*The Esikoisesta Haaveilevat*

no niin nyt on pino vähän enemmän ajan tasalla. aktiivitki laitoin uudestaan.
ens pinossa tehään sit niin että listoihin ilmoittaudutaan niin pääsee "ylimääräset" / poisjääneet ja salaa plussanneet pois :)
 
Heipsis tännekin! Tämä keskustelu taitaa olla hieman aktiivisempi, kuin tuo kerho puolen, niin kirjoittelen sitten tänne mieluummin, mutta jos ette välttämättä halua minuu sieltä kerhopuolelta viskata pois, niin seurailen kyllä senkin keskustelua...

Tänä aamuna oli aamupahoinvointia (johtui siitä, etten ollu syöny aamupalaa ennen kahvia ->aina silloin tulee pahaolo), ja mies nyt sitten uskoo, että tärppi kävi jo :D Vaikka tuskin tässä edes on oviskaan vielä ollut :LOL:

Miun mies on kyllä aikamoinen valopää tämän vauvahaaveilu kanssa. Joka päivä oon saanu pokkaani pidellä, kun se on jotain väläyttäny...Mutta mistäs toinen voisi mitään tietääkään, ensimmäinen "kertahan" tämä hällekin on =)

Mukavaa plussan odotusta teille muillekin! Ja yrittäkää olla stressaamatta (ainakaan turhia)...
 
joo meilläki heiluu ties mitkä oivallukset miehen puolelta :LOL: osaa jutuista en viitsi enää korjata kuten ku se noin viikko oviksen jälkeen sanoo seksille pyydettäessä että mennään tekee lapsi :D mutta se kait ei sitte eti samoja tietoja netistä ku minä mitä tulee vauvantekoon :)

joo tuo kerhopuoli ei oo saanu oikeen tulta alleen. tää pino on jo niin vapaa mielinen että kaikki limajuorutki annetaan täällä niin harvemmin kukaan tuolla kerhopuolella käy. mut mä aloitin käymään siellä useemmin nyt ku sinne on ilmoittautunu lisää porukkaa. :)

työkonelta on vähän huono ku se ei anna mun kattoo niitä vanhoja ketjuja ollenkaan :( vaan tän kuun aikana nostetut ketjut näkyy mut koti koneella näkyy kaikki.
 
ärrh..nyt jo menee usko tähän tätiin..jumankavita, mulla on kohta verenhukka! :kieh: :LOL:

odotan kyllä hyvin innoissani sitä gyneä..
tosin, sen jälkeen onkin sitten se viisaudenhampaan poisto-operaatio :| piti siirtää kuukaudella eteenpäin ensiksi sovitusta ajasta kun ei ollutkaan hyvä päivä se ensimmäinen.. just jouluksi kipeänä sitten, ettei voi oikein herkutella :|

nibbler joo tuota listaa vois kyllä siistiä, on hirveästi taas sellaisia jotka ei ole ilmoittanut itsestään mitään piiiitkiin aikoihin..
 
testausonnea jännääjille!

Sinikka ja Delfis :hug: tädistä..

Mä, ku oon höpöttäny miehelle kaikkia tutkimustuloksia yms. muita..kuvitellu, et se ei oo kuunnellu, mut sit se aina kuitenki yllättää tiedoillaan :p
 
ho hoo kiinni jäivät! :D salapoliisi nibbler (joka tänään puhuu itsestään kolmannessa persoonassa) löysi muutaman kauan kadoksissa olleen tuolta n.20 vuotiaiden pinosta :) näytti ainaki siltä että he ei oo kadonneet teille tietämättömille tai siirtyneet toiselle puolelle niin annettakoon heidän nyt olla meidän listoilla vielä tän pinon :) kyllä ne varmaan ilmoittaa jos muutosta tapahtuu tai haluu pois.

saa täällä olla en minä sitä, mutta kaikki huhuilemattomat heitän törkeesti niska-persus otteella ulos pinosta vanhimman oikeudella seuravassa pinossa :D (ei tartte ottaa tosissaan :heart:)
 
No joo... nyt on sit kaikki nähty! En tiennytkään että ihminen voi "vale-ovuloida" =) Olin nimittäin ihan sata prosenttisen varma jo reilu viikko sitte, että ovuloin. Oli normi kivut ja limat. Ovis testit näytti kuitenkin miinusta. Sit eilen alko sama homma kesken työpäivän. Kivut tuli ja limat mukana. Tein illalla huvikseni ovistestin ja siihenhän pärähti niin kirkkaasti 2 viivää että! Testasin vielä varmuuden vuoksi ohjeiden mukaisesti aamupissasta ja sama tulos! Jahka pääsen töistä kotiin alkaa kotona sellainen vaaka-mambo että oksat pois! :LOL: Miestäni jo varoittelin ku soittelin sille yövuoroon. Nyt vaan siis sormet ja varpaat ristiin ja toivotaan parasta. Jos vaikka osuis munasolu ja siittiö samalle polulle! :D
 
kah, emppuuu ja anskuki pitkästä aikaa :)

vale-ovulaatio :D tätä se vauvakuume teettää ku hormonit menee ihan miten sattuu ja tekee ihmisparan keholle ties mitä :) no hyvä että se ehta-oviskin löyty :)

emppuuu mä luulen että voi olla oviksesta johtuvaa tai kiinnittymisestä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Tänään kp18, eilen tuli iltapäivällä tuhrua pöksyihin. :eek: Johtuukohan oviksesta vai mistä lie?!
(Ällötekstiä)
Mulla oli ihan sama juttu tässä kierrossa. Mulla tuli ovulaation aikaan kolmena päivänä. Ekana päivänä pyyhittäessä tuli kirkasta verta. Tokana päivänä rusehtavaa, ja kolmantena tuhrua. Tuntuu olevan ihan normaalia jos tulee ovulaation aikaan.

Googlettelin aikani ja jossain sanottiin, et kun munasolu poksahtaa munarakkulasta, niin voi tulla verta. Toisessa tekstissä sanottiin, et jos on hormonaalisia häiriöitä kuten keltarauhasen vajaatoim. ja kierto venyy, niin silloin voi vuotaa. Ja onhan noita syitä vaik kuin paljon.. ohuet limakalvot, gynekologiset tulehdukset, myoomat, kilpirauhasen toimintahäiriö, diabetes, munuaisten/maksan vajaatoiminta.

Tässä jotain infoa =)

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti/htto//:www.ktl.fi/%5C%5Cwww.ktl.fi/%5C%5Cwww.health.fi/tk.koti?p_artikkeli=dlk00184&p_ylataso=&p_osio=&p_haku=V%E4livuodot
 
heipähei ystäväiset.! :)

ihan ensiksi pahoittelut kaikille tädin yllättämille :hug: :hug: pää pystyyn vaan ja uuteen kiertoon vaikka kuinka harmittaa, kohta sitten jo odotellaan ovista ja jännäillään kierron lopussa josko tärppi ois käyny :)

hitsi vie kun oli tullu taas tekstiä.. kesti hetki lukea :D

ON: juuri sain kuulla että meidän muutto tapahtuukin nyt sit vähän löysemmällä aikataululla, eikä vain yhtenä päivänä :) saamme siis muuttaa 1.12, mutta aikaa on 15.12 asti :) ihanaa, nyt helpottaa stressi :D täällä odotellaan tädin saapumista. tällä kertaa olen ihan varma että se sieltä tulee... :/ enkä joudu sitten pettymään.!! tissit ovat kyllä oudon kipeet, tuntuu kauhee paineen tuntu, ihan kun ne ois räjähtämispisteessä :D ei koskaan oo ollu näin kipeet... koko ajan tuntuu että jtn lirahtaa housuun, mutta se onki vaan tosi löysää ja kirkasta valkkaria.... mistä johtuu.? :eek: lämmöt koholla aamusta oudosti 37,1
 

28.11.2008

Minnie-...................kp 156/30-33.......................(tjottailee)
Hope22..................kp 119/30...............................yk 2
Zande.....................kp 97/36................................yk?
Kauris-82................kp 94/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 82/33................................yk 4
Marshmallow..........kp 72/23-26.............................yk 4
Ida7........................kp 65/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 65/23.................................yk 3
Piglet......................kp 64/27-................................(taustailee)
Fancyface...............kp 56/26-28.................................yk?
Mii26......................kp 46/28-82.............................yk4
MyPoodels..............kp 43/28-58.............................yk 6
Viuhtii.....................kp 43/27...................................yk 3

Heinu......................kp 36/26-31.............................yk 13
Mansikkatee...........kp 33/29..................................yk 4
Suhsana.................kp 33/23-24............................. yk 4
Ouska.....................kp 32/33-??.............................yk 8
Happyfeet...............kp 32/32.................................yk 3

Louvre....................kp 30/32-40.............................yk 8
Teddybear82..........kp 29/28-?................................yk 2
Kuumeilija...............kp 27/26-41.............................yk 10
Asty........................kp 27/28-42................................yk?
Yöperhonen-...........kp 25/29....................................yk 10
Nibbler....................kp 24/29.....................................yk 18
Vivid........................kp 23/28.................................yk 1
Kaz..........................kp 22/26-29..............................yk 5
Nasuli08..................kp 21/28-30.............................yk 4
Vilmav2...................kp 21/??...................................yk 1

Iitu-........................kp 19/32-36................................yk 2
JenPen....................kp 19/28....................................yk 5 (T)
Londiliina85............kp 19/26-30............................yk 4
Vauvakuume83.......kp 18/30-35.............................yk 3
Empuuu..................kp 18/30-36..............................yk 2
ViutII......................kp 18/27...................................yk 4
Anu84....................kp 15/27-28............................yk 14
Kia-85.....................kp 14/......................................yk 4
DsariaL...................kp 14/28..................................yk 1
Hippopotamus80....kp 12/28-32...............................yk 3
Santtuli...................kp 11/27-57..............................yk
Kiharapää...............kp 11/32-35.............................yk 15

DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
HaLPe.....................kp 10/23-27.............................yk 11
tch.........................kp 8/28-30...............................yk 3
Hemuli1981............kp 5/28-38.............................yk 7
Siniviuhka...............kp 2/26-30............................yk 11
Delfis......................kp 2/26-34..............................yk 4
Baby Butterfly.........kp -/28-31................................yk 5
Nasu-85..................kp ??/??...................................yk
Ansku-82................kp ??/??....................................yk 1
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nuppu86................kp ??/35..................................yk3
Nanakuu................kp ??/??...................................yk ?
 
voi ypee oispa tuo nyt sitä :) pidän peukkuja! b:)d


mun tämänhetkiset oireet: tissikipu on kadonnut. en oo kauheesti kuitenkaan jaksanut räplätä neitejä ja tunustella vieläkö se kipee klimppi on siellä. välillä on menkkapolttoja joten ilmeisesti täti on tulossa.sen näkee sitte ylihuomenna aamulla jos herään taas kipuihin. eilen tuli hirvee himo muumilimsaan mut se varmaan johtuu siitä että se on hyvää :D mut oikein muka tunsin sen tuoksun :D
sit mun luonne on tosi perseestä :ashamed: edes minä en kestä itteeni tällasena peffaan ammuttuna karhuna.

naistenpolille ois sitte aika 15 enskuuta :/ mitähän siellä tapahtuu?

mä haluan matonkuteita. ostin kympin virkkuukoukun eilen ja nyt tuo keittiön lattia ihan huutaa mattoa :D miehen kanssa on tukkatapeltu tapettien väristä ja kuvioista ja loppua ei näy. no turkoosiin päädyttiin vähän, mutta se on vasta mun kolmas tai neljäs vaihtoehto! mä haluun puansta j a oranssia! tai hempeitä värejä! tai jotain! retroa! ja tuo mies haluu valkosta ja ikeaa! onneks keittiö on mun domainia niin siellä pätee mun laki ja sisustus! mu-ha-haa:kieh:


tulipa taas turistua aiheeseen kuulumatonta asiaa :D tää vaatii gallupin!

Gallup: miten teillä on sisustettu? onko sun makuun? kuka teillä sisustaa? mikä on lemppari mööpelisi?
 
tch
oih...nyt alko niin mun keskustelu, nimittäin sisustus!!! Mun tämän hetken suosikki on ehdottomasti ikivanhat puulaatikot,hävitin kirjahyllyn ja tv-tason ja tein niistä!! rakastan kaikea vanhaa ja modernia...niitä on kiva sekotella keskenään!!!http://www.aijaa.com/v.php?i=3160756.jpg tässä on osa hyllyköstä...tavarat tosin on muuttunu tuossa mutta idean näätte siitä kyllä!
http://www.aijaa.com/v.php?i=3160772.jpg ja tässä olis tv-taso...

olen tehny todella paljon itse kotiin... ja kunhan löydän kameran laturin niin voin napsia kuvia ja näyttää teillekin!!!
 
Moikka!

Täällä ei vieläkään verta. En meinaa uskoa todeksi juoksen kokoajan vessassa sitä kyttäämässä. En tietenkään haluakaan että sitä tulee, mutta jotenkin on olo että tänään se sieltä viimeistään tulee jos on tuullakseen.

G: Meillä tehdään isommat hankinnat yhdessä, mutta aikalailla mä saan yksin tehdä hankintoja. Meillä on aika pelkistetty linja. Makkarit on vauvanvaaleensiniset jossa on vähän turkoosia. Olkkari, vessa ja eteinen on keltasen sävysiä. Keittiö on ihan vaan valkonen jos ei lasketa liitutauluseinää. Lempi esine on kaikki tummaa puuta olevat mitä meillä on koko makkarin kalusto ja olkkarin kirjahyllyt ja pöydät, niistä ykkönen on kuitenkin sänky, se on Ikean Malm. Tykkään meijän sisustuksesta haluisin et ois vielä pelkistetympää, mutta se vaatis jo isomman talon. Haaveissa on sellanen iso koko perheen divaani. Senkin suhteen mies on samoilla linjoilla. Meillä on paljon sellasia pieniä hauskoja juttuja kuten tuo liitutaluseinä ja myös magneettiseinä jossa on aina vaihtuva valokuva näyttely :)
Tulipas pitkä selostus.
 
tch:lle tiedoksi että alkaa tekee tilaa, mä muutan nyt teille :) mistä sä löysit nuo laatikot? tuu ehdottomasti näyttämään lisää, mä tykkään kattoa :)

Mansikkatee meillä on semmonen iso divaani, ja voin suositella! mutta sen kerron että kattokaa että ostatte semmosen jossa on vaihdettava se divaaniosa. meillä ei voi vaihtaa ja sitte ku taulutelevisio on seinässi kiinni niin ei koskaan voi vaihtaa sisustusta.

tässä jotain kuvia meidän olkkarista. lisää kuvia kunhan kerkee :)
http://www.minhembio.com/Sligi
 
nibler ihana tuo teidän sisustus.. tahtoo teidän sohvan ja sohvapöydän :) me taas ei olla hirveemmin sisustettu kun tiedetään et ei asuta loppuelämäämme tääl kämpässä... tää on 49neliöö ei tääl oikee lapsen kans mahtuis asuu.. ollaan yritetty vähän nostaa tän asunnon arvoa viimeks rempattii sauna maalattiin se tummalla saunasuojalla.. siit tuli ihana ja sit kirkaslasiovi hiekkapuhallettiin. keittiöst purettiin meidän tekemä baaritiski ja tilattiin lisätilaks uudet keittiön kaapistot toiselle seinälle (samaa sarjaa ku alkuperäisetkin)

ja sitten kopioin:
oho.. nyt vast tajusin et tänään on perjantai.. jotenkin kadonnut ajantaju ihan kokonaan.

ärsyttävää kun saattaa olla yks päivä ilman mitään vuotoa ja kerkee jo ajatella et jes nyt se loppu, mut ei kun seuraavana päivänä vaihteeks tulee tuhrua ja sit taas ei mitään jne..

just katsoin nauhalta elokuvan katti. voi vitsit et se oli hyvä siin oli selvä opetus vieläkin makoilen yökkäri päällä mut kai se pitäs edes jotain yrittää tehdä.. joulusiivouskin pitäs tehdä mut nii.. muutenki oon tosi huono siivoomaan ja kaikenlisäks mul on tosi paha pölyallergia
 

Yhteistyössä