N. 10kg pudotus Vol.2

Heippa! Vieläkö mahtuisi yksi mukaan, vaikka ei aivan 10kg tarvitse lähteä :)
Lähtöpaino olisi 60kg ja tavoite paino varmaankin se 54kg mikä oli ensimmäisellä neuvola punnistuksella. Eli synnytyksestä tulee ensviikolla jo 4kk ja kaikkiaan painoa mulle tuli raskaus aikana 19kg :eek: ja nyt enään jäljellä tua 6kg mikä ei millään meinaa tippua :|

Mulla ei oo ollut hirveästi motivaatiota laihduttaa, jotenkin kai toivon sen itsekseen lähtevän mutta kaippa se on uskottava että asian eteen on tehtävä jotain..

Sitä kysyisin, jos joku viitsisi selventää "Mikä on teidän tapa täällä merkata lähteneet kilot jne" ?
 
Tervetuloa majj mukaan! Meillä on aina maanantaina punnituspäivä ja ina päivittää ne sit tonne etusivulle. Eli maanantaisin vaan ilmotat uuden painon. Mää ja ina ollaan sit pidetty liikuntapäiväkirjaa johon on merkattu joka aamu paino ja mitä liikuntaa on harrastettu. Mallia näät noista edellisistä kirjotuksista.

Mää en muistanut käydä eilen puntarilla ja tänä aamuna se näytti 73,2kg eli lisää on tullut :ashamed: Ihan järkyttävä väsymys jatkuu enkä oo salilla tai pumpissa jaksanu käydä ku kerran viime viikolla :ashamed: Lenkillä oon kyllä käyny lähes joka päivä, edelleen kuvotus jatkuu. Noh, tietääpähän että pikkunen on matkassa mukana :heart:
 
moikka, Mun paino eilen oli sitten 60,7kg eli plussaa +900g..

Nyt on kyllä hyvä laihdutus motivaatio päällä joten ensi viikolla taistelen viikonpudottaja tittelistä tosissaan! Lainasin kirjastosta hyviä karppikirjojakin.

Lumo: Ootko sä lukenut karppikirjoja vai netistä vaan selaillut? Ainakin puhuit joskus siitä kivikautisesta keittokirjasta minkä äitis oli ostanut..

Poistin adelinan, alisan, äite78 ja gabomin kun ei oo pitkään aikaan näkynyt

TERVETULOA MAJJ, öisäsin sut listaan..kerrotko vielä pikkukuvauksen ittestäs ja pituuden etusivulle..

Liikuntaa ei vielä tällä viikolla oo tullut..
 
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Lumo, mä oon katkera! Oltiin samoissa painoissa ja sinä olet saanut hienosti alaspäin!! Mutta minä junnaan ja jopa saan plussaa. Sinä olet hienosti tsempannut, onnea!!! Olet mulle hyvä esimerkki.
Tsemppiä, kyllä se siitä =) Hienoa että joku saa mustakin inspistä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ina21:
moikka, Mun paino eilen oli sitten 60,7kg eli plussaa +900g..

Nyt on kyllä hyvä laihdutus motivaatio päällä joten ensi viikolla taistelen viikonpudottaja tittelistä tosissaan! Lainasin kirjastosta hyviä karppikirjojakin.

Lumo: Ootko sä lukenut karppikirjoja vai netistä vaan selaillut? Ainakin puhuit joskus siitä kivikautisesta keittokirjasta minkä äitis oli ostanut..

Poistin adelinan, alisan, äite78 ja gabomin kun ei oo pitkään aikaan näkynyt

TERVETULOA MAJJ, öisäsin sut listaan..kerrotko vielä pikkukuvauksen ittestäs ja pituuden etusivulle..

Liikuntaa ei vielä tällä viikolla oo tullut..
Netistä paljon mutta oon myös pyrkinyt lukemaan... Atkinsin "Uusin painonpudotusohjelma"-kirjan luin ihan alusta loppuun kun alottelin ja oli ihan hyödyllinen. Muuten on tullut sitten lähinnä vaan selailtua kirjastossa, mielenkiintosia kohtia sieltä täältä =)

"Kivikautta kiloille" lainattiin mutsin kanssa ja oli sekin oikein mielenkiintoinen, sisälsi enemmän ihmiselimistön sopeutumista jne.. =)
 
Moi, vähähiilarinen viljaton ruokavalio on nyt ollut päällä... ihan kivasti on aiakin turvotusta (hiilarivarastoja+nesteitä) lähtenyt

Ma: paino 60,7kg
Ti: kävely lenkki 45min, 59,8kg (-900g maanantaista)
Ke: kävely lenkki 55 min, 59,4 (-1,3kg maanantaista)
To: 59,1kg (1,6kg maanantaista)

Lumo: Toi kivikautta.. kirja varsinkin kuulostaa mielenkiintoiselta.. Noita atkinsin kirjoja vähän pelkään, tuntuu että ne voi olla liian kaupallisia ja sellasia painonpudotukseen tähtääviä..itsellä kun pääasiana ois löytää loppuelämäksi sopiva ruokavalio. Luin ite antti heikkilän elämän paras aika, mikä oli hyvä, ja nyt alottelen sitä laihdu ilman nälkää- hiilihydraattitietoisella ruokavaliolla-kirjaa( kirjottaja oli joku Tavi tjtks)

Enni: Kuluttaa varmasti, myös hermoja :D

Ei nyt kai muuta :wave:
 
Moikka!

Iloiset vähähiilariset terveiset täältä! Suosittlen kyllä kaikille kokeilemaan karppausta..ja jos se liha ja eläinrasvamäärä kauhistuttaa (viralliset ravintosuositukset kun ovat ainakin minulla tositiukassa..vaikkakin oon nyt alkanut kääntyä toiseen suuntaan..) niin karpata voi myös kasvis-kala-maitotaloustuote pohjalta.

Itse tein esimerkiksi eilen tosi hyvää kalakeittoa oikein kermalla(2dl kuohukermaa) ja voilla(100g) :) Ja paino vaan tippuu...

Ma: paino 60,7kg
Ti: kävely lenkki 45min, 59,8kg (-900g maanantaista)
Ke: kävely lenkki 55 min, 59,4 (-1,3kg maanantaista)
To: 59,1kg (1,6kg maanantaista)
Pe: sali jalat, 58,6kg (-2,1kg maanantaista)

Moikkelis nyt!



 
ina:Mahtavia tuloksia sulla!

Mää oon taas tuohon pastaan sortunu ku tuntuu ettei mitään jaksa tehä ja kaikki haisee pahalle. Paitsi se pasta =)
Väsy on edelleen hirveä mut tänään kerään kaiken energiani ja painun pumppiin. Myös v*tutus käyrä on aika korkealla ni ihan hyvä mennä vähän purkaan patoutumia, tai jotain... :D Ei tarvi mies rassun kuunnella koko ajan kiukuttelua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ina21:
Moikka!

Iloiset vähähiilariset terveiset täältä! Suosittlen kyllä kaikille kokeilemaan karppausta..ja jos se liha ja eläinrasvamäärä kauhistuttaa (viralliset ravintosuositukset kun ovat ainakin minulla tositiukassa..vaikkakin oon nyt alkanut kääntyä toiseen suuntaan..) niin karpata voi myös kasvis-kala-maitotaloustuote pohjalta.

Itse tein esimerkiksi eilen tosi hyvää kalakeittoa oikein kermalla(2dl kuohukermaa) ja voilla(100g) :) Ja paino vaan tippuu...

Ma: paino 60,7kg
Ti: kävely lenkki 45min, 59,8kg (-900g maanantaista)
Ke: kävely lenkki 55 min, 59,4 (-1,3kg maanantaista)
To: 59,1kg (1,6kg maanantaista)
Pe: sali jalat, 58,6kg (-2,1kg maanantaista)

Moikkelis nyt!
Kuulostaa herrrkulliselta :p Mäkin suosittelen karppausta ihan jokaiselle! Ruoka on hyvää, nälkää ei tosiaankaan tarvitse nähdä ja paino vaan laskee :D

 


Ma: paino 60,7kg
Ti: kävely lenkki 45min, 59,8kg (-900g maanantaista)
Ke: kävely lenkki 55 min, 59,4 (-1,3kg maanantaista)
To: 59,1kg (1,6kg maanantaista)
Pe: sali jalat, 58,6kg (-2,1kg maanantaista)
La: 59,7kg (-1kg maanantaista)
Su: kävelyä 30min, vesijuoksua 30min 59,7kg (-1kg maanantaista)

Tossa vielä viimeviikon liikuntakalenteria kun ei tulllut viikonloppuna käytyä tällä, ei kyllä näköjään juuri kukaan muukaan :eek:

Paino tänään 59,0kg eli -1,7kg pudotusta. Tyytyväinen oon..

Lumo: Eksä joskus kokeillut sitä kerran päivässä syömistä? Miten meni? Ittestäni ei kyllä ole siihen, mä syön vielä aamiaisen lounaan päivällisen ja iltapalan :)

Perlos: Kokeile karppi-pastaa: eli höylää kesäkurpitsasta ohuita viipaleita ja freesaa öljyssä ja mausteissa pannulla ja syö tavallisen pastan tapaan.. tais olla vaan huono vitsi :D

Moikka :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ina21:
Ma: paino 60,7kg
Ti: kävely lenkki 45min, 59,8kg (-900g maanantaista)
Ke: kävely lenkki 55 min, 59,4 (-1,3kg maanantaista)
To: 59,1kg (1,6kg maanantaista)
Pe: sali jalat, 58,6kg (-2,1kg maanantaista)
La: 59,7kg (-1kg maanantaista)
Su: kävelyä 30min, vesijuoksua 30min 59,7kg (-1kg maanantaista)

Tossa vielä viimeviikon liikuntakalenteria kun ei tulllut viikonloppuna käytyä tällä, ei kyllä näköjään juuri kukaan muukaan :eek:

Paino tänään 59,0kg eli -1,7kg pudotusta. Tyytyväinen oon..

Lumo: Eksä joskus kokeillut sitä kerran päivässä syömistä? Miten meni? Ittestäni ei kyllä ole siihen, mä syön vielä aamiaisen lounaan päivällisen ja iltapalan :)

Perlos: Kokeile karppi-pastaa: eli höylää kesäkurpitsasta ohuita viipaleita ja freesaa öljyssä ja mausteissa pannulla ja syö tavallisen pastan tapaan.. tais olla vaan huono vitsi :D

Moikka :wave:
Punnitus 73,7 kg B)

Yhdessä vaiheessa onnistui helpostikin tuo warrior-syöminen. Oli hyvä ketoosi päällä joten ei yksinkertaisesti ollut nälkä :D Toisaalta oli hankalampaa saada kaikki makrot kohdilleen vaan yhdellä aterialla joten nyt syön n. 2-3 kertaa päivässä :)
 
Sorry, unohdin käydä ilmoittamassa, että on kaikki mennyt ihan persiilleen. +500 g.
Tähän varmaan vaikuttaa tää mun 10 päivän antibioottikuuri, joka on sekoittanut mahan, aineenvaihdunnan ja lisäksi pitää syödä kummallisiin aikoihin, kun lääkettä ei saa ottaa tyhjään mahaan. Se on sellainen 8 tunnin välein lääke, tosi rasittava. Onneksi loppuu tänä iltana.

Hulluilla päivillä kävin ja olin tosi tyytyväinen, kun en sortunut ostamaan kamalasti karkkia. Ainoastaan neekerinpusuja :LOL: Kaikkia kivoja vaatteita katselin ja totesin, että kun on läski, ei voi ostaa mitään. :'( Ehkä sitten ensi keväänä...

Ei vaan, on pakko ryhdistäytyä taas kerran. Mistä mä saisin motivaatiota???
 
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Sorry, unohdin käydä ilmoittamassa, että on kaikki mennyt ihan persiilleen. +500 g.
Tähän varmaan vaikuttaa tää mun 10 päivän antibioottikuuri, joka on sekoittanut mahan, aineenvaihdunnan ja lisäksi pitää syödä kummallisiin aikoihin, kun lääkettä ei saa ottaa tyhjään mahaan. Se on sellainen 8 tunnin välein lääke, tosi rasittava. Onneksi loppuu tänä iltana.

Hulluilla päivillä kävin ja olin tosi tyytyväinen, kun en sortunut ostamaan kamalasti karkkia. Ainoastaan neekerinpusuja :LOL: Kaikkia kivoja vaatteita katselin ja totesin, että kun on läski, ei voi ostaa mitään. :'( Ehkä sitten ensi keväänä...

Ei vaan, on pakko ryhdistäytyä taas kerran. Mistä mä saisin motivaatiota???
:hug: :hug: :hug:
 
Moikka täältäkin!
Aivan uskomattomia tulosia teilla!!!!
Elina9 kun löydät sen kätketyn motivaation kerro paikka tännekin!!! täälläkin kaivattaisiin.

No toivon, että kunhan päästään muuttamaan omaan taloon ja arki tasoittuu tavallisiin uomiinsa (joopa joo... muutto, pojan synttärit, joulu, töiden ja päikkärin aloitus...jne) niin taas on energiaa itseensäkin.

Mutta siis oon pysynyt tällä karkki, suklaa, kahvi, olut linjallani pitämään painon 76,1Kg. jee jee... ei ehkä hyvä ruokavalio, mutta aikansa kutakin... meillä laitetaan jo laattaa lattiaan, joten muutto toivottavasti tämän kuun lopussa!!!!!!!

Tzeppiä kaikille!!!!!

ENni
 
Moikka! Vähän hiljasta ollut..

Mulla on hyvä motivaatio mutta hiilareita on kyllä tullut syötyä jonkunverran, vähemmän silti kuin normaalisti.. Oon jotenkin ihan oudosti unohtanut käydä puntarilla, no maanantaina on ainakin jännitystä, että mitä näyttää..

elinalle myös multa haleja ja sitä vaan että ei se niin vaarallista oo, nyt vaan uudella inolla eteenpäin. Meijän laiharilaisten pitäs oppia että jos nyt perjantaina syödään ähkyyn niin sitten vaan seuraavana päivänä ei syödä ihan niin paljoa, eikä niin että jos nyt syödään niin sitten meni koko laihis pilalle ja mussutetaan koko ens viikko minkä napa vetää ja sitten ryhdistäysytään taas kaheksi päiväksi ja sama toistuu... helpommin sanottu kuin tehty :)
 
No täälä tullut vähän painoa, eli 76,5Kg näytti vaaka aamulla eli oisko se sitten +400g. mutta eihän se paljoa ole ja vaatteitakin oli päällä ja seliseliseli..... :ashamed:
No joo, yöt on meillä edelleen niiiiin katkonaisia, että huomaan päivät vetävänsä kahvin ja sokerin n voimalla. Nyt tässä keräänkin motivaatiota sellaiseen, että karsisin tuon sokerin pois ruokavaliostani. Siis kaiken mahollisen, mitä vaan vi välkttää. Tiedän että sillä jo saisin taas enemmän tarmoakin itseeni....
pitäisi vaan jaksaa tehä itelleen jotain safkaakin päivisin. No kohta muutetaan ja sitten on oma hieno uus keittiö ja kokkailukin innostaa ihan eri tavalla kun täällä toisten nurkissa. niin ja työt alkaa tammikuussa, niin siinäkin on motivaatiota, että näyttäis "hyvältä" sillon sitten.
Toi on kyllä totta mitä ina sanoikin, että yks repsahdus ei saisi ajaa kokoaikaiseen mässäilyyn. ja pitäs sitä osata sitten nauttiakin, että jos on vaikka juhlat niin varautuu siihen jo etukäteen, eikä koko ajan vedä tiukkapipo linjaa ja kärsi huonoa omaatuntoa joka suupalasta, vaan nauttii ja sitten taas palaa normiruokavalioonsa.....
Eli voiskohan sitä laihtua ja nauttia elämästä samalla!!!????? varmasti voi uskon minä!!!

Enni, joka yrittää taas ajatella itseäänkin ja hyvää oloaan...
 
Kiitos tsempeistä. Mulla alkaa nyt hirmuiset lääkekuurit, muun muassa kortisonia, joka ihan kivasti turvottaa. Niinpä en aio sotkea teidän hienoa laihistilastojanne, joten mun painoja ei tarvi nyt ottaa huomioon. Jätän väliin niiden kertomisenkin.... Mutta pakko on tsempata, yritän aloittaa nyt taas uuden elämän näiden mässäilyjen sijasta. Lähinnä ongelma on siis lohtusyöminen, sipsejä, karkkia jne....
Eli olen mukana hengessä, käyn täällä välillä kirjoittamassa, mutta nyt muutaman viikon en kerro painojani (tai ainakaan niitä ei kantsi ottaa porukan lukemiin mukaan toisten suorituksia pilaamaan).

Tänään jälleen yksi työhaastattelu edessä. Alkaa motivaatio loppua niidenkin suhteen. Jään aina loppusuoralla toiseksi tai pääsen 3 - 4 viimeisimmän joukkoon, mutta sitten joku muu valitaan. Aika ärsyttävää... Ehkä se unelmaduuni jostain pukkaa, mutta kun tietäisi, että mistä.
 

Yhteistyössä