Äiti -72!!! Siitä juomisesta. Juo vaan. Vaikka tuntuu että joutuu käymään yhtenään vessassa niin se ajan mittaan helpottaa. Aikanaan kun aloin työssä juomaan vettä (1 1/2 litran pullo meni päivässä) niin ensin tuntui että joutui vessassa ravaamaan vartin välein. Ajan mittaan kuitenkin tasaantui niin, ettei juoksuttanut enää vessassa normaalia enempää. En tiedä mihin ne vedet sitte hävis...? Päähän? Vai tuleeko sitte kerralla enemmän?
Mä kävin aamulla vaa'alla kun punnitsin poikaa (8,8 kg). Nyt näytti 58 kg eli melkein kilon vähemmän kuin toissapäivänä! Siis kertokaa viisaammat mistä ihmeestä johtuu että paino noin heittelee!? \|O Mulla kun tässä on ollu kilonkin heittoja suuntaan jos toiseen.
Olen ollu kyllä reipas. Liikunta on tullu takaisin kuvioihin. Olen ottanu oikein kunnolla niskasta kiinni itseäni. Tavoitteena on jumpata joka päivä (callaneticsiä, hoituu siinä arkiaskareiden ohessa) ja sitten käydä lenkillä myös joka päivä. Joko kävellen, vaunujen kanssa tai sauvojen kanssa, pyöräillä tai huonolla ilmalla kuntopyörällä. Mutta eilen repäisin ja tein jotain mitä en ole tehny pariin vuoteen. Nimittäin kävin hölkällä! Mä olen lenkkeilly aikanaan (100 vuotta sitten... mm. naisten kymppi meni monena vuotena koko matka juosten) mut nyt on jääny. Eilen tuli sellainen olo että "juoksuttaa" ja meninkin vajaan viiden kilsan matkan. Puoli tuntia meni aikaa mutta koko matkan hölkkäsin! Miehellä levis silmät kun tulin hikisenä ja hengästyneenä kotiin. Että näin nopeestiko tulit? Missä kävit? Juoksit?!?!?!?
Ja tuntui aika hyvältä vaikka henki ei ensin meinannu kulkea. Musalla on ihme vaikutus. Laput korvissa vetelin. Tekis mieli lähteä vaikka tänää uudestaan
Saa nähdä monta päivää kestää tää innostus.
Puolentoista tunnin päästä pitäs soittaa patologille koepalojen (papa luokkaa III) tuloksesta. Ei pysty keskittyy mihinkään... :/
Tosta makeanhimosta vielä. Nyt kun aktiivisesti on yrittäny olla syömättä makeaa, niin huomaa ettei teekään enää niin kamalasti mieli. Ja jos tekee niin pari lakupalaa riittää. Ja rasvainen ruoka on alkanu tökkiä kun on syöny kevyemmin. Oletteko muut huomannu?