Tiistai tiimi

Sinttura harmaana
Joo ja vinkkinä tuli mieleen hyvä salaatti:

nyt on kaupoissa hyvää varhaiskaalia. Sitä vaan raasteeksi (paras yleiskoneella) ja sekaan purkki ananasmurskaa. Ja a vot se on siinä!

Ei tarvitse kastiketta ja meillä mieskin tykkää, viimeeksi toi kaupasta kassillisen varhaiskaalia..
 
Jennuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 17:40 Sinttura harmaana kirjoitti:
Joo ja vinkkinä tuli mieleen hyvä salaatti:

nyt on kaupoissa hyvää varhaiskaalia. Sitä vaan raasteeksi (paras yleiskoneella) ja sekaan purkki ananasmurskaa. Ja a vot se on siinä!

Ei tarvitse kastiketta ja meillä mieskin tykkää, viimeeksi toi kaupasta kassillisen varhaiskaalia..
Hei! Käytän leivällä kevyt margariinia ja leikkelettä ja kurkkua,milloin mitäkin. korkeintaan 2 leipää syön päivässä. Varhaiskaali on muuten tosi hyvää,ihanaa kun tulee kesä ja pian saa mansikoitakin! :p
 

alotus 24.1 71.3
2.5 67.3 +-0
9.5 67.3 +-0
16.5 66.9 -400g
23.5 66.1 -800g
30.5 65.3 -400g
tavoite 58

nyt alkaa olla paino sama kuin viime kesänä vaikka raskaana olinki.
enää 300g niin ollaan puolivälissä.

Oon kyllä syöny vähän miten sattuu on viikoksi unohtunu tuo paikkareiden romppukin, ja jumppakin on jääny, täytyy taas alkaa tsemppaamaan.
 
Sinttura harmaana


Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
7.3 62,4 kg (viikossa +0,3 kg)
14.3 61,8 kg (- 600 gr)
21.3 62,0 kg (+200 gr)
28.3 61,0 kg (-1000gr)
4.4 60,9 kg (-100gr)
11.4 60,7 kg (-200gr)
18.4 60,7 kg (+-0)
25.4 60,3 kg (-300gr)
2.5 60,1 kg (-200 gr)
9.5 60,4 kg (+300gr)
16.5 59,2 kg (-1200gr)
23.5 59,9 kg (+700gr)
30.5 58,9 kg (-1000 gr)

Tavoite 57 kg


Ylös alas ylös alas.....
Ei reimuita vielä. ensi viikolla voi paino olla taas kilon enemmän

:LOL:

Mutta nyt olen alkanut taas liikkua enemmän. Callaneticsia siinä sivussa päivän touhujen lomassa ja tytön kanssa olen käyny pyöräilees, vaunuja työnneltii eilen ja eilen myös pitkästä aikaa sauvakävelyllä. Pyrin joka päivä käymää lenkillä, vaikkakin sitten vaikka lasten kanssa hiljaa laahustaen. Ja jos jaksais vaikka vielä kuntopyöräillä vaikka viis minsaa päiväs niin sekin olis jotain.

Joo ja pieniä aterioita olen siirtyny syömää. Ja jotenkin kiinnittää paljon enemmän huomiota siihen mitä suuhun laittaa. Äsken tein italianpataa kun oli helppoa ruokaa. Tulipa rasvaista, huh. Ja lähes pelkkää lihaa.. Vaikka olikin nautaa niin otin silti vain vähän ja loput salaattia...

Mitens muut?
 
17.1 67,6 kg

11.4 63.3 kg (-1kg)
25.4 62.7 kg (-300 g)
2.5 62,8 kg (+100g)
8.5 62.7 kg (-100g)
16.5 61.9 kg (-800g)
30.5 62.6 kg (+700g)

tavoite: 55 kg

viime viikko meni vaan alas 100 gr ja sitten söin hyvää.... viikonlopun ja vielä eilen...

ei haittaa, EVVK tällä hetkellä!!!

en vaan jaksa katsoa mitä syön, oli niin karkki himo. En kyllä syönyt karkkia vaan pullaa ja sulkaaruutuja.

Hyviä oli... ei mulla enään ole edes haluja makeaan. Oliko joku hormooni vika???

Minä täs luulin että menkat alottaisi kun oli ihan siivoushullu ja huonolla huumorilla, mutta ei mitään oo aloittanut. Kylläkai ne täs kohta alkaa... ihanaa kun ne pysyy poissa.

Lykkyä tyky kaikkille
 
Lähtöpaino:
25.4. 87,5 kg, pituus 174cm.

2.5. 84,0 kg (-3,5 kg, 2vko)
9.5. 82,6 kg (-1,4 kg)
16.5. 81,6 kg (-1 kg)
23.5. 80,6 kg (-1 kg)
30.5. 79.6 kg (-1 kg)

Tavoite 69 kg.

Nirzulle ensin vastaisin :wave: Eli mulla ainakin toimii hyvin vähähiilihydraattinen ruokavalio. Perunan oon jättänyt kokonaan pois. Aamulla syön tavallisesti pari ruisnäkkileipää kalkkunaleikkeellä tai rasvatonta jugurttia ja hedelmiä. Lounaaksi esimerkiksi iso tonnikalasalaatti. Päivällisellä syön ihan normaalia ruokaa mutta santsaamisen jätän väliin. Oon opetellu syömään lisukkeena salaattia makaronin tai perunan sijasta. Päivällisellä syön tavallisesti kananrintafileitä, lihamureketta, kalapuikkoja, uunimakkaraa tai mitä tahansa mitä voi syödä pelkän salaatin kanssa. Välipaloilla syön jotain pientä, esimerkiksi pari porkkanaa tai hedelmiä.

Nyt on sitten kuntosalikorttikin hankittu. Kolme kertaa kävin tämän viikon aikana ja ihan hyvältä tuntui. Tänään oli kaupungilla ostoksilla viisi tuntia ja siinä taisi tulla sitä hyötyliikuntaa. Nyt ainakin on tosi väsynyt olo... Kävin ostamassa mekon sunnuntaisia ristiäisiä varten. Koko oli 42 ja juuri ja juuri meni päälle... Äitiltä lainasin Ostos TV:stä tilattua Slim&Liftiä ja mekko sujahtikin paljon mukavammin päälle :D Tilasin sitten itsellenikin samanlaisen kun tuntui niin hyvältä.

Toivottavasti heinäkuun lopulla oleviin kaverin häihin pitää ostaa uusi mekko. Mieluiten kokoa 38 mutta 40:kin kelpaa B)

Ei muuta kun ensi tiistaihin! Lähtöpaino ennen raskautta häämöttää puolentoista kilon päässä, joten toivottavasti sitten ollaan jo lähellä ;)
 
Äiti 72
28.2. aloituspaino 82.2 kg, tavoitteena 65 kg

28.3. 79 kg (-0.9)
4.4. 78.3 kg (-0.7)
11.4. 78.6 kg (+ 0.3 kg)
25.4. 77.9 kg (-0.7 kg /2vko)
2.5. 77.8 kg (-0.1 kg)
17.5 76.6 kg (-1.2 kg/2 vk)
31.5. 76.4 kg (-0.2) kg)

Eli laskee mutta niin tavattoman hitaasti. Mulla juominen jääny tosi vähälle kun ei töissä oikeen voi niin kovasti juoda ja istua vessassa yhtenään. Karkit ja kahvipullat palannu kuvioihin mukaan vähäisinä määrinä.

Senttejä on sitte lähteny seuraavasti tähän päivään mennessä(suluissa alotus 12.1.): lantio 100 (109), navan alapuoli 103 (113), navan yläpuoli 90 (ei mittausta), reisi 60 (66), sääri 41.5 (ei mittausta).
 
voi kiitos vinkeistä.. mulla on ollut taas oikeen masennus kausi menossa sen takia en uskaltanut eilen tulla tännekään.. :ashamed: mulla tommoset pitkät viikonloput ei sovi...meni hiukka niinkuin syömiseksi ja kun mulla ei sitä rajaa sitten löydy.. perjantaina oltiin raxissa niin siellähän on kiva salaattipöytä mutta arvatkaapa vaan kuka veti pitsaa5-6palaa + salaattia..no lauantai meni syödessä ja niin sunnuntaikin.. maanantaina piti taas syödäkaappeja tyhjiksi eli mussuttaa kaikki ylimääräset suklaat ja karkit etteivät kiusaa mukusuja ;) ..
eli kuinka iloisesti sattui.. + tuli..72.6 näytti vaaka eilen..hävettää vieläkin...
mutta nyt alan harjoitella taas tätä syömistä...kohtuudella...
tsempataan...
mä lupasin itselleni ja sanoinpa miehellenikin että kun 5 vuoden päästä mennään uudestaan naimisiin (silloin 10v hääpäivä) olen samoissa painoissa kun tavattiin..eli 62kg...
 
Äiti -72!!! Siitä juomisesta. Juo vaan. Vaikka tuntuu että joutuu käymään yhtenään vessassa niin se ajan mittaan helpottaa. Aikanaan kun aloin työssä juomaan vettä (1 1/2 litran pullo meni päivässä) niin ensin tuntui että joutui vessassa ravaamaan vartin välein. Ajan mittaan kuitenkin tasaantui niin, ettei juoksuttanut enää vessassa normaalia enempää. En tiedä mihin ne vedet sitte hävis...? Päähän? Vai tuleeko sitte kerralla enemmän?

Mä kävin aamulla vaa'alla kun punnitsin poikaa (8,8 kg). Nyt näytti 58 kg eli melkein kilon vähemmän kuin toissapäivänä! Siis kertokaa viisaammat mistä ihmeestä johtuu että paino noin heittelee!? \|O Mulla kun tässä on ollu kilonkin heittoja suuntaan jos toiseen.

Olen ollu kyllä reipas. Liikunta on tullu takaisin kuvioihin. Olen ottanu oikein kunnolla niskasta kiinni itseäni. Tavoitteena on jumpata joka päivä (callaneticsiä, hoituu siinä arkiaskareiden ohessa) ja sitten käydä lenkillä myös joka päivä. Joko kävellen, vaunujen kanssa tai sauvojen kanssa, pyöräillä tai huonolla ilmalla kuntopyörällä. Mutta eilen repäisin ja tein jotain mitä en ole tehny pariin vuoteen. Nimittäin kävin hölkällä! Mä olen lenkkeilly aikanaan (100 vuotta sitten... mm. naisten kymppi meni monena vuotena koko matka juosten) mut nyt on jääny. Eilen tuli sellainen olo että "juoksuttaa" ja meninkin vajaan viiden kilsan matkan. Puoli tuntia meni aikaa mutta koko matkan hölkkäsin! Miehellä levis silmät kun tulin hikisenä ja hengästyneenä kotiin. Että näin nopeestiko tulit? Missä kävit? Juoksit?!?!?!?
Ja tuntui aika hyvältä vaikka henki ei ensin meinannu kulkea. Musalla on ihme vaikutus. Laput korvissa vetelin. Tekis mieli lähteä vaikka tänää uudestaan :) Saa nähdä monta päivää kestää tää innostus.

Puolentoista tunnin päästä pitäs soittaa patologille koepalojen (papa luokkaa III) tuloksesta. Ei pysty keskittyy mihinkään... :/

Tosta makeanhimosta vielä. Nyt kun aktiivisesti on yrittäny olla syömättä makeaa, niin huomaa ettei teekään enää niin kamalasti mieli. Ja jos tekee niin pari lakupalaa riittää. Ja rasvainen ruoka on alkanu tökkiä kun on syöny kevyemmin. Oletteko muut huomannu?
 
Sinttura harmaana
Arggggg.. :kieh:

Tulokset ei ollu vielä tullu. Mikä voi kestää koepaloissa. Kolme viikkoa sitte otettu. Uusi soittoaika ensi viikolla. Rasittaa tää epätietoisuus \|O

Menen ottamaan suklaata :p Luulen että yksi pala fazerin sinistä riittää kun antaa sen liueta oikein hitaaaaaasti..... ;)
 
Sinttura harmaana
En muuten ottanu suklaata :)
Ja illalla oli hirveän makean himo ja teki mieli ihan sairaasti lakua ja sitähän olis ollu tuolla (meillä on jostain syystä mahdottoman hyvät karkkivarastot....) mutta otin OMENAN :)

Ja sitte vielä jumppasin päälle.

Suunnittelin varaavani aikaa silmien laserleikkaukseen, sitä on tässä jo pähkäilty kauan. Sais jotain muutakin ajateltavaa kun noi typerät koepalat. Ajattelin mennä syksyllä mut nyt on sellainen fiilis että pitäs päästä laseista eroo heti!

Vau... :p Sitten minä olen rannalla upea sikspäkkeineen ja trimmattuine kroppineen ja trendikkäästi aurinkolasit päässä.... :LOL:
 
GRRR.... näitä valmistujaisjuhlat...

Siinä on niin paljon hyväskää, olin 3 eri viikonloppun aikana. Söin vähän kaikkea, mutta pieniä annoksia.

Varmasti näkyy puntaris TAAS!!

Ei se mitään, maanantaina sitten skarppaan itseäni taas.

Nähdään tiistaina
 
Sinttura harmaana
Meillä ei onneksi ollu yhtää juhlia mutta kyllä pääsi tänään taas lipsumaan.. Oltii muksujen kanssa koko päivä kyläreissussa ja syömiset jäi niin ja näin. Mitään makeaa en kahvipöydäs ottanu mut kamala nälkä oli kun kotiin pääsin. Äsken sitte vetäsin nakkimunakkaan. TOOOOSI hyvä... \|O Suolaa en kyllä laittanu ollenkaan.

Mitä taas opin tästä. Reissulle vaikka repullinen hedelmiä mukaan. Jotain on syötävä säännöllisin väliajoin. Muuten käy niin että iltamyöhään on sikanälkä ja senhän tietää mitä siinä käy... :ashamed: Veden juominenkin jäi tosi vähäiseksi.

Huomenna taas skarpataan. Ja aloitan puurolla. Ajattelin ruveta keittää puuroa pikkumiehelle joka aamu niin samalla teen itselleni.
 
juu puuroa kehiin.. minä keitän meijän laumalle joka aamu puuron ja viikonloppusin kun muksuilla herkuttelupäivät niin silloin saavat muroja tai jotain mysliä ja meikä keittää edelleen ittelleen puuroa.. se on kauheeta kun siihen tottuu niin on saatava... :D ...
tämä aamu meni putkeen....olin aamulenkillä koirien kanssa ennen 6 aamulla..ja sen jälken jumppasin...sitten suihkuun ja nyt aamupala...ihana olo on nyt..ja puntarissa näky jo hiukka parempitulos, mutta viikko vielä ja sitten on luku alettava kutosella... ;)
 
niin joo tuli tässä nyt mieleen... saanko jatkaa täällä vaikka en enää imetä...reilun viikon ollut imettämättä... :wave: jeeeeee.... no onhan jo pojukin 9kk ja rapiat eli aikansa kutakin :hug: ,,,


pliiiiis saanhan pomppia täällä :saint:
 
tottakai saa jatkaa vaikkei imetäkkään eipä täällä monta imettäjää taida enää ollakkaan. Meillä alotettiin kiinteet kolme viikkoo sitten vihannes ja hedelmäsose menee nyt ja tänään ajattelin antaa ilta puuron josko sais nukkuun vähän paremmin. Alkaa jo rassata tuo yö heräily 4 kertaa piti taas viime yönä syöttää :kieh:

Nyt on tullu herkuteltua vähän liikaa saas nähä uskallanko huomenna puntarille :/

Tuosta aamupuurosta meillä syödään kans viikolla joka aamu siitä tulee riippuvaiseksi. Viikonloppusin on sitten itellä koko ajan nälkä kun typykkä saa herkutella kaakaolla ja leivällä
 

alotus 24.1 71.3
9.5 67.3 +-0
16.5 66.9 -400g
23.5 66.1 -800g
30.5 65.3 -400g
6.6 65.6 +300g
tavoite 58

Takapakkia tuli mutta eipä voinu muuta oottaakaan raskalaisia, pitsaa , sipsejä...mitenhän sitä sais ittensä takasin ruotuun.
 


Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
7.3 62,4 kg (viikossa +0,3 kg)
14.3 61,8 kg (- 600 gr)
21.3 62,0 kg (+200 gr)
28.3 61,0 kg (-1000gr)
4.4 60,9 kg (-100gr)
11.4 60,7 kg (-200gr)
18.4 60,7 kg (+-0)
25.4 60,3 kg (-300gr)
2.5 60,1 kg (-200 gr)
9.5 60,4 kg (+300gr)
16.5 59,2 kg (-1200gr)
23.5 59,9 kg (+700gr)
30.5 58,9 kg (-1000 gr)
6.6 58,5 kg (-400 gr)

Tavoite 57 kg

Mutta Snappis, hieno homma jos tuli vain kolmesataa grammaa kun lukee sun "ruokalistaa"...

Hyvä Nirzu!
Ei täälläkään ole pariin kuukauteen imetetty.

Ja niiiiiiin on hyvä päivä täälläkin B) =) B) =)
Koepalojen tulokset sain: ei pahalaatuista. Viruksen aiheuttamaa tulehdusta joka ei aiheuta toimenpiteitä.

Ja perjantaina Hesaan silmien laserleikkaukseen. Sain vihdoin päätettyä mihin menen ja kelle lekurille. Eilen soitin ja sain yllättäen ajan perjantaiksi. Ei ehdi montaa päivää jännittää
:)

Ensi tiistaina punnituksessa on sitte toivottavasti silmälasien paino pois! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä