Tiistai tiimi

Sinttura harmaana
Joo.. huomasin jo eilen! Korvasin yhden aterian kamalalla kasalla vesimelonia ja lopputulos oli se, että illalla oli ihan kaaaaamala nälkä ja sitte mätettii jääkaapista mitä sai heti suuhun, nakkia ym. mukavaa \|O :ashamed: :kieh:

Tänään on sitten syöty ihan ruokaa :p
 

Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg

9.5 60,4 kg (+300gr)
16.5 59,2 kg (-1200gr)
23.5 59,9 kg (+700gr)
30.5 58,9 kg (-1000 gr)
6.6 58,5 kg (-400 gr)
13.6 57,8 kg (-700 gr)
20.6 58,5 kg (+700 gr)

Tavoite 57 kg


:kieh: Ärsyttää. Tänään kävin kans vaaalla ja olikin jo 58,8 kg. Tosin eilen en yhtää katellu syömisiä, pitkästä aikaa ostin irkkareita ja söin ittelleni pahan olon.

Tosin on ollu turvonnu olo, voisko johtua noista helteistä. Yritän kovasti juoda mutta eilen ainakin jäi vähälle. Jos se meillä Nirzu johtuu tosta helteestä, johtuu se siitä, eikös johdukin ;)

Tosin nyt on kyllä sellainen vaihe, ettei millää jaksa tarkkailla syömisiä. Kun se on sitä aina ja koko ajan :kieh:

Nyt annan ittelleni luvan vähä höllentää juhannukseksi. Katellaa taas ens viikolla..

Tää grillikausi on paha... Mies grillaa usein iltaisin makkaraa ja kun itse on ollu koko päivän jollain kasvislinjalla niin kyllä alkaa kuola valua.. Eilenkin vetäsin puoltoista kyrsää..

Mut eihän miehen voi antaa grillata/sotkea grilliä vain yhden makkaran takia, eihän??? :LOL:

Toinen paha on olut/siideri. Meillä on mukava iso terassi jossa näin kesäisin oleskellaan hyvin paljon. Ja miten hyvältä se olut siinä maistuukaan..... Ja kaloreita on.... Dokaamaan ei sentää käydä, mutta kyllä tuo yksi olut/pvä näkyy varmaan jossain.

Kohta Tykkimäkeen... Sielläkin on herkkuja.......
 
helteistä tämä painon nousu johtuu....juu siis johtuu...isdfhipsdhf hd grrrrrrrrrrrrrr...mulla kans aivan sika turvonnut olo...yrk.....må oon aktiivisesti joka päivä käyny lenkillä ja jumpannut..ja paino nousuee..arvaa vaan ottaako hiukka päähän
 
17.1 67,6 kg

11.4 63.3 kg (-1kg)
25.4 62.7 kg (-300 g)
2.5 62,8 kg (+100g)
8.5 62.7 kg (-100g)
16.5 61.9 kg (-800g)
30.5 62.6 kg (+700g)
6.6 61.7 kg (-900g)
13.6 61,6 kg (-100g)
20.6 61.9 kg (+300g)

tavoite: 55 kg

No niin nyt sitten TAAS plussan puolella ja ei mitään erikoista..... kaksi grillimakkaraa viikonloppuna ei mitään muuta erikoista!!!

GRRRR...

Mutta huumori on ollu ihan nolla nyt 2 päivää....

Käynyt lenkkillä molemmat päivät ja heti parempi mieli kun olen tullu sieltä takasin.

Muillahan on menny hyvin onnea!!!
:flower:
 
miro...älä nyt ei ole minulla hyvin mennyt.. tässä just kattelin niin on 2 kiloa tullut lisää viimeviikkoseen lukemaan..siis 2 kiloa...no eilen olin kesätrffeillä ja syotiin hyvin mutta siis kuitenkin...2 kiloa..mä olin pyörtyä aamulla... lenkille meen nyt ja haluaisin jäädä sinne..hävettää tulla takasin sisään... \|O :$ :x ...no onpa mitä laihduttaa
 
nirzu, mutta muuten on menny hyvin!!!

älä nyt siitä 2 kg hermostua... voi olla että menkat tulossa ja siksi tullu noin paljon. Ja jos ne on tulossa niin ensi viikolla voi olla että vaaka näyttää - 2.5 kg.

juo riitävästi vettä vaan.

Sinähän kuntoilet ihan mahtavasti paljon että se kaksi kiloo lähtee yhtä nopeati kun ne on tullukin.
:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 15:10 miro05 kirjoitti:
nirzu, mutta muuten on menny hyvin!!!

älä nyt siitä 2 kg hermostua... voi olla että menkat tulossa ja siksi tullu noin paljon. Ja jos ne on tulossa niin ensi viikolla voi olla että vaaka näyttää - 2.5 kg.

juo riitävästi vettä vaan.

Sinähän kuntoilet ihan mahtavasti paljon että se kaksi kiloo lähtee yhtä nopeati kun ne on tullukin.
:hug:
:hug: kiitos kannustuksesta...hyvää juhannusta ja pidetään lippu korkealla :wave:
 
Sinttura harmaana
:wave: Samma här! Hirvittää vähän kun ei jussina paljon tullu katseltua syömisiä.. Nyt on pari päivää taas kytätty..

Hirveästi en kyllä makkaraa vedelly tai lätränny alkoholin kanssa. Aattona pari siideriä ja nekin light-versiota. Ja eniten söin uusia perunoita. Hirveän läjän. Tosin mukana meni PALJON silliä ja sehän tietty turvottaa kun suolaa tuli enemmän kuin lääkäri määrää...

Katsellaa huomenna... \|O
 
alotus 24.1 71.3
16.5 66.9 -400g
23.5 66.1 -800g
30.5 65.3 -400g
6.6 65.6 +300g
13.6 64,6 -1000g
20.6 63.4 -800g
27.6 63.5 +100g
tavoite 58

ei paljon onneksi tuo paino mutta jos sitä nyt taas arkeen kiinni. mies on oli viikon lomalla ja grilli oli usein kuumana. oneksi se sentään muistaa mulle grillata vähän noita kasviksiakin.

kaarteellisena käyn aina lukemassa tuota kunto pinoa voi kumpa minäkin joskus
:(
 
Sinttura harmaana

Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg

9.5 60,4 kg (+300gr)
16.5 59,2 kg (-1200gr)
23.5 59,9 kg (+700gr)
30.5 58,9 kg (-1000 gr)
6.6 58,5 kg (-400 gr)
13.6 57,8 kg (-700 gr)
20.6 58,5 kg (+700 gr)
27.6 57,4 kg (-1100 gr)

Tavoite 57 kg


YEEEEE!!!

:) =) :) =)

siis se oli varmasti viikko sitten turvotusta. Kun oli niin pöhnänen olo. Ja juuri silloin pari päivää pinna tosi kireällä. Laskin että olis ovulaation aika. Voiko se tehdä tollasia oireita?

Tästä on hyvä jatkaa... Tsemppiä vaan... Eilen illallakin teki mieli jotain naposteltavaa mut tyydyin ottamaan vain Light-cokiksen.
 
Lähtöpaino:
25.4. 87,5 kg, pituus 174cm.

2.5. 84,0 kg (-3,5 kg, 2vko)
9.5. 82,6 kg (-1,4 kg)
16.5. 81,6 kg (-1 kg)
23.5. 80,6 kg (-1 kg)
30.5. 79.6 kg (-1 kg)
6.6. 79,3 kg (-0,3kg)
13.6. 77,4 kg (-1,9kg)
20.6. 77,4 kg (+-0kg)
27.6. 76.2 kg (-1,2kg)

Tavoite 69 kg.

En viittiny viime viikolla käydä täällä ollenkaan kun otti niin päähän kun ei ollut grammaakaan lähtenyt vaikka tosi hyvältä viikolta tuntui... Noh, nyt oli kuitenkin lähtenyt tosi mukavasti vaikka juhannuksena en niin tarkka syömisestä ollutkaan. Meni siinä makkara jos toinenkin...

Ensimmäinen tavoite alkaa lähestymään ja kun se on saavutettu niin pitäisi miettiä se lopullinen tavoite. Varmaan jotain reilu 60 kiloa olisi mun pituiselle hyvä...
 
juu en minä oo teitä unohtanu, mut tää meitin netti yhteys on hiukkä pätkivää sorttia..grrrrrrrr...

no viimeviikkoseen muutaman kilon painonnousuun..tuli onneks muutos..paino laski..nyt olikin menny alle 69kg..elil 68.9 jeeeee :heart:

 
TheBigMama
Heippa! Saisinko minäkin vielä tunkea tänne, kun ei noissa muissa aloituksissa oikein tahdo vipinää riittävän.. Mä sain pudoteltua imetyksen aikana kaikki 23 raskauskiloa ja 4 kiloa vielä päälle, mutta nyt on taas tuntunut ropisevan takaisin... Eli kyllä, minäkin kuulun tähän monta kertaa vuodessa laihduttavien säälittävään joukkoon, niin kuin joku tuolla ylempänä meitä parjasi.

Mutta asiaan:
pituutta on 163 ja painoa juhannuksen suursyöpöttelyjen (ja -juopottelujen) jälkeen 69 kg. Tavoitteena olisi päästä 60kg:n hujakoihin.

 
Tervetuloa =)

mun pitäs saada vähän jostain intoa lisää mikään ei tunnu nyt hyvittavan.
kotona ei jaksa jumpata poika herää vielä monta kertaa yöllä syömään vissiin alkaa puolen vuoden univelka painaa päälle. lenkillekkään ei pääse kun joskus harvoin. keväälä oli niin virkku olo. en taida vissiin olla oikein kesä ihminen.
 
:flower: ihanaa lisää uusia mukaan..juuu ja tulkaa tonne liikuntapinoon kanssa :heart: ...mulla se oli henki ja elämä kun pikkasen aamusella jumppasin videokasetillesin silloin kun myös imetin vielä..siitä sai sitä ylimäärästä energiaa..totta sitä oli aikas poikki suurimmaks osaks päivää...mutta kyllä se siitä... :hug: aikansa kutakin...
 
17.1 67,6 kg

11.4 63.3 kg (-1kg)
25.4 62.7 kg (-300 g)
2.5 62,8 kg (+100g)
8.5 62.7 kg (-100g)
16.5 61.9 kg (-800g)
30.5 62.6 kg (+700g)
6.6 61.7 kg (-900g)
13.6 61,6 kg (-100g)
20.6 61,9 kg (+300g)
27.6 62,3 kg (+400g)

tavoite: 55 kg


no niin ärrsyttä.... viimeviikon keskiviikko olin 61,4 kg ja nyt sitten kilo enemmän.

kai se siitä menee alaspäin jos ei muuten niin kun palan töihin. elokuun puolessa välissä .... opettelemaan kakaroita taas..


 
TheBigMama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 09:34 Snappis kirjoitti:
Tervetuloa =)

mun pitäs saada vähän jostain intoa lisää mikään ei tunnu nyt hyvittavan.
kotona ei jaksa jumpata poika herää vielä monta kertaa yöllä syömään vissiin alkaa puolen vuoden univelka painaa päälle. lenkillekkään ei pääse kun joskus harvoin. keväälä oli niin virkku olo. en taida vissiin olla oikein kesä ihminen.
Mä just aattelin, että kesä on niin kivaa aikaa kuitenkin laihduttaa, kun kaikki kasvikset ja vihannekset on niin halpoja ja ihanan raikkaita, ja niitä voi laittaa myös muksasti grilliin sen tirisevän makkaran sijasta...!

Hyötyliikuntahan se on kuitenkin parasta liikuntaa! Vauvan kanssa lähdet aina hiukan kävelylle: kauppaan ja kaupungille. Puoli tuntia päivässä reipasta kävelyä on laihdutuksen kannalta mitä parasta! Jumpalla tietty saa roppaan kiinteyttä lisäksi. Tsemppiä vaan! Ja muista kanssa huilata päivisin kun vauvakin nukkuu! Ei sitä millään jaksa aina riuhtoa, varsinkin jos yöt on rikkonaisia.
 
TheBigMama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 12:44 nirzu kirjoitti:
:flower: ihanaa lisää uusia mukaan..juuu ja tulkaa tonne liikuntapinoon kanssa :heart: ...mulla se oli henki ja elämä kun pikkasen aamusella jumppasin videokasetillesin silloin kun myös imetin vielä..siitä sai sitä ylimäärästä energiaa..totta sitä oli aikas poikki suurimmaks osaks päivää...mutta kyllä se siitä... :hug: aikansa kutakin...
Kivaa, kun uudetkin olaan tervetulleita, vaikka ootte jo kauan palstailleet laihdutusten parissa! Mulla yleensä toi liikuntapuoli on suht hallussa, kun aloitin puolentoista vuoden tauon jälkeen taas 15 vuotta kestäneen jalkapalloharrastukseni.. 3-4 kertaa viikossa tulee käytyä vetäseen 1,5-2h reenit/peli, joten se saa mun puolesta mulle riittää. :) Mulla kun ei oo vielä kun yksi lapsi, niin kerkiää oikein omiin harrastuksiinkin, toistaiseksi... Niin et mun osalta olis kyl tosi tylsää tuolla liikuntapinossa: maanataina treenit, tiistaina treenit... ;) Nyt tosin on ollu viikko kesätaukoa, ja mieli halajaiskin jotain tekemään, hyötyliikunnalla oon koittanu painaa eteenpäin, mutta ihan hyvää tekee huilikin välillä.

Ja mä olen kyllä sellainen, että syön yleensä ihan järkyttävät määrät herkkuja sun muuta vielä tavallisen ruuan päälle, että jos joku ihmettelee että miten tuolla treenimäärällä pystyy ihminen lihomaan... Paljon saa syyä, mutta kun muistais jättää ne karkit ynnä muut herkut pois. Mulle kun kaikki ruoka yleensä MAISTUU :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 21:25 TheBigMama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 12:44 nirzu kirjoitti:
:flower: ihanaa lisää uusia mukaan..juuu ja tulkaa tonne liikuntapinoon kanssa :heart: ...mulla se oli henki ja elämä kun pikkasen aamusella jumppasin videokasetillesin silloin kun myös imetin vielä..siitä sai sitä ylimäärästä energiaa..totta sitä oli aikas poikki suurimmaks osaks päivää...mutta kyllä se siitä... :hug: aikansa kutakin...
Kivaa, kun uudetkin olaan tervetulleita, vaikka ootte jo kauan palstailleet laihdutusten parissa! Mulla yleensä toi liikuntapuoli on suht hallussa, kun aloitin puolentoista vuoden tauon jälkeen taas 15 vuotta kestäneen jalkapalloharrastukseni.. 3-4 kertaa viikossa tulee käytyä vetäseen 1,5-2h reenit/peli, joten se saa mun puolesta mulle riittää. :) Mulla kun ei oo vielä kun yksi lapsi, niin kerkiää oikein omiin harrastuksiinkin, toistaiseksi... Niin et mun osalta olis kyl tosi tylsää tuolla liikuntapinossa: maanataina treenit, tiistaina treenit... ;) Nyt tosin on ollu viikko kesätaukoa, ja mieli halajaiskin jotain tekemään, hyötyliikunnalla oon koittanu painaa eteenpäin, mutta ihan hyvää tekee huilikin välillä.

Ja mä olen kyllä sellainen, että syön yleensä ihan järkyttävät määrät herkkuja sun muuta vielä tavallisen ruuan päälle, että jos joku ihmettelee että miten tuolla treenimäärällä pystyy ihminen lihomaan... Paljon saa syyä, mutta kun muistais jättää ne karkit ynnä muut herkut pois. Mulle kun kaikki ruoka yleensä MAISTUU :whistle:

vaude..tosi upee treenipäällä..tule ihmeessä myös liikunta pinoon ..se saa monet tsemppaamaan kun lukee että taas olit treenannut...mäkin yritän epätoivoisesti hölkätä koirienkanssa tai sit sauvakävellä niitten ääliöittenkanssa.. ;) , ja sitten jumppaan4-5kertaa viikossa... mulla on noin 10 erilaista fat burning ,aerobic,low aerobic videota..että kyllä kannustajia löytyy..eihän sitä voi olla huonompi kuin ne niissä filmeissä.. ;) :flower:
:heart: tsempataan ihmeessä myös toisiamme ja muita niin päästään vielä tavoitteeseen..multa on nyt se 10kg lähteny :wave:
 

Yhteistyössä