*The Esikoisesta Haaveilevat*

nibbler meille voidaankin perustaa joukkohauta ja kiveen teksti "tissikipuun menehtyneet"..nimittäin sama vika mulla.

auh, mahaan sattuu ja osasyyksi ainakin voin kertoa sen, että olen töissä, enkä oikein viitsi mennä vessaan "istunnolle" kun ei ole äänieristeitä :LOL: :LOL: :LOL:
 
Mä tein testin jo nytte ja vaikka se nega onki nii hyvällä mielikuvituksella mä saan siihe viivan vieree :D No emmä oo ku 2-6 päivää etuajassa (yk 1=32 yk2=34 eli jos taas tulee kaks päivää lisää nii =6 :D) et ihmekää ettei oo toista viivaa näkyvillä :D
 
mut luulis ainaki omalla kohalla että jos tää on oire niin olis toinenki tissi kipee. mut on vaan tää toinen ja sisällä on joku ihme klimppi joka on kipee. vaikka sen klimpin kuuluuki vissiin olla siellä niin ei sen nyt kipeen kuulu olla.
kummallista oviksen jälkjeistä elämää.

onneks tuli tuohon pikkuvarpaaseen hiertymä niin mä voin manata sitä lopunpäivää :LOL: ottaa mielen pois tuosta tissistä.
 
Tissirutto oli kakspluspalstaa 2000-luvulla runnellut pandemia, jonka arvioidaan tappaneen noin kolmasosan Esikkoisesta haaveilevista.Koska kukaan ei tiennyt miten rutto levisi, siltä ei osattu suojautua. Aika yleisesti arveltiin että rutto levisi ilman kautta.
Milanossa ruttoon sairastuneiden ihmisten talojen ikkunat ja ovet laudoitettiin kiinni. Ehkä juuri tämän ansiosta kaupungissa rutto ei ollut niin tuhoisa kuin monessa muussa paikassa.

Kuolonuhrien määrä vaihtelee suuresti lähteestä riippuen, mutta yleisin arvio on, että kolmannes Esikoisesta haaveileva olisi kuollut 2000-luvun rutossa. Kyliä hylättiin, kun muutamat henkiin jääneet pakenivat ja levittivät tautia eteenpäin.
 
on muuten ihan järkkyä miten kipeästi itselläkin noihin imettimiin koskee.. :| koko ajan "ajovalot" päällä ja niin turvoksissa taas ettei liiveihin mahdu kunnolla..ja liivitkin koskee ja hiertää..prkuti, onneksi helpottaa tädin tullessa..
 
imettimet :D

tuosta liiveihin mahtumisesta vois tulla ongelma jos ois isot, tai edes normaalin kokoset tissit, onneks mulla ei oo :whistle: :LOL:

huh, nälkä. taidampa mennä syömään..

eikä sulla mitään tätiä tuu välttämättä älä edes puhu tollasia :hug: =)
 
no hitsi, mulla on muutenkin niin "uhkeat muodot", että tästä tosiaan tulee ongelma joka kerta kuun lopussa. pitäis olla erikseen sellaiset tätiliivit, ainakin kolme kokoa suuremmat :LOL: :LOL: :LOL:

ja nibbler melko varma oon, että tulee, tuntuu jo sille ...tai sitten se paholainen taas tekee niin, että tulee vasta kp30, että kerkeen jo innostua ja sitte tipahdankin korkealta..
 
Nibbler Jos mun siinä viime kuun testissä ei näkyny koneella oikeesti yhtää mitää nii tuosta ei ainakaa :LOL: Se on siinä vaan jos kattoo oikeessa valossa ja tietyssä kulmassa eli ei varmaa oikeesti ees viiva :D Sit katoin nii sivusta kattoessa siinä näkyy kans semmone paikka kans samaan tapaan ku kontrolliviivassa. Mut joo mä ootan nyt pari päivää tai viikon ja testaan sitte uuestaa. Tiesin kyllä et tää on ihan liian aikasin tehty testi, mut ku eile sängyssä illalla oli vähä huono-olo ja ku testejä on kaapissa reilusti nii pitihä se koittaa onneaan :D
 
joo mullaki turpoo joskus tissit, mutta vaan sen verran että mahtuu just sopivasti A koon rindareihin :) mut saavutus on seki. (nimimerkillä hakaksin tänään kivusta huolimatta tissejäni kuin bongo rumpuja silkasta turpoomisen ilosta) :D

mä en oo yhtään miettiny miten tän kierron kans menee, ajatukset on kaikki jossain tuolla tulevaisuudessa. mutta hyvin oletettavaa on että täälläki hanat aukee sitte kun sen aika on. ei ainakaan ois kovin yllättävää.

joko teillä on joulustressi? mulla ei oo muutenku lahjojen kanssa ku ei oikeen oo yhtään aikaa ostella lahjoja ennen jouluaattoa :( tylsästi joudun varmaan tilaaman kaikki netistä, mutta ne laskut ne laskut :headwall: olen kyllä kovasti pyrkimässä tampereelle shoppailemaan mutta eihän se tietenkään onnistu :(
 
Happy mut sehän on hyvä merkki jos se näky siinä sivussa! mulla ei oo koskaan näkyny silloin ku oon luullu että ois haamuviiva. viivanpaikka ei ainakaan luulis näkyvän siinä :)

oi toivottavasti sulla ois nyt tärpänny! me tarvitaan vielä tän vuoden viimenen plussa aalto muuten ei tuu uuttavuotta :D
 
nibbler ai, että onko joulustressi?? :LOL: :LOL: kysytkin vielä!! jouluaatto itsessään stressaa ihan hirveästi kun joudun taas tilanteeseen, johon en tahtoisi. miehen suku ei ole niin mukava kuin antaa olettaa :LOL: joululahjat olen kyllä hyvissä ajoin miettinyt valmiiksi suurimmalle osalle, miehelle en keksi mitään. miten voikin olla, että miehelle lahjan ostaminen on niin vaikeaa. kaikkea sillä on ja se mitä ei ole, niin ei varmasti tarvitse. taidan tyytyä pimpetin antoon aatonaattona, se riittäköön :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:


mä taidankin sukeltaa sinne aallonpohjalle.. :p
 
phöh..mietin kovasti sitä testaamista, ihan vaikka "varmuudeksi" ja varsinkin kun tilasin nipun kotitestin liuskoja, polttelevat kaapissa :p turhaa sen kuitenkin uskon olevan ja harmittaa sitten..pitäisikö kuitenkin odottaa sitä tätiä ihan kaikessa rauhassa..*pyöräyttää silmiään*
 
oi hitsi hyvä ku muistutit, munhan pitää ostaa niitä ovistestejä enskierroks!

mut jos sulla on paljn niitä testejä niin kannattaahan niitä käyttää :) kato jos kaappi on täynnä testejä niin sitte ne kummittelee siellä vaan. sitä paitsi testit itkee hyvin herkästi porukassa ja menee pilalle. parasta ois olla vaan yks erakkotesti joka on onnellinen yksin kaapissaan. :)
 
nibbler tuo on kyllä NIIN totta! :LOL: :LOL: :LOL: mua ei yhtään inspannut koko testaaminen silloin kun oli vain yksi dBesti kaapissa, mutta nyt kun alkaa olla niitä testejä enemmältikin, niin himottaa ihan sikana. ajattelee vaan koko ajan että "onhan niitä niin montaa, että ei se haittaa jos yksi meneekin hukkaan!" :LOL:

ja on täällä kyllä niin hyvä tukiporukka, että meni syteen tai saveen niin tukea ja turvaa saa silti :heart: :flower:
 
Hei sanokaapa mua viisaammat oisko digikamera hyvä joulu/synttärilahja 8w kummitytölle? Kummitytöllä on nyt joulukuun puolessa välissä synttärit ja aattelin et jos ostais yhteislahjaksi jonku helpon (halvan) kameran nii tykkäisköhän?
Ei osannu ite sanoo mitä haluu ainakaa vielä mut toi vois olla kiva idea :)
 
voishan tuo olla :) lapsille muutne taitaa olla ihan omia kameroitakin jollen väärin muistele :)
juu muuten mun kaverin lapsilla oli semmonen perus paperikuvakamera, kun sillä otti kuvia niin kuviin tuli semmonen digimon reunus. mutta näitä en oo nähny pitkiin aikoihin missään. mutta voi varmaankysellä :)

Siniviuhka siksipä mulla on tuo yksi ikuinen rfsu tuolla kaapissa :D heti ku niitä oli kaks oli pakko tehä semmonen "välitarkastus" et jospa sittenkin oli raskaana vaikka menkat tuli ja on selviä ovisoireita :D :LOL:
 

Yhteistyössä