Tiistai tiimi

Lähtöpaino:
25.4. 87,5 kg, pituus 174cm.

2.5. 84,0 kg (-3,5 kg, 2vko)
9.5. 82,6 kg (-1,4 kg)
16.5. 81,6 kg (-1 kg)
23.5. 80,6 kg (-1 kg)
30.5. 79.6 kg (-1 kg)
6.6. 79,3 kg (-0,3kg)

Tavoite 69 kg.

Nyt pitää kyllä olla tyytyväinen 300 gramman pudotukseen. Koko viikon olin kyllä tosi tiukalla linjalla syömisen suhteen mutta viikonloppu nyt meni niin kun meni... Perjantaina oltiin ulkona syömässä ja jatkettiin siitä sitten baariin. Tuli juotua useampi olut ja vielä grillin kautta kotiin :whistle: Sunnuntai taas meni voileipäkakkua ja muita herkkuja mussuttaessa. Illalla laitettiin vielä pussillinen coktailpiirakoita uuniin ja syötiin ne munavoin kanssa iltapalaksi. Eli mitään oikeeta ruokaa ei tullut syötyä koko päivänä.

Välitavoitteeksi laitoin 75 kiloa synttäreiksi jotka on 8.7. Eli nyt pitää olla kuukausi tosi tarkkana. Alkujärkytyksen jälkeen toi terveellisesti syöminen on kuitenkin alkanut sujua ja kai siitä on pikkuhiljaa tulossa elämäntapa. Nyt sitä huomaa miten väärin ja varsinkin liikaa sitä on ennen syönyt.
 
Tulipa muuten vielä mieleen että kertokaa jos tiedätte hyviä ja tietysti kevyitä :D reseptejä ja vinkkejä.

Lauantaina tein tosi hyvää salaattia ja kelpasi vieraillekkin:

Jäävuorisalaattia
punasipuli
kurkku
oliiveja

Pilkotaan ja sekoitetaan kulhossa.

Päälle murskataan kevyt fetaa.

Grillataan ja maustetaan currylla ja broilerimausteseoksella kananrintafileitä ja annetaan vähän jäähtyä. Viipaloidaan fileet ja laitetaan salaatin päälle.

Vielä perään vähän salaatinkastiketta ja hyvää on! Menee ilman patonkiakin :saint: <br><br>
 
:hug: hienoa sinttura...onneks olkoon..
wau siis laserleikkaukseen.. kerroppa minkä hintasta ja mikä sulla lasien tehot..kiinnostuneena kyselen, mulla -1.75 ja -2.0 eli lasit kotona päällä muuten piilarit...olis kiva jos näkis ilman laseja..mä inhoon laseja..ja piilarit ja tuuli ei kiva yhdistelmä ja silmät kuivuu ja kutiaa ..yrk...

juu kevyitä reseptejä kehiin sopii...

mulla on tullu tavaksi päiväruuaksi vetästä puollitraa lihalientä..20kaloria ja täyttää mahaa ihan kivasti...sitten jääkin tosi kivasti syönti varaa illaksi..jotta voi rauhassa mussuttaa poppareita, suklaata, karkkeja...mä oon syöppö....yritän parantaa tapani, mutta onhan se paino näinkin tippunut...

eli aamupala...puuroo,leipä ja kahvia
päiväruoka.. lihalientä,omena
normaali ruoka 5 aikoihin
iltapala... omenaa ja kaikkee hyvää

omenaa vedän pitkin päivää aina kun tekee jotain mieli..yritän pitää itteni poissa karkki kaapilta päivisin..huom..yritän :ashamed:
 
Jennuli
Hei!

En ole vähään aikaan muistanut kirkjoitella tänne,mutta laihdutusta en ole unohtanut.

Elikkäs aloitus ma 15.5 74kg

ti 16.5 73kg

ke 17.7 72,2kg

to 18.8 71,5kg

ke 7.6 69,5kg

Painon lasku tasaantunut tässä...mut kai tuo ihan hyvä suunta ainakin on. Nyt sentään alkaa paino kuutosella. Välillä olen sortunut herkuttelemaan mut menee se näinkin:)

 
17.1 67,6 kg

11.4 63.3 kg (-1kg)
25.4 62.7 kg (-300 g)
2.5 62,8 kg (+100g)
8.5 62.7 kg (-100g)
16.5 61.9 kg (-800g)
30.5 62.6 kg (+700g)
6.6 61.7 kg (-900g)

tavoite: 55 kg


Nyt sitten pullat on poissa, onnex!

En ymmärrä minne nää päivät menevät kun on jo torstai.....

Taas on intoa laihduttaa...

:D :D
 
yks oikeen hyvä ja vähäpisteinen on myös laittaa noita kevytjugurtteja pakkaseen ja syö niitä jäätelöpikareina...njam... 1.5pistettä
profeelin pirtelö 1piste
maitorahka....
voi jee tässä mä kirjotan taas kaikkee hyvää ja kohta saan juosta kaapeille kattomaan että mitä söis :snotty:

mulla taas oikeen tosi masennus päällä..ei meinaa luonnistuu..paino meinaa nousta..käääk
lenkillä olin ja jumppasin , mutta oli semmosta puolella teholla menoa eli ei varmaan mitään tehoa niistäkään....
potkikaa muhun taas vauhtia ;)
 
Kiitos tosta Solerovinkistä! Pitääkin muistaa jos tulee pakottava tarve saada jotain hyvää. Rahkakin on hyvää kun laittaa sekaan kevytkermaviiliä, hedelmäpaloja ja vähän sokeria tai makeutusainetta. Hyvältä maistuu ilman kuohukermaakin!

Kävin tänään vähän etukäteen vaa'alla ja sen mukaan olisi lähtenyt tiistaista jo yli kilo! Tässä on vielä vaarallinen viikonloppu edessä joten saa nähdä mikä on tilanne sitten alkuviikosta. Toivotaan parasta!
 
Sinttura harmaana
Taas on laihdutus unohtunut sattuneesta syystä. Ja toi säännöllinen syöminen... Kohta painun jääkaapille ja aion syödä mitä lystää kun en ole taas muka muistanu syödä aikoihin.. :ashamed:

Eilen lasik-leikkauksessa ja ilman laseja tässä eletään. Johan nuo oli lähes 30 vuotta ja arvot oli -5,75 molemmissa eli sokea kuin Ellun kana. Leikkaus oli tosi positiivinen kokemus, Mehiläisen henkilökunta ja leikannut kirurgi IHANIA ja leikkaus täysin kivuton. Hurja kokemus.. Tuntui kun avaruusoliot olis kaapannu ja tehny silmälle tutkimuksia... Kun oli kaikenlaisia valoja ja ääniä ja palaneen käryä.... Aika uskomatonta kaikkiaan! Tippoja täällä laitetaan ahkeraan ja odotellaan että tuo sumentuma häviäisi. Näkö ei vielä ole yhtä hyvä kun laseilla mut odotellaan... Näöstä saattaa tulla jopa parempi kuin mitä oli lasien kanssa.

vaa'alla en ole uskaltanu käydä, ei hajuakaan mitä vois näyttää.. taidan mennä nyt ennen syömistä.....
 
:flower: onnea onnistuneesta leikkausesta...mitä jäi leikkaukselle hintaa...pääsikö saman päivänä pois..ja kerro kaikki..kauhean tiivis kysely ikä päällä=)...mä tahon kans lasit pois :heart:
 
alotus 24.1 71.3
9.5 67.3 +-0
16.5 66.9 -400g
23.5 66.1 -800g
30.5 65.3 -400g
6.6 65.6 +300g
13.6 64,6 -1000g
tavoite 58

ihanaa tavoite lähestyy. Jospa sais tästä vähän tsemppiä meinaan repsahtaa koko ajan mutta onneksi kaapeista ei löydy mitään hyvää :/
 
17.1 67,6 kg

11.4 63.3 kg (-1kg)
25.4 62.7 kg (-300 g)
2.5 62,8 kg (+100g)
8.5 62.7 kg (-100g)
16.5 61.9 kg (-800g)
30.5 62.6 kg (+700g)
6.6 61.7 kg (-900g)
13.6 61,6 kg (-100g)

tavoite: 55 kg


Alaspäin mennään hitaasti.... mutta olen laihtunut 6 kg että tuntuu hyvältä siitä jo.

Tänään menen juoksemaan/kävelemään Nice Runiin...

olen odottanut tätä päivää pitkään.
 
Sinttura harmaana

Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg

9.5 60,4 kg (+300gr)
16.5 59,2 kg (-1200gr)
23.5 59,9 kg (+700gr)
30.5 58,9 kg (-1000 gr)
6.6 58,5 kg (-400 gr)
13.6 57,8 kg (-700 gr)

Tavoite 57 kg

YES! Tavoite lähestyy. No voihan se olla että ensi viikolla on kilo lisää... Ajattelin kyllä lisätä tavoitetta 56 kiloon niin sitten ollaan siinä lähtöpainossa, mikä oli ennen esikoista. Mut kunhan ensin tuo tavoite saavutetaan..

Täällä ollaan ilman laseja! =) Tosin uudet aurinkolasit piti käydä ostamassa B)

Jos olis ollu rahaa aikaisemmin, oisin tehny tän jo vuosia sitte. Näkö ei ole vielä ihan sitä mitä oli lasien kanssa; hyvin näen, autoakin ajaa, mutta pikkasen on "puuroista" etenkin kun katsoo kauas. Kyllähän noi silmätipatkin saattaa pikkasen vaikuttaa, niitä kun pitää laittaa yhtenään.

Maksoi Mehiläisessä hieman yli kaksi ja puolitonnia. Henkilökunta oli ihanaa ja leikkaava lääkäri todella mukava ja asiantunteva. Kamalasti tehtiin tutkimuksia ja varsinainen operaatio kesti alle vartin josta varsinainen laserointi vaivaset kymmenen sekkaa per silmä. Kipua ei missään vaiheessa. aika hurja kokemus kyllä oli... Erikoinen ja sen vuoksi vähän pelottava. Aviomies katsoi vierestä telkkariruudusta toimitusta, siinä kun näky mun silmä.. Oli kuulemma hurjan näköistäkin...

Näin jälkeenpäin ei ole ongelmia ollu, eniten pelkäsin sitä, miten toivun. Mutta silmät ei ole ollu sen kummemmat. Välillä on olo, niinkuin piilarit olis ollu liian kauan silmäs mut ei sen kummempaa. Pitää kai mennä varovasti pesee silmät kun nuo silmäripset on ihan tönköt tipoista..

Elokuun alussa kontrolli, katsellaan tässä nyt enstex kuukausi miten toi näkö tosta paranee. Aika uskomatonta on sekin, että näkö saattaa olla jopa parempi kuin lasien kanssa. Päiväkirjasta katsoin, että lasit on hommattu 7.12.1977 eli revi siitä...

Laihdutuksen kannalta oli se huonoa, että siellä mätettii suklaata kouraan heti leikkauksen jälkeen.. Ja "heräämössä" (sellanen hämärä huone, missä olin toista tuntia leikkauksen jälkeen) oli kulhokaupalla suklaata... Olin kyllä aika skarppina enkä syöny ku muutaman...

Suosittelen kyllä. Vaikka kävis niin huono tuuri ettei tää näkö tästä parane, niin pärjään kuitenkin ilman laseja.
 
Sinttura harmaana
Niin ja Nirzulle vielä tiedoksi. Pääsi samana päivänä pois. Puolen päivän aikaan mentiin ja neljän tunnin jälkee pääsi kotiin. Siinä oli esitutkimus (sairaanhoitaja, optikko ja lääkäri kaikki katsoivat eri juttuja), leikkaus ja kaksi jälkikontrollia.

Appiukko hämmästeli ettei mulla ollu mitää lappuja. Silmät ei edes verestäny yhtään!
 
Lähtöpaino:
25.4. 87,5 kg, pituus 174cm.

2.5. 84,0 kg (-3,5 kg, 2vko)
9.5. 82,6 kg (-1,4 kg)
16.5. 81,6 kg (-1 kg)
23.5. 80,6 kg (-1 kg)
30.5. 79.6 kg (-1 kg)
6.6. 79,3 kg (-0,3kg)
13.6. 77.4 kg (-1,9kg)

Tavoite 69 kg.

Olipa hyvä viikko! Tuli liikuttua ja syöminen pysyi kurissa. Jos ei lasketa juuri vetäistyä grillimakkaraa... :p
 
Sinttura harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2006 klo 18:32 nirzu kirjoitti:
:hug: wau onnea onnea,,,kuullostaa aikas hurjalta,,,
pitääpä alkaa säästämään tästä isosta kotihoidontuesta..niin kohtahan se 2500e onkin koossa :snotty: ..
:LOL: :LOL: :LOL:
Niin just, niinpä juuri! Siitä pystyy säästää vallan mainiosti!

Mä olin kymmenen vuotta sitten niin fiksu että jatkulla vuokralla-asumisen sijaan otin lainaa ja ostin osakkeen, tosin pääkaupunkiseudun ulkopuolelta. Kyllä se oli kituuttamista ja pitkälti Visan varassa eloa.. Miehen luokse muutettua pistin vuokralle ja alkuvuonna möin.

En muistanutkaan vuosikautista haavetta kun yks päivä vain luin jotain seuraa jossa oli juttu leikkauksista. Silloin se iski ku salama että hitsi, nyt mulla on varaa!

Mulla on tietty ollu se onni, että on ollu vakituinen työ jo vuodesta 1994. Niin ja ikääkin on jo 36... :eek:
 
Lainaus:
13.06.2006 klo 18:32 nirzu kirjoitti
wau onnea onnea,,,kuullostaa aikas hurjalta,,,
pitääpä alkaa säästämään tästä isosta kotihoidontuesta..niin kohtahan se 2500e onkin koossa ..



Niin just, niinpä juuri! Siitä pystyy säästää vallan mainiosti!

Mä olin kymmenen vuotta sitten niin fiksu että jatkulla vuokralla-asumisen sijaan otin lainaa ja ostin osakkeen, tosin pääkaupunkiseudun ulkopuolelta. Kyllä se oli kituuttamista ja pitkälti Visan varassa eloa.. Miehen luokse muutettua pistin vuokralle ja alkuvuonna möin.

En muistanutkaan vuosikautista haavetta kun yks päivä vain luin jotain seuraa jossa oli juttu leikkauksista. Silloin se iski ku salama että hitsi, nyt mulla on varaa!

Mulla on tietty ollu se onni, että on ollu vakituinen työ jo vuodesta 1994. Niin ja ikääkin on jo 36...


:whistle: huh oletpa vanha..mä täytin jo 38 ;)
juu ja omaa rötiskää maksetaan ja kun noita kuluttajia on eli 6 lasta niin rahat aikas finaalissa..mutta kyllä tässä vielä yks kaunis päivä..
silikonit rintoihin ja laserit silmiin :whistle: ...

 
Sinttura harmaana
Voi kun olet vanha :) No vitsi vitsi...

sorry jos jotenkin loukkasin, täällä vain on niin eri-ikäistä sakkia ja kun ei tiedä onko joku vasta koulun penkiltä päässy..

Kuusi lasta on hatunnoston arvoinen suoritus! Mut hemmottele tosiaan itseäsi ja joskus leikkaa silmät. Mulle jätettii toisee silmää vähän miinusta tota ikänäköä varten. Ettei heti tarttis lukulaseja.

Onko ne silikonit hyvä idea..? Mä katsoin kerran sellasen englantilaisen dokkarin, jossa näytettii ihan miten ne laitetaan. Oli aika järkkyä... \|O tosin, ei toi laserointikaan mukavannäköistä ollu ja jotkut kai mieltää senkin kauneusleikkaukseksi.

ajatelkoo ihmiset mitä vaan. Pitäköön joku turhamaisena. Mutta sellaiset, joilla lasit on ollu vuosia ja vielä VAHVAT, niin ymmärtää. Esim. millaista on aamulla herätä, avata silmät ja nähdä heti! Aika hurjaa! Puhumattakaan saunasta, uimahallista ja talvella lenkkeilystä ja ulkoilusta (ilman huurtumisia...)...

Syötii tyttären kanssa äsken jätskit kauppareissulla. Se siitä laihdutuksesta... Mulla toi paino on tippunu nyt viimeisen parin viikon aikana ilman että olen mitää tehny erikoisempaa niin kuvittelen varmaan että näin jatkuu..

Perjantaina aloitan taas jumpan. Leikkauksen jälkee ei sais heti harrastaa liikuntaa..
 
:D juuu moni sanoo että voi kun olet vanha ja niin edespäin mutta sitä on just vanha miksi ittensä tuntee :D
ja mähän en ole vanha.. ;)
juu siis toi silikoni jutska nyt vaan on pyöriny päässä..en mä tiiä että laitanko koskaan mutta on tullut sanottua miehelleni että haluan niin hän sanoi että totta kai saat sitten kun et enää lapsia halua ;) ..kyl mä vielä yhden tai kaks haluaisin :p ..
juu silmälasit on kyl niin viheliäinen keksintö grrrrrrrrrrr....talvella huurtuu, sateella ne valuu vettä niin että tarvis tuulilasin pyyhkijät niihin... ja ilman laseja kun näet vaan että tulee ihminen mutta et näe että kuka..noloa..piilarit taas kuivattaa silmiä ja tuuli kuivattaa,,, sit taas ei nää mitään...hohoijaa,, valitusta
juu ei nyt nukkumaan jotta jaksaa taas nousta huomenna ylös lenkille ennekö mukust herää..ja olis niin ihana jumpata ilman höiritsevää yleisöä
;) ..
 
Sinttura harmaana
Nam. Mies osti 7 kilon vesimeloonin. Se on kyllä hyvää näillä helteillä! Tuli vaan mieleen, että onko laihdutuksessa hyvä? Jos vetäisi pari päivää oikein kunnolla sitä napaan (no, äsken söin varmaan kilon, tuli jo vähä ähky) ja lisäksi jotain puuroa ja leipää... Oisko järkevää?
 

Yhteistyössä