Tiistai tiimi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2006 klo 17:35 nirzu kirjoitti:
juu en minä oo teitä unohtanu, mut tää meitin netti yhteys on hiukkä pätkivää sorttia..grrrrrrrr...

no viimeviikkoseen muutaman kilon painonnousuun..tuli onneks muutos..paino laski..nyt olikin menny alle 69kg..elil 68.9 jeeeee :heart:

aikas uskomatonta...viimeviikolla hehkuttelin sitä 68.9 niin nyt viikossa on menny sitten 2.1kg..
nytten 66.8kg :heart:
 
alotus 24.1 71.3
23.5 66.1 -800g
30.5 65.3 -400g
6.6 65.6 +300g
13.6 64,6 -1000g
20.6 63.4 -800g
27.6 63.5 +100g
4.7 62.8 -700g
tavoite 58

tulihan tuota miinusta sentään vaikka oon tosi laiska liikkumaan( en oo jumpannu yhtään lenkilläkin kerta viikossa taitaa olla hyöty liikunnan ouolella kotona pöllistelyä) aikaisemmin taisin sanoa että en oikeen tykkää kesällä rehkiä. mutta sitten kun illat pitenee ja saa villasukat jalkaan niin sitten virtaa riittää.

rukavalio on kyllä ollu ihan hyvällä mallilla kalaa on ollu monessa muodossa.

hyvä nirzu näin kesällä tuo turvotus taitaa olla herkempää sorttia kannatta juoda paljon että saa nesteet kiertämään.
 
TheBigMama
No niin, mulla olikin sitten ensimmäinen totuuden hetki! Viikko takana pisteiden laskentaa...

Lähtö oli siis tämännäköinen:
Paino 69 kg
Vyötärö 77 cm
Lantio 100 cm


Ja tulokset viikon jälkeen:
Paino 65,4 kg eli -3,6kg!!!!! :) :p
Vyötärö 72 cm
Lantio 98 cm

Eli tuloksia tuli ekan viikon aikana ihan huimasti! Taitaa olla nestettä ja turvotusta iso osa, mutta hyvältä tuntuu kuitenkin. Tavoitepaino 60kg näyttää yhtäkkiä olevan paljon lähempänä! Jee jee =)<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 08:52 TheBigMama kirjoitti:
No niin, mulla olikin sitten ensimmäinen totuuden hetki! Viikko takana pisteiden laskentaa...

Lähtö oli siis tämännäköinen:
Paino 69 kg
Vyötärö 77 cm
Lantio 100 cm


Ja tulokset viikon jälkeen:
Paino 65,4 kg eli -3,6kg!!!!! :) :p
Vyötärö 72 cm
Lantio 98 cm

Eli tuloksia tuli ekan viikon aikana ihan huimasti! Taitaa olla nestettä ja turvotusta iso osa, mutta hyvältä tuntuu kuitenkin. Tavoitepaino 60kg näyttää yhtäkkiä olevan paljon lähempänä! Jee jee =)
Onnea!
Monta pistettä syöt päivisin?
Liikutkos paljon?
 
TheBigMama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 09:35 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 08:52 TheBigMama kirjoitti:
No niin, mulla olikin sitten ensimmäinen totuuden hetki! Viikko takana pisteiden laskentaa...

Lähtö oli siis tämännäköinen:
Paino 69 kg
Vyötärö 77 cm
Lantio 100 cm


Ja tulokset viikon jälkeen:
Paino 65,4 kg eli -3,6kg!!!!! :) :p
Vyötärö 72 cm
Lantio 98 cm

Eli tuloksia tuli ekan viikon aikana ihan huimasti! Taitaa olla nestettä ja turvotusta iso osa, mutta hyvältä tuntuu kuitenkin. Tavoitepaino 60kg näyttää yhtäkkiä olevan paljon lähempänä! Jee jee =)
Onnea!
Monta pistettä syöt päivisin?
Liikutkos paljon?
Kiitos! :)

Syön 18 pisteen edestä ja liikun aika paljon, lähinnä hyötyliikuntaa. Välillä olen popsinut osan liikuntapisteisaldostakin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 09:43 TheBigMama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 09:35 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 08:52 TheBigMama kirjoitti:
No niin, mulla olikin sitten ensimmäinen totuuden hetki! Viikko takana pisteiden laskentaa...

Lähtö oli siis tämännäköinen:
Paino 69 kg
Vyötärö 77 cm
Lantio 100 cm


Ja tulokset viikon jälkeen:
Paino 65,4 kg eli -3,6kg!!!!! :) :p
Vyötärö 72 cm
Lantio 98 cm

Eli tuloksia tuli ekan viikon aikana ihan huimasti! Taitaa olla nestettä ja turvotusta iso osa, mutta hyvältä tuntuu kuitenkin. Tavoitepaino 60kg näyttää yhtäkkiä olevan paljon lähempänä! Jee jee =)
Onnea!
Monta pistettä syöt päivisin?
Liikutkos paljon?
Kiitos! :)

Syön 18 pisteen edestä ja liikun aika paljon, lähinnä hyötyliikuntaa. Välillä olen popsinut osan liikuntapisteisaldostakin.
Voitko kertoa millaisia lämpimiä ruokia olet viikon aikana syönyt?
 
Sinttura harmaana


Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg

9.5 60,4 kg (+300gr)
16.5 59,2 kg (-1200gr)
23.5 59,9 kg (+700gr)
30.5 58,9 kg (-1000 gr)
6.6 58,5 kg (-400 gr)
13.6 57,8 kg (-700 gr)
20.6 58,5 kg (+700 gr)
27.6 57,4 kg (-1100 gr)
4.7 58,3 kg (+900 gr)

Tavoite 57 kg

:kieh: :kieh: :kieh:

Tää on ihan uskomatonta! \|O En ole kyllä mässäilyyn sortunut, mikä hitto tota painoa edestakaisin liikuttaa...? Toivotaan että on taas nestettä, lähden juomaa vettä...

Ärsyttää! \|O
 
Lähtöpaino:
25.4. 87,5 kg, pituus 174cm.

2.5. 84,0 kg (-3,5 kg, 2vko)
9.5. 82,6 kg (-1,4 kg)
16.5. 81,6 kg (-1 kg)
23.5. 80,6 kg (-1 kg)
30.5. 79.6 kg (-1 kg)
6.6. 79,3 kg (-0,3kg)
13.6. 77,4 kg (-1,9kg)
20.6. 77,4 kg (+-0kg)
27.6. 76.2 kg (-1,2kg)
4.7. 75.8 kg (-0,4kg)

Tavoite 69 kg.

Viikonloppuna oli kaverin polttarit ja tuli kyllä otettua olutta ihan reilusti ja syötyä huonosti. Onneks kuitenkin paino on mennyt alaspäin... Ens lauantaina on omat synttärit ja juhlintaa on silloinkin tiedossa. Musta tuntuu että talvella olis helpompaa laihduttaa kun ei ole näitä kaikenmaailman juhlia koko ajan. Tuntuu että joka viikonloppu oon jossain voileipäkakkua puputtamassa :p Onneks nyt kuitenkin paino menee alaspäin kun viikolla pitää tiukkaa linjaa.
 
17.1 67,6 kg

11.4 63.3 kg (-1kg)
25.4 62.7 kg (-300 g)
2.5 62,8 kg (+100g)
8.5 62.7 kg (-100g)
16.5 61.9 kg (-800g)
30.5 62.6 kg (+700g)
6.6 61.7 kg (-900g)
13.6 61,6 kg (-100g)
20.6 61,9 kg (+300g)
27.6 62,3 kg (+400g)
4.7 61,9 kg (-400g)

tavoite: 55 kg


tässä mennään vuoristorataa.... mutta kuukauden sisällä on vatsan ympäri hävinny 7 cm ja lantiosta 2 cm ..

pituus 160 cm
vatsa 73 cm
lantio 91 cm

jotain tapahtuu vaikka paino menee vuoristo rataa
 
TheBigMama


[/quote]

Voitko kertoa millaisia lämpimiä ruokia olet viikon aikana syönyt?
[/quote]

Mä oon syönyt ihan tavallista ruokaa, mitä kaikki muutkin meillä syö: perunoita ja makkarakastiketta, tonnikalapastaa, perunoita ja broilersuikaleita kermaviilikastikkeessa, kanarisottoa, lasagnea, jopa pizzaa ja tulipa ravintolassakin käytyä kerran viime viikon aikana. Ravintolassa söin broileleikettä hedelmäisessä kastikkeessa, hiukkasen lohkoperunoita ja paljon paljon kasviksia.

Annokset lämpimissä ruuissa on sellaista noin 2dl:n luokkaa, eli suurin piirtein puolet lautasesta lämmintä ruokaa ja lopun puolet olen sitten täyttänyt kasviksilla. Mä olen monien vuosien laihduttelujen aikana oppinut kyllä tekemään aika kevyttä ruokaa: kaikki maitotuotteet mitä ruuissa käytetään on meillä rasvattomia tai hyvin vähärasvaisia, rasvaa käytetään ruuanlaitossa tosi vähän, ennemmin lisään rasvan sitten leivän päälle. Ja esim. ruskean kastikkeen teen aina suurustamalla, en jauhoja voissa ruskistamalla. Ja ihan hyvää tulee ja muillekin meidän perheessä maistuu! Tietty joskus sitten herkutellaan vähän "paksummalla" ruualla ja sen paremmalta se sitten maistuukin pitkästä aikaa!
 
:flower: vau taas aivan uskomattomia tuloksia..senttejä on lähtenyt monelta aivan järjettömästi ja kiloja..huh..
ei muuta kuin jatketaan samaa rataa...
kohtahan me kaikki ollaan jo ihan missin mitoissa..( no jos ainakin ees melkein, ja vaan painonpuolesta..hihih mulla pituutta ruhtinaalliset 160 cm auringossa.. :LOL: )

:hug: isot tsempit taas seuraavaan tiistaihin
 
Sinttura harmaana
:( Taitaa niitten muitten kilot siirtyneet mulle. En edes uskalla mitata :ashamed: Olen joskus mittaillu tammikuun lopulla ja lukemat on tuolla yllä. Ehkä joskus uskallan mitata.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 17:28 Sinttura harmaana kirjoitti:
:( Taitaa niitten muitten kilot siirtyneet mulle. En edes uskalla mitata :ashamed: Olen joskus mittaillu tammikuun lopulla ja lukemat on tuolla yllä. Ehkä joskus uskallan mitata.

älä ny sinttura..kyllä se ens viikolla sitten on sun vuoros olla hehkuttamassa :heart: ...sitten varmaan mulla järjetön + saldo :LOL: ..
hei tää vakavaa oo , vaan elämää :hug:
 
Sinttura harmaana
:LOL: :LOL: niin ja LÄSKII :LOL: :LOL:

No ei tässä nyt voi kyllä läskiksi haukkua mutta kiinteyttämisen varaa on. Ja tota naisellista pyöreyttä on vähä liikaa eli makkarat vatsalla ja noi reidet... :whistle:
 
Mittailin tossa senttejä, viimeeksi mitattu helmikuussa. Vyötäröltä lähteny viis senttiä mut reisistä vaa sentti ja lantiolta ei yhtään! :'(
Eipä tuo Callanetics mikää ihmejumppa ole ollu..

Paino ei muutenkaa tipu ei millää, tänää vaaka näytti reilusti yli 58 kiloa. Mä taidan lyödä hanskat tiskiin \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 12:31 Sinttura kirjoitti:
Mittailin tossa senttejä, viimeeksi mitattu helmikuussa. Vyötäröltä lähteny viis senttiä mut reisistä vaa sentti ja lantiolta ei yhtään! :'(
Eipä tuo Callanetics mikää ihmejumppa ole ollu..

Paino ei muutenkaa tipu ei millää, tänää vaaka näytti reilusti yli 58 kiloa. Mä taidan lyödä hanskat tiskiin \|O

ei ei ja ei et muuten lyö hanskoja tiskiin..juu kyl me sulle kiinteytysohjelma löydetään...otapa tommonen mariannen fat burning video siinä on aikas kivat ohjeet reisiin ja lantioon ja vyötäröön..niin ja hienostihan sulta on jo senttejä menny :flower:
 
Sinttura harmaana
Kyllä mä nyt päätin höllentää..

Kyllähän tässä mahdutaan jo hyvin vanhoihin vaatteisiin, no se pari kiloa vielä kummittelee mut nyt juuri en jaksa sitä ajatella.

Mä olen koko kevään ja kesän kamppaillu mun mielialojen kanssa (vaihtelee) ja taistellu masennusta vastaan. Mielialalääkkeitä en haluaisi missään nimessä syödä joten tässä taaplataan päivä kerrallaan. Onneksi noita hyviä päiviä on enemmän ja huonot hetket menee ohi nopeammin kuin keväällä.

Toi painon ja senttien tarkkailu on ollu yksi suuri stressin aihe, olen ottanu sen liian tosissani. Pitää uskoa ettei mulle koskaa mitää sikspäkkiä tule vatsaa tai haukkaa käsivarteen. Mä olen naisellisen pyöreä ja hyvä niin. Kun tossa eilen päätin että nyt unohdan koko laihdutuksen niin tuli jo parempi olo. Mä en aio kesääni pilata tarkkaillen kaikkea mitä syön ja kärsien huonosta omatunnosta jos otan vaikka siiderin. Joku tolkku tietty sentään, onhan tässä jo aika terveellisesti syöty koko kevät ja vanhoihin tottumuksiin tuskin palaan (eli iltasyöpöttely ja makean mättäminen) koska ei tee edes mieli! Ja vedenjuonti jatkuu, siitä on tullut jo tapa. Nyt nautin siideriä ja kohta korkkaan toisen.

Eli pidän taukoa mutta roikun täällä silti ja ilmoitan kyllä mitat mutta yritän olla ottamatta siitä stressiä.

Ensi viikko menee mökkeillessä ja siellä ei kuule kaloreita lasketa kun sitä makkaraa varmaa tulee vedettyä. Käyn vaa'alla maanantaina ja yks lysti mitä siellä on. Jos nyt kuitenkin sais pysyy alle 60 kg.

TSEMMPIÄ TEILLE KANSSASISARET!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2006 klo 22:17 Sinttura harmaana kirjoitti:
Kyllä mä nyt päätin höllentää..

Kyllähän tässä mahdutaan jo hyvin vanhoihin vaatteisiin, no se pari kiloa vielä kummittelee mut nyt juuri en jaksa sitä ajatella.

Mä olen koko kevään ja kesän kamppaillu mun mielialojen kanssa (vaihtelee) ja taistellu masennusta vastaan. Mielialalääkkeitä en haluaisi missään nimessä syödä joten tässä taaplataan päivä kerrallaan. Onneksi noita hyviä päiviä on enemmän ja huonot hetket menee ohi nopeammin kuin keväällä.

Toi painon ja senttien tarkkailu on ollu yksi suuri stressin aihe, olen ottanu sen liian tosissani. Pitää uskoa ettei mulle koskaa mitää sikspäkkiä tule vatsaa tai haukkaa käsivarteen. Mä olen naisellisen pyöreä ja hyvä niin. Kun tossa eilen päätin että nyt unohdan koko laihdutuksen niin tuli jo parempi olo. Mä en aio kesääni pilata tarkkaillen kaikkea mitä syön ja kärsien huonosta omatunnosta jos otan vaikka siiderin. Joku tolkku tietty sentään, onhan tässä jo aika terveellisesti syöty koko kevät ja vanhoihin tottumuksiin tuskin palaan (eli iltasyöpöttely ja makean mättäminen) koska ei tee edes mieli! Ja vedenjuonti jatkuu, siitä on tullut jo tapa. Nyt nautin siideriä ja kohta korkkaan toisen.

Eli pidän taukoa mutta roikun täällä silti ja ilmoitan kyllä mitat mutta yritän olla ottamatta siitä stressiä.

Ensi viikko menee mökkeillessä ja siellä ei kuule kaloreita lasketa kun sitä makkaraa varmaa tulee vedettyä. Käyn vaa'alla maanantaina ja yks lysti mitä siellä on. Jos nyt kuitenkin sais pysyy alle 60 kg.

TSEMMPIÄ TEILLE KANSSASISARET!

:hug: oikein..ei syömisten tarkkailusta saa stressi tulla mäkin yritän vaan saada hiukan terveelisemmäks tota ruokavaliota, jos syö enemmän joku päivä niin pitäs sit taas osata hiukan kiristää toinen päivä..no kattoo nyt..
kilo sinne tai tänne ei kaada koko maailmaa eikä muutama sentti heiluta kok venettä pääasia että ite voi hyvin :heart:
nauti mökkeilystä ja vietä stressitöntä lomaa
t.nirzu
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2006 klo 22:17 Sinttura harmaana kirjoitti:
Kyllä mä nyt päätin höllentää..

Kyllähän tässä mahdutaan jo hyvin vanhoihin vaatteisiin, no se pari kiloa vielä kummittelee mut nyt juuri en jaksa sitä ajatella.

Mä olen koko kevään ja kesän kamppaillu mun mielialojen kanssa (vaihtelee) ja taistellu masennusta vastaan. Mielialalääkkeitä en haluaisi missään nimessä syödä joten tässä taaplataan päivä kerrallaan. Onneksi noita hyviä päiviä on enemmän ja huonot hetket menee ohi nopeammin kuin keväällä.

Toi painon ja senttien tarkkailu on ollu yksi suuri stressin aihe, olen ottanu sen liian tosissani. Pitää uskoa ettei mulle koskaa mitää sikspäkkiä tule vatsaa tai haukkaa käsivarteen. Mä olen naisellisen pyöreä ja hyvä niin. Kun tossa eilen päätin että nyt unohdan koko laihdutuksen niin tuli jo parempi olo. Mä en aio kesääni pilata tarkkaillen kaikkea mitä syön ja kärsien huonosta omatunnosta jos otan vaikka siiderin. Joku tolkku tietty sentään, onhan tässä jo aika terveellisesti syöty koko kevät ja vanhoihin tottumuksiin tuskin palaan (eli iltasyöpöttely ja makean mättäminen) koska ei tee edes mieli! Ja vedenjuonti jatkuu, siitä on tullut jo tapa. Nyt nautin siideriä ja kohta korkkaan toisen.

Eli pidän taukoa mutta roikun täällä silti ja ilmoitan kyllä mitat mutta yritän olla ottamatta siitä stressiä.

Ensi viikko menee mökkeillessä ja siellä ei kuule kaloreita lasketa kun sitä makkaraa varmaa tulee vedettyä. Käyn vaa'alla maanantaina ja yks lysti mitä siellä on. Jos nyt kuitenkin sais pysyy alle 60 kg.

TSEMMPIÄ TEILLE KANSSASISARET!

:hug: oikein..ei syömisten tarkkailusta saa stressi tulla mäkin yritän vaan saada hiukan terveelisemmäks tota ruokavaliota, jos syö enemmän joku päivä niin pitäs sit taas osata hiukan kiristää toinen päivä..no kattoo nyt..
kilo sinne tai tänne ei kaada koko maailmaa eikä muutama sentti heiluta kok venettä pääasia että ite voi hyvin :heart:
nauti mökkeilystä ja vietä stressitöntä lomaa
t.nirzu
 
alotus 24.1 71.3
30.5 65.3 -400g
6.6 65.6 +300g
13.6 64,6 -1000g
20.6 63.4 -800g
27.6 63.5 +100g
4.7 62.8 -700g
11.7 63.4 +600g
tavoite 58
:( voi voi se on tuo suomen kesä ja iki ihanat grilliherkut :p
ja nuo vieraat kun ne ei syö kaikkia herkkuja niin mun on sitten pakko syödä ku meillä ei kukaan muukaan niitä syö.

ei saa ottaa liian vakavasti tätä laihutusta näin kesällä.
kyllähän terveys tärkeimmällä sijalla oli se sitten oma tai muiden jos se vaivaa niin ei sitä jaksa keskittyä tämmösiin pikku asioihin.

 
17.1 67,6 kg

11.4 63.3 kg (-1kg)
25.4 62.7 kg (-300 g)
2.5 62,8 kg (+100g)
8.5 62.7 kg (-100g)
16.5 61.9 kg (-800g)
30.5 62.6 kg (+700g)
6.6 61.7 kg (-900g)
13.6 61,6 kg (-100g)
20.6 61,9 kg (+300g)
27.6 62,3 kg (+400g)
4.7 61,9 kg (-400g)
11.7 62,0 kg (+100g)

tavoite: 55 kg

juu täs on kai selitys.... menkat on alkanut, poika on 7,5 kk. Ekan kerran ja vaan sataa gramaa plussaa

:D
toivottavasti on turvonnu että ens viikkolla olisi lähtenyt enemmän. ylenesä olen aina saanut menkojen aikana turovotusta n. kilon verran...
 
hiukan plussaa..67kg tasan..mut eipä kauheesti harmita senttejä on lähteny ilosesti...

alotuspaino 75kg vyötärö 100cm
9.6-06 69,9 83cm
11,7 67,0 79cm

lantio 110cm reisi 64cm
9,6 102cm 60cm
11,7 99cm 57cm
 
missin mitoissa nämä tytöt alkaa olla HYVÄ HYVÄ =)

voi kun määkin saisin ton lantion ympärystän alle metrin en kyllä muista onko koskaan ollu :(

nyt kun oli viileempi päivä niin innostuin jopa käymään vaunulenkillä.tai siis innostunhan minä mutta aina ei pääse.
 

Yhteistyössä