Mulla työt myös hankaloittaa koneelle ehtimistä. Olen yleensä 18-20 aikaan kotona (usein myöhemminkin) niin ei silloin ehdi enää koneelle. Aamulla taas aamuhommat ja pyrin tekemään ruuan miehelle ja tytölle valmiiksi ennen kuin kiidän töihin.. Siinä siis omat selitykseni

mutta mukana olen täysille siitä huolimatta että melko harvakseltaan ehdin kirjoitella..
Eilen kävin juoksemassa, n.6,5km otsalampun valossa. Ihmeen kevyesti meni, vaikka tuo juoksuharrastus näin talvella jää aika vähälle ei pääse kuin isolle tielle päin juoksemaan, jos ei halua lumikahlausjuoksua harrastaa

Siellä taas koirien kanssa juostessa joutuu rekkoja väistää ojaan asti, etteivät aja yli..
Tuota vähähiilihudraattista diettiä sovellan tavallaan omassa ruokailussani. En siis kokonaan kieltäydy perunasta, pastasta, leivästä yms. mutta syön ehkä viipaleen leipää päivässä ja joskus makaroonia, riisiä (aina täysjyvää ) Pyrin syömään noita aika vähän ja korvaamaan suurimman osan esim. keitetyillä vihanneksilla. Mutta joskus kiireessä on pakko syödä mitä sattuu äkkiä löytymään.. Ja aamuisin on pakko saada bran flakeseja tms. muuten maha tekee lakon...
Jumppapallokin löytyy ja sitä käytän kun noilla jumppa dvd:illä, mitä olen haalinut, sellaista tarvitaan,muuten vannon gymstickin nimeen. Tuo on kyllä tarpeellinen vekotin tuo jumppapallo ja tosiaan haastaa nuo keskivartaon lihakset ihen eri tavalla kuin esim. lattialla tehdyt vastaavat liikkeet.
Alkukuukauden liikkumiset:
http://treenit.net/q.php?q=OTYzN0AyMDA5LTI=
Pikaisia paranemisia sairastaville ja pidetään pino hengissä!