*The Esikoisesta Haaveilevat*

Joo kyllä mä oon tainnu tippua, eilen ja tänään "vuoto" on ollu jo hiukan punertavaa ja pyyhkiessä jää oikein paperiin! Mutta eikö tämä tästä, oon tosi tyytyväinen kun menkat nyt tuli ilman teroja kuiteski!! Eikö se tästä luulis nyt tasaantuvan ja sitä vauva onnea tulevan tännekkin suuntaan jo pikkuhiljaa!! :|
 
JenPen
katalin Meillä mies alkoi jo seurustelun alussa puhua että haluaisi lapsia mun kanssa jne., ja sitten kun minä itse innostuin tosissaan kuumeilemaan ja jankutin kaiketi hieman liikaa siitä että koska me saadaan vauva (tai edes yritys alkuun), niin mies alkoikin laittaa kapuloita rattaisiin että ei nyt ainakaan vuoteen vielä. Lakkasin puhumasta asiasta, ja johan alkoi miehen mieli muuttua. Nyt yritystä takana jo pitemmän aikaa ja mies melkeen enemmän innoissaan kuin minä itse! :saint:
Samainen mies myös sanoi moneen kertaan, ettei nimenomaan halua lasta minun kanssani. Meillä oli ennen yritystä vähän sellanen kausi, sattui kaikenlaista ja ite olin tosi masentuneella päällä ja tuntui että oltiin oltu juuri sen aikaa yhdessä että alkoi se alkuhuuma mennä ohi ja arki iskeä päin naamaa... Riideltiin aika paljon, ja mies sanoi sillon monesti noin.
Jutelkaa asiasta, kyllä se siitä! Tuskin miehes tarkoitti sitä oikeasti =) :flower:
 
joo no kyllä me nyt tässä on vähän pupuilti, tai itseasiasssa vähän enempiki :D ja ilman mitää ehkäisyä, vaikka oon sanonu miehelle et mites kortsu ni sanonu vaan pöhhhhh :) .. oon silti tavallaa jo "luovuttanu" et sitä vauvaa saatais..joskus sit ehkä.. :(
 
JenPen
Älä nyt katalin sentään luovuta, mut ehkä osittain tollanen asenne voi helpottaakin, ettet stressaa hirveästi koko ajan =) Kyl se sieltä tulee sit ku on tullakseen, jos kerran kortsut on "pöhhhh"... :D
 
Iltaa :wave:
Tänään kävin sitten siellä naistentautien polilla.. ultralla katteli munasarjat ja kohdun ym. kaikki oli kunnossa :D ! Olin ihan varma et sieltä löytyy jotain, oli kyllä helpotus! Siltikään se ei osannu sanoo miks mun kierrot heittelee niin järjettömästi.
Sitten se käski odottaa vielä puol vuotta, hänen mielestä kun olen 'vasta' vähän yli vuoden ollu ilman ehkäsyy, että sit jos en vielä oo raskautunu niin sitten lähete lapsettomuuspolille... Aargh ku ees nää kierrot tasottus ni vois olla mahkuja bongailla se riivatun oviskin jostain :headwall: Nyt näyttäs kyl ihan lupaavalta kun oireet on nii vahvat et taitaa täti tulla ihan näinä päivinä, jäis kierron pituudeks pitkästä aikaa alle 40 pvää, jee :) ! No juuh, tulihan taas tunteiden purkausta kerrakseen :D

Tänne on tullu näköjään uusia kuumeilijoitakin, tervetuloa :flower:
 
Vivid
Täällä on kova yritys käynnissä. Jos kierto ois tällä kertaa suht normali, niin alkaa olla parhaat päivät käsillä. Tosin viime kierto (eka luomu) oli ~70 päivää... Eilen kävin ostamassa Multitabs Raskaus-vitamiineja ja yhen testin valmiiksi kaappiin odottamaan. Tää on kyllä niin jännää!
 
Nibbler Mulle vois oikeastaan laittaa yk:ksi 2. Kun viime kierrossa me vasta oikeastaan alettiin yrittämään ihan oikeasti. Kiitos!:)

Muuten tänne ei kuulu mitää ihmeitä, odotellaan tärppipäiviä ja hyödynnetään ne sitten salamana. ;)
 

18.11.2008

Minnie-...................kp 146/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 124/28..............................yk 3(km jälkeen)
Katie80..................kp 121/30...............................yk 4
Hope22..................kp 109/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 106/26...............................yk 1
Humu82..................kp 97/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
Zande.....................kp 87/36................................yk?
Kauris-82................kp 84/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 72/33................................yk 4
Pinkkimieli...............kp 65/30.................................yk 1
Marshmallow..........kp 63/23-26.............................yk 4
Ida7........................kp 56/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 55/23.................................yk 3
Piglet......................kp 54/27-................................(taustailee)
Fancyface...............kp 45/26-28.................................yk?

Mii26......................kp 36/28-82.............................yk4
MyPoodels..............kp 33/28-58.............................yk 6
Viuhtii.....................kp 33/27...................................yk 3

Kiharapää...............kp 30/32-35.............................yk 14
Hemuli1981............kp 27/28-38.............................yk 6
Delfis......................kp 27/26-34..............................yk 3
HaLPe.....................kp 26/23-27.............................yk 10
Heinu......................kp 26/26-31.............................yk 13
Mansikkatee...........kp 23/29..................................yk 4
Suhsana.................kp 23/23-24............................. yk 4
Ouska.....................kp 22/33-??.............................yk 8
Happyfeet...............kp 22/32.................................yk 3

Siniviuhka...............kp 20/26-30............................yk 10
Louvre....................kp 20/32-40.............................yk 8
Teddybear82..........kp 19/28-?................................yk 2
Kuumeilija...............kp 17/26-41.............................yk 10
Asty........................kp 17/28-42................................yk?
Yöperhonen-...........kp 15/29....................................yk 10
Nibbler....................kp 14/29.....................................yk 18
Vivid........................kp 13/28.................................yk 1
Kaz..........................kp 12/26-29..............................yk 5
Nasuli08..................kp 11/28-30.............................yk 4
Vilmav2...................kp 11/??...................................yk 1

DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
Iitu-........................kp 9/32-36................................yk 2
JenPen....................kp 9/28....................................yk 5 (T)
Londiliina85............kp 9/26-30............................yk 4
Vauvakuume83.......kp 8/30-35.............................yk 3
Empuuu..................kp 8/30-36..............................yk 2
ViutII......................kp 8/27...................................yk 4
Anu84....................kp 5/27-28............................yk 14
Kia-85.....................kp 4/......................................yk 4
Hippopotamus80....kp 2/28-32...............................yk 3
Santtuli...................kp 1/27-57..............................yk
Baby Butterfly.........kp -/28-31................................yk 5
Ansku-82................kp ??/??....................................yk 1
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?
Nuppu86................kp ??/35..................................yk3
 
muutokset tehty :)
hienoa santtuli että luomukierto lyheni, ja että ei löytyny mitään erikoista vikaa :)

ite jännäilen täällä huomista. kuten jo aijemmin puhuin on se kumma millaset unelmatilanteet menee päässä ku tietää että pääsee ultrattavaks :D ois se nini hienoo ku ruudulle ilmeistyis pieni katkarapu about 6 viikkoa iältään :D mut kyllähän sen tietää että sellasta vaan ei tapahdu.
mies uhkas että se ei tuu sisälle huoneeseen jos mua ultrataan, mut saa nähä ehkä se lääkäri haluu puhua meille molemmille.
sitä mä oon miettiny että miten käy kun on raskaana ja pitää alkaa käyä neuvoloissa ja muissa, ku miehen asiointikieli on ruotsi ja mulla suomi. ainakaan tk:ssa ei saa palvelua suomeks muutaku erittäin hyvänä päivänä niin ei valinnan varaa oo. onneks mä pärjään silti :)

kuitenki täällä kyselemässä heti että mikä onkaan livmoderslemhinna suomeks :LOL:

mies uhkas kans että tänä iltana ei tuu nakkeja... katotaanko!:kieh:
 
miehestä vielä sen verran että oon todella ylpee ku se syö mukisematta jättihelokkeja, ja jotain supon kokosia tabuja joissa on foolihappo, omega 3 ja b-vitamiinit :)

vielä ku sen sais pitämään auton perseenlämmittimen pois päältä :kieh:
niin ja viemään mut vihille! mä en taas jaksa sitä sen ei-joo-ei-joo temppuilua!
 
no muttaku...

:D

mitä muuten tytöt osaatte kertoa mulle endometrioosista?
oireet näyttäis passaavan muhun ainaki, mutta muuta tietoa? eikös sen pitäs näkyy ultrassa? ainaki joskus... mä luin jostain että ne kattois sen tuolta b-rapun puolelta, mutta tuota... mä en halua sinne laitettavan mitään :D
 
Mä eilen vihjasin tuosta persiin lämmittimestä, mutta mies vaan nauro :kieh: Minä popsin monivitamiinia, täytyy miettiä järeämpiä toimia mikäli ei lähde yritys ottamaan onkeensa :LOL:

Hitsi vieköön, että oon herkällä tuulella, tuntuu että koko ajan vois itkee :'( :LOL: Oisko vaikka hormonit sekasin tai jotain :p
 
Täällä on tänään kp 1/30-35 yk 15..

Ei kummempaa..

Kohta pitäisi varata aikaa meidän pennulle eläinlääkärille.. Kun on sen juuri 12 viikkoa jouluviikolla.. Niin siinä on yksi tai kaksi päivää mahdollisuus saada rokotusaika..

-KP-
 
JenPen
Santtuli Hienoa et sulla on paikat kunnossa ja kiertokin alkaa tasaantumaan! =)

nibbler Missä päin asutte jos tk:ssa ei saa suomeksi palvelua? :eek: Me asustellaan kesäsin Nauvossa, ja sielläkin jopa saa suomeksi palvelua vaikka ihan ruotsinkielinen kunta onkin. Tehdäänkö se ultra muuten sisäkautta? Jos munasarjoja katotaan niin eiks pitäis vatsan päältä katsoa? Mä en osaa endosta kertoa mitään, mut en kyl kans haluais tonne b-rapun puolelle yhtään mitään.... :S Mut parempi se on vaan kestää sitte jos sillä jotain saadaan selville.
Kaveri tuli kerran lääkäristä meille ja kerto kauhuissan et oli menny perhetutulle lääkärille yliopiston kautta kun oli ollut vatsakipuja pidemmän aikaa, ja sitä oli hiukan nolottanut kun lääkäri oli vaan että "Pöydälle vaan sikiöasentoon ja housut kinttuun". Tähystyshän siinä sitten tehtiin heti, ja kaveri kiros et tästä lähtien kyseinen perhetuttu näkee silmissään vaan ja ainoastaan hänen aanuksensa jokasella perhopäivällisellä tms. :LOL:

hippo Pahoittelut tädistä, mut hyvä että oot ite hyvällä mielellä asian suhteen! :flower:

KP:lle halit... :hug: Uuteen kiertoon vaan sitte taas, onnea siihen! :flower:
 
jenpen pietarsaaressahan minä vaikutan :) lähes kaikki lääärit ja hoitajat on ulkomaalasia ja jostain syystä niille opetetaan vaan ruotsinkieli :/ ja tosi hoono soomi!
munasarajt on mulla katottu alakautta aina.

ku mä menin ensiapuun niin siellä hoitsu sano että "meillä on aina tapana kattoo anuksen kautta tällasissa tilanteissa..2 ja mä vaan et juu juu käännähin ja vedin housut kinttuun enneku tajunta kerto mitä tuo hoitsun lause pitää sisällään. suu ja silmät ammollaan makasin siinä sitte ku toinen sörkki menemaan :LOL: noh,kokemusta rikkaampi ...:D

KP :hug: ja muille tippuneille myös.
 

Yhteistyössä