*The Esikoisesta Haaveilevat*

nibbler joo mäki oon kerran vaan tyynesti vetänyt perseen paljaaks ja tajunnu siin vaihees käsityksen "anaalin kautta" kun on kuulunut liukuvoidepullon korkin aukaisu ja kumihanskojen napsahdus ku ne laitetaa päälle. :x :LOL:

tippuneille haleja :hug: Meillä mies ei kyl syö mtää erikoista... Menenmpä tästä tekee sille vauvapilleripirtelöö... :LOL:
 
heipsan kaikille. hiljaiseloa vietetty, kun oon yrittäny unohtaa koko asian. mutta eihän se onnistu. :(
halaukset kaikille sitä tarvitseville :hug:

omia juttuja alan taas tilittää, älkää hermostuko :)
nyt on pari päivää tullu sellasta tosi venyvää valkkaria (siis oikee jojo-efekti pyyhkiessä) ja mieskin innostui kun oli niin "märkä"... onks toi nyt merkki oviksesta? hirmuiset vatsakivut alkoivat tänään. kylläkin kohdun kohdalla, ei niinkään munasarjoissa. aiemmin nippaili jo muistaakseni kp12... viime kierrossaki oli ilmeisesti ovis kp17 et jos tää nyt ois sitä. illalla siis peittojen heilutusta :)

lainasin kirjastosta hyvän kirjan: Judith Uyterlinde: Raskaustesti... kertoo lapsettomuudesta...
toivottavasti olis onnellinen loppu... :)
 
JenPen
nibbler Kokemushan sekin :D Tosin enemmän mä kammoan jos joskus joudun sitä letkua nielemään, oksennusrefleksi on herkkä ja kammoan sitä yli kaiken.. Mieluummin B-rappuun kiitos!

babyb Mitäs laitat sun vauvapilleripirtelöös?? Vinkkejä mitä voisin alkaa täälläkin juottaa miekkoselle... B) Meillä mies kyllä syö jo foolihappoa ja monivitamiinia. Sillä ei pitäis paljon mitään hedelmällisyysongelmia kyllä olla, kun on kerran sellasessa spermatutkimuksessa ollu ja tavara on todistuksen mukaan ensiluokkaista :D

asty Mulla ainakin tollasia ovisoireita, kuvailemaasi limailua ja parissa kierrossa ollut oikeen selviä kipujakin. Eiköhän toi nyt oo sitä sitten, joten äkkiä pois täältä roikkumasta ja petiin!! ;)
 
asty mitä jos menisit laittaa PELTI koville, ei sitä miestä kannata odottaa :) ovikseltahan tuo kyllä kuullostaa ja aika lupaavalta sellaselta.
pellin kovallepistämisessä haluan myös varoittaa jousituksen pettämisestä :D

jenpen mulla kans mielummin sitte hampaiden takaa ku eesta, mä en voi ees miestä..heh..noh.. :ashamed: ku tulee reflekti jo puolessa matkaa.


hyyh, kumihanskojen näpsäytys :D
 
Vivid
Täällä on puhuttu noista miesten uhrautumisista... meillä uhraudutaan niin, että mies uitti kassejaan vesikipossa, jossa oli viileää vettä, kun oltiin saunassa, :LOL: Pitää säästää siittiöitä tälle illalle ;)
 
Hihhei taas :)
Meillä mies uhrautuu sillee et suostuu tulee sänkyy aina ku haluan :D Sille riittäs muutenki joku kerran viikossa/kahessa seksiä... Ja mähän siis haluisin paaaaaljon enempi. Tai ainaki ees kahesti viikossa :ashamed:
Kui usein teillä tekee oikeesti mieli seksiä? Nyt ei lasketa sitä ku ovisaikaan on "pakko" harrastella :D

Kyllä aika vaa kuluu hirveen nopeesti ku kattelee vauvojen ja lasten kuvia galleriassa :D Meinasin myöhästyä töistäki :D

Mulla on jotenki sellane olo että en ressaa enää tosta vauvasta, vaikka haluisinki sitä enemmän ku mitää muuta. Oon varautunu menkkojen tuloon..
Mä oon muute mittaillu nyt lämpöjä aamusin nii mulla ei oo kyl noussu ne lämmöt yhtää! Koko ajan jotai 35.3-35.8 riippuen aamusta.. Tai menkkojen aikaa alkukierrossa oli 36.2 tai 3. Kuinka luotettavia noi lämmöt sitte on siihe et se ovis ois tapahtunu? Ku jos ne aina nousee oviksen jälkee nii nyt ei ois kyl ovista sitte ainakaa vielä tapahtunu :(
 
HF joo sulla on kans näköjään sama toi lämpöjen kanssa kuin mullakin.. aamulämmöt on mullakin joka aamu 35.4.. :| prkl..oletetun oviksen jälkeen kävi kerran edes yli 36.7..
itse oon luovuttanut, ihan vaan noiden lämpöjen takia..
 
nanakuu voimia sinulle ja miehellesi.. :hug:
:hug: :hug: kaikille muillekin jota sitä tarvitsevat...

Onnea plussaneille..:)

).( On ollut minulla niin voimaton ja väsy olo etten ole koneella jaksanu olla.. =/ mut nyt vähä pirteempi..
Oviksen kai? bongasin tossa pari päivää sitten..saas nähä miten käy.. :)
Tänään gynellä käyty.. Ultras ja sano et kaik kunnossa, ei mitää häikkää.. et kovasti vaan pupuilemaan.. ;P ja paljon foolihappoa kuulemma pitää syödä.. :)

Mites te muut?Mimmosissa fiiliksissä mennään?? :O
 
teddybear, kiva kuulla että kaikki on kunnossa :) onnea vaan sitten matkaan.!! tämä syksy tekee kyllä ihmiset niin väsyneiksi ja voimattomiksi...! paljon vaa kynttilöitä ja oman rakkaan kanssa läheisyyttä, niin kyllä se siitä :) täällä elellään varpaillaan... sekaisissa tunnelmissa. mietin uskallanko tehdä uutta testiä, että saisin varmuuden, tuleeko vielä viivanpaikkaa tai haamua, vai tuleeko mitään.. toisaalta olisi helpompaa kun vain elelisi eteenpäin eikä stressaisi :)
 

Yhteistyössä