N. 10kg pudotus Vol.2

Heipä hei!

En nyt sitten käynyt tänä aamuna vaa`alla kun eilen illalla myöhään söin vielä pannaria niin kyllä sen tietää, että ei vaaka ois ollut armollinen... :snotty:

Elikkä ina, maanantaina voi päivittää sen alkuviikon tuloksen:
paino nyt 70,9kg, pudotettu yhteensä 14,6kg ellei maanantaina tule vielä tuosta parempia tuloksia, tuskin =)

Adelina täytetyt herkkusienet ihan sairaan hyviä! Ostat isoja sieniä, jalka pois ja sitten täytät esim. 9% polar sulatejuustolla :p pekonin voi kietaista vielä ympäri, mutta yhdestä pekoniviipaleesta menee 1p... Marnoimattomista porsaan pihveistä ei mene paljon mitään pisteitä.. Sitten voi grillata maissia (tosin siitäkin taitaa mennä 2,5p/maissintähkä ), tomaattia, paprikaa... Myös kana ja kalkkuna kevyttä :)
Ja onhan niitä kevytmakkaroitakin, tosin paljon menee niistäkin pisteitä..
 
Liikuntapäiväkirja

Ma: Astangajooga 60min, reipaskävely 70min. Paino 62,2kg

Ti: Paino 61,5kg (-700g maanantaihin)

Ke: Pilates 60min, kävely 30min. Paino 62kg (-200g maanantaihin)

To: Kaupungilla tsäppäilyä, 61,7 kg (-500g maanantaihin)

Pe: Spinning 60min, 61,4kg (-800g maanantaihin)

La: Kaupoissa tsäppäilyä, 61,7kg (-500g maanantaihin)

Onpa kiirettä pitänyt kun en oo koneellekaan kerinny, lueskelin teijän jutut mutta en nyt jaksa kommentoida kun kohta valmistuu pizza mitä oon kokopäivän oottanut :)

Mun karkki/herkkulakon vika päivä ois tänään, täytyy kattoo mitä huomenna tapatuu:)

Moikka!
 
hyvää kesäkuuta naiset!! :D nyt se on sitten täällä, kesäkuu, kesä. ihanaa. ilma on mitä mainioin ja ollaan pojan kanssa lähes kokoajan ulkona. tänään odottaa paljon pihahommia, että kohta taas suuntaamme ulos. jospa siinä kuluisi eilen tullut puolikiloinen. oli juhlia, joissa tuli herkuteltua ja kotona söin vielä ranskalaisia iltapalaksi, ähkyyn asti melkeen. ihme kyllä vaaka ei näyttänyt kuin puoli kiloa enemmän eilis aamuun verrattuna :D
hyvä viikko oli takana ja jospa ensi viikko olisi kanssa hyvä. enää 200g ekaan tavoitteeseen. minä taidan onnistua!
 
gabom
Tavoitepudotus: 10 KG
Pituus: 160 cm
Lähtöpaino: 77 kg
Paino nyt: 72,2kg
Pudoitettu: -4,8kg

Gabom:
Vk 19 -1kg
Vk 20 ei tulosta
Vk 21 -1kg
vk 22 -0.5kg

eli 200g ekaan tavoitteeseeni (5kg kesäkuun puoleen väliin mennessä) taitaa onnistua.

seuraava tavoite voisi olla vaikka 2kg kesän aikana :D ellei käy niin hassusti, että alan kasvattamaan masua.
 
Paino tänään 72,8 kg eli maanantaihin -200g. No sentään jotain. Viikonloppu menikin juhliessa ja syödessä joten siihen nähen ihan hyvä tulos.. Ja nyt on kyllä aika turvonnu olo, toivon mukaan laskee tuo paino vielä vähän parin päivän sisällä.. Meillä enää reilu viikko aikaa reissuun joten en sit päässy tavoitteeseen, että alle 70lg painasin. Vähän kyllä harmittaa mut ei voi sanoa että kaikkeni olisin tehnyt..

Alkaa hieman huolestuttavasti hyytymään tämä meidän ketju!!!! Missä te kaikki ootte ja vielä punnitus päivänä????
 
No joo, sinnepä se kesä sitten taas menikin :( Eipä ehtiny kauaa nauttia... No, ehdinpä kuitenkin polttaa itseni lauantaina kun istuskelin tuossa terassilla...

Paino aamulla 70,9 kg :D Toooosi tyytyväinen oon kyllä! Viikonloppuna tuli vähän repsahdeltua taas; popcornii, siiderii ja sit käytiin viel Heselläkin koko perheen voimin. Tosin söin "vain" kanahampurilaisen enkä koko ateria eli tosi tyytyväinen oon siihenkin!
 
Moikka moi, taas ollu kiire päivä eikä nettiin oo ehtinyt, huomisesta pitäs helpottaa ja (Perlokselle) mä alan taas terrorisoimaan teitä kaikkia vähintään kahdella viestillä päivä =)

Mulla oli tänään nyt se toisen tavoite päämäärän aika ja 4kg piti olla pois sen edellisen 3kg lisäksi ja se on nyt sitten saavutettu, paino aamulla 61,7kg :) niin se vaan on mennyt, suht helposti 7kg yhteensä. vielä kun 5,2kg sais sulatettua niin oltas lopputavotteessa (1.12.2008).. Tuntus ihan realistiselta..

Liikuntapäivis:

Ma: Lenkki 60min, Paino 61,7kg

Gabom: Sä oot kyllä ottanut tosi hyvän loppukirin!

Perlos: Miten sua nyt sillai? koita keksiä sitä terveellistä puputettavaa ja muista juoa tarpeeksi ja nukkua (joskus tekee mieli syödä just äsymykseen ja janoon..)

Vauvakuumeiset: mites vauvakuume jaksaa..mulla meinaa tehä mieli aloittaa yrittäminen aikasemmin kuin vasta syksyn loputtua..Mut en oo vielä kehannut edes miehelle sanoa:)

Hauskaa iltaa kaikille :wave:
 
Liikuntapäivis..

Ma: Kuntosali 90min. 72,8kg

Ti: Kävelyä lenkin kautta kaupungille ja kaupungilla tsäppäilyä. 72,6kg (-200g maanantaihin)

Ke: Kaupungilla tsäppäilyä... 73kg (+200g maanantaihin)

To: tuskin tulee mitään tsäppäilyä kummempaa =) 72,8kg (+-0 maanantaihin)

Pe: Yritän käydä kävelyllä. 72,5kg (-300g maanantaihin)

Jipii! Vaikka en oo ees pisteitä laskenu :snotty:
 
mä söin tänään taas hulluna... himmotti vaan syyä. en vissiin täyttäny itteeni kunnolla oikeilla ruuilla,kun heti ruuan jälkeen alko napsiminen ja se jatkujajatkujajatku.. :(
huomenna taas vähillä kaloreilla
 

Liikuntapäivis:

Ma: Lenkki 60min, Paino 61,7kg

Ti: Ei mitään, sanotaan sitten että lepopäivä :) , Paino 61,6kg (-100g maanantaihin)

Oon tässä kaksi päivää herkutellut, en kehtaa ees kertoa mitä:) Mutta huomisesta lähtien tiukennan taas linjaa.. Ei näkynyt onneksi vielä tän aamun vaa'assa herkuttelun tuloksia..toivottavasti ei ollenkaan:)

Perlos: Joo tauko tekee varmasti hyvää kokokropalle..ehtii nahkakin mukaan laihdutukseen.. Kandee tietty vähän kattoa niitä syömisiä ja juomisia kun kaksiviikkoa on kuitenkin aika pitkä aika ja jos ihan lekkeriksi heittää voi siin ajassa varsinkin tiukan laihdutuksen jälkeen tulla aikapaljon takas.. Ja olokin on vvarmasti lomalla parempi jos syö välillä salaattia lounaaksi ja herkuttelee eksoottisilla hedelmillä jätskin sijaan.. Koska kyllä mulla ainakin yksikin pizza tuntuu inhottavana turvotuksena ja eihän sellasen turpeen mahan kaa oo kiva rannalle lähteä.. Mutta siis joo nautinto pääasiana, ja kun oot noin kauan pisteitä laskenut niin on varmaan elämäntavat jo oikeastikkin muuttunut ja niinkuin monella on käynyt(Esim jauhis) niin paino tippuu uusien elämäntapojen seurauksena ilman tarkkaa pisteiden laskuakin..
Joo ja meillä on ihan sama juttu ekat viis :eek: hammasta puskee yhtäaikaa ja kaikki asiat ärsyttää poikaa :headwall: Kai se kohta menee ohi..

Illanjatkot :wave:
 
Vauvakuume pahenee täälläkin...

Piti kysymäni, että onko teillä paikkareiden pisteitä laskevilla niitä keittokirjoja? Tai siis niitä Ruokia-vihkosia... Mullon vaan 1 ja 2, mut siinä 3:ssa ja 4:ssa näytti olevan pari hyvältä kuulostavaa ohjetta...

Ihana ilma! Oltiin eilinen päivä kokonaan ulkona ja tänään sama homma! Hyvin oon nyt pysyny pois jääkaapilta, kun pihalla vaan istuskelee :D

Liikuntaa:

ma: pumppi
ti: pyöräilyä
 
aloin miettimään tätä kun oon saanu hyvin painon putoomaan. kuitenkin vielä painoindeksin mukaan olisi 8kg ylipainoa. mielestäni olen ihan hyvän kokoinen nyt ja kaikkein paras olisi ehkä 3kg tiputuksen jälkeen. siis silloin painaisin 69kg. vauvaröllömaha vielä on,mutta se ei lähekään kuin kunnon treenillä, jonka aloitan taas syksyllä.
vaatekokoni on nykyään 40, eli eikö se vastaa kokoa M, medium. miksi ihmisen pitää painoindeksin mukaan olla kokoa S tai XS? miks M ei kelpaa??? :( ihmetyttää..
mitä mietteitä teillä on?
painoo aion vielä tiputtaa varmaan 5kg, mutta en tiiä siitä enempää sitten. olen tyytyväinen siihen jos olo hyvä. silloin aloitan treenin taas, niin senttejä lähtee, mutta paino samana..
 
Moikka!

Ma: Lenkki 60min, Paino 61,7kg

Ti: Ei mitään, sanotaan sitten että lepopäivä , Paino 61,6kg (-100g maanantaihin)

Ke: Lenkki 60min en käyny vaa'alla

To: Paino 61,0kg ( -700g maanantaihin)

Kivasti oli pudonnut, meninkin eilen ajoissa nukkumaan, samaan akaan kuin poika, siksi en kerinnyt edes täällä käymään..

Gabom: En tarkoita että sä oisit liian iso, mutta kuulemma tutkimusten mukaan ihmisten silmä on tottunut nykyään ylipainoisiin kroppiin, eikä meidän mielestä oikeassti ylipainoinen näytä ylipainoielta vaan normaalilta.. Harvallahan meistä yötärön ympärys on alle 80cm mikä sen pitäis olla.. Ja ennen vanhaan se vissiin oli jotain 6 alkavaa...kun miehet sai sormensa naisten vyötärön ympärille:) Nykyään hyvä kun saa koko kädet :LOL: No joo..munkin mielestä oon ite nyt ihan ok painossa ja peilikuva on ok, mutta tosiaan pudotettavaa varsinkin tosta vyötäröstä ois noiden senttilukujen valossa..

Nyt meen taas :wave:
 
Käytiin eilen pyöräileen 15 kilsaa... Luulin, etten pääsis tänään ylös sängystä, kun ajeltiin kuitenkin aika reippaasti. Mutta vissiin sitä on kunto sen verran kohentunut, ettei lihakset ihan näännyksissä ole... Ja muistinpa venytelläkin...

Liikuntapäivis:

ke: pumppi
to: pyöräily
 
Ma: Lenkki 60min, Paino 61,7kg

Ti: Ei mitään, sanotaan sitten että lepopäivä , Paino 61,6kg (-100g maanantaihin)

Ke: Lenkki 60min en käyny vaa'alla

To: Paino 61,0kg ( -700g maanantaihin)

Pe: Paino 62,00kg ( +300g maanantaihin)

No nyt oli paino pompannu..söinkin eilen pajon leipää ja sen sellasta..enkä oo kunnolla ehtinyt urheilemaan..mälsää..

adelina: Munkin tarttis ostaa se sellanen lasten teline pyörään niin päästäs lenkille..
 

Yhteistyössä