N. 10kg pudotus Vol.2

Työhaastattelu meni hyvin, kiitokset kysymästä. Kuten kaikki 10 sitä ennen :$
Perjantaina oli toinen haastattelu ja saan nyt alkuviikosta kuulla, saanko sen paikan. Siitä ekasta haastattelusta on seuraava haastattelu 27.10 jos olen jatkossa.
Närvi menee näiden jatkuvien haastatteluiden (ilman lopputulosta) kanssa.
Paino perskele nousee järjettömästi ja naama on ihan kuin olisin syönyt ilmapallon. Jättehauskaa. :kieh:
 
Paino 73 kg TASAN :D Aika erikoista koska olen syönyt vaikka mitä... Karkkia, suklaata, kakkuja... Sitä se hoitsujen taukotilaelämä on :LOL: Viljoja, pastaa tai perunaa ei tosin tee yhtään mieli :) Paitsi sitä uskomattoman hyvää Uotilaa olen syönyt :p

Painon putoamisen ja 4 yhteisen vuoden kunniaksi tilattiin fetakebabit :p

 
Loistavaa Lumo!!!! Mun vaaka näytti tänä aamuna 77 kg, joten olen KAUKANA takana, painoa on siis tullut lisää yli 2 kiloa. Osa menee tämän kortisonin piikkiin, mutta ei suinkaan kaikki.
Ina21 paino näyttää tosi hyvältä mun silmissä...

Missäs kaikki muut ovat??? Nyt olisi nimittäin loistava aika vielä tsempata ennen joulua. Ehtisi päästä eroon muutamista kiloista ja sitten olisi ehkä hauskempi jouluna napostella...

Minäkin yritän ryhdistäytyä. Tänään leivon sämpylöitä ja pullaa (illalla on L&B kutsut) ja yritän olla syömättä niitä liikaa. Mun ongelma on enempi, että jos on liikaa aikaa, puputan kaikkea typerää. Tällaiset päivät kun on menoa ja meinkiä (lapsetkin tänään kotona ei hoidossa), ovat yleensä paljon helpompia.

Nyt hei tsemppiä ja jos joku löytäisi jonkun reseptin motivaatioon ja tsemppaukseen, kaipaisin kovasti!!!
 
Nyt tuun hehkuttamaan!!! Olen saanut työpaikan!!!

Tilasin tänään L&B kutsuiltani itselleni ihanat housut ja puseron, jotka näyttäisivät about miljoona kertaa paremmilta, jos painaisin paljon vähemmän. Nyt tuli siis kertalaakista motivaattiota meikäläiselle. Ynnä tietty tuo uusi työpaikka motivoi. Huomenna hyväksyn työsopimuksen ja irtisanoudun vanhasta duunista. B)
 
Moi. Vieläkin kipeänä..parempaan päin jo kylläkin..

elina9: Onneksi olkoon!!! :flower: :flower: Tommonen kyllä motivoi..
Oon miettinyt kylläettä pitäskö laihdutus jo lopettaa kun näyttää että tämä 59kg paino on se missä paino helposti pysyy mutta ei tipu. Mutta toisaalta tekisi mieli vielä pikkusen pudottaa, siihen 56kg:eek:on..sitten oisin tosi tyytyväinen. Ulkonäössä huomaa vielä vatsassa aikasta suuria makkaroita ja jenkkakahvoja.. Pitäskö meijän nyt ryhdistäytyä ja laihduttaa jouluksi muutama kilo? Ettei junnata ikuisina laihduttajina:)

mulla itellä jos tiputtas sen 500g viikossa menis tähän 3kg:eek:on 6vk eli 1,5kk ja se nyt ei ole paljon mitään.. eli sen aikaa kun ois oikein tiukasti vähähiilarisella ja liikkuis niin tulos olis ihan varma.. mikä oikein estää? (Paitsi konkreettisesti nyt tämä kipeä kurkku)..mutta kun siitä selviän niin miksen vois sitä 1,5kk olla tiukkana ja sitten loppuelämän vain hallita painoa? Painon hallinnan uskon kuitenkin jo aikahyvin sisäistäneeni koska tämä raskauden jälkeinen lihominen johtui oikeastaan juuri siitä että se puoli vuotta synytyksen jälkeen meni oikeastaan sohvalla imettäessä ja pullaa syöden..eikä sellasta enää varmastikkaan pääse käymään.. sillä jos uuden lapsen joskus saisimme niin tuo esikoinenhan pitäs silloinkin liikkeessä..plus että oon kyllä oppinut paremmat ruokatavat muutenkin.. Niin ja siis ennen raskautta olin pitkään ihan samoissa lukemissa ilman sen kummempaa vahtaamista..

Lumo: Onneksi olkoon yhteisistä vuosista ja tiputetuista kiloista. Meillä oli tossa hirmu tiukat pari viikkoa ja kipeinäkin ollaan oltu nin oon "joutunut" syömään vähän sitä sun tätä..ihan hiiilarihelvettiin en ole vajonnut mutta aika alas kuitenkin:) Mutta nyt motivaatio alkaa pikkuhiljaa nostaa taas päätään.. oon aatellut että sellanen vois toimia mulla parhaiten että voisin syödä 1-2viipaletta kunnon 100% kokojyvä ruisleipää voilla päivässä ja ruualla kohtuullisesti (n. 1dl keitettyä) pastaa tai riisiä tietty kokojyvänä.. Ku meillä mies valittaa kuin mikä jos ei oo "lisuketta" ruualla, ei tuu kuulemma täyteen ollenkaan.. ja sitten en aina jaksaisi tehdä montaa ruokaa.. Ku on toi kuitenkin parempi kuin että aamupalalla leipää, välipalalla puuroa ja leipää lounaalla pastaa lautasellinen välipalaksi leipää, päivälliseksi riisiä ja iltapalaksi leipää..:) Vai mitä luulet? Miten teilä menee ruokailut yhteen miehen kaa?

Perlos: Mites voit?

 
onnea elina9 työpaikasta!!!!!

Täällä siis pyöritään edelleen tuossa 76kg hujakoilla.... eli niin kuin oli ajatuskin. Mulla nimittäin on lähtenyt melki kaikki hiuksetkin päästä stressin ja laihdutuksen ja imetuýksen myötä ja haluisn nyt alkaa taas elämään terveellisesti, mutta kunhan päästää muuttamaan omaan kotiin, niin arkikin alkaa taas rullata eri tavalla ja ehkäpä sitä jaksaisi keskittyä joskus itseensäkin??!!!!

Mutta kamalaa... kohta vuosi kulunut, kun alotetttin ja mä olen saanut vaivaset 6kg pois??!! :eek: :eek:
Ne on kyllä lähtenyt se suurempia laihduttamatta tai ajattelematta asiaa, mutta kuitenkin. Pitäisi varmaan kerätä jostain taas motivaatiota, jotta olisi mukava tammikuussa mennä töihin mukavan näköisenä.....

joo, mutta jospa mie meen taas.... :wave:
 
Olipa ihana ku mutki vielä muistatte :flower: (pikkusen vaan hormoonit sekaisin että siksi ehkä liikutuin =) )

Mut siis aika huonosti täällä tällä hetkellä jaksetaan. Selkä on ollu sietämättömän kipeä toista viikkoa ja eilen sitten mies pakotti fysioterapeutille ku en mitään lääkkeitäkään voi syödä. No siellä meinattiin että välilevyn pullistumahan siellä ois.. Sain ohjeet miten sitä nyt hoitaa ja tulevaisuudessa ennalta ehkäistä että jospa tämä nyt tästä.
Mut reilu viikko oli suorastaan yhtä helvettiä ku ei mitään lääkettä ja pakko tuon vuosikkaan kans kuitenki päivät olla ja nostella yms. Periaatteessa mulla ois nyt täysi nosto kielto mut ihan mahdotontahan sitä on toteuttaa mut kuitenki ihan minimiin täytyy saada.

Syötyä on tullut :ashamed: Ruokaa en voi juurikaan itse laittaa ku kaikki kuvottaa ja varsinki paistaminen on ihan kamalaa.. On sitten aika useesti tullu haettua jotain ruokaa ja ainahan se on pizzaa tai hamppari tms. :ashamed: Eilen kyllä kaupasta ostin kasan vihanneksi ja tänään aijon salaatin tehdä koska nehän ei haise ni hyvin onnistuu.
On vaan ollut tuo jaksaminen tuon kivun takia aika vähäistä.. Mut tänään skarppaan. Ja miehen laitan paistaan kanafile pihvit :p Niitäkään en voi paistaa vaikka ne on mun herkkua.. Tai ainaki oli.. Saa nähä miten käy ku silmien eteen törkätään :x Nyt jo rupes kuvottamaan... OI voi...

Painoa on tullut varmaan n. pari kiloa. Niin oli ainaki eka neuvolassa, siellä oli kyllä farkut ja kaikki releet päällä. Mut nyt en oo liikkunutkaan pariin viikkoon ja sit tuo syöminen on ollu mitä sattuu.. Pitäs taas vaikka huomen aamuna käydä tarkastamassa tilanne..

Mut tsemppiä teille kaikille! Pitäkää lippu korkealla ja nyt kunnon tsemppaus ennen joulua! Mää käyn aina teidän kuulumiset lukemassa vaikken aina ehdi ite kirjottamaan.
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!!

Vaaka näytti tänä aamuna karmeat 77.1 kg (mutta älkää siis huomioiko tätä) ja tuntuu, että silmät hädin tuskin aukeavat turvotuksen vuoksi. Ylihuomenna mulla on lääkäri ja sitten toivon, että tämä kortisonilääkitys ei ainakaan kauaa enää jatkuisi. Eilen lisäksi mieheni osti meille PITSAA jota puputimme ja kaikilla oli koko illan karmea jano. Ekaa kertaa ostettiin kotiin pitsaa pizzeriasta, että sekin on nyt sitten koettu.

Ajattelin eilen, miten karmeaa on, kun nämä vatsamakkarat löllyvät tässä. JOKA vaate näyttää karmealta ja kaksoisleuka näkyy joka peilistä. Nyt on pakko ryhdistäytyä. Sitä ei tee kukaan muu kuin minä itse. Nyt jos aloittaisi tiukan skarppauksen niin jouluksi voisi olla vähän paremmassa kunnossa. Mahtuisiko turkkikin kauniisti päälle eikä pömpöttäisi... Olisi kivempi ottaa joulukuvia, kun uskaltaisi itse sinne myös mennä eikä vaan vältellä kameraa. Ja kun sauna valmistuu, voisi kutsua saunakylään, eikä tarvitsisi hävetä niin valtavasti omaa kroppaa. Ja uudessa työpaikassa olisi kivempi olla, kun ihmiset oppisivat tuntemaan muustakin kuin siitä, että se on se lihava keski-ikäinen akka.

Mun pitää saada mussutus pois ja korvata päiväsaikaiset syömiset vihanneksilla. Tänään alkaa. Lisäksi aion mennä 1 - 2 kertaa hypnoosiin (olen käynyt yhdellä tosi hyvällä & halvalla tässä lähellä), jotta saisin tsemppausta tähän ja ehkä hän voisi myös laserilla jotain tehdä mun kaksoisleualle - mene tiedä, aion kysyä kuitenkin.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille. Hei, nyt on 8 viikkoa ennen jouluviikkoa! Tässä ehtii vaikka mitä vielä!!
 
Paino oli aamulla 76,1 kg. Kuukauden päästä pääsen kortisonista eroon, mutta eilen lääkärissä tuli huonoja uutisia. Minulla on käsissä ja jaloissa nivelrikko, joten "pääsen" sitten kaikenmoisille lääkekuureille - pitkäaikaisille. Painoa pitäisi ehdottomasti saada pois, joten on ihan pakko tehdä tälle asialle jotain. Aion nyt lopettaa imetyksen, joten voin sitten "rankemmin" laihduttaakin (ja käyttää ehkä jotain apuja siihen kuten MethodDrainea tai jotain muuta huuhaa-juttua). Kiinnostaa nähdä, miten imetyksen lopettaminen vaikuttaa hormonitoimintaan, painoon ja rintavarustuksen kokoon.
 
Heips taas täältäkin!!!!
Täällä oli aamulla paino 75,2 KG JEEEEE hyvä minä hyvä!!!

vähän täällä tuntuu hiljentyneen, onko kaikki jo tavoitteessaan???

Mulla ois vielä muutma kilo siihen 10kg pudottamiseen....
Munkin pitäslopettaa imetys. poika kohta vuoden ja työtkin alkaa jne. kunhann vaan päästäs tonne omaan kotiin, niin jtän yöimetykset kokonaan...
nyt siellä kootaan keittiötä ja vielä olisi vään kattoa ja lattiaakin tkemättä ja seinää maalaamatta, mutta ie onneksi mitään isompaa enää.

niin pelkään, että sitten uudessa hienossa keittiössäni teen vaan herkkuja ja syön ja syön ja syön..... mikä painajainen :eek:

Mutta tsemppiä kaikille ja elinalle :hug: toivottavasti uudet lääkkeet eivät turvota tai muuta

Enni
 
Moikka!
jep hiljasta on.. mullakin on justiinsa dilemmana se että vielä n. 4kg ois tiputettavaa, mutta periaatteessa se kymppi on jo pudonnut, että sinäänsä alan olla jo tavotteessa ja sen takia motivaatiokin alkaa hiipua. Ja kun talvea kohti mennään ja pitää päällä vaan tuulipukuja yms. kotiäitien ammattivaatteita niin ei niistä muutamasta kilosta ole edes sinäänsä ulkonäöllisesti niin haittaa..

toisaalta haluisin kuitenkin päästä tästä ikuisesta laihdutuksesta ja tiputtaa vielä ne n. 4kg (eli ton vararenkaan vatsanympäriltä :) ) ja sitten tasapainotella niinkauan kuin henkipihisee.. toisaalta taas ajattelee että ehkä tämä on jo mulle se paras paino vaikka en vielä kaikkiin kauneu ja terveys ihanteisiin ylläkkään..

Oisko muita jotka vielä jaksais tsemppailla täällä? Jos repäsis sen 4kg veke...

Oon pahoillani kun en oo päivitellyt kunnolla.. oon ollut niin hunnigolla.. Mutta siis varsinkin jos joku tulis mun kaa viimesten kilojen repäsyyn niin vois sen ajan täällä vielä keikkua ja sitten antaa tilaa uusille..

Laitan tähän vähän tuloksia tältä ajalta minkä olen nyt täällä kirjoitellut, ettei itseltäkään unohdu että jotain sitä on satu aikaankin:

19.helmikuuta 2008 -----> 1.elokuuta 2008

paino oli 69,6kg -> 59,6cm

Rinta 97cm -> 88cm
rinnan alta 84cm ->76cm
vyötärön kapein 83cm ->72,5cm
napa 96cm -> 84,5cm
lantio 100,5cm -> 92cm
reisi 62,5 ->55,5cm
reisi vasen 60cm ->53,5cm
allit 31,5cm -> 28cm
Hauis 29,5cm ->27cm


 
Taukoilen nyt ainakin toistaiseksi punnituksista. Ihan unohtunut koko painonseuranta.. Vauva-asiat olleet enemmän mielessä.

Ei kuitenkaan vauvaa meille tässä kierrossa, tänään kp 1 :'( Olin melkein varma...
 
Moikka!

Nyt on tainnut meijän ketju hiljentyä täysin..

Kiitos kaikille mahtavasta laihdutus seurasta, ollaan saatu yhteensä valtava määrä kiloja tiputettua!

Ja paljon onnea perlokselle raskauteen ja lumolle ja muilllekin lasta toivoville paljon onnea yritykseen!

Ystävällisin terveisin Ina
 
Moikka!

Nyt on tainnut meijän ketju hiljentyä täysin..

Kiitos kaikille mahtavasta laihdutus seurasta, ollaan saatu yhteensä valtava määrä kiloja tiputettua!

Ja paljon onnea perlokselle raskauteen ja lumolle ja muilllekin lasta toivoville paljon onnea yritykseen!

Ystävällisin terveisin Ina
 
Moikka kaikille!

Mihinkään tavoitteeseeen ole päässyt minä. Prskl. Paino on nyt 79 kg eli ihan kaikki, mitä onnistuin syksyllä lähettämään pois, on tullut takaisin. Syömällä. Karkkia lähinnä.

Tänään aloitin Nutralett-tuotteilla ja tarkoitus on nyt oikeasti laihtua, eikä vaan pelleillä, se meni loppusyksystä ihan pelleilyksi se mun homma. Ukon 50-bileet on toukokuun alussa, siihen mennessä haluaisin olla hoikka ja painaa siis 66-67 kg. Matkaa siihen on, mutta PAKKO onnistua. En halua olla läski lopun ikääni.

Kiitos kaikille tsemppiseurasta. Siirryn uuteen ketjuun, jotka aloittivat vuodenvaihteessa...
 

Yhteistyössä