N. 10kg pudotus Vol.2

Huomenta!!
Nonni,nyt voi olla iloinen,miinusta vaaka näytti tasan 2 kg viime viikosta =) Eli nyt paino 63,2 kg...

Mäkin itse asiassas vähän kirjasin ylös noita liikkumisia:
ma:tunnin reipas kävelylenkki
ti:3 eri vatsalihasliikettä,50 kertaa jokaista liikettä,45 min stepperillä
ke:tunnin reipas kävelylenkki,40 minuuttia rauhallista pyöräilyä
to:1,5 tuntia reipasta kävelyä
pe : puolen tunnin lenkki
la:--
su:1,5 tunnin reipas kävelylenkki

Vähä meinasin et menisin pyöräl tänää töihin mut en nyt kuitenkaan taida,sen verran toi nokka vielä vuotaa ja yskää pukkaa et taidan huristella autolla mukavasti...
 
Oon ollut taas kipeänä mutta mukava paino lukema piristi eli 58,7kg -800g viimeviikosta!

Mä oon onnistunut olemaan päivittämättä viimeviikonlukemia, josko tänään ehtisin...

Meillä tekee nettailun nykyään hankalammaksi se että on vain yksi kone, kun ennenmulla oli oma..

Lumo tervetuloa lomalta!


 
Laitanpa ensin viime viikon

Liikuntapäivistä

Ma: Kuntopyörä 15min. Pump 60 min. Paino 73,9kg
Ti: Lenkki 40min. Paino 73,8kg (-100g maanantaihin)
Ke: Lenkki n.40min. Kuntosali 90min. Paino 72,9kg (-1kg maanantaihin)
To: Lepopäivä. Paino 73,6kg (-300g maanantaihin)
Pe: Kuntopyörä 20min. Pump 60min. Paino 72,9kg (-1kg)
La: Kävely n. 40 min. Painoa en muista...
Su: Lenkki 60 min. 73,2kg (-700g maanantaihin)


 
Ja tänä aamuna paino 72,7kg!!!!!!!!!!!!! Eli -1,2kg, jipii!! :D :D :D :D
Kylläpä oli palkitsevaa ku en herkutellut viikonloppuna =) Mut oli vaikeaa, oikeesti, koko ajan ajattelin herkkuja. Meillä on yks valkosuklaa levy kaapissa ja oisin sen varmaan syöny seittämän kertaa mut mies ei antanut :heart: Oon sille sanonu etten saa 10 päivää mitään semmosta syödä ja käskenyt pitää mut kurissa, hyvin on selvinnyt =) Mut siis ilman häntä oisin varmasti syönyt :ashamed:

Täytyy kyllä myöntää ku ei oo vetäny noita hiilareita niin on paljon pirteempi ja jaksavaisempi. Eilen tehtiin viikkosiivous ja pyynäsin kaikki lattia listatkin ku en malttanu lopettaa. Niin paljon ei kuitenkaan virtaa ollu että oisin vaatehuoneen järjestäny :LOL: Kaikki ajallaan.
Mutta siis mahtava olo ja innolla odotan iltaa että pääsen taas pumppiin. Mutta silti tekee vieläkin mieli makeaa.. :ashamed: Millon tää loppuu?????
 
Onnea onnea hirmusti kaikille. LOISTAVIA lukemia.
Paitsi mulla :snotty: vaaka näytti aamulla 74,8 kg...
Tulos viikossa -300 g
Täytyy olla positiivinen nyt kuitenkin, kun ei tullut plussaa. Ilmeisesti tämä työnhaku stressaa niin kovasti. Ja olen syönyt myös vääriä juttuja joinain päivinä... Hirvittää jo etukäteen tulevat synttärijuhlinnat (esikoinen 5 vee) kun vieraita tulee 3 kertaa... Onneksi en ole pullaan sortuvainen, mutta ne keksit ne keksit...

Tänään kävin myös vaateostoksilla, ostin yhden jakkupuvun ja kaksi puseroa. Eipä maksanutkaan. :snotty:
 
elina9: Älä höpötä, hyvä tulos se on sullakin :hug: aina ku on miinusta ni menee hyvin, ei voikkaan aina olla kilo kaupalla..

Taas yksi päivä takana ilman herkkuja :D hyvä minä!! Eipä sitten muuta ku

Liikuntapäivis

Ma: Kuntopyörällä 20 min. Pump 60min. Paino 72,7kg
Ti: .... Paino 72,6 (-100g)
 
Nyt vähän mainostan. Löysin siis eilen Karjaalta liikkeen, jossa myydään "klassisen tyylin" vaatteita naisille. Ihania jakkupukuja, puseroita, housuja. D-mitoituksella, eli suomalaiset muodot mahtuvat hyvin sisälle. Löysin ihanan joustavan puseron, jossa on pitkät hihat ja poolokaulus. Menee työpuseronakin hyvin, mustien hiihtareiden kanssa varmaan pistämätön. Ja tissit mahtuvat sisälle. :LOL: D-mitoitus. OK, oli kallis, mutta varmaan hyvä. Eikä ole helma polvissa!!!
 
siis miten mä en muista mennä vaakaan aamuisin :headwall:
no jokatapauksessa plussaa varmasti on, mutta toivottavasti ei kovin paljoa. :eek:
jospa mä skippaan tän ja ilmotan ens maanataina... tai siis yritän ilmottaa jo huomenna, mutta ei sitä tartte mihkään kirjotella... mutta kunhan nyt pysysi sen alla 77, niin hyvä homma, siitä sitten taas kohti 75Kg ja siittä sitten eteenpäin... siis tajusin, että olen 20Kg kevyempi kun viimesilläni raskaana.... kylläpä sitä olikin sillon sitten... :x

mutta nyt pojan kanssa leikkeihin ja raksalle touhuilemaan.

ENni
 

Liikuntapäivis

Ma: Kuntopyörällä 20 min. Pump 60min. Paino 72,7kg
Ti: Tsäppäilyä kaupungilla. Paino 72,6 (-100g)
Ke: Pump 60min. Paino 72,7kg

Eilen söin lakua.. Eli ei sitten ihan tullu 10 päivää täyteen :ashamed: Mutta en ratkennut vaan söin vaan vähän ja kaappiin jäi suurin osa =)

Miten muilla menee?
 

Liikuntapäivis

Ma: Kuntopyörällä 20 min. Pump 60min. Paino 72,7kg
Ti: Tsäppäilyä kaupungilla. Paino 72,6 (-100g)
Ke: Pump 60min. Paino 72,7kg
To: .... Paino 71,9kg (-800g)

JIPII!!! Uus ennätys!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ja toistan... Miten muilla menee??? :attn: :attn:

:heart:

:wave:
 
Moikka!

Sorppe kun minä ainakin oon ollut hiljaa viimepäivinä, olin tosiaan kipeä..

Nyt päivitin tulokset vk:lta 36 ja 37 kun jäi väliin.. ja hyvin ollaan saatu kelkka käännettyä miinukselle, kokonaispudotus tais olla vk:lla 36 n.-2500g ja vk 37 n. -5500g..HYVÄ ME!!

Ostin uudet salihousutkin joten nyt ens viikolla lähen kuluttamaan nitä oikein urakalla!! Ja varmasti!:)

Ja tervetuloa äityli- lisäsin sut listaan.

Perlos: Anteeksi musta ei ollut kovinkaan paljon tukea sokerilakossa..sorruin jo heti melkein..tekosyynä se että tulin kipeeksi..ja mikä hoitaa paremmin kuin suklaalevy sohvan nurkassa:)
 
Moi! mulla vähän huonosti alkoi tämä laihdutus, kun poika tuli kuumeeseen, niin en päässyt liikkumaan niin paljon kuin olin suunnitellut ja hyväskääkin tuli naposteltua.

Liikunta: To: Pyöräily 14km ja latinos- tanssitunti
La: Pyöräily 14 km

Paino: 71kg eli -1kg!!
 
Maanantaihuomenet kaikille!
Viikkopudotus olis sit 1,7 kg.Loistavaa sillä olin synttäreillä sekä lauantaina että sunnuntaina ja en todellakaan säästellyt herkkujen kanssa vaan söin söin ja söin =)
Hirveesti en viime viikolla liikkunut,koiran kanssa kävin kävelyllä joka päivä mut siihen se sit jäikin.Tosin siivosin töissä koko viikon ja siinä tulee käveltyä aika monta kilsaa päivittäin.
Paino nyt siis 61,5 kg =)

Tsemppiä kaikille taas tähänkin viikkoon!!
 
Tän viikon tulos 72,5kg eli -200g :/ Ois saanu olla enemmän mut hyvä että ees vähän miinusta. En nyt totaalisesti repsahtanut viikonloppuna mut en kyllä mitään pisteitä laskenut ja makeaakin tuli vähän syötyä. Että sinällään ihan ok pudotus. Nyt taas nää arkipäivät skarppina niin voi vähän löysätä viikonloppuna. Tai ees lauantaina.. =)
 
Mulla meni tosi huonosti viikko, tulos +-0
:headwall: :headwall:

Esikoisen synttärijuhlat, osa I/III oli eilen ja huh huh sitä syöminkiä. Vaikka siltikin oli kiva, kun naapurikin sanoi, että oletko laihtunut.... Vielä on kuitenkin 8 kg jäljellä.

Kuulin perjantaina, että se yksi duuni, jota hain, en ole jatkossa (sinne valittiin vain sellaisia, joilla on tehdaskokemusta, eikä mulla ole, mutta eipä sitä millään saakkaan, kun ei koskaan pääse duuniin, jossa olisi tehtaitakin...). Tänä torstaina on yksi haastattelu ja sitten olen vielä hakenut yhteen paikkaan, jossa haku päättyi perjantaina, että toivossa on hyvä elää. Olisi kiva saada duuni, kohta rahat loppuu muuten...

Nyt täytyy törmistäytyä, mutta esikoinen on selvästi sairas ja sanoinkin jo päivähoitoon, ettei huomenna tulla, vietetään syntymäpäivää kotona (huomenna varsinainen syntymäpäivä). Mullakin on sairas olo, korvakuumemittari näytti 37,8 ja nuha on jossain nenän uumenissa (onneksi ei sentään valu). Voi räkä.
 
Tämä tyttö plussas tänään :D :D :heart: :heart: :heart:
Menkat ois pitäny eilen tai tänään alkaa ja tänään sit päivällä tuli ihan hirveen huono olo, semmonen kummallinen jota en oo ennen kokenut ja aattelin että josko sitä ois raskaana.. Ja sit ku mies tuli töistä ni testi tehtiin ja positiivistahan se näytti =)
On niin epätodellinen olo. Toivottavasti pysyy kaveri nyt vaan matkassa...
Eli nyt sit tasapainoillaan. Ois kyllä kiva vielä tohon 70kg päästä mut en nyt siitä ota ressiä. Kuhan ei älyttömyyksiä nousis. Mut eihän mun tarvi teitä jättää, eihän?
 
Perlos: JEEEEEEEE :flower: :flower: :flower: Onnea tuhansin kauhoin :heart: :heart: :heart:

Lumolle myös paljon onnea yritykseen :heart: :heart: :heart:

Ja ei missään nimessä kenenkään tarvitse tätä pinoa jättää eikä saakkaan!! :) Raskaana ollessahan se järkevästi syöminen ja liikkuminen on vielä tärkeämpää..

Ite unohin jotenkin käydä aamuvaa'alla, joten tulosta vasta huomenna..

Liikuntapäivis:

Ma: Kävely lenkki 60min.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Karpilla laihduttanut... Siis VAU!!!

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=MiljaZ&image_id=59315526
Todellakin WAU!!Tosi mahtava muutos tuolla!
Ehkä mullakin on toivoo :D
Ite oon nyt 3:tta viikkoo vähähiilihydraattisella(tosin viikonloppuna siellä synttäreillä kuten sanoin,niin mä SÖIN,en miettiny mitää kaloreita saatikka hiilihydraatteja)ja kylhä tää paino on alkanut putoo_Oon vaan miettinyt et mites ku ite en syö lihaa...aika kasvispainotteista tuo mun syöminen on...mut täytyy sanoo et paljon parempi ja pirteempi olo on ollu ilman niitä mun ainaisia riisejä ja perunoita :ashamed:
Oon täs miettiny et josko sitä kehtais alkaa salil käymään...kotona ei onnistu vatsalihasliikkeiden teko alkuunkaan ku koira alkaa repii hiuksista tai tunkee sinne selän ja lattian väliin,tai sit se seisoo viekus ja haukkuu...tai joslaitan sen toiseen huoneeseen ni seisoo oven takana inisemäs ja sit mä en pysty keskittyy taas mihinkään.. |O

 
hei vaan taas täältäkin!
Paino tänä aamuna 66,1Kg, eli plussaa on tullut parin viikon aikana, mutta olen kuitenkin tuohon tyytyväinen, koska silloinhan tippui viikossa roimasti, mutta ei onneksi ole tuon enempää noussut vaikka syönyt olen taas ihan kaikkea :ashamed:
eilen oli synttärini ja mies toi sipsipussin ja sisustuslehen, joita voin sitten nautikella. No sipsipussi tuolla siis vielä odottaa tuhoajaansa :eek: onneksi mies varmasti auttaa mielellään ja minä voin nauttia enemmän lehdestä.

mutta hienoja tuloksia teillä muilla taasen. Onnea!
niin ja Onnea perlos!!! :flower: :flower:
lumolle tsemppia yritykseen :D

Enni
 

Yhteistyössä