N. 10kg pudotus Vol.2

Huomenta!
Joopa joo,,,,olipas kiva...paino tänä aamuna sit 65,2 kg...eli takas tuli viimeviikosta + 500 g...mut onneks kerrankin voi sanoa et ku on se aika kuukaudesta :D
Ehkäpä ens viikolla taas sitte olis miinusta...
Tuntuu tosi turhauttavalta vaan ku oon lenkkeily kiltisti ja syöny nätisti :(
Toivottavasti muilla parempia lukemia :flower:
 
Tänä aamuna paino oli 75,9 kg eli viime viikoon muutos on VAIN VAIVAISET -100 g. Onneksi ei sentään +merkkistä...
Nämä viikonloput on jotenkin karmeita, kun lapset ovat kotona ja täytyy koko ajan kokata jotakin.. Viikolla on helpompaa kun lapset syövät hoidossa ja itsekin "menee enemmän".

Minäkin sanon nyt ne maagiset sanat, että "tänään" ja "nyt". Nyt kun painoa on lähtenyt alkuun nähden 4 kg, tuntuu oikeasti tosi paljon paremmalta. Mietin, miten paljon kivoja vaatteita mulla on kaapissa, jotka mahtuisivat mulle, jos painaisin 10 kg vähemmän (siis vielä tästä lukemasta) ja sitten voisi ostaa mitä vaan kivoja vaatteita, koska ne näyttäisivät kivoilta päällä. Nyt täytyy pukeutua sellaisiin, joihin käsivarret mahtuvat ja joissa selkä- ja vatsamakkarat ovat mukavasti sisällä.

Oikeesti, onko se mässääminen niin paljon kivempaa kuin se, että olisi hyvä olla, voisi katsoa peiliin ja pitää sellaisia vaatteita kun haluaa??? Ei voi olla. Nyt minä ryhdistäydyn ja saatte sitten pistää mua kuriin, jos lipsun. Haluan jouluna olla "oma itseni" ja näyttää hyvältä kauniissa vaatteissa.

Ostin jopa Nutriletin soppaa, toivottavasti se ei ole karmean makuista ja nyt alan korvata yhden aterian päivässä sillä sopalla ja yhden patukalla ja syödä paljon enemmän vihanneksia. Vihanneksilla minä silloin edellisenkin kerran laihdutin (vuonna 2000 laihdutin Painonvartijoissa noin 15 kg ja vasta kun aloin odottaa lapsia kilot tuli takaisin eli olivat monta vuotta pois). Sitä Slim-kuuria en uskallakaan aloittaa, googletuksen jälkeen en uskalla aloittaa sitä niinkauan kuin vielä imetän. Se odottaa siis vielä vähän aikaa.

Toivottavasti tämä tsemppipuhe auttaa teitä muitakin!!!
:heart: :heart: :heart:
 
Heippa hei!

Olipa onneksi miinusta -200g, ihme, nin paljon olen kyllä mässäillyt.. Ehkä oon ollut arki aktiivinen tarpeeksi!?!

Lumo: Jaa että mihin oon langennut:) Nooh..karkkiin, suklaaseen, pullaan, omatekosiin muihin pullahöttöihin, leipään, pizzaan..herkkuihin maan ja taivaan väliltä.. :headwall: spagettia/makaronia en oo kyllä kovinkaan syönyt, ja mulle toi peruna on ns. karpimpi koska en syö sitä paljoa (1-2 aterialla) siis karpimpi verrattuna spagettiin/riisiin tms. Tietysti esim. höyrytetyt parsakaalit yms. ois vielä parempi mutta kun meillä on nyt suht tiukkaa rahallisesti niin pakko tehä tollasia kompromisseja..Ja mä en niin kauheesti pelkää nopeita hiilihydraatteja jos ne tulee luonnollisista lähteistä eli perunasta/banaanista yms. mutta sokeria en käytä( ainoastaan heelmäsokeria vähän rahkassa ja puolukkasurvoksessa tms. siinäkun on sokeriksi aika matala gi 19)
Sä se taisit olla joka mut innosti karppi juttuihin ( Kiitos :flower: ) henrietta tais kans jutella karpisti.. Sitten antti heikelä oli yksi aamu aamutv:ssä ja sai myös ajattelemaan asiaa.. vaikka en siis sillälailla lihamyönteinen ookaan niinkuin se antti on.. Ja sitten kokeilun perusteella olo on kyllä paljon parempi..ei pieretä eikö pöhötä..vatsalihaksetkin melkein näkyy kun vatsassa ei oo sellasta armotonta pöhötystä..

Nyt pitää mennä laittaan isille ruokaa..tuun illalla päivittämään ja jatkamaan juttua..

se pitää vielä ilmottaa että tein tänään pyörälenkin 45min jesh :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ina21:
Heippa hei!

Olipa onneksi miinusta -200g, ihme, nin paljon olen kyllä mässäillyt.. Ehkä oon ollut arki aktiivinen tarpeeksi!?!

Lumo: Jaa että mihin oon langennut:) Nooh..karkkiin, suklaaseen, pullaan, omatekosiin muihin pullahöttöihin, leipään, pizzaan..herkkuihin maan ja taivaan väliltä.. :headwall: spagettia/makaronia en oo kyllä kovinkaan syönyt, ja mulle toi peruna on ns. karpimpi koska en syö sitä paljoa (1-2 aterialla) siis karpimpi verrattuna spagettiin/riisiin tms. Tietysti esim. höyrytetyt parsakaalit yms. ois vielä parempi mutta kun meillä on nyt suht tiukkaa rahallisesti niin pakko tehä tollasia kompromisseja..Ja mä en niin kauheesti pelkää nopeita hiilihydraatteja jos ne tulee luonnollisista lähteistä eli perunasta/banaanista yms. mutta sokeria en käytä( ainoastaan heelmäsokeria vähän rahkassa ja puolukkasurvoksessa tms. siinäkun on sokeriksi aika matala gi 19)
Sä se taisit olla joka mut innosti karppi juttuihin ( Kiitos :flower: ) henrietta tais kans jutella karpisti.. Sitten antti heikelä oli yksi aamu aamutv:ssä ja sai myös ajattelemaan asiaa.. vaikka en siis sillälailla lihamyönteinen ookaan niinkuin se antti on.. Ja sitten kokeilun perusteella olo on kyllä paljon parempi..ei pieretä eikö pöhötä..vatsalihaksetkin melkein näkyy kun vatsassa ei oo sellasta armotonta pöhötystä..

Nyt pitää mennä laittaan isille ruokaa..tuun illalla päivittämään ja jatkamaan juttua..

se pitää vielä ilmottaa että tein tänään pyörälenkin 45min jesh :D
Heikkilä :D Noniin, ei se mitään, mullakaan ei oo tuo pää tänään oikein toiminut =) :flower: Tykkäätkö tummasta suklaasta? Jos kauhea suklaanhimo iskee niin ainakin Lidlistä saa aivan ihanaa 75% suklaata kolmen patukan paketeissa ja tavallisesta kaupasta löytyy Maraboun 70% ja 86% suklaata. Karpimpi sortuminen kuin maitosuklaaseen :p

Unohdin aamulla käydä puntarissa! Olin sitten jo liisussa kun tajusin enkä illalla nyt viitsi kun ei ole niin luotettava tulos mutta ilmotan huomisen aamun lukemat =)

 
En kehtaa ees ilmottaa eilistä painoa :ashamed: joten jätän nyt tän viikon väliin.. Ilmotan sitten ens maanantaina. Jos mua ei silloinkaan näy niin oon luovuttanut kokonaan.. Mää en käsitä miten mää oon nyt niin repsahtanu. Joka päivä melkein tulee syötyä karkkia :ashamed: tai jotain muuta sokerista.
Minäkin TAAS kerran uhoan että tänään se uusi elämä alkaa ja se sokerin syönti loppuu nyt. :kieh:

Harmittaa.. :ashamed:

Mut silti yritän ees tätä Liikuntapäivistä laittaa..

Ma: Kuntosali 70min.
 
Nyt on pakko tulla hehkuttamaan tänne! Maanantai ja tiistai menivät todellisessa syömisen vartioimisessa. Yritin motivoida itseäni olemaan puputtamatta. Tänä aamuna menin vaa'alle ja se näytti 75,2 eli paino on pudonnut ihan reippaasti maanantaiaamusta (-700 g). JIPPII. Tämä on tosi palkitsevaa!!!!!


Kuka lähtee skabaan viikon pudottaja??? :heart:
 
Mää voin liittyä kans joukkoon, maanantaina nimittäin puntari näytti 74,5kg!!! En oo kehdannut edes sitä vielä tänne kirjoittaa :ashamed: ja ajattelinkin että jätän kokonaan kertomatta mut pakkohan tämmöseen tsemppaukseen on osallistuttava. Tänään paino näytti jo 73,5 eli -1kg. Viikonloppuna tuli tosiaan syötyä ihan liikaa ja kaikkee sokerista.

Määki luin vähän tuosta Antti Heikkilästä... Pitäs kai sitä munki yrittää inan ja Lumon tapaan tuota vähähiilihydraattista dieettiä. Aijon nyt tosissaan vähentää tuota pastan syöntiä. Ja sokerin syöntiä.
Kertokaapa viisaammat miksi noita light tuotteita ei saa käyttää? siis vaikka pepsi maxia ku eihän siinä oo mitään sokeria eikä hiilihydraatteja..
Mut joo, tuo sokeri on tosissaan mulla se ongelma. Tuntuu että oon pahalla päälläkin koko ajan ellen saa jotain makeaa... :kieh:

Liikuntapäivistä

Ma: Kuntosali 70min. Paino 74,5kg
Ti: Kävelyä vajaa tunti..
Ke: jahas, saapa nähä mitä tulee... Paino 73,5kg
 
Tuli syötyä ei niin karpisti eilen kun mies oli ostanut yllätykseksi vaikka mitä :heart: mutta nyt on vieläkin motivaatio korkeella ja (Elina)mä tuun mukaan tohon viikon pudottaja tittelin yrittäjiin!!

Lumo: Joo heikkilä:) Eiks heikelä taida olla se pokeri mies!? Tykkään tummasta suklaasta, noista ekokaupoistakin saa monia vaihtoehtoja tummasta suklaasta..se ois senkin takia hyvä vaihtoehto että ois sitten samalla tervellistä senkin puolesta että ois luomua tms. Kun noissa herkuissa puolet pahasta on ainakin mun mielestä kaikki lisäaineet..yäk! Se vois olla mun karppi kiusaus että banaani minkä sisällä on tummaa suklaata muutama pala ja uunissa lämmitettynä..nam. siis aina jos ei pysty olla ilman mitään..ei siis joka päivä kun banskustakin taitaa rävähtää aina ainakin 20g hiilaria, ja syön banskua jo aamupalaksikin ja yhden smoothien joukossa..

Perlos: En tiedä varmaa syytä light tuotteiden boikottiin mutta yksi syy on varmaan se että karppauksessa on kyse myös ns. elämäntavasta eikä laihdutuksesta ja karppauksessakin yleensä painotetaan ns. luonnonmukaisia elintarvikkeita..eli mieluummin sitä täysrasvasta yms. kermaa kuin light versiota..ja niistä limuista ei varmasti mikään sovi karppaukseen kun niissä on niin paljon joko sokeria tai sitten makeutusaineita (Ja joskus oon kuullut että elimistö ei aina osaa erottaa onko makea sokeria vai makautusainetta ja siksi vapauttaa insuliinia myös makeutusaineiden kohdalla..mistä seuraa insuliinitasojen heittelyä kun sille ei olekaan mitään tehtävää jos sokerin sijasta onkin syöty makeutusainetta...ja siis karppauksessa yksi olennainen piirre on se että pyritään pitämään verensokeri tasaisena ja insuliinituotanto kurissa) ( en tosiaan osaa elittää kunnolla ja en ees ole kuin 50% varma että keho vois erehtyä luulemaan makeutusainetta sokeriksi)
Mutta siis käytännössä jos haluaa vain laihtua niin tuskin satunnaisella light limujen käytöllä on asiaan mitään merkitystä.. ite en kyllä ees enää uskaltas noita light juttuja kurkusta huuhtoa..ovat jotenkin niiiin keinotekoisia.. (Toisaalta, paraskin puhuman kun karkkia voin vetää ihan surutta ja niissä ei sisällyssuottelosta taida löytyä yhtään mitään muuta kuin e-koodia e-koodin perään)

Niin ja älä meitä jätä, kaikilla meillä on välillä erilaisia kausia..ja sä oot kuitenkin liikkunut tosi hyvin!! Ja oo vaikka vähän aikaa sillälailla ettet yritäkkään laihduttaa vaan tasapainottelet tossa, ja sitten vaikka kuukauden päästä taas rykäset pois 5kg lisää :)



Liikuntapäivis:

Ma: Pyörälenkki 45min Paino 59,6kg
Ti: Kävelyä n. 45h, paino unohtu.
Ke: Raskasta siivoilua 4h putkeen, paino 60,4kg (+800g) :)
 
Tossa on meiän tilastoa.. nyt näyttä aika huonolta..ensi viikoksi pitää!!! päästä takas noihin -5kg lukemiin eiks vaan!! Nyt hyvä tsemppi päälle!!

Kokonaispudotus porukalta Vk 27 -4,6kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 28 -6,4kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 29-30 -1,6kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 31 -8,5kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 32 +1,1kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 33 -5,5kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 34 +100g
Kokonaispudotus porukalta Vk 35 +1100g




 
ups, näyttää kyllä tilastot vähän huonolta tällä hetkellä... :| Kyllä, nyt tsempataan niin että hiki tulee =)

ina: Joo, kuulostaa hyvin järkevältä tuo mitä sanoit noista light jutuista. Ja siis lähinnä noista makeutusaineista.. Eihän ne mitenkään terveellisiä oo ja hyvinkin voi olla totta ettei elimistö erota sokerin ja makeutusaineiden eroa. Oon onneksi pystyny vähentään tosi paljon tuota pepsi maxin juontia, raskausaikana vaan tuli sitä aika paljon juotua ku oli kesä ja kaikennäkösiä kekkereitä joissa muut joi alkoholia ni ite joi sit sitä limsaa ja siitä kai se on jääny vähän niinku päälle. Tai jotain..
Mut joo, en luovuta ja en pidä mitään taukoa tms. Kesän alussa painoin vähemmän ku nyt joten ei tässä kovin tiukalla linjalla olla oltukaan. Pisteitäkään en oo pitkään aikaan laskenu. Nyt, päinvastoin, aloitan pisteitten laskun uudelleen ja kiinnitän tosissaan huomiota mitä kurkusta alas laitan. Ja nimenomaan keskityn nyt tuohon sokerin pois jättöön ja muidenki hiilareiden. katotaan mitä tapahtuu... :whistle:

Ainiin, kävin äsken pikku lenkillä mut meinaa taas tosissaan olla tuo alaselkä kipeä.. Voisko olla merkki oviksesta ku viimeksikki juuri sillon kipeyty ja se noidannuolihan se sillon iski... Toivottavasti ei iske nyt...
 
perlokselle lämpimimmin tervetuloa karppien maailmaan! inaa peesailen light-keskustelussa, karpit pyrkii välttelemään kaikkea teollista ja keinotekoista mahdollisimman paljon (itse olen kyllä light-juomia maistellut mutta haluaisin niistäkin eroon :ashamed: Ihan turhia makeutus- ja lisäaineita... Ainoa eines mitä yleensä käytetään ovat makkarat ja nekin täyslihaisina ja nitriitittöminä. Tässä "rasvaista" kopsua karppisivuilta liittyen alhaisiin hiilareihin ja rasvoihin:

"Kaikissa karppaussuuntauksissa vältettäviä ruoka-aineita ovat ainakin kaikki raffinoidut eli pitkälle jalostetut hiilihydraatit kuten sokeri ja kuorittu vilja, joissa ei enää ole jäljellä juurikaan ihmiselle välttämättömiä mikroravinteita. Tämän lisäksi tärkkelyskasvit, kuten perunan ja maissin, voi jättää lautaseltaan pois. Näiden tilalle lautasen täytteeksi kannattaa valita runsaasti erilaisia, etenkin vihreitä vihanneksia.

Samalla kun hiilihydraattien määrä vähenee ja laatu paranee kannattaa kiinnittää huomiota ravinnon rasvoihin. Yhdistettyä hiilihydraattien vähentämistä ja rasvan karttelua ei pidetä hyvänä ideana. Teollisesti muokattujen margariinien tilalle karppiyhteisö suosittaa yleensä luonnollisia rasvoja mieluiten suoraan pähkinöistä, kalasta ja lihasta, mutta myös kookosöljynä, voina ja kasviöljyinä.

Kaikenlaiset kevyttuotteet ja einekset kannattaa jättää hyllyyn sillä niissä rasva on usein korvattu tärkkelyksillä ja lisäaineilla, einekset puolestaan sisältävät useimmiten kovetettua kasvisrasvaa, joka voi sisältää erityisen haitallisia teollisia transrasvoja. Parasta on ostaa perusraaka-aineita ja valmistaa ruokansa suurimmaksi osaksi itse."


Karppaus.infosta löytyy muutenkin todella hyvää ja asiallista tietoa kaikista suuntauksista (ellet ole siihen jo tutustunut).

Suosittelen karppia erittäin lämmöllä, mulle se on ainakin sopinut todella hyvin enkä virallisterveelliseen enää palaa! :flower:
 
Ainiin!

Oon nyt huomannut kun on kivasti tuo paino laskenut, että mun mahanahka on jotenkin "pehmentynyt" (tiedän, yöks!) Mulla on siis iso maha ollut ja on vieläkin mutta nyt kun on selvästi pienentynyt niin nahka on tainnut jäädä vähän jälkeen :/ Äitikin sanoi kun olin käymässä että "kylläpä sun maha on löystynyt" :snotty: Kun silloin lihavampana oli jotenkin... Pinkeempi :D

Sitä vaan että "pieneneehän" se nahka perässä? Pieneneehän?? :eek:
 

Liikuntapäivistä

Ma: Kuntosali 70min. Paino 74,5kg
Ti: Kävelyä vajaa tunti.. Unohdin painon..
Ke: Lenkki 40min. Paino 73,5kg (-1kg) maanantaihin)
To: Pumppiin oisin menossa... Paino 73,3kg (-1,2kg)

Lumo:
Kiitos tietopläjäyksestä! =) Tiedän etten pysty täysin kokonaan loppuelämäkseni jättää pois makeutusaineita ja hiilareita joten en aijo itseäni niin edes huijata mut tiedän pystyväni vähentämään niitä huomattavasti ja sen aijon tehdä. Ja en minä siihen voihin taida koskaan siirtyä eli mää oon vaikka silleen puoliksi karppi.. Toivottavasti se on sallittua =)

Nyt oon ajatellu että pastaa (joka on siis intohimoni) saan syödä kaks kertaa kuukaudessa ja sekin siis tummaa pastaa ja kerran kuussa pidän yhden päivän jolloin saan syödä mitä vaan niin paljon ku haluan. Nyt siis luotan siihen että sitä makeaa ei tee ees mieli mättää sitten ku on tässä tovin ollut "lakossa".

Nyt tämä viikko menee vähän niinku harjottelusta ja tutustumisesta ku nyt viikonloppuna on meidän pikku ukon 1-vuotis synttärit ja sinnehän pitää leipoa kakkua yms. Mut nyt pidetään kaikki mulle peukkuja että en sortuis hirveesti syömään vaan ihan vaan maistaisin kahvilla. Onneksi meille on tulossa paljon vieraita kahden päivän aikana ni jospa niistä herkuista suurin osa menis vieraiden suuhun =)

Ja siitä vatsanahkasta Lumo: Oispa ihana sanoa että kyllä se nahka vetäytyy mut se nopeasti laihduttamisessa onkin huono puoli että se nahka ei pysy mukana.. Ajan kanssa varmasti vetäytyy mut kyllä siihen aikaa menee. En tiiä yhtään onko apua mut rasvaa joka ilta ni ainaki pysyy kosteana ja kimmoisana ni vois ehkä vähän auttaa kutistumiseen. Mut kyllä mulla on raskauden jäljilta edelleen löysää nahkaa ja siitä nyt siis on vuosi. Että kyllä siinä tovi menee..



 
Ei oo taaskaan varsinaista liikuntaa tullut mutta paljon hyötyliikuntaa. Nyt pitääkin mennä, huomenna lisää..


Liikuntapäivis:

Ma: Pyörälenkki 45min Paino 59,6kg
Ti: Kävelyä n. 45h, paino unohtu.
Ke: Raskasta siivoilua 4h putkeen, paino 60,4kg (+800g maanantaihin) :)
To: lepposa pyöräily 15min, Siivoilua monta tuntia, paino 60,3kg (+700g maanantaihin)

 

Liikuntapäivistä

Ma: Kuntosali 70min. Paino 74,5kg
Ti: Kävelyä vajaa tunti.. Unohdin painon..
Ke: Lenkki 40min. Paino 73,5kg (-1kg maanantaihin)
To: Pump 45min. Kuntopyörä 20min.Paino 73,3kg (-1,2kg)
Pe: leipomista jota ei varmaan liikunnaksi lueta :whistle: Paino 72,5kg!!!! :eek: =) (-2kg maanantaihin)

Arvatkaa vaan olinko aamulla mielissään ku puntarilla kävin! Voiko tuo ees totta olla??? Pikkusen tehokas tuo hiilariton ruokavalio jos nyt jo tommosia näyttää, ja siis olen vielä ma ja ti syöny normaalisti. Voitte uskoo että oli upea tunne =) Ei oo koskaan puolen kilon karkkipussin jälkeen näin hyvää oloa :LOL: Että kannattaskos lopettaa...

Ina:Mikä ihme sulla on kun oot 4 tuntia siivonnut ja vielä ankarasti? :eek: =) Mun pitäs kyllä kans ruveta siivoon huomisia juhlia varten mut luulen että kannattaa vasta huomenna sit ku on leiponu, siitä sitä sotkua aina tulee :snotty:

Nojoo, eipä tässä muuta, palaillaan :wave:

Ja hei muutkin sais tänne useemmin kirjotella, ei kai vaan oo tapahtunu retkahduksia???? :hug:
 

Heippa kaverit! =)

Niinku taas näkyy niin mä en oo ehtiny palstaileen ajallaan...oon kyllä käyny joka päivä lueskelemassa teitin juttuja :) Kiitos perlosja enni1980 jotka otitte osaa mun tilanteeseen ja kommentoitte asiaa :flower: Nyt onkin asiat pikkusen parempaan päin menossa ja oon puhunu ukolle mikä mua pännii jne.Kumpikaan ei erota kuitenka haluta,sen verran kauan tässä ollaan jo yhessä oltu(17vuotta!)joten nää taitaa kuulua niihin ylä-ja alamäkiin suhteessa :LOL: Päivä kerrallaan hyvä tulee....

Ja mitä sitten tohon painooni tulee niin eipä mainittavaa!!!En ees viitti kertoa painoani kun ei mitään positiivista oo tapahtunu :ashamed: Tuntuu et'päinvastoin paino heittelee kilonkin verran suuntaan jos toiseen vaikka koitan syödä suht'kevyesti!Liikuntaa en kylläkään oo pystyny?!?harrastaan liiemmin.Lasten kanssa ulkoilua ja sitte siivoilua :)
Kertokaa mulle mitä on pielessä:aamupala yleensä,sekaleipää 1-2viipaletta ja päällä yleensä juustosiivu,leikkele ja kurkkua tai paprikaa+pari kuppia kahvia,jogurtti/kaurapuuro.Päivällinen:eilenki oli uunilohta ja muussia+granaattiomenaa(harvemmin tollasta tietty,mut jotain vihreetä sit kuitenki),juomana maito.Kahvia kupponen...Välipalana:mehu,vesi,joku leivänpala tms.Illalla keitin Puutarhurin kasviksia pussillisen ja pistin paprikaa,sipulia ja fetajuustoa pikkusen makua antamaan :p Ja teetä kupponen+pari gräkkeriä =) En siis koko pussillista syöny!Tälle päivällekin jäi.... :LOL:
Jep,siinä nyt noin suurin piirtein mun ruokailuani...Mut paino se vaan heittelee rajusti!! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja perlos:
Liikuntapäivistä

Ma: Kuntosali 70min. Paino 74,5kg
Ti: Kävelyä vajaa tunti.. Unohdin painon..
Ke: Lenkki 40min. Paino 73,5kg (-1kg) maanantaihin)
To: Pumppiin oisin menossa... Paino 73,3kg (-1,2kg)

Lumo:
Kiitos tietopläjäyksestä! =) Tiedän etten pysty täysin kokonaan loppuelämäkseni jättää pois makeutusaineita ja hiilareita joten en aijo itseäni niin edes huijata mut tiedän pystyväni vähentämään niitä huomattavasti ja sen aijon tehdä. Ja en minä siihen voihin taida koskaan siirtyä eli mää oon vaikka silleen puoliksi karppi.. Toivottavasti se on sallittua =)

Nyt oon ajatellu että pastaa (joka on siis intohimoni) saan syödä kaks kertaa kuukaudessa ja sekin siis tummaa pastaa ja kerran kuussa pidän yhden päivän jolloin saan syödä mitä vaan niin paljon ku haluan. Nyt siis luotan siihen että sitä makeaa ei tee ees mieli mättää sitten ku on tässä tovin ollut "lakossa".

Nyt tämä viikko menee vähän niinku harjottelusta ja tutustumisesta ku nyt viikonloppuna on meidän pikku ukon 1-vuotis synttärit ja sinnehän pitää leipoa kakkua yms. Mut nyt pidetään kaikki mulle peukkuja että en sortuis hirveesti syömään vaan ihan vaan maistaisin kahvilla. Onneksi meille on tulossa paljon vieraita kahden päivän aikana ni jospa niistä herkuista suurin osa menis vieraiden suuhun =)

Ja siitä vatsanahkasta Lumo: Oispa ihana sanoa että kyllä se nahka vetäytyy mut se nopeasti laihduttamisessa onkin huono puoli että se nahka ei pysy mukana.. Ajan kanssa varmasti vetäytyy mut kyllä siihen aikaa menee. En tiiä yhtään onko apua mut rasvaa joka ilta ni ainaki pysyy kosteana ja kimmoisana ni vois ehkä vähän auttaa kutistumiseen. Mut kyllä mulla on raskauden jäljilta edelleen löysää nahkaa ja siitä nyt siis on vuosi. Että kyllä siinä tovi menee..
Kunhan ei ihan loppuelämäksi jää :D En mä mikään kamala tankki ole ollu mutta tukevahko :D
 

Liikuntapäivistä

Ma: Kuntosali 70min. Paino 74,5kg
Ti: Kävelyä vajaa tunti.. Unohdin painon..
Ke: Lenkki 40min. Paino 73,5kg (-1kg maanantaihin)
To: Pump 45min. Kuntopyörä 20min.Paino 73,3kg (-1,2kg)
Pe: Vajaan tunnin lenkki =) ja leipomista jota ei varmaan liikunnaksi lueta :whistle: Paino 72,5kg!!!! :eek: =) (-2kg maanantaihin)

 

Yhteistyössä