\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 12:44 nirzu kirjoitti:
:flower: ihanaa lisää uusia mukaan..juuu ja tulkaa tonne liikuntapinoon kanssa :heart: ...mulla se oli henki ja elämä kun pikkasen aamusella jumppasin videokasetillesin silloin kun myös imetin vielä..siitä sai sitä ylimäärästä energiaa..totta sitä oli aikas poikki suurimmaks osaks päivää...mutta kyllä se siitä... :hug: aikansa kutakin...
Kivaa, kun uudetkin olaan tervetulleita, vaikka ootte jo kauan palstailleet laihdutusten parissa! Mulla yleensä toi liikuntapuoli on suht hallussa, kun aloitin puolentoista vuoden tauon jälkeen taas 15 vuotta kestäneen jalkapalloharrastukseni.. 3-4 kertaa viikossa tulee käytyä vetäseen 1,5-2h reenit/peli, joten se saa mun puolesta mulle riittää.
Mulla kun ei oo vielä kun yksi lapsi, niin kerkiää oikein omiin harrastuksiinkin, toistaiseksi... Niin et mun osalta olis kyl tosi tylsää tuolla liikuntapinossa: maanataina treenit, tiistaina treenit...
Nyt tosin on ollu viikko kesätaukoa, ja mieli halajaiskin jotain tekemään, hyötyliikunnalla oon koittanu painaa eteenpäin, mutta ihan hyvää tekee huilikin välillä.
Ja mä olen kyllä sellainen, että syön yleensä ihan järkyttävät määrät herkkuja sun muuta vielä tavallisen ruuan päälle, että jos joku ihmettelee että miten tuolla treenimäärällä pystyy ihminen lihomaan... Paljon saa syyä, mutta kun muistais jättää ne karkit ynnä muut herkut pois. Mulle kun kaikki ruoka yleensä MAISTUU