A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Joo taitaa luonnontieteellisessä olla vähän erilainen meininki. Mutta toivottavasti löydät/olet löytänyt kuitenkin samanhenkisiä opiskelukavereita.
Vielä sen verran, että aika harva tuo kauheasti kotiolojaan esiin töissä, ja en osaa kuvitella, että olisi pakko edustaa miehensä kanssa, tosin olen niin erilaisella alalla itse, etten tietenkään osaa varmaksi sanoa. Minun ex kulki paljon työjutuissa mukana, nykyinen mies ei oikeastaan ikinä. Jos joskus järjestän jotain juhlia kotonani työkavereille, silloin hän on paikalla, siinä kaikki. Karonkkakutsutkaan eivät ole avec =)
Pitää vielä lisätä, että tietenkään toisen erilainen tausta ei ole este yhdessä "edustamiselle", tarkoitin vain, että jos miehesi ei halua sitä. Ole oikeasti ylpeä itsestäsi ja siitä että olet löytänyt hienon ihmisen rinnallesi! Moni voi olla siitä kateellinen, ja se "outo ilme" jotain siihen liittyvää.
Kiitos
Sittenpähän näen miten nämä edustusjutut töissä menevät. Vielä minulla ei ole oikein edes aavitusta. Jos mieheni viitsii tulla mukaan niin olen onnellinen, jos ei niin sitten en voi mitään