N. 10kg pudotus Vol.2

:heart: :heart: :heart: IHANAT OSALLISTUJAT :heart: :heart: :heart:

TULOKSIA:

Enni1980

Tavoitepudotus: 10 Kg
Pituus: 173 cm
Lähtöpaino: 82,2 Kg
Paino nyt: 76,1Kg
Pudoitettu: -6,1Kg

hassu (Tauolla)
Laihdutus alkoi 21. tammikuuta
Tavoitepudotus: 10 Kg
Pituus: 160 cm
Pudoitettu: -5,0Kg

ina21
Vantaalainen 06/07 syntyneen pojan kotiäippä. Laihduttaa kalorilaskurilla ja astangajoogalla, lenkkeilyllä, spinnauksella, crossauksella ja alottelee pilates harrastusta. Haaveissa myös juoksukuntoon pääseminen.
Laihdutus alkoi 25. helmikuuta
Tavoite 1.12 :-12 Kg
Välitavote 1.4: -3kg ONNISTU
Välitavote 2.6: -4kg ONNISTU
Välitavote siirtyy kuukaudella nyt 1.9: -3,2kg (58,5kg)
Pituus: 166 cm
Lähtöpaino: 69,1 Kg
Paino nyt: 60,7 Kg
Pudotettu: - 8,2 Kg

perlos
08/07 syntyneen pojan kotiäiti. PV:n pisteet käytössä. Harrastuksena kuntosali ja silloin tällöin lenkkeily.
Laihdutus alkoi 26. tammikuuta
Tavoitepudotus: 13,5 KG
Pituus: 168 cm
Lähtöpaino: 78,5 kg
Paino nyt: 73,2 kg
Pudoitettu:-5,3 kg

lumo:
Laihdutus alkoi: 5. toukokuuta
Tavoitepaino: 65 kg
Pituus: 168 cm
Lähtöpaino: 87,5 kg
Paino nyt: 73,8 kg
Pudotettu: - 13,1 kg

Elina9
Olen 41 vee kahden lapsen (2 vee ja kohta 5 vee) äiti.
Laihdutus alkoi:18.heinäkuuta 2008
Pituus:164cm
Tavoitepaino:67kg
Lähtöpaino:79,9kg
Paino nyt: 75kg
Pudotettu:-4,9kg

Parempi elämä

Kohta 30-vuotias kohta 8 vuotiaan tytön yksinhuoltajaäiti uudeltamaalta.
Laihdutus alkoi 8.elokuuta (alunperin 74kg:sta)
Pituus 158cm
Alotus paino: 66,4kg
Tavotepaino 55kg
Paino nyt: 61,3kg
Pudotettu: 5,1kg

Äityli-[/b]
laihdutus alkoi: 6. syyskuuta
Pituus: 168
alotus paino: 72
Tavoite paino: 66
Paino nyt: 71kg
Pudotettu: -1kg

Majj

laihdutus alkoi: 30. syyskuuta
Pituus:
alotus paino: 60
Tavoite paino: 54
Paino nyt: 60kg
Pudotettu: kg

:flower: :flower: Tavotteeseen päässeet Onneksi olkoon!!!! :flower: :flower:

Limeoline
Laihdutus alkoi 20. tammikuuta
Tavoitepudoitus: vajaa 10 Kg
Lähtöpaino: 63,3 Kg
Paino nyt: 54,3 Kg
Pudoitettu: -9,0 Kg

Arjaana alias jauhis jauholakki
Porilainen 06/07 syntyneen tytön äiti. PV:n pisteillä "laihduttaen"
Laihdutus alkoi 21. tammikuuta
Tavoitepudotus: 15 Kg
Pituus: 173 cm
Lähtöpaino: 85,5 Kg
Paino nyt: 70,9 kg
Pudoitettu: - 14,6Kg

PUDOTUKSET VIIKKOTASOLLA

Enni 1980:
Vk 21 -800g
Vk 23 +100g
Vk 26 -400g
Vk 28 +700g
Vk 29-31 -500g
VK 32 +1300g
Vk 33 -1300g
Vk 35 -200g
Vk 36 -1300g
Vk 38 +400g

Ina:
Vk 19 -600g
Vk 20 -500g
Vk 21 -1100g
Vk 22 -500g
Vk 23 + - 0g
Vk 24 -400g
Vk 25 -300g
Vk 26 +200g
VK 27 -500g
Vk 28 -400g
Vk 29-30 +1400g
Vk 31 -2700g
VK 32 -500g
Vk 33 -100g
Vk 34 +700g
Vk 35 -200g
Vk 36 -100g
Vk 37 -800g
Vk 38 +1400g
Vk 39 -300g
Vk 40 +900g

Perlos:
Vk 19 -1800kg
Vk 20 +900g
Vk 21 -900g
Vk 22 -200g
Vk 23 +300g
Vk 24 ja 25 lomalla
Vk 26 -1800g
Vk 27 +1500g kipeänä raukka parka :heart:
Vk 28 -400g
Vk 29-30 +200g
VK 32 +900g
Vk 33 -400g
Vk 34 +600g epäreilu tulos, hyvin liikutun viikon jälkeen! :kieh:
Vk 35 +1300g
Vk 36 -600g
Vk 37 -1200g
Vk 38 -200g
Vk 39 +400g Annetaan plussat anteeksi koska perlos on RaSkAaNa :heart:
Vk 40 +700g Onnellisesti raskaana :heart:

Lumo
Vk 21 -2kg
Vk 22 -2kg
Vk 23 +2kg
Vk 24 -1kg
Vk 25 -300g
Vk 27 -1100g
Vk 28 -2600g
Vk 29-30 -1000g
Vk 31 -500g
Vk 32 -1000g
Vk 33 -200g
Vk 34 -700g
Vk 35 -200g
Vk 37 -200g
Vk 38 -900g
Vk 39 -700g
Vk 40 -200g

Elina9
Vk 29-30 -2600g
Vk 31 -800g
VK 32 +300g
Vk 33 -1400g
Vk 34 -200g
Vk 35 -100g
Vk 36 -800g
Vk 37 -300g
Vk 38 +-o
Vk 39 -400g
Vk 40 +400g

Parempi elämä
Vk 33 -600g
Vk 34 -1100g
Vk 35 +500g
Vk 36 +-0
Vk 37 -2000g
Vk 38 -1700g
Vk 39 +500g
Vk 40 -700g

Äityli-
Vk 38 -1000kg


:flower: :flower: HYVÄ ME :flower: :flower:

Kokonaispudotus porukalta Vk 27 -4,6kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 28 -6,4kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 29-30 -1,6kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 31 -8,5kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 32 +1,1kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 33 -5,5kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 34 +100g
Kokonaispudotus porukalta Vk 35 +1100g
Kokonaispudotus porukalta Vk 36 -2800g
Kokonaispudotus porukalta Vk 37 -5800g
Kokonaispudotus porukalta vk 38 -2200g
Kokonaispudotus porukalta vk 39 -500g

:flower: :flower: VIIKON PUDOTTAJA :flower: :flower:

Vk 36 Enni1980 :flower:
Vk 37 Parempielämä :flower:
Vk 38 Parempielämä :flower:
Vk 39 Lumo :flower:

:heart: TSEMPPIÄ :heart: RAUHAA :heart: JA :heart: RAKKAUTTA :heart: KAIKILLE OSALLISTUJILLE :heart:
 
:kieh: mulla lähtöpaino oli 86kg ja laihis alkoi 1.3
no nyt mä oon jämähtäny tähän 73kiloon |O
alkuhan menee helposti mutta nyt tuli stoppi,tarttee siis tehd' jotain muutakin kun syödä terveellisesti ja hyötyliikkua
 
Moikka, Tässä ois nyt uusi alotus, tulkaa pian kertomaan uudet tulokset ja korjatkaa jos tossa listassa on faktat pyllyllään! Ja mä lisäsin tohon omaan nimeeni tollasen lisäyksen "Vantaalainen..ymsyms.." Ajattelin että jos tulee uusia niin siitä sitten näksi ainakin vähän perusfaktaa kun ei ole vanhoja tekstejä joista kävisi tutustumassa.. Niin että kertokaan ittestänne tollenen pätkä niin voin liittää tohon (jos haluatte). Voishan siihen liittää lisää tekstiäkin, esim. Mitä harrastaa, päälaihdutuskeinot ja haasteet yms..jos haluaa..

Nyt pitää alkaa valmistelemaan itteäni kaupungille..moikka :wave:
 
Puntari näytti aamulla 72,9 kg eli vähän tolla viikonlopun mässäilyllä oli sit negatiivistä vaikutusta... (Miten se on muka mahdollista ;) ) Mut joka tapauksessa miinusta 600 g

Mulle voi lisätä tonne listaan, että 05/06 syntyneen pojan kotiäiti!

Ina: Mulla (tai siis meillä...) on 2-vuotias poika. Oon kotosalla siihen asti, kun poika täyttää sen 3 vuotta ja sit meen takas töihin.
 
Helou!

Täällä ei paljon juhlita, paino oli 72,9kg, mutta luultavasti huomen aamulla on jo luotettavampi tulos :) Ina tätä ei tarvii päivittää, ootan että alitan sen 72kg :D

Mulle voi lisätä tekstin:
Porilainen 06/07 syntyneen tytön äiti. PV:n pisteillä "laihduttaen" :D
 
Nonni, minäkin korkkaan tämän pinon =)

Liikuntapäivistä...

Ma: Kuntosali 95min. Paino 73,9kg

Mulle voi lisätä listaan et 08/07 syntyneen pojan kotiäiti. PV:n pisteet käytössä. Harrastuksena kuntosali ja silloin tällöin lenkkeily.
 
Perlos: Mites sä halusitkaan noi painos, merkkasin nyt vaan tohon alempaan "viikko"listaan sen plus 900g, ymmärrän täysin sun pointin.. ei toi luku varmastikkaan kerro totuuutta viime viikosta.

Jybis: Ootko uusi ryhmäläinen, vai kirjottelitko väärään ketjuun, jos haluat liikkua joukkoon niin tervetuloa mun puolesta!!

Iltapallalle :wave:
 
Huomenta!

Mäkin haluun pitää tollasta listaa kuin perlos, eli

Liikuntapäivis:

Ma: Juoksentelua ympäri kaupunkia, paino 63,3kg

Ti: Paino 63,0kg (-300g maanantaihin)

Adelina: samantyyppisiä suunnitelmia mulla, vaikkakin ehkä opiskelemaan enemminkin kuin töihin.. Vaikka tavallaan olisin mielellään kotona vielä pitkään, ja eihän sitä tiedä jos joskus vielä siunattas toisella lapsella :heart:

 
Heippati rallaa!

Ma: Kuntosali 95min. 73,9kg

Ti: Lepopäivä. 72,9kg (-1kg maanantaihin)

Noniin, nyt alkaa näyttää jo paremmalta. Tuo kilo oli kuin olikin vain jotain kökkökakkaa suolistossa :LOL:
Tänään aijon syödä vain hedelmiä tai porkkanaa ja sokerittomia mehukeittoa. Jos oikein nälkä yllättää niin saan syödä kaurapuuron, huraa :x Ja juon hirveesti vettä. Aattelin että nämä salipäivien välipäivät oon tosi niukalla ruualla, katotaan jääkö tähän yhteen päivään :whistle:

ina: Joo hyvin passaa tuo miten päivitit =) Laita vaan tommosta listaa, en tiiä onko siinä oikeesti mitään järkeä mutta musta on ihan hauska seurata ihan näin päivätasolla tuota heilahtelua. Ja tarviiko kaikessa aina jotain järkeä ees ollakkaan..

Pitiki mennä kyseleen teiltä nuista nukkumisista. Saman tien täällä rupes ukko nukkuun levottomasti. Nukahtaa kyllä vielä ihan kivasti mutta mitä kummallisemmista asennoista löysin sen yöllä karjahtelemasta :heart: Pari yötä nyt olla aika pätkittäistä mut onneksi ei nyt oo kuitenkaan yöllä ruvennut valvomaan. Vähän meinas viime yönä jutella mut onneski nukahti ku tutin törkkäs suuhun. Mut katellaan jatkuuko vai oliko vain poikkeus yö.
 
Tulin vaan nopsaa heittämän välikommentin, että eikös perlos oo niin että lihakset kasvaa levossa, ja tarvii kasvaakseen proteiinia? Niin kannattasko sun ottaa vaikka joku proteiinismoothie mukaan sun kevennys päivään, se ei kuitenkaan sillälailla ois tuhtia mutta saisit sitä proteiinia ainakin tarpeeksi. Esim. 1dl kauramaitoa/maitoa/jugurttia/, 1dl mustikoita ja 1/2 banaania, ja maito tai soijapohjasta proteiini jauhoa se määrä mit siinä ohjeena sanotaan...

Sinänsä en oo mikään proteiini fanaatikko ja mulla jää ne aina pikkusen vajaiksi suosituksista koska syön aika lailla kasvispainotteiseti. ja oon siis ittellekki miettiny tota smoothieta..

Nyt pitää mennä, paremmalla ajalla uudestaan?
 
Liikuntapäivis:

Ma: Juoksentelua ympäri kaupunkia, paino 63,3kg

Ti: Astanga joogaa 40min, Paino 63,0kg (-300g maanantaihin)

Ke: Paino 62,6kg (-700g maanantaihin)

Nyt mun on pakko ottaa itteeni niskasta kiinni ja jaksaa kirjottaa kalorilaskuriin ruuat, vaikka paino onkin ihan kivasti tippunut, niin uskon että syön silti liikaa..paino ehkä on nyt tippunut juuri siksi että en ole kovinkaan paljoa liikkunut sen viimeviikon sairastelun jälkeen..on niin vaikea taas alottaa:/ No sentäs sain joogattua eilen:) Ja tulee sitä hyöty liikuntaa kauppareissuilla yms. Mutta siis uskon että kun saan itte itteni taas kunnon kävelylenkeille niin painokin saattaa pompata ylöspäin ja siksi siis leivän puputtamista pitäs vähentää..Ts. Oon nyt tsi sekava mutta kun musta tuntuu että mulla on tosi paljon tota löysää ympäri vartaloa ja jos kiinnittäs huomiota juuri siihen proteiinin saantiin ja rajottas vähän hiilareita ( ei tod. totaallisesti, mutta vähän) Niin saattas olla noin niinkuin ulkonäöllisesti kauniimpia tuloksia:)

sitten vatsalihaksia pitäs taas tehä (jauhiskin:) ) Mulla on se yksi hyä pilates dvd, ja nyt vois poika olla sen ikänen että vois kokeilla josko se jaksas tehä omiaan siinä vieressä kun mamma jumppais.. Niinä viikkoina kun kuntosalin lapsiparkkiin mahtuu niin käyn salilla pilateksessa, mutta esim. tälläiikolla oli täyttä:/

No mitäs muillle kuuluu???

Myy: Me varmaan poistetaan sut listasta jos et ensi maanantaihin mennessä tuu illmottaa ittestäs!! (Vai mitä mieltä muut on?) Tämä oli uhka vaatimus:)

No nyt pikkuista hoitamaan, ja kohta lenkille!! Saa potkasta pyllylle niin että tuntuu jos en oo käyny iltaan mennessä...:)
 


Ma: Kuntosali 95min. 73,9kg

Ti: Lepopäivä. 72,9kg (-1kg maanantaihin)

Ke: näköjään taas lepopäivä. 72,9kg (-1kg maanantaihin)

Räkä! Ei ollu mitään hyötyä kevyestä päivästä :kieh: Ja ina oot kyllä oikeessa tuosta proteiinin määrästä, liian vähänhän sitä syö. Varsinki ku pasta on mun suurinta herkkua :ashamed: Ni sit tulee muusta tingittyä.. Mut söin eilen kaurapuuroa ja maustamatonta rahkaa joten sain nyt jonkin verran kuitenkin tuota proteiinia.

Tänään kävin hierojalla ja se sanoi että ei kannata salille tänään mennä joten siksi se nyt jää sit pois.. Mulla on ollu vähän ongelmia ton toisen puolen yläselän kans..

jaha mut nyt täytyy mennä, palataan taas :wave:
 
Ääh, nyt potkaskaa mua joku tälle leveelle takamukselle että saan itteeni niskasta kiinni :kieh: Tää laihkari on menny ny ihan penkin alle... Tosin tänään oon toistaiseksi saanu pidettyä itseni aisoissa, mutta saapa nähdä pitääkö kantti iltaan asti.

Eilen ratkesin grillimakkaraan ja toissapäivänä vetelin puoli paketti keksejä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Adelina:
Ääh, nyt potkaskaa mua joku tälle leveelle takamukselle että saan itteeni niskasta kiinni :kieh: Tää laihkari on menny ny ihan penkin alle... Tosin tänään oon toistaiseksi saanu pidettyä itseni aisoissa, mutta saapa nähdä pitääkö kantti iltaan asti.

Eilen ratkesin grillimakkaraan ja toissapäivänä vetelin puoli paketti keksejä :ashamed:
muistat varmaan mun viime viikkoiset mässäilyt?! ja nyt oon jo siinä mihin viime viikolla jäin. =)
vaikka itte olin ihan kauhuissanu kuinka oon mässynny, ei ne kuitenkaan tuonu tullessaan turvotusta pysyvämpää. siis turvotus laskee melko nopeesti. koitat vaan pian takasin normaaliin rytmiin!! kyllä sä pystyt siihen! :heart:
 
Potkii persauksille voimallisesta Adelinaa!!!! Nyt jotain rajaa tuohon sun syömiseen!!! Hui, kuulostipa ilkeeltä, se ei ollut tarkoitus :hug: Välillä sitä ratkeaa, itse kukin, niin minäkin viikonloppuna. Nyt vaan ajattelet positiivisesti että tulipa eilen herkuteltua niin nyt ei sitten pariin päivään tarvi. Älä soimaa itseäsi, se vie kaiken lopunkin motivaation. Nyt yhdessä tsempataan ettei sorruta mihinkään ällötykseen ;) Ja jos joku keksipaketti tms huutelee sua niin tuu tänne kirjottaan sen aikaa että hiljenee B)
 
Kivaa kun oli monet kirjotellleet kuulumisiaan! Joo samaa mieltä adeline,tästä vaan uudella innolla eteenpäin!Ei sen takia että on yhen makkaran syönyt ja vaikka keksejäkin kannata koko "loppuelämää uhrata" Eli siis "repsahduksista" nautitaan ja niistä noustaan nopeasti oikeille raiteille. Niinhän ne aina sanoo että jos 80-90% ruokavaliosta on ok niin sillä lopulla ei oo väliä.. Eli ei aina tarviikkaan olla niin ehdoton.. jos nyt laihduttaessa kuitenkin suurimman osan ajasta on.
Ja se on kyllä paras keino ettei edes osta mitään herkkua kotiin eikä kulje herkkutiskien ohi, eikä mee nälkäsenä kauppaan :)

Liikuntapäivis:

Ma: Juoksentelua ympäri kaupunkia. Paino 63,3kg

Ti: Astanga joogaa 40min. Paino 63,0kg (-300g maanantaihin)

Ke: Lenkki 30min, pilatesta 30min. Paino 62,6kg (-700g maanantaihin)

Me ollaan nää kaksi seuraavaa viikonloppua niin että meillä on vain yksi ilta (pe) viikossa jolloin syödään ns. herkkuruokaa.. Aikasemman 2-3 illan sijasta. Tää on oikeestaan rahan säästösyistä eikä niinkään laihdutuksen takia..Mutta on siitä siihenkin varmaan hyötyä:)

Nyt nukkumaan!!

Jauhis ja enni missä te ootte!?!

 
Mää en ollu eilen kotona juurikaan ku aamulla ja illalla ni en edes konetta ehtiny päälle laittaa ja ajattelin että ny ku koneen aukasen ni onpa siellä paljon tekstiä.. Ni hä?? :eek: Kukaan ei ollu eilen kirjottanu?? Mitä tämä nyt meinaa???

Mulla nyt on jääny tuo liikunta vähiin, tai siis yks salipäivä jääny välistä ja lenkeillä ei oo tullu käytyä ku oon yrittäny tuota seuraelämääkin välillä viettää.. Eilen söin niinkuin normaalit ihmiset ja heti aamulla harmitti.. Välillä oikeesti tympäsee ihan tosissaan ku heti jos syö muuta ku porkkanaa ni paino nousee :kieh: Epistä.. No pitää yrittää nyt viikonloppu olla tosi vähällä ruualla. Ainoo hankaluus tässä on se että mennään anoppilaan ja niinku oon ennenki maininnu ni siellä ei mitään kevyttä ruokaa oo. No kunhan jättää leivät kokonaan väliin ja pienet annokset. Sit on vaan koko ajan nälkä mut ei maha mitään. Enää 2 ja puol viikkoo aikaa reissuun ja vielä on matkaa tavoitteeseen :ashamed: Suorastaan V*tuttaa!!

Ma:Kuntosali 95 min. Paino 73,9

Ti:LP. 72,9 (maanantaihin -1kg)

Ke: LP. 72,9 (-1kg maanantaihin)

To: LP. En ees puntarilla ehtiny käymään..

Pe: Kuntosalille kyllä menen... 73,6kg (-300g maanantaihin)
 
Perlos: Eilen oli joku ongela kaksplussalla, tai ainakaan mä en päässy kokopäivänä sisään sivustolla.. ett se voi ainakin olla syy kirjottamattomuuteen.. Meinas tulla kyllä ikävä kun ei päässy kokopäivään kirjottamaan :snotty:


Liikuntapäivis:
Liikuntapäivis:

Ma: Juoksentelua ympäri kaupunkia, paino 63,3kg

Ti: Astanga joogaa 40min, Paino 63,0kg (-300g maanantaihin)

Ke: Lenkki 30min, Paino 62,6kg (-700g maanantaihin)

To: Vauvajumppaa 40min, astangajoogaa 60min, Paino 62,3kg (-1kg maanantaihin)

Pe: Lenkki 40min, Paino 62,5kg (-800g maanantaihin)

Vitsi muakin harmitti kun ei eilisestä ollu tullukkaan laskua, kun oon ollut niin tarkka kaloreidenkin kanssa... Mutta siis enn mä sais imetyksen takia enempää viikossa laihtuakkaan!! Pitäs vaan muistaa

Ihanaa kun poika jaksaa olla suht mielellään rattaissa tollasen 40minsan lenkinkin, eikä nukahda kesken kaiken eikä raivoa tylsyyttään! Tosi kiva, kun sitten säästyy ne sen päiväuni ajat muuhun näpräilyyn.

Nyt pitää mennä mutta ihanaa viikonloppua!
:wave: :wave:
 
Oon tässä nyt varmaan paria viikkoa ollut laskematta pisteitä niin mitä häh kun katsoin vähän aika sitten puntariin: paino 71,5kg!! eli vähiten mitä koskaan ollut... -14kg :eek: Mulla ollut nyt tässä vähän vaan tavotteena pitää se paino samassa kun en oo viitsinyt "väkisin" laihduttaa kun ei oikein oo ollut intoa...

Mutta oon kyllä tän parin viikon laskemattomuuden jälkeen huomannut, että painonvartijat tosissaan auttaa muuttamaan elämäntapoja! Vaikka mulla ei päässä enää jatkuvasti pyörikkään pisteet niin tulee syötyä paljon järkevämmin (esim. aamupala, kaksi lämmintä ruokaa, iltapala ja ehkä joku välipala ) kun ennen tuli mässättyä pitkin päivää ja ties mitä... Ja nyt tajuaa mikä oikeasti lihottaa ja mkä on kevyempää ja kumman kahdesta vaihtoehdosta kannattaa valita :)
Ihan läskiksi en siis oo lyönyt, mutta jos jos mulle karkki tarjotaan niin otan, mutta en siis ite oo juossut kaupoissa sipsien yms perässä :D

Oon kyllä nyt niin positiivisesti yllättynyt... Kiinteytys olis kyllä nyt se juttu jota mun pitäis tehä (aika paljon löysää löytyy :whistle: ) mutta kun kiinnostus on puhdas 0, niin en mä viitti väkisinkään alkaa... Pääasia, että nyt menee pienemmät vaatteet päälle =) Ja vieläkin saan silloin tällöin kommentteja muuttuneesta ulkonäöstäni mikä tietty on mukavaa ;)

Tee muut sitten vaan jaksatte, HYVÄ TE! :flower: Aika pieneksi on porukka käynyt juu, taitaa aktiivisimmat olla ina, gabom ja perlos...? =) Noh, hyvä että joku edes pitää tätä pinoa pystyssä. Mulla tosiaan vähän hiljaiseloa kun en niin aktiivisesti enää laihduttele niin ei oo välttämättä aina kovasti kerrottavaakaan...
Mutta mielelläni roikun vielä teidän mukana jos vaan mua suostutte täällä pitämään :saint: :D

Tsemppejä kaikille viikonloppuun,
pitäkää näpit kurissa! ;)

(hölmöt, ei niistä miehistä vaan herkuista! :D )
 
Niin juu, ina ton painon voi mulle nyt sitten päivittää, taidan tästä edeskin käydä enemmän loppu viikon puolella vaa`alla kun alkuviikosta ei tuu niin todelliset tulokset, viikonloppuisin kun tulee aina syötyä kaikennäköistä maha täyteen :whistle:
Elikkä:
paino nyt 71,5kg, kokonaispudotus 14kg

Ja ai niin, pitipä vielä mainita, että tuo puntarissa käynti oli vielä kun olin jo aamupalan syönyt ja alusvaatteet päällä :eek: (normisti punnaan ihan aatamin ja eevan asussa, kukin saa miettiä kumpi multa löytyy ;) )

No jooh, jutut taas väsyneitä, mutta eiköhän se tästä :wave:
 
Liityn minäkin nyt tänne, kiitos kutsusta ina21 :wave:

Olen esikoishaaveilija pääkaupunkiseudulta ja haluttais saada ainakin vähän tuota vararenkaimistoa pois ennen odotusta. Keinoina namit ja muut rasvat ja herkut pois. Olen siis aloitellut ihan vasta muutama viikko sitten ja uimassa olen myös pyrkinyt käymään vähintään 2x viikossa :xmas:

Infoa ->
Laihdutus alkoi: 5. toukokuuta
Tavoitepudotus: 10-15-20 kg :D
Pituus: 168 cm
Lähtöpaino: 87 kg
Paino nyt: 85 kg
Pudotettu: -2 kg

Paikallaan junnausta on painossa nyt havaittavissa ja muutamat tuparit ja valmistujaiset tässä joten repsahtelua saattaa tapahtua... Täysin nollatoleranssia olen pyrkinyt välttämään sillä aion nyt samalla opetella myös sen herkkujen KOHTUULLISEN nautiskelun :D
 
Tervetuloa Lumo!!!
Sää oot ihan samankokonen ku minä sillon ku aikoinaan alotin tän laihdutuksen!! Joten voin sanoa että pystyt kyllä tavoitteeseen!!
Määki kävin lueskelemassa tuota sun pinoa ku mullakin ois tarkotus tässä syksyllä viimestään alkaa toista ootteleen (jos vaan luoja suo) Voi olla jo että kesällä jätetään pillerit pois ja antaa tulla jos on tullakseen ja toivoisin että alle 70kg pääsisin sitä ennen. Sitten yrittäisin pysyä kokonaisuudessa alle 80kg. Viime raskaudessa painoin synnyttämään lähtiessä 105kg joten huimat on mulla suunnitelmat :LOL: Mut ainahan sitä toivoa voi..

Minä tässä aattelin että pitäskö jättää nyt pariksi viikoksi pois kokonaan pasta. En siis kokonaan hiilareita jätä pois mutta pastan.. Voi kuulostaa hassulta mutta mää oon ihan heikkona pastaan. Voisin syödä sitä kilokaupalla :ashamed: Niin luulen että jo sen jättäminen pois vähäksi aikaa vois antaa tuloksia.
Mää nyt keinolla millä hyvänsä haluan päästä alle 70kg ennen sitä meidän reissua. Jouluna se tavote oli vielä 65kg mutta se nyt ei enää onnistu. Tiedän ettei se ulkonäöllisesti merkkaa juurikaan mitään mutta jotenki haluaisin vaan itelle näyttää että mää pystyn siihen. Tiiätte varmaan mitä tarkoitan..

Miten mulla tuleeki tätä tekstiä aina näin paljon :whistle: No vaan haitanneeko tuo...
 
Heipparallaa!!!! :wave:
täällä taas kotosalla nopean nettiyhteyden äärellä!
mä punnasin eilen isän luona 77,5Kg, vaikka siis on mennyt vähän niin ja näin tuolla tontilla toi syöminen..
mutta olen kuitenkin päivittäin käynyt punnaamassa itteni, ettei karkaa toi vaakalukema ja iloisestihan se sitten yllätti nyt vaikka toissapäivänä oli 79 ??????

nyt huudetaan lattiatasosta mammaa... joten palaan paremmalla ajalla :wave:

Enni
 
Kiitos vaan potkuista, toistaiseksi on auttanut :D Mut en ymmärrä, miks sitä pitää syödä kun tietää, että sit jälkikäteen on hirvee morkkis... Mut eteenpäin sano mummo lumessa!

Yritin eilen käydä kirjottelemassa, mut enpä minä(kään) päässyt palstalle. Nytkin lataili aika kauan...

Ja Lumolle tervetuloa minunkin puolesta, vaikka uus oon minäkin tässä ketjussa :wave:

Liikuntapäivis:

maanantai: pumppi
tiistai & keskiviikko: laiskottelua...
torstai: bodystep
perjantai: laiskottelua (taas...)

 
no juu, kyllä tuo kotivvaakakin näytti 77,9kg ja oli siis jo aamupalat syöty sillon.... nyt vaan samaan malliin eteenpin.
trvetuloa uudet painonhallitsijat!!!!
hienosti ootte kyllä saaneet laihdutettua ja jauhikselle oon niiiiiin kade :eek:
mut hei, tajusin, että mäkin oon kohta saanut 5kg tiputettua ja en oo kyllä mielestäni kauheesti asian eteen tehnyt
nyt taas kaivataan....
 

Yhteistyössä