*The Esikoisesta Haaveilevat*

tb, totta, jos en nyt viime kierrosta sit ollu plussannu ni toivotaan että nämä melkeimpä päivittäiset pupuilut ois tuottanu tulosta :D joo toi vessassa käynti on niin rasittavaa että.....!

nibbler, minäkin huomenna töissä... oot varmaan kertonukki, mutta menny ohi, missäs ootkaan töissä.? onneks ei nii paljoo harmita toi vkl duuni ku kummityttö tulee huomenna yökylään :)

vilmav2, mitäs sä kudot.? mulla vaunupeitto vielä vähän vaiheessa :D vois taas tänää kutoo vähän :) pitäis vaan lisää lankaa ostaa...
 
mä oon tällases callcenterissä =) hoidan vaihdetta tekstipuhelinta ja joskus numeropalvelua.

ä ostin miehen sukkia varten Novitan four seasons syksy lankaa ku oli niin miehen väristä :) mut jessus ku tuolla novitan sukkaohjeella tulee isoja sukkia :eek: kunnon teltta jaloille!
 
yöperhonen ja nibbler, Nyt on tulossa äidille lapaset =) On mulla tosin isoäidin neliöistä pussillinen tilkkujakin, vauvanpeittoa onneton väsään, vaikka ei ole vauvaakaan :ashamed: Oon yrittänyt työntää sen kaapin perukoille ja väsätä noita lapasia ennemmin :LOL: Sukat on mun inhokkeja, mieluiten kudon ja virkkaan jotain nopeasti valmistuvaa. Me ei olla kantapäätilkun kanssa kavereita :D
 
mullaki on isoäidin neliö projekti menossa. jämälangoista teen mut saa nähä mitä siitä tulee. muutamat oon saanu kursittua kokoon ja siihen tulee välillä lisäystä ku mulla on semmonen kirja jossa eri virkkuutekniikoita niin niitä kokeilen siihen. sit mulla on vauvalle yks ulkounihaalari mut se ei tuu koskaan valmiiks :D

Hei muuten kaikki uudet! meidän pinollahan on kans kerho :) salasanaa varmaan saa kysellä ihan keltä vaan ellei perustajaa haittaa. siellä on mm. vauvalle jo kutovien ketju.

on täällä tosiaan aikaa kutoa ärsyttää vaan ku välillä häiritään :D
 
hitto kun oon unohtanu kaikki neulomis ohjeet :D en muista edes miten lapasia tehdään... :D saatika sitten villasukkia... toi vaunupeitto nyt on niin helppo tehdä :) vilmav2, kyllähän minäkin tuota peittoa teen, vaikka vauvasta ei ole tietoakaan :D
 
no nyt löysin ton kerho systeemin mut en kyl tajuu yhtää sen enempää :D Ketä kaikkia sielä on että tietää kysellä salasanaa?

Tänää oon ollu kyl niin väsyny että ei mitää rajaa. Ei meinannu kulua aika töissä sitte millää vaikka olin vaa 6,5h :D

Viikon päästä vois testailla :)
 
mä voisin kans sinne kerhoon :D

Nibbler mä kans aina viikonloppuina töissä(hoitsu ku oon) ja oon niin erikseen pyytänykkin...joskus se mua haittas, mut ei nyt, ku mies myös viikonloput töissä ja ystävä on äitiyslomalla, ni sama on millo sinne pölähdän :D täällä vaan ei oo ketää yleensä viikonloppuisin :/

muoks. voi hitsi unohin taas toivottaa uuden tervetulleeksi! :flower:
 
Iltaa tytöt! =)

Paljon haleja ja voimia nanakuulle ja yöperhoselle :hug:

Mulla on pitkästä aikaa vapaa viikonloppu..tosin tää viikonloppu on pakko varata koulutehtävien tekemiseen..mutta ainakin on töistä vapaata! :) Menkatkin alkaa olla loppupuolella ja uusi yritys voi kohta alkaa! =)

tch Aivan ihana koira! :heart: Oon niin ihastunut noihin ranskiksiin! Niin, ja tervetuloa! :)
 
Nasu-85
Heippa kanssa sisaret..

Kiskokaas mut nyt ylös ja laittakaa takas tohon listalle... :hug:
KP:t tulee myöhemmin ku niitä en viel pysty kertoon...
Tämmönen pikanen omien kuulumisien kertomus, Kohdun ulkonen raskaus keskeyty itteksee ilman mitää toimenpiteitä ja nyt aletaa olla jaloillaa taas...
Pitää varmaan vaan nyt toistaseks olla tyytyväinen siihen mitä on ja omistaa, arvostaa ja rakastaa eikä miettiä sitä mikä puuttuu... :heart: Näin ma oon koittanu ajatella..

:hug: Kaikille sitä tartteville ja +++++++ tuulia hirveest... :whistle:

Ainii ja meillä menee Yk 5...
 
Nasu :hug: :hug: osaat kyllä positiivisesti ja järkevästi ajatella asiaa, vaikka varmasti todella pahalta tuntuu :) voimia ja jaksamista sinne :hug:

mä oon pari vuotta sitte muuttanu tänne mis nyt asun ja mul on tääl yks ihana ystävä, mut sillo, ku en sitä viiti vaivata, niin vaivaan teitä :D siks oon aika paljon täällä..naapurt, kyl varmaan ajattelee, et vois nyt ees yhen päivän uhrata puutarha hommiin, ku piha on niin viidakko.. :ashamed: onneks tulee lunta, ni kaikki peittyy.. :D :p
 
HaLPe, älä pihasta välitä :D tänne vaan :D mulla kans yks ystävä jolle puhun aika paljonkin näistä ajatuksista ja muista... hänellä siis yksi pieni lapsi, mutta sitä ennen monien vuosien yritys. hän puhuu siis kokemuksens syvällä rintaäänellä :) aina en viitsi häntäkään vaivata ja näitä juttuja itkeä ja tilittää, kun heillä kuitenkin myös omat jutut pikkuisen kanssa, niin puhelen tänne sitten :D että anteeksi vain.! :D:D
 
Nasu-85
Kiitos... =)
Sitä tuossa aikani puin ja en keksiny muutakaan kun että pakkohan tässä on jatkaa...
Joo täällä tulee pyörittyä aika paljon.. Just tuttujen luona saunassa käytiin, tippa tuli linssiin ku katto kaverin ultra kuvaa rv 15, sillä on laskettu pari kk aiemmin ku mulla olis ollu mut ei se auta olla ku ilonen mut ennemmin kerron sen teille täällä ku sille... :/

Van ny tää menee nukkuun.. Hyvät yöt... :wave:
 

Yhteistyössä