Te keillä farkut 30-31/32!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25998548]Nythän mä koin herätyksen! Siis ostan ilmeisesti liian isoja farkkuja itselleni, kun ne löystyessään menevät vyötäröltä todella löysiksi. Nytkin kahdet farkut "putoaa" lanteille, kun ovat löystyneet.

Oikeastiko ne pitäisi nippanappa saada kiinni uutena? Kun mä olen aina ostanut sellaiset, jotka on hieman kireät. Sitten ne löystyy liian isoiksi. Miten tiedän, kuinka paljon pienemmät mun pitää ostaa? Kerran muistan ostaneeni kunnolla kireät farkut ja ajattelin, että kyllä ne siitä löystyy. Eipä löystyneetkään ja nyt ne on todella inhottavat jalassa, kun painavat vyötäröstä.[/QUOTE]

Farkut, istuvuus, oikeas koko | White Trash Disease

Farkkuopas, Levis Curve ID, farkkutesti | White Trash Disease

Terveisin: farkut kokoa 27/30 ja nyrkki mahtuu :D Siispä siirtymässä kokoa pienempiin.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: versatile
mä en kans millään käsitä, miten voi 32 olla sopiva pitkälle... Esim. Onlyn farkuissa toi 32 on mulle just sopiva, menee tennareiden ja matalakorkoisten kenkien kanssa lahje eikä ota maahan ja mulla on oikeasti lyhyet jalat.
Mutta kai se sitten jollain tavalla voi olla sopiva pidemmällekin, mut... Mun serkku on mua 7cm pidempi ja käyttää lahkeessa kokoa 34 ja se on hänelle sopiva pituus.

mä en kans millään käsitä, miten voi 32 olla sopiva pitkälle... Esim. Onlyn farkuissa toi 32 on mulle just sopiva, menee tennareiden ja matalakorkoisten kenkien kanssa lahje eikä ota maahan ja mulla on oikeasti lyhyet jalat.
Mutta kai se sitten jollain tavalla voi olla sopiva pidemmällekin, mut... Mun serkku on mua 7cm pidempi ja käyttää lahkeessa kokoa 34 ja se on hänelle sopiva pituus.
Et ole lyhytjalkainen, mutta jos et ole erityisen hoikkalanteinen tai hoikkajalkainen, niin jalat näyttävät silloin lyhyemmältä. Kyse on suhteista. Toki joku voi lyhyttä muuten lyhytjalkaiseksi kutsua, mutta silloin tarkoittaa varmaan koko pituuden aikaansaamaa vaikutelmaa.

Ei teidän jutuilla ole mitään merkitystä. Tuolta linkistä:
Farkkujen pituus vaihtelee merkistä toiseen hyvinkin paljon. Lyhyitä farkkuja tekee Levi’s (32? pituus sopii hyvin 30? pituisellekin), Lee (31? ja 33? pituudet) ja esimerkiksi Crockerilta löytyy myös 30? pituutta. Pitkiä farkkuja taas tekee Diesel (34? vastaa 36?), Nudie (34? vastaa enemmänkin 36?) ja Dr. Denim. Myös Zaran farkut ovat pitkiä, muista ketjuliikkeistä en tiedä. Toisaalta pituus ei ole mielestäni kauhean tärkeässä roolissa; itse olen ostanut niin liian lyhyitä farkkuja (tarkoituksella urpot näköiset), että liian pitkiä farkkujua (kääntövara). Farkkujen pituus on mielestäni makuasia, kunhan se ei vaikuta siihe, että malli näyttää erilaiselta tai esimerkiksi polvitaipeiden kulutukset siirtyvät johonkin pohkeeseen. Nilkkureiden kanssa passaavat mielestäni liian lyhyet lahkeet jopa paremmin, kesällä on mukavaa kääriä lahkeet pari kertaa rennomman fiiliksen aikaansaamiseksi.

Eli jokainen merkki eri pituinen ja jokainen käsittää sopivan mittaiseksi erilaiset farkut. Ja pilleissä voi olla ylimääräistä lahkeissa ja silti ei roiku maassa ja leveät lahkeet laahaa samantien, jos on yhtään liian pitkät. Mitatkaa matkaa haarovälistä maahan. Se kertoo enemmän.

Käytättepä te ISOJA farkkuja! Itse olen 164cm ja painan jopa n. 70kg. Ja käytän 28-29/32. Paino tippuu välillä 67kg ja sillon menee 27/32. Tosin treenaan paljon ja lihas nyt painaakin enemmän kun läski...

Yhteistyössä