Hemulille Voimia niiden kipujen kanssa :hug: Toivottavasti johtuvat niistä clomeista, että loppuvat ainakin sitten kun pääset niistä eroon.
yöperhonen- Joo kyllä sen pakkaamisen ehtii, mäkin pakkasin viime muuton kamat yhdessä illassa
Ja mulla sitä tavaraa on PALJON...
DsariaL Tervetuloa joukkoon! Toivottavasti teillekin saatais ihana joululahja :heart:
Mahtaakohan tänne olla tulossa todellinen plussa-aalto, kun minäkin näin viime yönä unta että olen raskaana....
ON: Täällä vaan nyt oviksen jälkeen odotellaan testausajankohtaa/tätiä. Mulla on aivan hirvee stressi meidän remontista, ettei rahat riitä ja ettei kämppä valmistu jouluksi :$ AHISTAAAAAA... |O Oon aina haaveillu että sais rempata oman asunnon just sellaseksi ku haluaa, ja nyt oon ihan hermoromahduksen partaalla asian kanssa. Meistä ei kyllä talonrakentajiksi olis ikinä. Sit olen vielä niin pöljä etten tiedä yhtään esim. keittiöiden, sälekaihtimien yms. tarvikkeiden hinnoista niin en osaa laskea minkä verran menee rahaa ja pelkään koko ajan että rahat loppuukin kesken.
Ihan ku tässä ei vielä olis tarpeeksi, niin mummin kuoleman lisäksi samassa sairaalassa ollut toinen läheinen kuoli viime yönä :'(