*The Esikoisesta Haaveilevat*


21.11.2008

Minnie-...................kp 149/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 127/28..............................yk 3(km jälkeen)
Katie80..................kp 124/30...............................yk 4
Hope22..................kp 112/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 109/26...............................yk 1
Humu82..................kp 100/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
Zande.....................kp 90/36................................yk?
Kauris-82................kp 87/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 75/33................................yk 4
Pinkkimieli...............kp 67/30.................................yk 1
Marshmallow..........kp 65/23-26.............................yk 4
Ida7........................kp 58/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 58/23.................................yk 3
Piglet......................kp 57/27-................................(taustailee)
Fancyface...............kp 48/26-28.................................yk?

Mii26......................kp 39/28-82.............................yk4
MyPoodels..............kp 36/28-58.............................yk 6
Viuhtii.....................kp 36/27...................................yk 3
Hemuli1981............kp 30/28-38.............................yk 6
Delfis......................kp 30/26-34..............................yk 3

Heinu......................kp 29/26-31.............................yk 13
Mansikkatee...........kp 26/29..................................yk 4
Suhsana.................kp 26/23-24............................. yk 4
Ouska.....................kp 25/33-??.............................yk 8
Happyfeet...............kp 25/32.................................yk 3
Siniviuhka...............kp 23/26-30............................yk 10
Louvre....................kp 23/32-40.............................yk 8
Teddybear82..........kp 22/28-?................................yk 2
Kuumeilija...............kp 20/26-41.............................yk 10
Asty........................kp 20/28-42................................yk?

Yöperhonen-...........kp 18/29....................................yk 10
Nibbler....................kp 17/29.....................................yk 18
Vivid........................kp 16/28.................................yk 1
Kaz..........................kp 15/26-29..............................yk 5
Nasuli08..................kp 14/28-30.............................yk 4
Vilmav2...................kp 14/??...................................yk 1
Iitu-........................kp 12/32-36................................yk 2
JenPen....................kp 12/28....................................yk 5 (T)
Londiliina85............kp 12/26-30............................yk 4
Vauvakuume83.......kp 11/30-35.............................yk 3
Empuuu..................kp 11/30-36..............................yk 2
ViutII......................kp 11/27...................................yk 4

DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
Anu84....................kp 8/27-28............................yk 14
Kia-85.....................kp 7/......................................yk 4
Hippopotamus80....kp 5/28-32...............................yk 3
Santtuli...................kp 4/27-57..............................yk
Kiharapää...............kp 4/32-35.............................yk 15
HaLPe.....................kp 3/23-27.............................yk 11
tch.........................kp 1/28-30...............................yk 3
Baby Butterfly.........kp -/28-31................................yk 5
Ansku-82................kp ??/??....................................yk 1
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?
Nuppu86................kp ??/35..................................yk3
[/quote]
 
Siniviuhka MULLA on ihan hirvee kylmä jatkuvasti! ja sillon ei auta vaikka mitä laittais päälle.

Anu onko sulla aijemmin ollut noin? mä en ois huolissani jos sulla ois nyt yrityskerta 1 tai 2 muttakun siitä on kuitenki aika ku lopetit pillerit. eikös se ollu niin että sulla näytti haamua silloin ensin? vai muistelenko väärin? käy lääkärissä ihan varmuuden vuoks. onko se missään kohtaa vuotanu ihan kunnolla? vai onko tiputellu vaan koko ajan?

anteeks utelu mutta huolestuin :(
 
kopioin.....

huomenta.!

testasin aamulla ja kappas vaan, viivanpaikka/haamu hävinnyt testistä eli ihan puhdasta negaa näytti :'( on taas niin maahan tallottu olo, että.... itkettää ihan hirveesti.!! noh, oispa ollu taas liian hyvää tuuria mulle..... tänään mennään sitten siipan kanssa käymään lääkärissä tutkimassa että mikä minua oikein riivaa.! luulotauti varmasti :D tosin tuo miekkoseni sanoi että sen siskolla ei ollu edes tk:n testi näyttäny plussaa, eli raskaus todettiin vasta ultralla. kuinka helposti han tk:een saa ultra ajan.? jos vain haluaisi esim tarkistaa onko siellä kaikki ihan kunnossa.? anteeksi omaa napaa, harmittaa vaan niin kovin.!!

parempaa ++++++++++++ onnea teille.!!!! :) :heart: :heart:
 
tch
yp :hug: kyllähän se lääkärillä on muutenkin hyvä käydä, ite varasin ajan kans iha vaan sen takia että näkee onko kaikki ok?

ON:tänään kp31/28-30, eikä nyt kyllä enään niin hirveesti ole tota menkkakipua, välillä muljahtelee ne kivut mutta ei niinku yleensä!! jos ei maanantaihin mennessä ole menkat alkanu niin sit lähtee järki...
 
kaz
YP :hug:
Täällä taas yhden kierron puoliväli ylitetty. Ilmoittelen vain että edelleen ollaan hengissä ja viikonlopuksi lähdetään etelään lomalle (lue pääkaupunkiseudulle). :D Nimittäin rakas mieheni ei lähtisi kirveelläkään ulkomaille :kieh:
Plussatuulia jännääjille :heart:
 
yöpee :hug: :hug: voi ei voi olla totta! mä olin niin varma sun kohalla että varmasti ois tärpänny :hug: toivottavasti lääkäri osaa sanoo jotain rakentavaa ja hyödyllistä. koita kysyy siellä ultrauksesta.
 
Voimia lääkäriin yöperhonen :heart: Toivottavasti meitä kaikkia siunataan pienillä ihmeillä jossain elämän vaiheessa. On tämä kyllä sellaista aallonpohjalta huipulle aikaa, vaikka todella alussa homman kanssa ollaankin..
 
YP :hug: :hug: :hug: voihan..tulee itselekin pahamieli kun lukee sun tekstejä :| älä huoli, kyllä me kaikki se vauva saadaan! :)

mun alaselkä on niin kipeä, että istuminen on ihan tuskaa.. :| enpä paljon viitsi sirdaluteja syödä kun kuitenkin takaraivossa on ajatus et "entäpäs jos"...

lähdetään viikonlopuksi miehen kanssa pohjoiseen reissuun, niin oon palstapimennossa taasen.. :)
oikein hyvää ja mukavaa viikonloppua teille kaikille, sekä plussatuulosia +++++++ :whistle: :whistle:
 
kiitos kaikille halauksista. nyt vasta alkaa pikkuhiljaa tajuamaan mitä on tapahtunut. eli siis käytiin ke sielä ultrassa silloin olisi pitänyt olla 11+6 mutta vastas 7+3viikkoja ja sykettä ei löytynyt ja nyt menossa lääkkeellinen tyhjennys kamalaa katseltavaa kun "pikkuinen vedetään pöntöstä alas" varoittelivat kovasti tulevista kivuista ja antoivatkin mukaan 8panacodia mutta toistaiseksi ei ole ollut fyysisiä kipuja, henkisesti sitäkin enemmän.. mutta kylläl tää tästä. vielä en kuitenkaan listalle palaile vasta luultavasti sitten kun taas menkat alkavat. miehen kanssa ei olla vielä keskusteltu että miten tästä eteenpäin lääkärin mukaan saisi alkaa yrittää taas heti kun normaalit kuukautiset ovat tulleet mutta en tiedä..
 
vilmav2 ja siniviuhka, kiitos lohdutuksista.! on tämä kyllä rankkaa, kaipa odotus palkitaan joskus :) hope so...

en tiedä saanko raahattua itseäni sinne lääkäriin.... taitaa tämä päivä mennä vällyjen välissä nenäliina kourassa.! :ashamed: :'( jotenkin tuntuu vaan niin kamalan pahalta... olisi vain täytynyt olla testaamatta.... tyhmä, malttamaton minä.! :headwall: olkaa te fiksumpia elkääkä testatko ennen aikoja :D ettei sitten kosahda kovaa ja korkealta alas...

nanakuu :hug: vaikk aoma tilanteeni tuntuu pahalta, en osaa kuvitella miltä sinusta tuntuu.! en osaa oikein edes sanoa mitään.. ainut mitä voin tehdä niin toivoa että sinä ja miehesi tuette toisianne ja jaksatte jatkaa eteenpäin.!!! :hug: :hug:
 
Vatsaa nipistelee ja kaikki muutkin oviksen oireet on täällä... Tällä kertaa jopa kiva vaikka särkeekin! :) Nyt vaan "hommiin" ja toivotaan parasta.

Nanakuu ja YP iso :hug: teille molemmille. En voi edes kuvitella miltä teistä tuntuu...
 
kiitos Ansku.!

on täällä kyllä niin huippu väkeä.. kiitos murut kannustuksesta ja lohdutuksista.!!! täällä voi puhua kaikesta ja kertoa, kun edes ihan kaikille parhaimmille ystävillekään ei voi kertoa, vaikka heitä kiinnostaisikin ja kuuntelisivat, niin eivät välttämättä ymmärrä... täältä saa vertaistukea, joka onkin ehkä tärkeintä :) ja kyllä mä uskon että meille kaikille joskus aikanaan se oma pieni aarre suodaan.! lääketiede ja kaikki muukin on kuitenkin todella kehittynyttä, että vain pieni prosentti pareista, jotka haluavat lapsen, jäävät ilman..

olipas taas syvällistä :D
 
YP iso :hug: sinulle.. mä niin toivoin siulle sitä plussaa.. ihan niin kuin kaikille meille muillekin.. :heart: mutta niin kauan on toivoa kun ei tätiä näy.. :)

Mitäs vkl suunnitelmia muilla on?? :)

).( täällä edelleen sama olo.. kuuma/kylma ja mieletön nälkä.. ja vessassa pitääpi juosta.. :D:D
 
että ku mua ärsyttää vastata viikonloppusuunitlema kysymykseen aina että TÖISSÄ! miks mulla ei vio koskaan olla vapaata viikonloppuisin? mulla on koko loppuvuoden töitä niin että on vapaata vaan YHEN päivän ja taas kauhee työputki :headwall: joulukuun loppuunasti pitäs tätä muka jaksaa ja PASKAT! miks tätä viimestä kuukautta oo voitu tehä yhtään helpommaks?

niin eli töissä oon :D ja kummitytön 1 veet on huomenna että sinne oon menossa. ostin ihanan vauvanuken joka on 1 vuotiaille tehty.
 
mullaki on paljon kudottavaa, niin "onneks" se sunnuntain vuoro on taas yövuoro niin silloin kerkee *koputtaa puuta* ja aonhan nää iltavuorotki aika rauhallisia kuudesta eteenpäin.

mitäs se vilma kutoo? mulla on menossa miehele villasukat ja jos riittää samaa lankaa niin hanskat tai pipo vielä.
 

Yhteistyössä