*The Esikoisesta Haaveilevat*

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Toivottavasti päästään kaikki täältä mahollisimman nopeasti tuonne odotuspuolelle, varsinkin te, joilla yritystä jo pidempään!!! Olisipa tosiaan hienoa jouluna saada plussa tikkuun! Ei voisi ainakaan parempaa joululahjaa toivoa...

HaLPe/yöperhonen: toivotaan, että tosiaan olisi enneunia!

Kyllä tää on jännää aikaa. Koko ajan jännittää ja oottaa jotain pientä asiaa: tätiä, tädin loppumista, ovulaatiota, raskauden merkkejä... Pakko vain yrittää olla stressaamatta liikaa, ettei vaan olisi sitten siitä kiinni tämä raskautuminen! =)
 
dsarial, olisi kyllä unohtumaton joululahja tosiaan :)

siniviuhka, mulla kanssa tosi kylmä koko ajan... saa istua villapaita päällä ja villasukat jalassa ja vielä viltti hartioilla ja silti on kylmä, oonkohan kipeeksi tulossa.?! :eek:

huh, tultiin just reilun tunnin lenkiltä koirien kanssa kotiin :) muuten ihan kiva ilma tuolla ja koirat tykkää lumesta, mutta alkaa ikävästi muuttua loskaksi ja varsinkin tuolla pääteillä vaan kura lentää. :/ mutta ihan mukavaa silti ja hyvä saada pientä lenkkeilyäkin :)
 
Onnea Tyty86 plussasta.. :) :heart:

Tervetuloa DsariaL :)

MyPoodles :hug: neagasta...

YP voimia muuttoon... mitkäs on fiilikset? vielä mieletön nälkä?? :D Täällä ainakin.. ja kuumuus jatkuu vaikka ulkona lunta..:D

HalPe toivottavasti olis enneuni.. b:)d
 
teddybear, kiitos.! nälkä on ihan kamala koko ajan :D oon koko päivän vaa syöny ja syöny, tää nälkä ei lähe edes syömällä :D siippakin sano että oon ihan outo ku syön koko ajan, ku normaalisti en syö näin paljoo.! mulla kans vaihtelee, välillä hiki vaan valuu ja välillä tosiaan on ihan jääkalikkana.....! :ashamed: en oikeesti tiiä mikä mua vaivaa jos en raskaana oo :D sit on kyllä lapamato :D
 
JenPen
Hemulille Voimia niiden kipujen kanssa :hug: Toivottavasti johtuvat niistä clomeista, että loppuvat ainakin sitten kun pääset niistä eroon.

yöperhonen- Joo kyllä sen pakkaamisen ehtii, mäkin pakkasin viime muuton kamat yhdessä illassa :D Ja mulla sitä tavaraa on PALJON...

DsariaL Tervetuloa joukkoon! Toivottavasti teillekin saatais ihana joululahja :heart:

Mahtaakohan tänne olla tulossa todellinen plussa-aalto, kun minäkin näin viime yönä unta että olen raskaana.... :whistle:

ON: Täällä vaan nyt oviksen jälkeen odotellaan testausajankohtaa/tätiä. Mulla on aivan hirvee stressi meidän remontista, ettei rahat riitä ja ettei kämppä valmistu jouluksi :$ AHISTAAAAAA... |O Oon aina haaveillu että sais rempata oman asunnon just sellaseksi ku haluaa, ja nyt oon ihan hermoromahduksen partaalla asian kanssa. Meistä ei kyllä talonrakentajiksi olis ikinä. Sit olen vielä niin pöljä etten tiedä yhtään esim. keittiöiden, sälekaihtimien yms. tarvikkeiden hinnoista niin en osaa laskea minkä verran menee rahaa ja pelkään koko ajan että rahat loppuukin kesken.

Ihan ku tässä ei vielä olis tarpeeksi, niin mummin kuoleman lisäksi samassa sairaalassa ollut toinen läheinen kuoli viime yönä :'(
 
Iltaa naiset :wave:
Hitsi ku en oo ehtinny paljo kirjottelee teittien kans viimeaikoina :ashamed: Täällä on nii paljo tullu tekstiä että en nyt millään jaksa lukea kaikkia sivuja, mutta isot halaukset kaikille jotka sitä tarvitsee :hug: ja onnittelut kaikille plussanneille :heart: Myöskin tervetuloa uusille :flower:
Omassa navassa ei mitään mainittavaa.. Odotellessa ja ihmetellessä menee päivät.. Ovista koitan bongailla ihan 'tuntemuksien' perusteella, ovistestit kun ei oo ihan mun juttu :| Joskus kokeillu ja siinä vaa turhautu ku aina vaa tuli haalee viiva tai ei ollenkaa..
 
En ole kovin ahkeraan tänne kirjoitellut. Eipä tuota asiaakan ole juuri ollut. :) Nyt menossa kp15, ja parina edellisenä päivänä tullut kirkasta, sitkeää limaa. Ovis?

Täällä tapahtunut kaikenlaista, mutta en nyt erikseen jaksa kaikkeen kommentoida. Hali :hug: kaikille sitä tarvitseville!
 
kopsaan taas tuolta toisesta pinosta:
voi prkl kun mulla on taas niin paha mieli tämän vauvahomman kanssa.. :'( :'( tiedän, että se täti tulee, olen NIIN varma siitä. tekisi hirveästi mieli pissiä tikkuun aamulla ja todeta se nega, niin ei tarvitseisi ainakaan enää arvailla.. :'(
 
kiitos YP lohdutuksesta!
hirveää miten pahalle tuntuu kun kuulee jonkun tutun plussanneen. pitäisi olla iloinen, vaan viikonloppuna kuullessani erääs tuttavan saavan lapsen, olin lähinnä närkästynyt. tämä nainen ei todellakaan ole mikään "maailman paras äiti", vaan rillutteleva, huumeisiin sekaantuva akka..
on se NIIN VÄÄRIN, ettei sellaiset ns. kunnolliset ihmiset saa lapsia vaikka kuinka toivoo..
 
sinikka, minullakin todella usein tuollaisia tuntemuksia.! ja usein tulee ihan itkukin kun harmittaa niin paljon.... :ashamed: vaikka koittaisi kuinka olla iloinen toisen puolesta, ei se vain aina onnistu.. varsinkaan jos kyseessä on oikeasti sellainen ihminen, kenen ei KOSKAAN IKINÄ MILLOINKAAN tulisi saada lasta....!!! voimia :hug:
 
YP harmittaa myös miehen asema tässä yrittämisessä..tulee sellainen tunne, että olen jotenkin pettänyt miehen kun en saa hänelle lasta..jotenkin tulee niin epäonnistunut olo :| enkä tosiaan halua ajatella niin, ettäkö miehessä olisi se vika. helpommin ajattelee, että minä olen syypää, että minä en esim. ovuloi... :|
 
Siniviuhka: voin vain kuvitella tässä vaiheessa miten pahalta tuntuu, kun joutuu vierestä katsomaan muiden saavan lapsia (varsinkin kun lasten saajat eivät välttämättä ole kykeneväisiä vanhemmiksi)!!! Kyllä se vauva vielä teidänkin perheeseen saadaan, ihan varmasti! "Se tulee, kun sitä vähiten osaa odottaa" niinhän ne sanoo... :hug:

Laitoin ensimmäiset raskaustestit tilaukseen. Mies oli vahvasti sitä mieltä, ettei niitä tarvita; "kyllähän sen huomaa sitten, kun maha kasvaa!". Onko tämä sitä miesten logiikkaa, vai eikö tämä miun mies vain ymmärrä? :LOL:
 
sinikka, sinullahan on aivan samanlaisia ajatuksia kuin minulla.. itseäni syytän ennemmin kuin miestäni.! oletteko keskustelleet asiasta.? olen kysynyt miheltä itku kurkussa että jättäisikö hän minut jos tulisi selville, että en voi koskaan saada lasta.. hän sanoin että on niin monia keinoja miten lapsen voi saada tai sitten adoptoisimme :) kannattaa keskustella asiasta jos ette ole jo keskustelleet, se rauhoittaa molempien mieltä.!
nytkin minulla toiveet ovat taas todella korkeat, en halua edes ajatella sitä päivää kun täti saapuu paikalle, silloin ketuttaa kuin pientä oravaa.!!!! toivottavasti en nyt sellaista hetkeä koe muutamaan kuukauteen :) samaa toivon sinullekin.! :heart:
 
YP nojuu, onhan siitä asiasta keskusteltu.. mies vaan ei osaa oikein suhtautua jos kyse olisikin minusta. tottakai hän tukee ja on parhaansa mukaan hengessä mukana. luulen, että miestä huolestuttaa niin hirveästi oma osuutensa. monta kertaa hän on pysähtynyt miettimään "ampuuko hän suutareita". tiedän, että se olisi miehelle hirveän raskas paikka jos selviäisi, että syy miksei meille ole lasta kuulunut, onkin spermassa..
 
Ihanaa menkat loppu viimein ja vihdoin... Eihän sitä kestänytkään ku 2vk 2pv... Huh huh...... Nyt laskin laskurilla et olis oviksen aikakin.... Voi voi kun vauva meille nyt jo suotais, ettei alkais yk 15.... Varasin meille viikoksi mökin leviltä 10.1-17.1.. Menis nyt vaan jo aika äkkiä sinne!!!
 

26.11.2008

Minnie-...................kp 154/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 132/28..............................yk 3(km jälkeen)
Katie80..................kp 129/30...............................yk 4
Hope22..................kp 117/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 114/26...............................yk 1
Humu82..................kp 105/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
Zande.....................kp 95/36................................yk?
Kauris-82................kp 92/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 80/33................................yk 4
Pinkkimieli...............kp 72/30.................................yk 1
Marshmallow..........kp 70/23-26.............................yk 4
Ida7........................kp 63/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 63/23.................................yk 3
Piglet......................kp 62/27-................................(taustailee)
Fancyface...............kp 54/26-28.................................yk?
Mii26......................kp 45/28-82.............................yk4
MyPoodels..............kp 41/28-58.............................yk 6
Viuhtii.....................kp 41/27...................................yk 3

Delfis......................kp 35/26-34..............................yk 3
Heinu......................kp 34/26-31.............................yk 13
Mansikkatee...........kp 31/29..................................yk 4
Suhsana.................kp 31/23-24............................. yk 4
Ouska.....................kp 30/33-??.............................yk 8
Happyfeet...............kp 30/32.................................yk 3

Siniviuhka...............kp 28/26-30............................yk 10
Louvre....................kp 28/32-40.............................yk 8
Teddybear82..........kp 27/28-?................................yk 2
Kuumeilija...............kp 25/26-41.............................yk 10
Asty........................kp 25/28-42................................yk?
Yöperhonen-...........kp 23/29....................................yk 10
Nibbler....................kp 22/29.....................................yk 18
Vivid........................kp 21/28.................................yk 1
Kaz..........................kp 20/26-29..............................yk 5

Nasuli08..................kp 19/28-30.............................yk 4
Vilmav2...................kp 19/??...................................yk 1
Iitu-........................kp 17/32-36................................yk 2
JenPen....................kp 17/28....................................yk 5 (T)
Londiliina85............kp 17/26-30............................yk 4
Vauvakuume83.......kp 16/30-35.............................yk 3
Empuuu..................kp 16/30-36..............................yk 2
ViutII......................kp 16/27...................................yk 4
Anu84....................kp 13/27-28............................yk 14
Kia-85.....................kp 12/......................................yk 4
DsariaL...................kp 12/28..................................yk 1
Hippopotamus80....kp 10/28-32...............................yk 3

DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
Santtuli...................kp 9/27-57..............................yk
Kiharapää...............kp 9/32-35.............................yk 15
HaLPe.....................kp 8/23-27.............................yk 11
tch.........................kp 6/28-30...............................yk 3
Hemuli1981............kp 3/28-38.............................yk 7
Baby Butterfly.........kp -/28-31................................yk 5
Nasu-85..................kp ??/??...................................yk
Ansku-82................kp ??/??....................................yk 1
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?
Nuppu86................kp ??/35..................................yk3
 
Nibbler: Et kuole siihen yksin! Mie kuolen varmaan kans. Nyt olis oviksen aika suurinpiirtein, tissit ollu neljä päivää kipeät, viime yönä en pystyny enää vatsallani nukkumaan sen vuoksi. Argh. En muista, että aikaisemmin oviksen aikana olisivat NÄIN kipeät olleet.
 
Kiitoksia nibbler! Miulle voit laitttaa kp12/28...

nibbler ja iitu: Mie kans haluan tissikipuja! Sillä erotuksella, että ne ois merkki raskaudesta :D

Onko muilla muuten oviksen aikaan menkkamaista kipua alavatsalla? Mietin vain kun jo toista päivää koskee alavatsaan samalla tavalla kuin kuukautisten aikaan... En muista, että koskaan aikaisemmin ois koskenu kierron puolessa välissä. :/
 

Yhteistyössä