*The Esikoisesta Haaveilevat*

Sistustuksesta: Meillä tämä on koti on vasta ensimmäinen yhteinen, ja koska vielä oltiin molemmat opiskelijoita, kun tähän muutettiin, niin mitään uutta ei olla ostettu, joten kaikki on ollut jo aikaisemmin olemassa (eli meidän "vanhoista asunnoistamme", paitsi että miehän asuin silloin vielä äitin kanssa ). Yllättävän hyvin kyllä meidän huonekalut sopii yhteen ja nimenomaan tähän asuntoon! Meillä siis värimaailma on hyvin neutraali mutta tumma, eli huonekalut on ruskeita, matto ruskea/beige, sohvat on lämpimän beigejä ja seinät valkoiset. Itse tykkään ihan, mutta koska tämä asunto on aika pieni (kolmio 63 neliötä ), niin kaikki on "lähellä toisiaan" olisi kiva kun olisi enemmän tyhjää tilaa ja vähän minimaalisempi sisustus...

Ja itse tykkään käyttää koreja (sellaisia olkikoreja ) mahd paljon sisustuksessa. Kaikki tavarat on piilotettu erilaisiin koreihin, ja kaapitkin on siistit (ja sisustukseen sopivat ) kun on tavarat näteissä koreissa, eikä sellaisissa muovisissa... :D Pientä turhamaisuutta...

Miten teidän miehet osallistuu sisustamiseen? Meillä oli aikanaan suurikin riita siitä, kuinka tämä yhteinen asunto sisustetaan. Mutta nyt kun kuukausi sitten vaihdoin meillä kotona järjestystä ja sisustelin muutenkin vähän uudelleen, niin mies vain sanoi, että tee kuten haluat, osaat sie kuitenkin :D Eli on meillä löytynyt luottamusta sitten tuonkin suhteen...

tch: mie tykkään noista laatikoista! Ihana idea... mistä sie noita laatikoita oot löytäny? saako niitä ihan ostettua jostain, vai onko "mummolan vintin aarteita"?

nibbler: mukavan näköinen olkkari, tuollaisen "aika pelkistetyn" miekin haluaisin sitten ainakin tulevaisuudessa... meillä kun tämä olkkari on täynnä kaikkea ylimääräistä :D

Tuli vain mieleen, että onko teillä tarkoitus "mahduttaa" vauva siihen asuntoon missä asutte, vai onko ollut harkinnassa muuttaa toiseen? Meillä oli tarkoituksena, että muutama vuosi tässä asutaan, ja sen jälkeen (kun yleinen taloustilannekin vakiintuu ), niin rakennetaan oma talo (mies, ja minä tulevaisuudessa, ollaan rakennusalalla, niin on hyvin luonnollista, että rakennetaan itse oma talo )

Omia ajatuksia taas: Jännää aikaa tämä vauvahaaveilu... Nytkin ollaan hankkimassa uutta pesukonetta (saan siis joululahjaksi :D ), sivusta täytettävän, että sitten saadaan pienokaisen hoitopöytä tulevaisuudessa sen päälle. Kaikki siis tulee ajateltua vauvan kannalta (varmaan ymmärrätte mitä tarkoitan )... Vaikka yritys on vielä ihan alussa, ja ei voi tietää kauan tässä vielä yritetään, mutta ajatukset odotuksessa, vauvassa ja vauva-arjessa on koko ajan. Tässä jo miehen kanssa mietittiin, että milloinkas sitten aletaan yrittämään sitä seuraavaa lasta :LOL: Että joko yritetään heti ensimmäisen tulon jälkeen, vai odotetaanko muutama vuosi... Toivottomia myö ollaan...
 
Nanakuu ristus ja mitään et oo huomannu? no mut aattele miten kivaa teillä voi olla nyt vaikka illalla ;) keh keh keh ... niin ja se sohvapöytä on myytävänä :whistle:

DsariaL me muutettiin tuohon asuntoon just siks että sinne saadaan mahtumaan ne kaikki seittemän :D siis jotenki, mut ehkä ne ekat on jo muuttanu omillensa ku ne pari viimestä tulee :D meidän kämpässä on kolme makuuhuonetta.

joo tuttua et kaikki valitaan vauvan mukaan :D miten ihmisellä jota ei vielä edes ole on noi paljon vaikutusvaltaa :D meillä tuo vaikuttaa etenkin vessaremontiin joka alkaa joskus...
 
tch
nibbler,sulla on todella kaunis koti!! mulla oli pitkään kans todella pelkistetty mutta sitten tuli visio että haluun jotain erilaista...
laatikoita saa ostettua sisustuskauppoista,mutta...itse tilasin kukkakaupasta,ovat sielä halvempia! he kun pitävät niissä kukkia esillä!! kaupoissa noin 20-25e/kpl ja kukkakaupoissa 15e/kpl!!
nää kuvat on kaikki otettu silloin kun on just muutettu joten vähän on erilaista nykyään...
täs on viel olohuoneesta http://www.aijaa.com/v.php?i=3161829.jpg sohva oli löytö keltaisestapörssistä...ja verhot :ashamed: on lakanat...etsin varmaan kuukauden verhoja ja en mitenkään löytäny sitä väriä mitä halusin niin sit ompelin lakanoista...niissä kun värivaihtoehdot on aika laajat!!
 
aivan ihana tuo teidän sohva TCH :eek: vaihetaanko?
ne on mutuen hienot nuo verhot ku ne on noin pitkät. meillä ne on 15 cm liian lyhyet.

kiitos laatikko vinkistä! mun pseudosiskopuolen isä omistaa taimiston niin ehkä mä saisin sieltä jotenki pummittua halvalla :)
kiitos kehuista :) mä en ite tykkää meijän olkkarista ku se on niin.. anopin suunnittelema. nyt sinne ollaan tekemässä vähän remppaa kans kuha keretään niin vaihtuu väri ihan kokonaan :)
 
JenPen
Siniviuhka ja delfis :'( :hug:

Ansku-82 Toi kukkaiskeijuhan oli bongaavinaan kaks ovista saman kierron aikana oireiden perusteella, ja siitä kierrosta se sitten plussas..... ;)

yöperhonen- Mä pidän peukkuja sulle täällä, vaikka ymmärrän paremmin ku hyvin ettet halua liikaa itse toivoa :flower: Mulla on muuten pari päivää ollu ton valkkarin kanssa ihan samanlaista, tänään jo kirosin mielessäni että nyt se täti tuli ja rytinällä, mut se olikin valkkaria jota tuli ihan lorahtamalla. Ai nii, ällövarotus joka tuli nyt vissiin vähän myöhässä... :D

nibbler Pseudosiskopuoli?? Taidan olla nyt vähän tietämätön, mut mikä hitto se on... :eek:

G: Meillä sisustan minä. On siis mun makuun, vaikka aina omasta mielestä olis parannettavaa. Nykyinen kämppä on sisustettu sillon kun olin sinkku, täällä on tummia puukalusteita, lisäksi valkoista, beigeä ja punaista. Miehen makuun ei oikeen oo punanen ja kukkaverhot tai mun herkät taulut.... B)
Uusi asunto jota nyt siis rempataan, tulee aika selkeäksi sisustettua. Huonekalut on valkoisia ja tummahkoja puunvärisiä (antiikkipetsattua tammea), tekstiilit luonnonvalkoisia ja seiniin tulee beigeä ja valkoista. Olkkariin tulee vähän vihreetäkin, kun oon nyt punasen kauden jälkeen hurahtanut vihreään. Sit meillä on noita vanhoja esineitä myös, joita tulee esille kun tykätään niistä molemmat kovasti. Meillä on noita vanhoja puisia olutlaatikoita, lasi- ja peltipurkkeja, vanha (ja aito) merimiesarkku jne. En tykkää että mitään tilpehööriä on esillä, mutta en ihan minimalistisestakaan sisustuksesta, kodikasta pitää olla. Nyt olosuhteiden pakosta sisustus on erittäin minimaalista, ettei koira pääse käsiksi mihinkään esineisiin :whistle:
 
JenPen
nanakuu Viiteen viikkoon? :eek: Toivottavasti aktivoidutte molemmat sitten kun sulla vuoto lakkaa ja jaksatte alkaa yrityksen taas :hug:

Oon ollut ihan häpeissäni kun meillä ei ole viikkoon harrastettu seksiä... :ashamed: Mä olen ennen ollut se aktiivisempi osapuoli, mut se muuttu kevättalvella kun meillä oli se kuolemantapaus ja olin tosi maassa koko kevään eikä seksi huvittanu sit yhtään. Sit tehtiin täysin ristiin työvuoroja puolisen vuotta eikä koskaan oltu yhtä aikaa kotona/hereillä ja jotenkin se kaikki on nyt jääny päälle... :( Mies on nykysin niin jumalattoman aktiivinen ja muakin kyllä huvittaa ihan eri tavalla nyt kun ei syö pillereitä enää, mut oon vaan niin väsyny usein tosta vuorotyöstä, koiran koulutuksesta, remontista, muutosta, asuntokaupoista, juhlien järjestämisestä ja vaikka mistä et en vaan jaksa muuta ku oviksen aikaan. Sen jälkeen menee usein vajaa viikko ilman seksiä ja sit alkaa taas maittaa.
 
Terve!

Käykää kysyy noita laatikoita armeijan varaston myymälöistä, mul on pari tosi kätevää aselaatikkoa..toinen on täynnä lehtiä..

G: Meillä tapellaan sisustuksesta ja mä oon niin raivona nytkin siitä, ku uudet lattiakaijuttimet piti laittaa niin,et se on miehen ruman jenkkituolin kanssa balanssissa, mut ei mitenkään symmetrisesti televisioon nähden..aaaaarrgg... :headwall:
Meil on kans tollanen iso beige divaani-sohva jossa voi vaihtaa divaanin puolta..rahi ja se kauhee jenkkituoli on punaset...tyynyt, matto ja verhot on syksyn eri värejä..tykkään tunnelmallisesta..sammaleen vihreää on joka paikassa..kalusteet kaikki kirsikanväristä puuta tai valkosta..valkosta puolipanelia on myös..vahvoja värejä tykkään käyttää seinissä..mä inhoon kaikkee haljua..pitää olla oikeita värejä!!

meil on kauhee elämä jo jos mies ei oo kahteen päivään saanu..ja menkkojen aikaan on aika kiree ilmapiiri jos ei mitään tapahdu..
 
JenPen
Meillä mies kyllä tyytyy osaansa eikä vonkaa, mutta joskus kun asiasta tulee puhe niin ärsyttää yli kaiken että mies sanoo poikkeuksetta joka ikinen kerta, että kun minä en halua ikinä, en tee aloitetta ikinä ja heittää yleensä perään vielä jonkun luvun, että seksiä on ollut vaikka kahdesti kuukauden aikana. Raivostuttaa, vaikka tiedän että mies on kova liioittelemaan asioissa, mutta kun itse tiedän että kolme viikkoa kuukaudesta minä teen aloitteen useammin kuin mies ja seksiä on ainakin neljästi viikossa, ja mies antaa ymmärtää että on maailman pahiten puutteessa olevan mies.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JenPen:
Meillä mies kyllä tyytyy osaansa eikä vonkaa, mutta joskus kun asiasta tulee puhe niin ärsyttää yli kaiken että mies sanoo poikkeuksetta joka ikinen kerta, että kun minä en halua ikinä, en tee aloitetta ikinä ja heittää yleensä perään vielä jonkun luvun, että seksiä on ollut vaikka kahdesti kuukauden aikana. Raivostuttaa, vaikka tiedän että mies on kova liioittelemaan asioissa, mutta kun itse tiedän että kolme viikkoa kuukaudesta minä teen aloitteen useammin kuin mies ja seksiä on ainakin neljästi viikossa, ja mies antaa ymmärtää että on maailman pahiten puutteessa olevan mies.
:LOL: :LOL: joo siis toi marttyyri-tyyli on niin mun miestä!! :LOL:


Nibbler otan osaa :p mä en käsitä, ku pitää olla viimesen päälle kotiteatterit ja helevatan isot taulutv:t, ni sit niitä ei voi laittaa sillee siististi...johtoja tulee joka suunnasta ja ne kerää pölyä ja vaikeuttaa siivousta..sit niihin viel kompastuu..ai, että mua sieppaa tää aihe.. :kieh:
 
Nibler ja JenPen
jeps 5viikkoo ja sitä edellisen kerrankin väli oli 5viikkoa. toi mun mies on aika pihtari enkä jaksa koko ajan olla vonkaamassa. raskautumisen jälkeen se ei oikeen seksiä halunnu ja yhdenkerran sain sen sit siihen suostuteltua ja sekin oli aika pikainen.. ja nyt taas se ei haluu.. en tiiä mitä se oikeen ajattelee pienessä päässään.. jos olis luonteeltaan yhtään toisenlainenen nii epäilisin pettämmistä.
no mut joo jos sit tänä iltana onnistuis kun vuotoakaan nyt ei oo ollu. kävin oikeen ostaa hyvää kuohuviiniä..ja sitä olis tarkotus hörppiä asiaankuluvista laseista kynttilän valossa :heart:
 
JenPen Toivotaan, että mulla kävis yhtä hyvä säkä ku Kukkaiskeijulla. On niitä peittoja ainakin heiluteltu siihen malliin tässä viime aikoina. :D Tuntu olo ihan typerältä ku plussas se ovistesti. Oli olo tyyliin sellanen ku ois plussannu raskaustestissä. No puoli voittoahan tämäkin jo oli. Nyt jännittää, et auttoiko tuo oviksen paikallistaminen ja pupuilu oviksen aikana. Jaa vois varmaan lähteä tästä pikku hiljaa nukkumaan. Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Huomenta! Minä sitten päätin boldattuna kirjoittaa koko viimeisimmän kirjoitukseni. Tässä sitä näkee kuka on IT alalla töissä! :LOL: Mukamastekki asiantuntija!! :LOL:

No mut asiaan. Eilisen kirjoitteluni jälkeen iltapesulla huomasin, että rintani erittää jotain nestettä joka näyttää ihan vedellä laimennetulta maidolta. Mitähän nestettä se on? Onko teille koskaan käynyt niin? Aivan järkyttävää on odotella, et pääsis tekeen testin. Ei malta odottaa... Tai no jos nyt eka kattois onko menkat myöhässä vai ei! =)

Ei. Nyt on nostettava pylly pois penkistä ja lähtee koirien kanssa lenkille. :)
 
tch
Huomenta naiset!! Tässä alkaa kohta oviksen tikutttelu,vähä jännittää! Täytyy vielä vissiin odottaa pari päivää,mitä mieltä olette kun mun kierto on 28-30,yleensä 30 niin onko ok jos aloittaa tikutuksen kp12?? aikasemmin ku on ollu noita mammaksin settejä niin on tullu välillä ihan turhan aikasin alotettua!!

Eilen kuulin maailman ihanimman uutisen,veli ja hänen avovaimo sää kesällä vauvan, toki raskaus on vielä alussa joten täytyy nyt iisisti odottaa ne kriittisimmät viikot!! Mutta oli niin jännä kun yleensä mulla herää pieni katkeruus kun muut raskautuu ja minä en, mutta tässä kohtaa olin niin onnellinen että piti vähä itkeäkki :ashamed: ,tiedän että lapsi ei voisi rakastavampaa perhettä saada!!! ja vielä sekin että vaikka he nuoria onki niin pari vuotta on niilläki yritystä takana.eli minusta siis tulee maailman onnelisin täti!!!
 
olin kirjottanu tähän pitkästi tekstiä ja nyt se katos.

mut pää piireittäin se oli johtojen manausta, nanakuulle isot onnittelut saamisesta ja Teddylle halit tädistä :hug:ja peukkujen pito ens kiertoon b:)d

ja listaa tulee illalla jos kerkee/pääsen koneelle. :) nyt mä oon niin maalihuurissa että ei pysty keskittyy.
 

30.11.2008

Minnie-...................kp 158/30-33.......................(tjottailee)
Hope22..................kp 121/30...............................yk 2
Zande.....................kp 99/36................................yk?
Kauris-82................kp 96/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 84/33................................yk 4
Marshmallow..........kp 74/23-26.............................yk 4
Ida7........................kp 67/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 67/23.................................yk 3
Piglet......................kp 66/27-................................(taustailee)
Fancyface...............kp 58/26-28.................................yk?
Mii26......................kp 48/28-82.............................yk4
MyPoodels..............kp 45/28-58.............................yk 6
Viuhtii.....................kp 45/27...................................yk 3

Heinu......................kp 38/26-31.............................yk 13
Mansikkatee...........kp 35/29..................................yk 4
Suhsana.................kp 35/23-24............................. yk 4
Ouska.....................kp 34/33-??.............................yk 8
Happyfeet...............kp 34/32.................................yk 3
Louvre....................kp 32/32-40.............................yk 8

Kuumeilija...............kp 29/26-41.............................yk 10
Asty........................kp 29/28-42................................yk?
Yöperhonen-...........kp 27/29....................................yk 10
Nibbler....................kp 26/29.....................................yk 18
Vivid........................kp 25/28.................................yk 1
Kaz..........................kp 24/26-29..............................yk 5
Nasuli08..................kp 23/28-30.............................yk 4
Vilmav2...................kp 23/??...................................yk 1
Iitu-........................kp 21/32-36................................yk 2
JenPen....................kp 21/28....................................yk 5 (T)
Londiliina85............kp 21/26-30............................yk 4
Vauvakuume83.......kp 20/30-35.............................yk 3
Empuuu..................kp 20/30-36..............................yk 2
ViutII......................kp 20/27...................................yk 4

Anu84....................kp 17/27-28............................yk 14
Kia-85.....................kp 16/......................................yk 4
DsariaL...................kp 16/28..................................yk 1
Hippopotamus80....kp 14/28-32...............................yk 3
Santtuli...................kp 13/27-57..............................yk
Kiharapää...............kp 13/32-35.............................yk 15
HaLPe.....................kp 12/23-27.............................yk 11
tch.........................kp 10/28-30...............................yk 3

DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
Hemuli1981............kp 7/28-38.............................yk 7
Siniviuhka...............kp 4/26-30............................yk 11
Delfis......................kp 4/26-34..............................yk 4
Teddybear82..........kp 2/28-?................................yk 3
Baby Butterfly.........kp -/28-31................................yk 5
Nasu-85..................kp ??/??...................................yk
Ansku-82................kp ??/??....................................yk 1
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nuppu86................kp ??/35..................................yk3
Nanakuu................kp ??/??...................................yk ?
 
Mä taidan ottaa nuo tikut ensi kierrossa käyttöön. Jos nyt alkaisi ne luomumenkat edes ensin :LOL: Toivoa sopii =) Oon vaan jotenkin niin kamalan skeptinen sen asian suhteen, oon ihan saletti, että ne joudutaan käynnistämään ja sehän ei tunnetusti kovin nopeasti tapahdu.. Kuinka kauan ekoja luomumenkkoja voi odotella ennen lääkäriin menoa ja kuinka nopsaan ne siellä toimii?
 

Yhteistyössä