N. 10kg pudotus Vol.2

Liikuntapäivis..

Ma:Kuntosali 95 min. Paino 73,9

Ti:LP. 72,9 (maanantaihin -1kg)

Ke: LP. 72,9 (-1kg maanantaihin)

To: LP. En ees puntarilla ehtiny käymään..

Pe: Kuntosali 90min. 73,6kg (-300g maanantaihin)

Saatte kaikki anteeksi ku ei eilen tullu kirjotuksia ku kerta ei sivulle päässy :LOL: Heti mää teitä torumaan rupean ja ihan syyttömiä ootte :hug:

Kuntosalilla siis käyty ja ruokailut pysyny hyvinki kurissa :saint:

Me lähtään huomenna sinne anoppilaan joten en koneelle viikonlopun aikana pääse :( kuinkahan mää selviän?? :eek:

Joten kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja "nähdään" viimestään maanantaina! :flower: :flower:

:wave:
 
gabom
Tavoitepudotus: 10 KG
Pituus: 160 cm
Lähtöpaino: 77 kg
Paino nyt: 72,7kg
Pudoitettu: -4,3kg

vko 20 ei tulosta
vko 21 -1kg

nyt kirjoitankin sitten karkkipussin äärestä, mutta tänään oli mun hemmottelupäivä. olin shoppailemassa, käytiin mäkissä syömässä ja ostin karkkia =) kerrankos tuota pääsee ilman lasta hummailemaan, ihanaa.. eihän se hyvä ole, että hemmottelee itseään ruualla, mutta ainahan mä herkkupäivää pidän. enää 700g tavoitteeseen jospa mekin lapsi saatais kun näin oon painoo tiputtanu!hope so!!


 
Ihanan paljon oli tullut tekstia!! Kiva kuulla kaikkien kuulumisia!

Enni: Jipii että on tippunut! Se on kyllä ainakin mulla niin että vaikka en nykyään niin orjallisesti kaloreita laske niin hyvä peruskäsitys on kuitenkin tulut siitä mitä sitä oikein tarvitsee ja mikä on liikaa, ja siksi tulosta tulee kohtuullisesti vähälläkin työllä.. Varmaan jos vetäisi oikein tiukkaa linjaa niin tulokset ois kovempia mutta ei mulla ainakaan ole kiire. Hyvä että pikkuhiljaa oppii parempia ruokatottumuksia ja liikuntatottumuksia ja tavotteet tulee sitten aikanaan saavutettua.. Vähän samaa siis mitä jauhiskin tossa jutteli..

Jauhis ja gabom: Mä päivitän teijän tulokset sitten samalla maanantaina kuin muidenkin jos käy? Tai aikaemmin jos vaan jaksan :ashamed:

Lumo: Tervetuloa! Meitähän on täälläsitten aika monta joilla lapsi haaveita on jossain vaiheessa tulossa..AInakin sinä, minä, gabom ja perlos..Saatasko vielä muillekin vauvvakuume tarttumaan. Meillä tosiaan pitäs tonne jonnekkin joulukuulle malttaa, että saisin kuntoa kohotettua oikein kunnolla, koska tosiaan siinä jamassa missä olin esikoisen raskausaikana, en jaksa sitä vilperttiä eikoista hoitaa.. Vaikka eise kunnon kohotus mikään takuu ole hyvin menevään raskaus aikaan koska en nyt mitenkään erityisen huonossa kunnossa ollut ennen sitä raskautta..mutta ei siitä kunnonkohotuksesta armasti ainakaan haittaa ois.

Perlos: Olitko se s joka innostuit aikoinaan siitä juoksuohjelmasta? Mullakin se meinaan jäi, mutta ajattelin josko ensi viikosta alkais uudestaan alusta, se on kuitenkin niin hyvä ja nousujohteinen suunnitelma.. Ni haluisitko tulla mukaan? ;)

Adelina: Joo eteenpäin sano mummo lumessa ja muistetaan se 80-90% ruokavaliossa oikein niin 10-20% saa olla epäterveellisempääkin..

Gabom: Toivotaan todella että hoidoista on hyötyä! Odotatko niitä innolla vai ovatko jännittäviä/pelottavia? Onko mahdollista että jo pian raskautuisit jos hoidot onnistuu? va minkälaisista hoidoista on kyse? Ei tarvii vastata jos oon liian tungetteleva..

Mutta nyt tekemään iltapalaa ja kattomaan euroviiiiisioita :Wave:

Liikuntapäivis:

Ma: Juoksentelua ympäri kaupunkia, paino 63,3kg

Ti: Astanga joogaa 40min, Paino 63,0kg (-300g maanantaihin)

Ke: Lenkki 30min, Paino 62,6kg (-700g maanantaihin)

To: Vauvajumppaa 40min, astangajoogaa 60min, Paino 62,3kg (-1kg maanantaihin)

Pe: Lenkki 40min, Paino 62,5kg (-800g maanantaihin)

La: Lenkki 45min, Paino 62,8kg (-500g maanantaihin)
 
Liikuntapäivistä

la: pumppi

Siinäpä ne tämän viikon liikunnat sitten onkin... Eilen oli eri ohjaaja tossa pumpissa ja kylläpä nyt tuntee, että on jotakin tehny... Leppoisasti ko. ohjaaja kutsutaankin lisänimellä Rääkki :) Mut mä käytän sitä ihan vaan positiivisessa mielessä, ton ohjaajan tunnilla nimittäin kyllä kalorit palaa!

Ens viikolla on noi jumppatunnit vähän hankalasti, kun siellä on kesätauko päällänsä ja jumppia on vaan muutama hassu viikossa ja suurin osa on sellasia, mihin mä en pääse. Mies on joko vielä töissä kun ne on niin aikasin tai sit ne alkaa joskus klo 21 ja sillon en enää viitsi lähtä, kun en sitten saa unenpäästä kiinni kun on kroppa jotenkin niin "liikkeessä" vielä... Mut jos kävis sit sauvailemassa tai jotain...

Eilen oli yhdet pippalot niin tuli taas vähän herkuteltua :ashamed: (seliseli taas..). Eli jos huomenna on jotain painon alenemista havaittavissa niin oon kyllä positiivisesti yllättynyt! Mutta nyt kyllä ihan oikeesti ryhdistäydyn!!

Niin ja tost vauvakuumeesta... Yks kuumeilija ilmottautuu :wave:
 
jaahas... täällä kanssa popsittu ties mitä. jätkä ollu räkäinen ja känkkänä, niin sitä herkästi palkitsee itsensä jollain ei niin terveellisellä.
Meillä muuten vietetään tänään 6kk synttäreitä :heart: ei ole mulla enää vauvaa...
mieskin muuten sanoi eilen, että römppävatta on vähän kiinteytynyt hänen mielestään. oli kyllä kiva kuulla.... mä kävinkin eilen ostaan itelleni housut ja paidan kesäksi, mulla vaan ongelmana noi yläosat, ku vaikka vatta pienenis, niin rinnat on niiiiiiiin isot imetyksestä, että ei löydy sellasta paitaa, joka istuis mukavasti :LOL: no ne toivottavasti palautuu omaan kokoonsa sitten joskus....
voi kun työ ootte taas liikkuneet... edes siis se yhen pumpine verran. mä kun oon vaan olla möllöttänyt :ashamed: no en jaksa nyt soimata itteeni, jospa vaan huomennakin vaaka näyttäis alle 78kg niin olisin happy!
ja kyllä mä toista lasta toivon, mutta nyt toivoin ihan eka, yhtä kokonaista yötä, jonka sais nukkua heräämättä, ehkä sitten jaksaisi taas haaveilla.....
meillä kun se talokin valmistuu syksyllä ja tilaahan olisi... :whistle:

mutta huomiseen punnitukseen tsemppiä... mä kyllä ajatelin viel nauttia vähän herkkuja tänä iltana.... oon toivoton, mutta kun ... (ääähhh , ei oo hyvää selitystä...) pysyn siis kohtuudessa. aamulla muuten tein ihan yllätyksen itellenikin, kun oli kahville sellanen rahkapulla (joita jaeltiin edelispäivänä kaupungilla jne) niin maistoin sitä, ja kun siis ei ollut musta mitään ihan huippua, niin en syönyt sitä kokonaan!!!! siis ajattelin, että miksi "herkutelisin" jollain, mistä en ees nauti????? sen kun aina muistais miettiä ennen kun työntää suuhunsa kaikkee, että haluunko oikeesti? tekeekö oikeesti mieli? haluanko sittenkin jotain muuta ja jätän jotain sitten syömättä sen takia....

Jepsis, mutta nyt oottelemaan mietä.... pojan sain väkisin nukutettua tuohon sohvan nurkkaan, jos siitä kohta heräis ja jaksais syyä iltapuuronsa, oli niin väsy etten ees haaveillu vielä syöttäväni... ni on se jo 20 min nukkunut, että saaa kyllä herätkin, niin yölläkin uni maittaa...

joutavia taas jaarittelen, joten :wave:
 
Moikka!

Ihan hyvä tulos -1,1kg :) Oon kyllä kiltisti ollukkin...liikuntaa ei ehkä ihan niin paljoa kuin vois olla mutta kuitenkin jonkun verran.. Nyt ei ole enää paljoa seuraavaan tavotteeseen, eli viikonpäästä pitäs olla 62,1 ja siihen on vaan 100g matkaa:) Sit ois yhteensä -7kg :) Kattellaan...

Toivottavasti mahdollisimman monella on loisto tuloksia, ja loput ottaa tällä viikolla niskasta kiinni ja tulee mun tueksi karkki ja herkkulakon vikalle viikolle!! Ja liikutaan niinkuin ois tuli pyllyn alla:)

Enni: Joo mullakin se vauvakuume tuli varmaan juuri sillähetkellä kun sai nukkua vähän rauahallisempia öitä.. Kyllä poika 11kk vieläkin välillä heräilee ja illalla ennenkuin mä meen sen viereen nukkumaan niin pitää äkäydä useasti rauhottelemassa ja pari kertaa imettämässä ja aamuyöllä imetän myös.. Mutta siis aikasempaan verrattuna tosi rauhallista.. Ja tosi nopeesti sitä näemmä unohtaa sen väsymyksen, aika kultaa muistot:)

ina21
Laihdutus alkoi 25. helmikuuta
Tavoite 1.12 :-12 Kg
Välitavote 1.4: -3kg ONNISTU
Välitavote 2.6: -4kg (62,1)
Pituus: 166 cm
Lähtöpaino: 69,1 Kg
Paino nyt: 62,2 Kg
Pudotettu: -6,9Kg


Nyt kauppaan :wave:
 
Paino 73kg eli viime maanantaihin -900g MUTTA ihan sama ku kaks viikkoo sitten :headwall: Ärsyttää!! joojoo ihan hyvä että ei oo noussu mut silti ärsyttää. Viikonloppu syötiin taas niinku normaalit ihmiset, en siis laskenu pisteitä ku ei oo konetta siellä anoppilassa.. Sitä ei sais syödä muuta ku kurkkua, helkkari! :kieh: Kolme kiloa ja kaks viikkoo aikaa :snotty: Ei taida onnistua :'(

ina: Kyllähän mää haaveilen että joku päivä juoksisin mut nyt en oo ees kävely lenkeillä käyny :whistle: Voisin kyllä muuten lähtä mukaan mut ku me lähtään sinne reissuun kahdeksi viikoksi ja ei mulla siellä tuu lenkkeiltyä. Sen jälkeen kyllä tieten vois. Ellen keksi kaiken maailman teko syitä :ashamed: Toisaalta mulle riittäs ku ees jonku juoksuaskeleen kehtaisin ottaa, seki ois jo eteenpäin...

Hoksasin just että oonhan mää tällä viikolla kyllä karkkia syöny :ashamed: Ne ku ois jättäny pois ni ois voinu olla tuloski erilainen. Noni, nyt ennen reissua en saa syödä karkkia!! Onhan se nyt kumma jos kaks viikkoo ei onnistu :headwall:
Mää tuun kirjottaan tänne jos mulla rupeaa tekemään mieli...

noni, jo tekee mieli ku siitä piti ruveta puhumaan :ashamed:
 
Ai niin, oon syönyt nyt kohta puoltoista kuukautta niitä cla:ta. Ja senteissä nyt alkaa jo näkymään, onneksi =) Eli vyötäröstä lähtenyt 3-4cm, lantiosta 3 cm ja reisistä 2cm (siis yhdestä 2cm) =) Paino on siitä päivästä tippunut 1,1kg eli siinä ei oo kehumista mut musta noi sentti tiputukset on kyllä ihan jees..
 
Enni1980
Tavoitepudotus: 10 Kg
Pituus: 173 cm
Lähtöpaino: 82,2 Kg
Paino nyt: 77,3Kg
Pudoitettu: -4,9Kg

Perlos: siis mitä oot syönyt? on ollu kyllä puhettakin, mutta mun muisti. :headwall:

mulla olis 100g enää, jotta olis 5kg pudotettu... mä kyllä yritän nyt taas tän viikon laihduttaa, kun aina se vaan "unohtuu".

Jaahas, jospas sitä siivoilis keittiön, kun jätkänpätkäkin nukkuu aamun neuvolasta väsähtäneenä.

Enni

Tuloksia???!!!!!!
 
Enni: Tunnetumpi nimi on tuolle ravintolisälle on Tonalin. Eli samaa ainetta mutta eri nimellä ja eri purkissa ja eri valmistajalta =) CLA on se oleellinen osa sitä. Polttaa läskiä ja auttaa kiinteytymään jos myös liikkuu. Eli ei riitä että niitä vaan popsii, ne on vaan lisäapuna tähän laihikseen. Ja täytyy myöntää että oon ollu paljon reippaampi ja energisempi nyt ku oon noita alkanu syömään.
 
Täällä taas positiivisin mielin: paino 71,4kg! Eli pudotusta 14,1kg =) Olin kyllä melkoisen yllättynyt kun viikonloppuna ja eilen illallakin tuli syötyä kaikennäköistä... Mutta to tai pe katson sitten taas sen luotettavamman tuloksen :)

Kyllä ne kilot näköjään vaan siltikin tippuu vaikka ei orjallisesti pisteitä laskis - tosin paljon hitaammin, mutta kuitenkin. On tuo PV vaan tosi paljon opettanut mua syömään oikein :flower:

Ja vauvahaaveita... Kyllä vaan aina kun näkee ihanan pienen nyytin niin tekis mieli saada itellekin kun tuo meidän neitokin on ensi viikolla jo 1v :'( Mutta en nyt viitsi hätäillä sen suhteen, ajattelin ensin olla töissä hetken ja sitten pitäis hankkia isompi asunto, täällä kun tuntuu välillä ahtaalta yhdenkin lapsen (tai siis kolmen: mies, tyttö ja koira :D ) kanssa...
Mutta siis enemmänkin mä ikävöin raskausaikaa ja sitä ihanaa jättivatsaa vaikka silloin sattuikin joka paikkaan, heti hengäistyi eikä melkeen mitään saanut/pystynyt tekemään.. Mutta että kyllä meille vielä lapsosia koitetaan tulevaisuudessa saada :heart: "Ongelma" piilee vaan siinä, että mä en halua kahta lasta ja mies haluaa parillisen luvun :LOL: Että ehkä sitten neljä :whistle: No juu, huumoria huumoria, mutta (ainakin vielä ) toiveissa ois ehkä kolme lasta...
Kuinkas monesta lapsesta te haaveilette ja montako on nyt?

Mä meinaan jatkaa nyt näillä samoilla linjoilla: Tarkoitus pitää paino samassa (tiputustakin saa tulla! :D ), herkkuja kyllä syön, mutta ei mitään hirveää mässäilyä ja koitan syödä suht terveellisesti ja tasaisin väliajoin :) Liikunnasta en kovasti viitsi stressata :snotty: Sellaisia löntystelykävelyjä tulee silloin tällöin tehtyä: Lauantaina käveltiin n. 1h Kirjurinluodossa ja syötiin jätskiä :D Ja tänään kävellään likan kanssa tohon mun vanhempien luo, tosin siinä ei mene kun n.15min, mutta saapa edes raitista ilmaa :)

Onnea taas pudttaneille ja pitäkää kaikki hyvä tsemppi yllä! Ne ketä eivät inhan onnistuneet niin ensi maanantaina sitten parempi tulos, eikö vaan? :) :flower:

Ai niin, inalle päivitykseen:
paino nyt 71,4kg, kokonaispudotus 14,1kg
 
Perlos: voiko noita syyö, kun imettää???

Adelina: ei muuta kun kevyempää oloa kohti. Ensi viikolla voikin tippua kiloja ropisten!! =)

Jep, mutta :wave:

ja kiva jauholakki kun käyt morjestamassa, vaikka ootkin urakkasi saanut kohilleen, niin ja täällä siis lapsia tuo yksi. ja mäkin aattelin, että töihin meen vähäksi aikaa ja sitten jos luoja ja mies suo niin lisää saapi tulla!!!
 
Enni: Ei niitä ainakaan suositella imettävälle enkä itse uskaltanut aloittaa vasta sit ku lopetin. Mut ei oo mitään faktaa. Toisaalta sehän on vaan ravintolisä.. Ja voihan olla siksi ettei suositella ku laihdutusta ylipäätään ei suositella imettävälle.. En sit tiiä.. Kannattaa kysyä joltain ammatti-ihmiseltä.

Meillä on nyt aluksi haaveissa kaksi lasta ja yksi siis on jo. Mää ehkä haluaisin loppujen lopuksi kolme.. Mut nyt siis ois tarkotus tehä toinen tähän perään silleen etten välissä menis töihin. Sit haluan mennä töihin ja varmaan taloudellinenki tilanne sen vaatii. Mut sit muutaman vuoden päästä vois kolmannen tehdä. Tai sitten ei.. Eipä sitä vielä tiiä miltä se sitten tuntuu. Ja mies on nyt sitä mieltä että kaks on semmonen ihanne..

Liikuntapäivis..

Ma: Kuntosali 90min. Paino 73kg
 
Moikka. Meillä on tuo yksi 11kk poika, ja vauvakuume on sillätolalla että varmaan joskus syksyllä annetaan toisen tulla jos on tullakseen..sItten kun mun kunto on vähän kohentunut voidaan alkaa hommiin ;)

Liikuntapäiväkirja

Ma: Astangajooga 60min, reipaskävely 70min. Paino 62,2kg

*Muoks* Luuumoooo??? Tuu kertomaan tuloksiasi! Puuttukos joltain muulta? Ei tainnu..hienosti ollaan pidetty yhteyttä:) (Tai myy puuttuu mutta se on tainnu jättää meijät lopullisesti..poitan varmaan sen listasta eller hur? )
 
hienoja saavutuksia kaikilla!! mua turvottaa nyt kauheena :$ vaikka oon vähillä kaloreilla ollu eilisen ja tän päivän. tuli pe ja la herkuteltua

meillä on vajaa 2v lapsi ja toista yritetty 1,5v. ensi kuussa hoitoihin. nyt menkat myöhässä ja testi negaa.. voikohan enää muuttua plussaksi? tuskin.. oireita ei oikeen kumpaankaan suuntaan. yleensä vuodan valkkista ennen menkkoja nyt ei mitään :eek: oon ihan öönä aapisen laidassa.. en tiedä mitä tehdä, mitä ajatella. paha mieli..

mutta siis tällaista tänne tänään
 
Alkuperäinen kirjoittaja gabom:
hienoja saavutuksia kaikilla!! mua turvottaa nyt kauheena :$ vaikka oon vähillä kaloreilla ollu eilisen ja tän päivän. tuli pe ja la herkuteltua

meillä on vajaa 2v lapsi ja toista yritetty 1,5v. ensi kuussa hoitoihin. nyt menkat myöhässä ja testi negaa.. voikohan enää muuttua plussaksi? tuskin.. oireita ei oikeen kumpaankaan suuntaan. yleensä vuodan valkkista ennen menkkoja nyt ei mitään :eek: oon ihan öönä aapisen laidassa.. en tiedä mitä tehdä, mitä ajatella. paha mieli..

mutta siis tällaista tänne tänään
Muusta en tiedä, mutta olen kuullut paljon puhuttavan siitä, että testi ei lähes koskaan näytä turhaa positiivista, mutta negaa kylläkin! Elikkä vaikka negatestejä tulis niin saattaapi silti sulla siellä olla pikku masuasukki ;) :heart:
Mutta onneksi teillä on jo edes tämä yksi lapsi niin saa edes kerran kokea sen vanhemmuuden, kaikille kun ei suoda edes sitä yhtä :/ No joo, ei tuo varmaan paljon lohduttanut, mutta kuitenkin...



Jep, eiköhän myyn voi poistaa kun ei oo pitkiin aikoihin mitään kuulunut...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:
Alkuperäinen kirjoittaja gabom:
hienoja saavutuksia kaikilla!! mua turvottaa nyt kauheena :$ vaikka oon vähillä kaloreilla ollu eilisen ja tän päivän. tuli pe ja la herkuteltua

meillä on vajaa 2v lapsi ja toista yritetty 1,5v. ensi kuussa hoitoihin. nyt menkat myöhässä ja testi negaa.. voikohan enää muuttua plussaksi? tuskin.. oireita ei oikeen kumpaankaan suuntaan. yleensä vuodan valkkista ennen menkkoja nyt ei mitään :eek: oon ihan öönä aapisen laidassa.. en tiedä mitä tehdä, mitä ajatella. paha mieli..

mutta siis tällaista tänne tänään
Muusta en tiedä, mutta olen kuullut paljon puhuttavan siitä, että testi ei lähes koskaan näytä turhaa positiivista, mutta negaa kylläkin! Elikkä vaikka negatestejä tulis niin saattaapi silti sulla siellä olla pikku masuasukki ;) :heart:
Mutta onneksi teillä on jo edes tämä yksi lapsi niin saa edes kerran kokea sen vanhemmuuden, kaikille kun ei suoda edes sitä yhtä :/ No joo, ei tuo varmaan paljon lohduttanut, mutta kuitenkin...



Jep, eiköhän myyn voi poistaa kun ei oo pitkiin aikoihin mitään kuulunut...
niin, olenhan minäkin lukenut, että on plussa tullu vaikka eka nega. mutta en osaa kuvitella, että meille sellainen ihme suotaisiin, kun näin pitkään ollaan jo sitä odotettu muutenkin.. noh toivon tietysti, että plussa tulis eikä menkat alkas. pitää ehkä parin päivän päästä testata uudestaan. esikosta plussasin kp34 vahvasti. nyt kp30/27
tietysti olen superonnellinen lapsestamme minkä olemme jo saaneet! kaikki eivät saa tosiaan yhtäkään. mutta silti kova vauvan kaipuu ja nyt kun sen ihanuuden tietää niin tekee pahaa,kun ei sitä saa, ehkä koskaan enää kokea..
mutta taitaa mennä nyt ohi aiheen..
 
gabom: :hug: oon mutenkuullut, että joskus, kun on päätetty hoitoihin alkaa, niin sitten onkin jo raskaana, eli jotain relausta tai sellasta kai sitten touhuissa, mutta toivotaan parasta ja onneksi sitten teillä on jo seuraava vaihekin aluillaan. Toivoa on vielä todella paljon, että toinen lapsi teille tuleepi!!!!!

 
gabom: Jospa se stressi nyt ois helpottanu ja tärppäiski.. Tämä naisen kroppa on siinä mielessä ihmeellinen että siihen vaikuttaa kaikki. Helppohan se toisen on sanoa että ota rennosti mutta yritä ainakin :hug:

Liikuntapäivis..

Ma: Kuntosali 90min. 73kg

Ti: ei varmaankaan mitään. 72,6kg (-400g maanantaihin)

Toivottavasti nyt ei sit taas huomenna oo noussu.. minä kun alan olla kuuluisa tuosta jojoilusta :headwall:
 

Yhteistyössä