymys oli suuri kun otin mittanauhan... Ei sentin senttiä, vyötäröltä ehkä sentti mut ei lantiosta ei reisistä.. Alleja en mitannu mut niistä on kyllä lähteny. Itku melkein tuli :'( mut mies vakuutti ihan tosissaa että olen kyllä kiinteytyny. Ja on se kyllä totta. Mut en mä ymmärrä miten ei ole senttejä lähteny. Ehkä ne läskit on sitte muuttunu lihaksiksi?

Mut nyt lähden jumppaa, aion silti jatkaa koska esim musta ne vatsalihasjutut on ainakin tehokkaita. Ja mulla toi selkä on välil niin jäykkä niin auttaa siihen.

Tsemppiä siskot!
 
Viikko laihista ja kilo lähteny... On ainakin alku ollu tehokasta. Nälkä on kova ja ehkä voisin vähä enemmänkin syödä, etten kovin pian repsahda.. Ja kun imetyskin on niin vauhdissa vielä. Pidättekö te herkuttelupäiviä välillä ihan suunnitellusti? Syöttekö sitten niin paljon kun haluatte? Meinaan, kun mä rupean herkuttelemaan, syön sitten suklaata puoli kiloa ja siihen tyyliin, että pitäisköhän mun pitää herkuttelupäivänäkin joku raja. Vappuhan vois olla hyvä päivä syödä munkkeja! :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 09:19 snappis kirjoitti:
Ajattele nirzu ei oo kun 4kk niin tulee vuosi täyteen jospa sitä ei kohta tarttis tissiä eikä pulloa.

Saas nähdä tuleeko tänään postissa tuo callannets kirja kun huuto netistä huusin. päätimpä minäkin siihen höyrähtää. sitten kun sais niitä vielä tehtyä :whistle:
juu täällä kituutellaan ... eilen oli pakko päivällä antaa poitsulle tissiä kun ei juonu nannia,tuttelia,velliä ei pullosta ei mukista ei nokkamukista....grrrrrrr ja kun sitten toista huudattaa niin taas itellä täyttyy tissit kauheeta vauhtia.. :$
ja sehän johti siihen kun tuli tunne että taas epäonnistuin niin tuli mätettyä napaan kaikkee hyvää.. meillä kun oli nuorimman ja keskinmäisen typyn synttärit ja sitä kakkua ja kaikkee hyvää on kotona niin paljon vielä...miks mun pitää aina syödä ne pois...

no senhän huomas kun tänään kipusin vaalle.. 71.9 eli plussaa oli tullu..no ei hätiä mitiä..ne plussat otetaan nopsaan pois ja paino on alle 71kg ens viikolla....kdjfhgkjfdh ihan varmasti...
 
alotus 24.1 71.3
4.4 69.4kg +300g
11.4 68.8 -600g
18.04 67.4 -1200g
25.4 67.3 -100g
tavoite 58

ajattelin että nyt tulee plussaa koko viikon on ollu enemmän kun tuo viime viikkonen punnitus ,mutta ei onneksi.

4päivää callannetsia takana niskat paukahti jumiin ja flunssa iski saas nähä miten käy.

Nyt tekis mieli antaa vauvalle vähän muutakin ruokaa ,mutta sinnittelempä vielä ainakin tonne 5kk neuvolaan asti.
 

Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
7.3 62,4 kg (viikossa +0,3 kg)
14.3 61,8 kg (- 600 gr)
21.3 62,0 kg (+200 gr)
28.3 61,0 kg (-1000gr)
4.4 60,9 kg (-100gr)
11.4 60,7 kg (-200gr)
18.4 60,7 kg (+-0)
25.4 60,3 kg (-300gr)

Tavoite 57 kg


Näytti tos välil jo alle 60 kg mut tullu syötyä vähän "hutiloiden". Alaspäin kuitenkin mennään B)
 
17.1 67,6 kg
14.3 65,7 kg
21.3 65,1 kg (-600gr)
28.3 64.6 kg (-500 gr)
4.4 64.3 kg (-300gr)
11.4 63.3 kg (-1kg)
25.4 62.7 kg (-300 g)

tavoite: 55 kg

kävin viikonloppuna syömässä suomen parhaat kebabit... pietarsaaressa, korvgörans in kebabia riisillä.

jos joskus käytte sieläpäin niin mene maistamaan... se on todella hyvää

ajattelin jo että tällä viikolla olis plussaa mutta ei, vaikka on vähän repsautanut.

Missä kaikki muut ovat????

HU;HUU

Minä nyt vasta illalla laitan viestiä kun kävin koulussa tänään, se on kiva tää kun saa välillä mennä istumaan koulunpenkkillä. Vaikka se on raskasta... en enään jaksais joka päivä olla koulussa...

:wave: :wave:
 
:flower: onnittelut taas kaikille muille , paitsi minulle :ashamed: ..upeita pudotuksia jo teillä 4-5kg...voih..niin ja ne lukemat jo tuolla 60 alkusessa numeroissa...hienoo :heart:
kyllä minä vielä ja joskus...
 
Äiti 72
28.2. aloituspaino 82.2

28.3. 79 kg (-0.9)
4.4. 78.3 kg (-0.7)
11.4. 78.6 kg (+ 0.3 kg)
25.4. 77.9 kg (-0.7 kg /2vko)

Jäi mulla tuo viimeviikon paino laittamatta kun olin vielä toisella vaakalla ni en sit viittiny ollenkaan laittaa mitään. Mutta nyt kun on pääsiäiset ja muut touhut takana niiin voi taas uudella innolla alkaa pötsin pienennnys talkoisiin. Vielä kun tavoitteeseen olis matkaa noin 13 kiloa, mutta hyvältä tuntuu sanoa että yhdet 10 kiloa on tämän vuoden puolella kaikkineen lähteny.
 
Auttakaa tyhmää mikä tuo Callanetis-kuuri on? Vieläkö mahtuu mukaan. Tammikuussa ennen vauvan syntymää 70kg, nyt 60kg ja pitäis päästä bikinikuntoon eli lähtöpainoon 55kg. Vinkkejä kaivataan kun tuo päiväkahvittelu on niin mukavaa ja henkireikä. Käyn melkein päivittäin kävelyllä, mutta tuohon jysähti eikä laske. :headwall:
 
vitsi kun on motivaation puute...
olen flunssassa ja en jaksa edes ajattella mitä pistän suuhun. Janotaa koko ajan. EN jaksa laita salattia ... enkä ruoka, mutta jos pitää valita kumman laitan niin sitten ruokaa...

on vähän plussan puolella ... grrr...

:ashamed: :$
 
:flower: vappu ja synttärit vähäksi aikaa ohi...herkkuja vielä kaapeissa, mutta kunhan ne saan syötyä :snotty: niin palaan ruotuun...pitääpä yrittää alkaa taas liikkumaan hiukka aktiivisemmin, mutta heti kun alkan suunnitella jumppaa tai muuta liikuntaa niin alkaa nenä valumaan päätä särkemään tai muuten niin väsyttämään :/ ...ei vaan nyt jaksa...
mutta ruotuun pikkuhiljaa.... :D ..
imetän enää kerran päivässä nuorinta riiviötä ( ja se rontti ei huoli pulloa, nokkamukista missä isot reiät niin menee maitoo mitä menee...ja normaali lasista :/ , hmm. ja poika 8kk)..
jeps mutta palataan..kaikki nyt pinoon pomp...
 
17.1 67,6 kg
14.3 65,7 kg
21.3 65,1 kg (-600gr)
28.3 64.6 kg (-500 gr)
4.4 64.3 kg (-300gr)
11.4 63.3 kg (-1kg)
25.4 62.7 kg (-300 g)
2.5 62,8 kg (+100g)

tavoite: 55 kg

olen ollu kipeä ja vaaka on näyttäny jopa kiloa enemmän... onneksi että se on hävinny... nyt kun on taas parempi olla voi alkaa taas katsomaan mitä syö.

Kun on kipeä tai flunssassa niin ei vaan jaksa katsoa mitä pistää suuhun, haluaa vaan parempi olo.... ymmärrän sua nirzu!!!

parane pian
:flower: :hug:
 
Sinttura harmaana

Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
7.3 62,4 kg (viikossa +0,3 kg)
14.3 61,8 kg (- 600 gr)
21.3 62,0 kg (+200 gr)
28.3 61,0 kg (-1000gr)
4.4 60,9 kg (-100gr)
11.4 60,7 kg (-200gr)
18.4 60,7 kg (+-0)
25.4 60,3 kg (-300gr)
2.5 60,1 kg (-200 gr)

Tavoite 57 kg


Hitaasti mutta varmasti...
 
Äiti 72
28.2. aloituspaino 82.2

28.3. 79 kg (-0.9)
4.4. 78.3 kg (-0.7)
11.4. 78.6 kg (+ 0.3 kg)
25.4. 77.9 kg (-0.7 kg /2vko)
2.5. 77.8 kg (-0.1 kg)

Eikä selittelyt auta, vappuna olen mässäilly anoppilassa enkä ole kattellu mitä olen syöny. Josain vaiheessa viime viikolla vaaka näytti jo 77 tasan mutta.... ne Herkut ne herkut. Senttejä on kyllä sitten lähteny sitäkin paremmin,Tämän vuoden aikana lantiolta 9, tosta vatsan alarepun kohdalta 9, reisista reilussa kuukaudessa 3 senttiä, eli siinä suhteessa olen tyytyväinen. Mutta taas kerran yritän kunnostautua tuolla vaakankin puolella.
 
hyvin sulta on menny omppu-pomppu.... :D

mulla taas on ollu plussan puolella mutta tänään olen käynyt isoilla tarpeilla varmasti 6 kertaa että vaaka pitää huomenna näyttää vähäemmän... muuten en tiedä mitä teen..

huomaa heti kun ei ole syönyt vihanneksia että vatsa ei toimi... :LOL: :LOL: :LOL:

:wave:
 
Kieltämättä mukavasti on alkanut :D Noh, kyllähän nää ensimmäiset raskauskilot yleensä lähteekin herkästi imetyksen seurauksena. Tällä viikolla on tosin vähän lipsuttu tiukasta linjasta ja vähän kääretorttua on maistettu ja kiinalaista tilattu :whistle: Vaa'alla en käy muuta kuin tiistaina joten vielä ei ole tietoa miten suurta vahinkoa ne ovat aiheuttaneet.

Vappuna oli muutto takaisin vanhalle kotiseudulle joten aika on nyt mennyt vieraiden kahvittamiseen. Kun elämä tästä vähän tasaantuu niin liikunnan lisääminen voisi tehdä hyvää terveellisen ruokavalion rinnalla.

Ylihuomiseen sitten! :wave:
 
alotus 24.1 71.3
4.4 69.4kg +300g
11.4 68.8 -600g
18.04 67.4 -1200g
25.4 67.3 -100g
2.5 67.3 +-0
9.5 67.3 +-0
tavoite 58

Taisin jumittua tähän. pitäs taas tsempata. on jääny nuo herkut taas päälle. keksit katoaa kaapista tuosta vaan :eek:
 
hohoijaa,,,kyllä on vaikeeta..
pikkasen alaspäin tosta mun viimekertasesta painonkirjotuksesta..höh kun näköjään en viime viikolla edes uskaltanu kirjottaa sitä tänne :LOL: juu siis nyt 71.5..no nyt suuntana alaspäin..ja nyt nooi järjettömät syntihäiriöt on loputtava , mun ei tarvii ahtaa napaan nii järjettömiä määriä...eihän ...ahne mikä ahne...tänään pakko taas mennä tota meidän pihasavottaa selvittämään ehkä siinä muutama kalorikuluis... :D
 
17.1 67,6 kg

11.4 63.3 kg (-1kg)
25.4 62.7 kg (-300 g)
2.5 62,8 kg (+100g)
8.5 62.7 kg (-100g)

tavoite: 55 kg

Nyt sitten olen jumittunut tähän.... olen viikonloppuna syönyt vähän enemmän rasvsta ja ruokaa.... voi olla että olen syönyt liian vähän


Tänään otinkin mittanauha esille ja olen viime kuusta pienentynyt: vatsan ympörys 1 cm ,reisien ymp. 1,5 cm lantio 1 cm

tammikuun 17. päivästä on mittat ollu (päivän mittat) vatsan ymp. 87,5 (79), reidet 62,5 (57,5) lantio 101,5 (94) ja käsivarret 30,5 (28)

 
Sinttura harmaana

Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
7.3 62,4 kg (viikossa +0,3 kg)
14.3 61,8 kg (- 600 gr)
21.3 62,0 kg (+200 gr)
28.3 61,0 kg (-1000gr)
4.4 60,9 kg (-100gr)
11.4 60,7 kg (-200gr)
18.4 60,7 kg (+-0)
25.4 60,3 kg (-300gr)
2.5 60,1 kg (-200 gr)
9.5 60,4 kg (+300gr)

Tavoite 57 kg


Junnaa junnaa junnaa :headwall:

Mullakin on varmaan ongelmana se, että syön liian vähän. Eikös se aineenvaihdunta siinä vähenny? Nyt keksin, että syön aina sen jälkeen kun olen vauvan syöttäny. Pojalla kun on kuitenkin nuo säännölliset ruoka-ajat. Eilenkin sitten vetelin omenoita ja banaaneja välipalaksi. Saa nähdä auttaako.

Viikonloppuna olin kaverin kanssa risteilemässä. Enpä usko että tuolta reissulta mitää ylimääräistä pahemmin tuli koska seisovan pöydän jälkeen jäi vähän nälkä!

:eek: Uskomatonta mutta totta! Näin ei ole koskaan käynyt mutta kerta se oli ekakin. Buffetpöytä oli ala-arvoinen eikä esim. lämpimien ruokien puolella ollut mitään syötävää.. Vai minkä olisitte näistä valinneet: sinisimpukoita, läskistä harmaata kassleria, kuivaa kalkkunaa, jenkkiläistyyliin maustettuja (sellasia ällöpunasia) grilliluita, poronkäristystä.. Ei mitää tietoa paistista. Ja lämpimät vihannekset oli raakoja.

Lisäksi henkilökunnan käytös oli niin epäkohteliasta. Kaksi juomaa kuului ruokaan mutta toista juomaa tarjoilija ei ikinä tuonut pöytään vaikka pari kertaa pyytelin (ja pyysin ihan nätisti hymyn kera). Kyllä sitten tarjoilija ilmestyi äkkiä pöytään kerää likaisia astioita kun valomerkki oli tullu.

Cafeteriassakin myyjä heitti niin vihaisesti mulle vaihtorahat kouraan, että tippuivat tarjottimelle..

Enää en mene TALLINKIN risteilylle (oli tämä uusi laiva Galaxy) enkä suosittele muillekaan!

Onneksi kilot jäi sinne ja karkkiakaan en ostanut kuin yhden sukulakupaketin ja yhden lakrisal-pakkauksen. En yhtään suklaata =)

Muutoin mukavaa. Sai vähä relata ja teki isännälle hyvää olla muksujen kanssa kotona.. ;)
 

Yhteistyössä