Kaveria 10-15 kg:n painonpudotukseen?

Moi!

Tervetuloa mukaan Hansu86, joukkoon mahtuu kovasti mukaan. Lisäsin tietosi ensimmäiselle sivulle.

Omassa punnitustuloksessa ei taaskaan ollu hurraamista, +500g. :kieh: :kieh: Viime vkolla oli kyllä niin paljo erikoistilanteita, ettei oo ihmekään, et paino nousi, vaikka liikuntaa tulikin harrastettua ihan kohtalaisesti. Jääkiekon MM-kisoja kun piti vahdata ja niitä kattoessa tuli aina jotain syötyä, melki pakko, kun muuten ei olis pysyny hereillä, kun melki kaikki pelit tuli niin myöhään. Sit oli äitienpäivä, kakkua sai vetää päivän aikaan viidessä eri paikassa plus kaikki muut herkut. Sit olin tytön kanssa sirkuksessa ja sieläkin tuli herkkuja syötyä :ashamed: :ashamed: Seli seli...

No nyt on jääkiekko onneks loppu ja muutenkaan oo mitään spesiaalia tulos, et pääsee toivon mukaan taas ruotuun syömisten kans. Nytkin kyllä tekis herkkuja mieli... :headwall: :headwall: No purkkaa oon koittanu vaan syödä. Oon aamusin alkanu pikkusen jumppailemaan, jos sais tuota mahaa vähä kiinteämmäksi. Illalla olis tarkotus mennä taas koiran kaas lenkkeilemään.

Tsemppiä kaikille tähän viikkoon!!!

Söin viikonloppuna runsaasti herkkuja: suklaata, kääretorttua, pastaa, panineja, nuudeleita, jauhelihaa, pekonia, popcornia jne. JA olin bilettämässä.

Luonnollisesti paino on nyt koholla, eli 62kg...
Mutta mun "virallinen" punnituspäivä on vasta perjantaina, joten mulla on muutama päivä aikaa saada painoa alaspäin, etten tuota teille (ja itselleni) pettymystä :)
Viikonloppuisin mässäilen aina, se on jotenkin sellainen aika, jolloin en voi pitää säännöllisestä ateriarytmistä kiinni ja syön mitä sattuu muutenkin.

Tällä viikolla töissä on paljon lounaskokouksia, joten omat kevyet eväät saa nyt jäädä kotiin... Yritän silti pysytellä kohtuuden rajoissa, mutta jotenkin on niin kiva syödä itsensä ähkypuhku-täyteen ku joku toinen maksaa lystin :p

Tänään oli se mun punnituspäivä, sain 600 grammaa pois :p
Eli nyt paino on 61,4 kg.

Tämän viikon oon tullut yhtä päivää lukuunottamatta pyörällä töihin ja oon siitä syystä hyvin tyytyväinen itseeni :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Huomenta vaan!Ja aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille!Mulla vaaka näytti lauantaiaamuna tuloksen 77,0kg,miinusta taisi jonkun verran tulla. :) Oon tällä viikolla ahkerasti kulkenu pyörällä töihin ja sama peli jatkuu viel ens viikon,sit loppuu harjottelu ja koulu tältä vuodelta.Pari viikkoa saan lomailla ennen ku alkaa kesätyöt.
Tosiaan ihana päivä näyttäisi olevan tulossa..ollaan tytön kanssa oltu todella aamuvirkkuja,neiti heräsi jo tuossa kuuden jälkeen,eikä uni enää maittanut..noustiin sit touhuileen, olisin kyllä halunnut tänä aamuna nukkua hieman pidempään,mut isäntä ei tehny kyllä elettäkään,että olis noussu tytön kanssa..
Mukavaa päivää kaikille ja tervetuloa mukaan Hansu86!!

Oon kesälomalla, joten tietokoneelle pääseminen on vähän harvinaista herkkua.

Sen verran päivitettyä tietoa, että meikäläisen elopaino kuitenkin tällä hetkellä 60 kiloa :)
Liikuntaa ei tuu harrastettua oikeastaan ollenkaan, öeikkikentällä hengaillaan pääasiassa.
Näköjään sekin jo auttaa kun en hillu jääkaapin lähistöllä kaiken aikaa :)

Loma loppui ja täällä ollaan taas, paino oli parhaillaan 58,3 ja nyt se on taas lipsahtanut reilun viikon liikkumattomuuden ja parin jäätelö+suklaakakkupäivän takia takaisin lukemiin 61.

Tänään tuli aamulla vähän jumppailtua, mutta sen verran vielä laiskotti etten jaksanu tulla pyörällä töihin :p

Tänään painoa 63...
Vettä sataa niin ei jaksa pyöräillä töihin :(
Jotenkin on niin huonot kelit koko ajan, ettei aamulla jaksa nousta jumppaamaan ennen töihin lähtöä ja uimahallikin on heinäkuun kiinni niin en pääse edes uimaan.

Laiskottelen ja herkuttelen itseni tärviölle.
Kovasti olis suunnitteilla ainakin ruokavalion muutos, joka alkaisi ensi viikon maanantaina ja kestää kaksi viikkoa. Jos se dieetti toimii, niin tuun huikkaamaan teillekkin mitä se sisältää :) Siksi ajoitan sen vasta ensi viikkoon ku tänä viikonloppuna on noi vauhtiajot ja siellä pitää vähän kipata siideriä...

Oonkohan ainoa joka enää jaksaa kommentoida tänne?
Mun paino-tilanne on tällä hetkellä taas 66kg.
Eli olin sit ainoastaan kesäloman ajan hoikemmassa kunnossa ja nyt ku oon taas töissä niin lihoan hullun lailla :D
En jaksa taas liikkua, pyöräilykin on jäänyt jatkuvien vesisateiden takia :(
Noooh, jos vaikka aloittais taas tuossa joulun jälkeen ja tällä kertaa yrittäis pitääkin sen painon alhaalla :D

No moikka Nannanapa! Kerronpa minäkin hiukan kuulumisia,elikäs mulla paino oli tänä aamuna 75,3,jonkun verran pudotusta tullut.Olen kyllä palstalla lueskellut kirjoituksia,mut ei ole jaksanut kommentoida.Nyt on taas/yrittää olla kova tsemppi päällä,että jouluun mennessä paino alkais 6:lla.Tällä viikolla koulun alun yhteydessä,alotin kotona jumppaamisen ja yritän tarkkailla syömisiä.Jonkinlaisella vähä/hyvähiilarisella ruokavaliolla olen ja paino siis hiukan tippunut.Jospa me saatais taas syksyn tullen eloa tähän meidän ketjuun!Paljon tsemppiä sulle ja palaillaan!!

Yhteistyössä