Tiistai tiimi

juu se tallink on kyllä vähän tympeä porukkaa... yritä puhua siinä ruotsia niin ne vastaa jotain eestiksi... todella kivaa

Piti vaan kokeilla kun oltiin laivalla 2 vuotta sitten että osaako ne kaksi tai kolme kieltä... huonosti osasivatkin suomea.

Mutta sittenkin ollaan ajattellu lähteä kesänä tallinaan
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 22:15 miro05 kirjoitti:
juu se tallink on kyllä vähän tympeä porukkaa... yritä puhua siinä ruotsia niin ne vastaa jotain eestiksi... todella kivaa

Piti vaan kokeilla kun oltiin laivalla 2 vuotta sitten että osaako ne kaksi tai kolme kieltä... huonosti osasivatkin suomea.

Mutta sittenkin ollaan ajattellu lähteä kesänä tallinaan

se on se palvelialttius ja kielitaito huipussaan noilla laivoilla...eipä se hääviä ollu palvelu vikingilläkään silloin kun oltiin...o då prata vi ändo svenska med dem!!! :LOL:
 
alotus 24.1 71.3
25.4 67.3 -100g
2.5 67.3 +-0
9.5 67.3 +-0
16.5 66.9 -400g
tavoite 58

pikkasen sentään tuli pudotusta. nyt alotin minäkin pisteiden laskemisen. kun vaavi saa muutakin evästä, paitsi että heti nuo menee yli :\|
 
eka mittaus päivä 15.2-06
paino 75kg
vyötärö -12cm
lantio-5cm
rinnan alta -8cm
reisi -3cm
käsivarsi -2.5cm

niin ja tämä aamuinen paino 71.3kg

jotain tapahtunu mutta hidasta ja stressaavaa...mutta eipä ne kilot oo tuulleetkaan muutamassa kuukaudessa :LOL:
nyt alotin taas jumppaamisen ja sauvakävelyn..imetän enään kerran päivässä..(poitsu täyttää 22.5 9kk)
joten aikansa kutakin :heart:
nyt alotetaan oikeen kesämittojen etsiminen
 
17.1 67,6 kg

11.4 63.3 kg (-1kg)
25.4 62.7 kg (-300 g)
2.5 62,8 kg (+100g)
8.5 62.7 kg (-100g)
16.5 61.9 kg (-800g)

tavoite: 55 kg


Nyt sitten on menny alaspäin. Olisi mennyt vielä enemmän mutta söin 2 grillimakkaraa sunnuntaina ja ne vielä näkyy vaa'ssa.
 
Lähtöpaino 25.4. 87,5 kg

2.5. 84,0 kg (-3,5 kg, 2vko)
9.5. 82,6 kg (-1,4 kg)
16.5. 81,6 kg (-1 kg)

Tavoite 69 kg.

Aamulla kävin vaa'alla ja paino oli tasan kilon vähemmän kun nyt illalla. On siinä tosiaan eroa kun eri aikaan päivästä punnitsee. Noh, tällä iltapainolla nyt mennään ja eihän tuo kilon pudotus yhtään huonolta tunnu. Se vaan taitaa olla jossain korkealla päätetty että noista täysistä kymmenistä on vaikea päästä yli. Tällä menollahan paino alkaisi jo seiskalla parin viikon sisällä mutta sitä on vaikea uskoa. Jossain vaiheessahan näitten raskauskilojen karistaminen käy vaikeammaksi kun ensimmäiset on nyt tippunut melkein itsestään. Kovia otteitakaan ei voi vielä käyttää kun pitää ravintoa riittää imetykseen.

Nyt jos olisi yhtään itsehillintää niin jättäisin maistamatta juuri valmistunutta ja niin hyvältä tuoksuvaa piirakkaa. Voitte kyllä uskoa että niin ei tule todennäköisesti käymään... :whistle:
 
jennuli
Vieläko tänne mahtuu mukaan laihistelemaan??? =) Olen 22.v tälläinen jojo laihduttaja...paino sahaillut vuosien aikana 48-75kg....tosin tuo 48kg oli teinivuosina kun meni tuo syömisen tarkkailu "vähän" yli :ashamed: yleensä mun paino ollut tuossa noin 70kg...samalla kuumeilen tässä vauvaa,esikoista ja keskenmeno ollut reilu 3 vkoa sitten.Niin ja pituutta minulta löytyy 169cm ja pöyräilen työmatkat n.1h/päivä. Elikkäs nykyinen tilanne tämä:

Aloitus: ma 15.5 75kg
ti 16.5 74kg
ke 17.5 73,2kg

tavoite n.65kg

Hyvin se aina alussa lähtee pitää vaan kysyä kovana,punnitsen itseni päivittäin,näin motivaatio pysyy korkealla:) Tsemppiä kaikille :wave:
 
Sinttura harmaana

Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
7.3 62,4 kg (viikossa +0,3 kg)
14.3 61,8 kg (- 600 gr)
21.3 62,0 kg (+200 gr)
28.3 61,0 kg (-1000gr)
4.4 60,9 kg (-100gr)
11.4 60,7 kg (-200gr)
18.4 60,7 kg (+-0)
25.4 60,3 kg (-300gr)
2.5 60,1 kg (-200 gr)
9.5 60,4 kg (+300gr)
16.5 59,2 kg (-1200gr)

Tavoite 57 kg

YES YES YES!

Nähtävästi tuo pieni "napostelu" auttaa.. Ennen kun tuli syötyä hädin tuskin kerran päivässä tai pari kertaa.. Nyt olen yrittänyt syödä jotain vähän aina kun poikakin syö.

Voihan se olla että viikko sitten oli jotain ylimääräistä turvotusta kun menkat alkoi vihdoin ja viimein synnytyksen jälkeen (poika nyt 6,5 kk).

Ja maanantaina kävin sairaalassa kolposskopiassa ja niin oli kamala toimenpide että olin aika kipeä loppupäivän eikä paljon ruoka maistunut. Joten se selittänee tota pudotusta. Mutta meni alle kuudenkymmenen!

Ja tervetuloa joukkoon Jennuli!

 
Jennuli
Huomenta kaikille laihistelijoille!! Ooh..mulla näköjään tullut vähän virheita noihin painomerkintöihin,joten korjataan :ashamed:

Elikkäs aloitus ma 15.5 74kg

ti 16.5 73kg

ke 17.7 72,2kg

to 18.8 71,5kg

Hyvä minä!! :LOL:
Ja tsemppiä muillekin!!!
 
Onnea vaan teille jotka joudutte laihduttamaan ja kontrolloimaan syömisiänne useasti vuoden aikana.
Eikö olisi viisasta katsoa mitä suuhunsa laittaa ettei tarvitsisi joka vuosi olla useaan otteeseen laihiksella? niin ja korostaa liikunan merkitystä?
Eikä mitään selityksiä että raskaana ollessa kiloja tulee, minä myös äiti neljälle lapselle, eikä kiloja ole koskaan jäänyt ylimääräisiä.

Niin ja ikää yli 30, pituus 165 ja painoa 55, eikä laihiksia.

Terveet elämäntavat kunniaan ja liikettä jäseniin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2006 klo 12:22 vieras kirjoitti:
Onnea vaan teille jotka joudutte laihduttamaan ja kontrolloimaan syömisiänne useasti vuoden aikana.
Eikö olisi viisasta katsoa mitä suuhunsa laittaa ettei tarvitsisi joka vuosi olla useaan otteeseen laihiksella? niin ja korostaa liikunan merkitystä?
Eikä mitään selityksiä että raskaana ollessa kiloja tulee, minä myös äiti neljälle lapselle, eikä kiloja ole koskaan jäänyt ylimääräisiä.

Niin ja ikää yli 30, pituus 165 ja painoa 55, eikä laihiksia.

Terveet elämäntavat kunniaan ja liikettä jäseniin.
onnea sinulle vieras on ihanaa jos jollain ei ole tullut yhtään ylimääräsiä kiloja raskauksista..minulla valitettavasti jokaisesta 6 raskaudesta on tullut myös niitä ylimääräsiä kiloja..ja olen kieltämättä nauttinut jokaisen raskauden siis raskaana, kirjaimellisesti...
no mutta kaikki eivät ole yhtä maltillisia...
tuhannesti onnea sinulle..

ja me muut rakkaat tiistai tiimiläiset näytämme noille langanlaihoille aina bikinikuntoisille tehoäideille että meissä on voimaaaaaa,,

HYVÄ ME!!!!!!
 
Sinttura harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2006 klo 12:22 vieras kirjoitti:
Onnea vaan teille jotka joudutte laihduttamaan ja kontrolloimaan syömisiänne useasti vuoden aikana.
Eikö olisi viisasta katsoa mitä suuhunsa laittaa ettei tarvitsisi joka vuosi olla useaan otteeseen laihiksella? niin ja korostaa liikunan merkitystä?
Eikä mitään selityksiä että raskaana ollessa kiloja tulee, minä myös äiti neljälle lapselle, eikä kiloja ole koskaan jäänyt ylimääräisiä.

Niin ja ikää yli 30, pituus 165 ja painoa 55, eikä laihiksia.

Terveet elämäntavat kunniaan ja liikettä jäseniin.
Miten muutoin olet TÄYDELLINEN!? \|O

Hienoa että sulla ei ylimääräisiä tule.

Tämä ei ole kuitenkaan sulle varmaan oikea foorumi. Me yritetään täällä tukea toisiamme eikä tuollainen päteminen tunnu meistä kivalta.

Tiedetään kyllä mistä ne kilot tulee ja tiedetään kyllä miten ne lähtee. Mutta kun ihminen on kuitenkin heikko

:ashamed:

Mikä on sinun heikko kohtasi...... ? ;)

Niin toi kolposskopia on sellainen kohdunsuun tutkimus jossa otetaan koepaloja ja tsekataan muutenkin. Mulla oli papa luokkaa III ja tässä pitäs parin viikon päästä soitella patologille ja kysellä onko mitää pahalaatuista. Jos on niin on sen ajan murhe. Lääkäri kuitenkin lohdutteli, että tässä vaiheessa puhutaan vasta syövän esiasteesta ja saadaan yleensä korjattua. :)
 
Venjo-äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2006 klo 12:22 vieras kirjoitti:
Onnea vaan teille jotka joudutte laihduttamaan ja kontrolloimaan syömisiänne useasti vuoden aikana.
Eikö olisi viisasta katsoa mitä suuhunsa laittaa ettei tarvitsisi joka vuosi olla useaan otteeseen laihiksella? niin ja korostaa liikunan merkitystä?
Eikä mitään selityksiä että raskaana ollessa kiloja tulee, minä myös äiti neljälle lapselle, eikä kiloja ole koskaan jäänyt ylimääräisiä.

Niin ja ikää yli 30, pituus 165 ja painoa 55, eikä laihiksia.

Terveet elämäntavat kunniaan ja liikettä jäseniin.
Sitä minäkin että olet tainnut eksyä väärälle palstalle. Minusta olis aika kummallista mennä saarnaamaan esim. yksinhuoltajat-palstalle, että eikös olisi viisainta käyttää ehkäisyä tai mennä alkoholistin kanssa naimisiin tmv :snotty: .

Hienoa tietysti että joillekin se on helppoa, itse kyllä olen normaalipainoinen ja etenkin raskaus+imetys on mitä paras laihis, kun en silloin kertakaikkiaan pysty syömään niin paljon eli imetyksen loppuessa olen tosi sutjakassa kunnossa. Sen lopettamisen jälkeen vaan tahtoo tulla helposti pari kiloa - jotka olisi ihan mukava jättää saamatta. Mutta tää on tosiaan "tsemppaus"palsta jos on jäänyt huomaamatta...
 
me tällä palstalla yritetään kaikkea että me voitais olla tavallisia ihmisiä ja syödä joskus herkkuja mutta sittenkin laihduttaa.

Valitettavasti jotkut ei voi edes ajattella ottaa keksin, kun se ei ole tervellistä ruokaa.....

Meillä on kaikki omia heikkuuksia mutta täältä kaikki saa lohdutusta ja kannustusta jatkaa painon tarkkailua...

ME ollaan IHANIA täällä tiistai tiimissä... kaikki vähän eri muotoisia ja erit tavoiteet... onneks me ollan KAIKKI erilaisia.
 
tiistai...urk ..mä inhoon vaakaa se temppuilee mun kanssa..se ei suostu siihen että näyttäis vähemmän :snotty: no niinkuin sanottu..hiljaa hyvä tulee.. tänään ruhtinaallinen -100g viimeviikkoon.... nyt 71.2
onneks olin sentään eilen tunnin sauvakävely lenkillä muuten olis varmaan ollu plussaa, mitäs piti eilen päivällä istua ja mutustaa kokonainen karkkipussi ja jne..
no uusi viikko ja uudet kujeet...
nyt kaikki ihanat tiimiläiset pomppikaan pinoon..
 
Jennuli
Huomenta ja hyvää tiistaita!!! =)

Tässä olis mun tuloksia: aloitus ma 15.5 74kg
ti 16.5 73kg (-1kg)
ti 23.5 70,2kg (-2,8kg)

Hyvin tippuu edelleen =) Olen kyllä tosi yllättynyt et näin hyvin tippuu,ja olen syönyt kyllä siis ei mitään nälkäkuuria...Nyt tosin odotan että vähän tasaantuu lasku,eipä se haittaa. Tavoite kilo viikossa. Miten muilla on viime viikko mennyt??

Hyvää päivänjatkoa :wave:
 
Sinttura harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 19:49 Sinttura harmaana kirjoitti:
Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
7.3 62,4 kg (viikossa +0,3 kg)
14.3 61,8 kg (- 600 gr)
21.3 62,0 kg (+200 gr)
28.3 61,0 kg (-1000gr)
4.4 60,9 kg (-100gr)
11.4 60,7 kg (-200gr)
18.4 60,7 kg (+-0)
25.4 60,3 kg (-300gr)
2.5 60,1 kg (-200 gr)
9.5 60,4 kg (+300gr)
16.5 59,2 kg (-1200gr)
23.5 59,9 kg (+700gr)

Tavoite 57 kg
:ashamed: :ashamed:

Just joo.... Siis mä en ole sortunu naposteluun... no juopotteluun kylläkin kun lauantaina oltiin pitkästä aikaa tuttavapariskunnan luona ja siinä tuli syötyä ja juotua.. meni punkkua, valkkaria, kaljaa, siideriä, amarettoa... Ja Suomi voitti euroviisut siinä sivussa eli sikakivaa... :)
Jos tuli liikaa kaloreita niin sunnuntai menikin sitten pelastusarmeijalle ja en syöny juuri mitää ja entisetkin tuli kyl vauhdil ulos :LOL:

totta puhuen, mä luulen että mulla suurin syy on tuo liikunnan puute (tällä hetkellä tuo touhu on olematonta..) ja se, että syön tosi epäsäännöllisesti ja vähän.

Nytkin on tää päivä ollu vähän niin ja näin kun on pitäny käyttää muksuja lekuris ja pitänee mennä uudestaan kun kuopuksella (7kk) on kuumetta 39.3....

Palataan asiaan ensi viikolla.

Ja teretulemas joukkoon sähäkkä!!!
 
Lähtöpaino:
25.4. 87,5 kg, pituus 174cm.

2.5. 84,0 kg (-3,5 kg, 2vko)
9.5. 82,6 kg (-1,4 kg)
16.5. 81,6 kg (-1 kg)
23.5. 80,6 kg (-1 kg)

Tavoite 69 kg.

Jokohan se paino ensi viikolla alkaisi seiskalla. Ennen viimeisintä raskautta paino oli 78 joten siihen ei ole enää pitkä matka. Kunhan ei nyt rupea sitten junnaamaan...

Tänään pitääkin lähteä ostamaan kuntosalikortti. Vaikka painoa on mukavasti lähtenyt niin tästä löysästä maharepusta on nyt päästävä myös eroon. On sitä kyllä kiinteytettävää muuallakin... Allit tulee ainakin saamaan kyytiä.

Kiva kun tulee uusia laihduttajia mukaan! Täällä ei niin hireän vilkasta ole ollut joten mukavaa kun on nyt enemmän luettavaa :D <br><br>
 
Jennuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 08:08 nirzu kirjoitti:
huomenta kaikille..millä ilveellä saatte painon putoamaankiloa ja kahta viikossa...pliiiiis vinkkejä...
vielä imetän kerran päivässä..josko viikoloppuna loppuis nyt sit imetys kokonaan..
Hei nirzu! Kyselit miten painon saa tippumaan kilon kaks viikossa.
Tässä mun ruokavalio ja ainakin minulla tippuu 1-2kg viikossa:

aamu:kaurapuuroa (maitoon) ja päälle valion sokeritonta mansikkakeittoa nam! :p
kahvia ja rasvatonta maitoa

välipala: ruisleipä tai rasvaton jogurtti tai hedelmä

lounas: iso lautanen keittoa esim.pussikanakeittoa tai herkkusienikeittoa jossa kukkakaalia tai muuta pakastevihannesta ja ruisleipä

välipala:ruisleipä tai rasvaton jogurtti, kahvia

välipala:ruisleipä tai rasvaton jogurtti tai hedelmä

iltapala: salaatti,jossa kaalta,tonnikalaa,ananasta

toki keittoa ja muita aineksia voi vauhtaa makunsa mukaan...
syön siis 6 kertaa päivässä,eli vähänväliä jotain ja nälkä ei pääse yllättämään!
JA PALJON VETTÄ!!

sit pyöräilen työmatkat 1h/päivä.
Tällä ruokavaliolla mulla on tippunut 1-2kg viikossa eikä ole kylmä tai nälkä.

Tsemppiä laihduttamiseen!! :wave: =)
 
Sinttura harmaana
Hei Jennuli!

Kiitos vinkistä!

Juuri tuo säännöllinen syöminen taitaa olla jutun a ja o. Mulla se tosiaan lipsuu ja pahasti.

Laitatko muuten ruisleivän päälle mitään, edes rasvaa?

Musta noi ohuen ohuet leikkeet on tosi hyviä, yksi tai kaksi riittää hyvin leivänpäälle.

Meikällä ohut leike leivän päällä samaan aikaa kun mies vetelee sipuliteepötköstä sentin siivun... :LOL:
 

Yhteistyössä