*The Esikoisesta Haaveilevat*

JenPen
tch Tervetuloa porukkaan! Oli tolla teidän ranskiksella kuvassa just sellanen ilmekin et luulee olevansa vähintäänki ihminen :D Ihana :heart: Ja plussia joululahjaksi sinnekin päin!!

nibbler Kiva et teillekin vähän apuja tilanteeseen! Mitä siinä endoleikkauksessa käytännössä tehdään?

nanakuu Voimia kovasti sinne... :hug: Kauhean pitkälle olitte jo ehtineet, varmasti tuntuu aivan kamalalta :( Toivotaan nyt että välttyisit edes niiltä fyysisiltä kivuilta. Ja tuu tänne takas jos siltä jossain vaiheessa tuntuu. :flower:

Siniviuhka Mä ainaki palelen ihan hirveesti, joka ikinen syksy mietin kauhulla sitä et miten sitä taas selviää 20 asteen pakkasista (joita ei tosin muutamaan talveen oo näkyny) ku nollasa jo paleltaa näin! Mut kyl siitä vaan jotenki joka talvi selviää :D

ON: Mun mummi kuoli tänään :'( Viimeinen elossa ollut isovanhemmista. Onneksi tänne ehti puoli sukua mummia hyvästelemään edellispäivänä kun hän oli vielä tajuissaan, ehti sentään nähdä rakkaimpia eikä tarvinnut yksin lähteä täältä..
 
JenPen
Ai niin, Nasulle piti sanoa et kiskotaan sut ylös sieltä alakulosta!! :) Raskas kokemus sullakin taustalla :( Mut kyl se tästä vielä hyväks muuttuu, meillä kaikilla... :flower:

Ja yöperhoselle- piti myös esittää pahoittelut :( :hug:
 
Joku pohdiskeli että pino olis hiljentynyt, mutta kyllä itestäni tuntuu että hyvä kun tahdissa pysyy mukana. Työpäivät on niin vauhdikkaita että töiden jälkeen menee helposti se pari tuntia tajuta, että vois kierroksia jo laskea, eikä enää tartte juosta. Lukemassa oon käynyt kuitenkin, että mitä teille kuuluu.

Nasu-85, hienoa että osaat ajatella vaikeassa tilanteessa noin positiivisesti. :hug:

nanakuulle voimia ja jaksamista. :hug:

JenPen, osanotto suruusi. :'( :hug:

tch ainakin taitaa olla uusi. Tervetuloa mukaan joukkoon minunkin puolestani. :)

Kaikille niillekin, joita en erikseen maininnut, mutta tuntuu pahalta syystä tai toisesta, oikein ISO :hug:

Täällä ei mitään uutta ja ihmeellistä. Influenssarokotuksen kävin alkuviikosta ottamassa. Menkat alkaa olemaan kärsitty, joten pian pääsee siihen kierron parhaaseen vaiheeseen. ;) :p
 
Mä en ole vieläkään uskaltanut testiä tehdä. Ei mulla oikeen kai enää edes ole oireita, ei kyllä menkkoihinkaan, mutta ei mihinkään muuhunkaan. En vaan uskalla. Jos ei maanantaina ala niin teen testin tiistaina tai keskiviikkona. Viimeksi meinasin eilen tehdä, mutta jänistin. Tähän asti olen tehnyt kymmeniä testejä surutta, mutta nyt tökkii. Määrittelemätön pelko tuloksesta, oli se sitten suuntaan tai toiseen vaivaa. Jotenkin on jopa sellainen olo, että se mahdollinn raskaus pelottaa. Kai se on normaalia. En tiiä.
 

22.11.2008

Minnie-...................kp 150/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 128/28..............................yk 3(km jälkeen)
Katie80..................kp 125/30...............................yk 4
Hope22..................kp 113/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 110/26...............................yk 1
Humu82..................kp 101/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
Zande.....................kp 91/36................................yk?
Kauris-82................kp 88/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 76/33................................yk 4
Pinkkimieli...............kp 68/30.................................yk 1
Marshmallow..........kp 66/23-26.............................yk 4
Ida7........................kp 59/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 59/23.................................yk 3
Piglet......................kp 58/27-................................(taustailee)
Fancyface...............kp 49/26-28.................................yk?

Mii26......................kp 40/28-82.............................yk4
MyPoodels..............kp 37/28-58.............................yk 6
Viuhtii.....................kp 37/27...................................yk 3
Hemuli1981............kp 31/28-38.............................yk 6
Delfis......................kp 31/26-34..............................yk 3

Heinu......................kp 30/26-31.............................yk 13
Mansikkatee...........kp 27/29..................................yk 4
Suhsana.................kp 27/23-24............................. yk 4
Ouska.....................kp 26/33-??.............................yk 8
Happyfeet...............kp 26/32.................................yk 3
Siniviuhka...............kp 24/26-30............................yk 10
Louvre....................kp 24/32-40.............................yk 8
Teddybear82..........kp 23/28-?................................yk 2
Kuumeilija...............kp 21/26-41.............................yk 10
Asty........................kp 21/28-42................................yk?

Yöperhonen-...........kp 19/29....................................yk 10
Nibbler....................kp 18/29.....................................yk 18
Vivid........................kp 17/28.................................yk 1
Kaz..........................kp 16/26-29..............................yk 5
Nasuli08..................kp 15/28-30.............................yk 4
Vilmav2...................kp 15/??...................................yk 1
Iitu-........................kp 13/32-36................................yk 2
JenPen....................kp 13/28....................................yk 5 (T)
Londiliina85............kp 13/26-30............................yk 4
Vauvakuume83.......kp 12/30-35.............................yk 3
Empuuu..................kp 12/30-36..............................yk 2
ViutII......................kp 12/27...................................yk 4

DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
Anu84....................kp 9/27-28............................yk 14
Kia-85.....................kp 8/......................................yk 4
Hippopotamus80....kp 6/28-32...............................yk 3
Santtuli...................kp 5/27-57..............................yk
Kiharapää...............kp 5/32-35.............................yk 15
HaLPe.....................kp 4/23-27.............................yk 11
tch.........................kp 2/28-30...............................yk 3
Baby Butterfly.........kp -/28-31................................yk 5
Nasu-85..................kp ??/??...................................yk
Ansku-82................kp ??/??....................................yk 1
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?
Nuppu86................kp ??/35..................................yk3
[/quote][/quote]

 
Kaikki kerhoon haluavat voi laittaa vaikka mulle yksäriä niin annan sen salasanan :) kerhon perustaja on vissiin siirtyny tuonne odottavien puolelle.

Anu siitä vaan että jos sulla tiputtelee noin kauan niin eikait se kauheen tavallsita ole.:( mutta jos sulla ei mitään kipuja oo niin ei se varmaan ainakaan vaarallista ole. toivottavasti loppuu pian :hug:

JenPen se leikkaus tehään kait samalla tavalla ku mun aikasempi leikkaus tehtiin eli nukutuksessa ja vatsaan tehään reikä, vatsaan laitetaan kaasua ja sitte katotaan jollain instrumentilla että onko siellä mitään ja mitä sille tekis. sitte saa viikon sairaslomaa. mut sen tarkemmin en tiiä enkä oo varma halaunko miten tarkasti tietääkään :D mä en ees tarkasti tiiä mikä se endo on :(

ON:mä näin maailman onnellisimman tytön tänään :D oli siis kummitytön yksvuotispäivä tänään ja vein silla lahjaks nuken ja voi että kyllä se oli iloinen! :) ja sitte se tarkasteli mun kristallikorua ja nauro sille :heart: ja sen hiukset on kasvanu sillä oli pitkät paksut tummat hiukset. :heart:
 
Ei ole mitään kupuja missään, mutta jos nyt ensviikolla vielä tiputtaa niin sitten kyllä soitan tk:hon.. Ei tääkään oo kivaa... Eka manaa ku menkkoja ei tuu ja sit ku tulee ni ei loppua näy!!! |O
 
eipä ihmeempää.. odotellaan meidän suloista koiranpentua ja täälläkin on ihana talvi.. Miehen kanssa juuri puhuttiin tänään, että harvinaista, että täällä on jollain tavalla kunnon talvi.. Tuntuu ettei moneen vuoteen ole ollut näin ihanan valkea maa ja jotenkin mukavaa kun on kunnon talvi..

KP
 
No nyt mulla sitten on se kerhon salasana. Kiitos Nibbler :heart: Anteeksi maalaisuuteni, mutta kuinkas mä nyt sitten etenen :LOL: ??

Hitto mikä mörkö oon ollut eilisen ja tän päivää... Joku kyrsii aivan jumalattomasti, mut en tiiä mikä. Alan jo epäillä tunteneeni oviksen alkuviikolla väärin ja et se onkin vasta nyt :LOL:
 
voi jestas kuinka onkaan ihana näky kun oma mies hoitaa vauvaa.<3 ihan tulee liikutuksen kyynel silmään :D tuo kummityttö on meillä ollut nyt hoidossa ja äsken mies sitten otti sen syliin ja antoi vellipullollisen neidille :) oli kyllä aivan uskomattoman hellyyttävä näky.. ei tuo siippa koskaan aikaisemmin ole uskaltanut ottaa lasta tuolla lailla syliin... juttelukin heiltä sujuu mallikkaasti :) kai tuo vauvakuume tekee tehtävänsä :D
 

Yhteistyössä