*The Esikoisesta Haaveilevat*

Täällä on tullut taas tekstiä niin että ei meinaa perässä pysyä. :hug: kaikille pudonneille. Uudella innolla vaan uuteen kiertoon. Töissä kiirettä ja stressiä. Miettinyt jo sitäkin että mitenköhän se vaikuttaa tähän vauvaprojektiin, kun jatkuvasti pieni stressi päällä. :/

Joululomaa odotellessa, jospa sillon sais noita akkuja ladattua vähän enemmän. Vaan nyt miestä herättelemään. Kovasti se vannotti illalla ettei sitä saa ainakaan ennen 10 herätellä. Vaan johan se on paljonkin yli. Syyttäköön itseään tästä herätyksestä. Mitäs ei illalla jaksanut peittoa heilutella. :whistle: :D
 
mä otan kans tikut ens kiertoon sen takia ku mä alan ottamaan niitä clomihexejä. niistä kuulemma voi ovis siirtyä suuntaan jos toiseenkin niin pitäs vähän tarkemmin tietää et missä mennään ja mikä on onnistumisprosentti.

tällä hetkellä tuntuu että menkat on alkamassa nyt jo, vaikka gynen mukaan tällä kertaa mennään tuota 29 päivän kiertoa.tisseihin ei saa koskea ollenkaan ja vielä parempi jos edes paita ei koskis niihin :(
ja eieln ku yritin nukkua niin että polvi oli koukussa sivulla niin selkään alko sattuu ihan hirveesti! oli pakko sitte laittaa tyyny koukkujalan alle, muuten mä en ois saanu nukuttua.

mies taas päätti rakastaa mua unissaan, se on ehkä se selvin menkkaoire :LOL:

Hippo sun ois pitäny mennä herättää se minuutin yli :kieh: pupuilemattomia rangaistakoot! :LOL:
 
Jei vaihtuu joulukuuksi, voi ihan huoletta laittaa kotia joulukuntoon! (Eli tänä iltana joulukoristeet voi hakea varastosta ja laittaa esille ) Meillä kun tuo mies on ollu sitä mieltä, että ei ennen joulukuuta saa laittaa joulukoristeita esille! Ja hei, meiltä puuttuu vielä joulukalenteri! Ehkä tänä vuonna "kalentereillaankin" raskaustesteillä :LOL: :LOL: :LOL:

Hippo: Anna miehen tuntea kunnolla, mistä eilen jäi paitsi. Mieluummin ota vielä uusintakierroksella!

tch: Jollain vauvasivulla (olisiko ollut vau.fi tai helistin.fi ) oli sellainen taulukko, jossa oli annettu hieman viitearvoa siitä, milloin kannattaa oviksen tikuttelu aloittaa. Ja jos kierto oli tuon 29, niin silloin tikutus on hyvä aloittaa kierron 11 päivänä... Yritin laittaa sen taulukon tähän, mutta ei onnistunut :S Se on aika helppo itsekin etsiä --->googleen hakusana ovulaatiotesti
 
jeiijj! ihanaa ensimmäistä adventtia!:) sain laittaa luvan kanssa jouluvalot palamaan ja uskaltauduin itsekin joululaatikon etsimään varastosta. vielä en aio ripustella koristeita sen enempää, kunhan kaivoin jouluvalot esiin, että ensiviikolla ripustelen ne palamaan :)
 
heipparallaa.!

kiitos kaikille tsemppauksista :) :hug: kaikille tippuneille.!! ääääh... oon ihan pihalla nyt kaikesta ku tekstiä on ihan pirusti.... nooh, luen kun kerkiän :) sen verran katselin että ompas leideillä upeita asuntoja/sisustuksia.! :eek: kaunista tosiaan.<3

ON: tuntuu että päivässä saa vaihtaa monta kertaa alushousut ku tota valkkaria tulee ja tulee... :ashamed: jännittää ihan hirveesti, enää pari päivää ku tädin pitäis tulla... ei tarttis tulla ollenkaan, piru vie.!!!

hitsi, kuulin tänään että yks tuttu synnytti viikolla 23.. :ashamed: mukelo voi olosuhteisiin nähden ihan hyvin.. on leikattu ja leikkauksessa poistettiin osa suolta. sydän ja kaikki näyttää toimivan hyvin.. huhhuh mitä jengii, tää nainen oli menny jorviin ja sanonu et on vatsa tosi kipee ja on sellanen tunne et kaikki ei oo hyvin. noh, ne oli sitte ultralla kattonu ja kaikki oli kuulemma hyvin ja käski mennä vaan kotiin. no tää oli sit tehny työtä käskettyä ja menny kotiin, kestäny kipua muutaman päivän ja menny sit naistenklinikalle... siellä ne oli tutkinu ja sanonu että lapsivesi on menny 5pv sitte ja siellä on happivajausta ja että nyt on kiire... sieltä syntyi sitten pikkusen pikkunen prinsessa, joka heti vietiin tietysti keskososastolle... toinen paino vaan n.500g.... se mun tuttu jäi kaipaamaan sitä mahaa, mitä se ei nähny ja kokenu.! mut on toki tyytyväinen että nyt pikkunen saa hoitoa. periaatteessa se vois nostaa syytteen jorvia vastaan tosta jutusta.! ANTEEKS VUODATUS :D
 
Apua siltä vähän vaikuttaa :D tai siis nythän mä testasin vähän aikasessa, niin tässä voi käydä vaikka miten... ku mä näin yöllä unta että me testattiin ja tuli haamu... tai se oli semmonen testi johon tulee joko miinus tai plus merkki niin siihen tuli x... ja nyt kävi mielessä että jos mä testaan nyt, niin mä tiedän laittaa kupin, tai ainaki ottaa sen mukaan, ja sitte että mä muistaisin hakee ne clomit apteekista ja ottaisin samalla lisää testejä.. niin... tuota... nyt kävi näin :LOL: :LOL:
 
Onnea rutkasti Nibbler kyllä tuo ihan selkeä plussa on!!!

Minä siis käyn täällä päivittäin vakoilemassa teitin juttuja, ja joskus alussa huutelinkin jotain. Mutta nyt oli siis pakko sanoa jotain :D

Hienoa!! :flower:
 
Oiskos tää nyt sitä? Kaks viivaahan siinä on, mutta onko normaalia että se raskausviiva tuli ennen kontrolliviivaa? Minusta se oli sangen ihmeellistä ja se on vielä vahvempikin. Tosin testissä lukee, että viivoja ei saa verrata keskenään.

Elikkä voinkjo luottaa siihen että tuo eka on se raskaus viiva. Eli kyseessä on ihan oikea plussa eikä haamu?

Linkki kuvaan http://www.aijaa.com/v.php?i=3173381.jpg

En voi uskoa todeksi.
 
:LOL: mitä jos joku on tehny meille julmaa pilaa? tai pissasiirrännäisen :D

ihan tajutonta! mä en oo vieläkään tajunnu kunnolla.... tuollta tuo testi vielä vessassa... oonkohan jo 76 kertaa käyny kattomassa sitä mut ei se viiva mihinkää mee...

oi että mä en halua pudota...!
 

Yhteistyössä