N. 10kg pudotus Vol.2

tippuukohan mulla liikaa toi paino :/ reilu kilo viikkoon ja oon vähän repsuillu... ja silti paino laski noin paljon!

tänään ryypiskelemään jahuomennakin kalorit katossa, että josko tasoittaisi!

pääsin muuten siihen tavoitteeseeni ajallisesti etuajassa. :) piti 5kg saada kesäkuun puoleen väliin pois. nyt lähteny jo 6kg. nyt pitää pikkuisen hiljentää tahtia. jos vaikka 2kg sais elokuun alkuun mennessä pois. silloin painas 69 olis ihana :D
 
Vauts Gabom! Hieno pudotus, noinhan se menee välillä enemmän ja välillä vähemmän..

Liikuntapäivis:

La: Ei taaskaan varsinaista liikuntaa, kauhia kiirus ollut.. Paino 62,6kg (+900g maanantaihin)

Kiva paino, oonkin vähän syönyt...

 
:wave:
hengissä ollaan... tuun huomenna kertoon aamupainoa...
meni taas viikko tontilla ja eli siis lapsenvahtina ja kahvinkeittäjänä ja ruuanlaittajana, mutta paremmalla ajalla tuun kertoon kuulumisia ja tod näk. ens viikko ollaan taas aktiivisia..

Enni

p.s. hyvä tytöt!!!!! työ ootte niiiiiin ahekria ja saaatte tulosta aikaan, toisin minä :ashamed:
 
Moikka!

Kaikilla taitaa olla kesäpuuhaa kun niin hiljasta on, itekkin tulin ilmottamaan että oon reissussa sillälailla että tiistaina oltas tulossa takasin, joten päivitys jää sitten sille päivälle (jos en löydä konetta reissunpäällä).

Ihania kesäpäivä kaikille :wave:
 
Minä oon jo ihan lomatunnelmissa ja en oo enää nyt viikonloppuna pisteitä laskenut ja on tullu syötyä pizzaa ja grilliherkkuja :ashamed:
Tuun huomenna ilmoittamaan painon joka on nyt sit vipa paino ennen reissua, katotaan kuin paljon tulee kahdessa viikossa takaisin.. Mut mut, en ota ressiä, onpahan taas sit mitä laihduttaa loman jälkeen :LOL:

 
hyvää se välillä tekee ottaa lomaa laihdutuksesta! äkkiä tulleet kilot lähteekin äkkiä. pitää sitä välillä nauttia kesästä ja kesänantimista ilman päänvaivaa!! ei sitä varmasti enää niin sorru kuin ennen. on nää päähän iskostunu nää opit ja tavat!

minä vedin koko viikonlopun mitä sattuu, jäätelöitä söin monta ja pizzaa ja join sidukkaa.. hih.. nyt on turvonnu olo!
 
:kieh:
paino oli 77,4kg eli +100g, jos oikein muistan.... no olis voinut taas olla enempikin..
nyt taas katotaan hermoja, kun oon pojun kanssa kahen koko viikon... tai siis ei hermot mee poikaan, vaan siis hermoja noihin herkkujen vastustamiseen, eettei mee illat puputtaessa jotain... nykyään on vaan hyvä, kun jos jotain syön niin poika katsoo silmät suurina, että ai äippä syö, oiskos hällekin, niin syö siinä sitten :LOL:

jepulis, mä en muuten oo laskeskellut mitään pisteitä, yrittänyt vaan välttää mässäilyä ja jos syön herkkuja niin muuten sitten kevennän... tai siis taas yritän elää näin.

mutta jospas sitä siivoaisi, pyykkäisi ja kampaisi tukkansakin tänään...

Enni
 
Hyvä gabom ja adelina!! Hienoja pudotuksia! :flower:

Itellä pompsahti viikonlopun aikana toi paino ja aamun tulos oli 73,1kg :ashamed:
Mut eipä tuo oo ihmekkään ku toi motivaatio on ollu hieman kadoksissa..
Tänään sit lähdetään bulgariaan kahdeksi viikoksi, ja olen kuitenkin "hoikempi" kuin viimeksi reissussa kaks vuotta sitten. Eli jollain tasolla tavoite kuitenkin saavutettu. Oli kiva ku bikinit ei mistään puristanu, päin vastoin housut oli pikkasen löysät =)

Mut reissun jälkeen urakka jatkuu ja vielä ois lopulliseen tavoitteeseen matkaa, saa nähä saavutanko sitä vai rupeaako sitä ennen maha kasvamaan ;)

No mut.. Kaikille ihania kesäpäiviä ja parin viikon päästä kuullaan!!! Pitäkää lippu korkealla ja kirjoitelkaa hurjasti ni on mulla luettavaa ku kotiudun!!!
Olette jollain hassulla tavalla tulleet mulle tosi tärkeiksi :heart:
Kaikille suuri :hug: :hug: :hug:
 
täällä vaan raahaudutaan itsepetoksessa ja vedetään napaan mitä löytyy kaapeista, eli ei kovin terveellistä...
no en oo jaksanut raahautua kauppaan tonne sateseen ton pikkujätkän kanssa. kohta tulee ystävä kylään ja aattelin laittaa sen heti lapsenvahiksi, ja häipyä kauppaan (joka on siis 50m päässä). vois vaikka ostaa herkullisia, terveellisiä dippailtavia... ja muutenkin tota kasvispuolta, että on sitten mistä itelle nopsaan vääntelee ruokia päivisin..

mulla on näköjään siis vaiheena se, että syön tosi epäterveellisesti kaikkee herkkuja, mutta tulee kuitenkin syödyksi päivämittaan niin vähän, että ei kiloja onneksi tule, mutta eihän tämä terveellistä ole, joten pitänee alka taas kerätä hieman motivaatiota!!!!

Olikos jollain muuten tietoa noista subwayn ruuista, että meneekö hirmusti pisteitä???

ENni
 
nyt ollaan takas reissusta, ja puntarilla paino näytti 61,7kg eli ihan saman kuin iime maanantaina.. Se nyt ei ole mikään ihme koska viimeviikko oli mun herkuttelu viikko, varmaan neljänä kertana herkuttelin:) enkä varsinaisesti liikkunut ollenkaan. Nyt oon uudestaan herkkulakossa.. Tuun illalla päivittämään tulokset.

Iltaan
:wave:
 
:( :eek: miksi mä en pysty tähän????
siis tänään söin pitsaa ja karkkia... :headwall:
pitsasta onneksi vaan puolet, mutta silti... vaikka ei ne pisteet varmaan päivässä paljon heitä, mutta silti... tää kesällä laihduttaminen on mulle ainakin vaikeempaa...... kun on jädeä, ja terasseja jne..... ja kesäisiä päiviähän pitää juhlistaa hyvällä ruualla jne... ja seliseliseli :headwall:
mistä vois löytää MOTIVAATIOTA?????

hienoa ina, että herkkujen myötä ei kuitenkaan paino noussut!!!!
 
meillä on taas ollu murheita lapsettomuushoitojen kanssa :'( kaikki ei oo menny niinko on pitäny.

noh tää viikko saattaa mennä jopa plussalla, mutta ei haittaa. tippu niin joutuin tuo 6kg. tänä aamuna paino oli 71,3kg, eli viikonlopulta vielä noi 300g =) ei paljoo

kauheet turvotukset oli tässä alkuviikosta, kun oli ovisaika ja sen sellaista kropassa menossa. nyt hiukka tasaantunu. kauheen terveellisesti en oo nyt kahtena päivänä syöny, kun en oo välipalan jälkeen ehtiny muuta ottamaan kuin kahvia

tänään otan kahvin kanssa piirakkaa jonka juuri äsken leivoin. meille tulee vieraita yöpymään!

paljon tsemppiä kaikille, tää kesä aika on houkutuksia täynnä, mutta mulle ei tunnu aina maistuvan ees mikään ruoka.
kunpa ei nyt menis siihen, että en syö mitään.. :ashamed: oon oollu aika alamaissa, mutta ei oo tehny mieli makeaa kauheena..
vaikeita asioita taas.

palaan lauantaina tai sunnuntaina asiaan!!siihen asti :flower:
 
Toivottelen täältä viikonlopputsemppausta kaikille!!!!

Ja minä täällä mutustan karkkia jo tähän aikaan aamusta :ashamed:
mun on kyllä pakko kerätä itteni tän syömisen kanssa!!!!!!
*vetäydyn miettimään elämääni*
 
Moikka!

Gabomille lämmin halaus.


Adelina: Mahtava pudotus sulla tällä viikolla..ja viikko viikon jälkeen suurta pudotusta. Ootko huomannut jo senteissä?

Enni: Vaikkei painossa huomaa niin kropassa näkyy herkuttelu ja liikunnan vähyys -> mahaa turvottaa ja pylly laihtuu.. Vaikka en oo suoranaista herkkua syöny nyt taas viikkoon niin leipää yms oon vetänyt paljon. Ajattelin että on taas pakko alkaa laskemaan kaloreita..laskitko sä pisteitä? Ku jos ruvettas laskemaan niin ehkei tulis syötyä niinpaljoa kun sais taas kunnon muistutuksen kuinka paljon sitä kaloria kaikessa olikaan??

Perlos: Mahtavaa lomaa siellä bulgaariassa! en aiemmin ehtinyt toivottaa :ashamed:

Lumo: Mites sä laskitko pisteitä tai kaloreita?

liikuntapäivis:

En muista muita päiviä (Ei liikuntaa ainakaan)

Ke: 2 kertaa 60min lenkki. 61,7kg

To: Paino: 62kg (+300g maanantaihin)
 
Lumo: Multa meni ihan ohi, että missä vaiheessa hyppäsit takas 85kg vai laitoitko tohon edelliseen viestiin väärin? Ei sillä että se ois tavatonta, itsekukn meistä välillä sahaa edes takas :whistle: Miten laitan siis noi painon kehitykset kun oon merkannut sulle viimeksi vk21 lukeman?
 
Gabom: :hug:

ina: En oo mittanauhaa käyttäny, kun ei hirveesti innosta tota löllyvää vararengasta mittailla :$ Mut ainakin vaatteet tuntuu löysemmiltä eli kai sitä läskiä tai nestettä tai mitä lienee sitten on jonkun verran lähteny pois =)

Viikonlopuksi lähden pojan kans äidin patojen ääreen ja sunnuntaina on kummipojan rippijuhlat... Yritän kyllä pitää mielessä pienet annoskoot ja jättää sen täytekakunkin syömättä, mutta saa nyt nähdä kuinka hyvin onnistuu...

Liikuntaa en oo harrastanu tällä viikolla yhtään :ashamed: Huomenna meen sit taas sinne reippaampaan pumppiin, niin saanpahan edes jotain aikaseksi...

Paljonkohan pisteitä noista Hesen ja Mäkkärin hamppareista oikein menee? Siinä vihkossahan on kyllä, että hampurilainen 6 pistettä tai jotain, mutta lieneekö se sit joku mikromallin hamppari...
 
Ina: Oon kyllä kirjaillut kaikilta viikoilta mutta sulta on varmaan mennyt ohi :)

Laita vaikka:
vko21 -2kg
vko 22 -2kg
vko 23 +2kg
vko 24 -1kg

Paino vkolla 24 on ollut 84kg :)

Aika reippaasti näyttää paino heitelleen... mutta tuo vko 23 siis meni täysin överiksi... on kuitenkin jälleen laskusuunnassa eli ihan 100g päässä ollaan takasin 83 kilossa :) Ja en siis juurikaan laskeskele mitään. Jonkinverran kaloreita seurailen mutta laihdun pääasiassa jättämällä namit ja rasvaiset ruoat pois :)
 
Okei Lumo, anteeksi..miten mä tolalailla oon sut unohtanut!?! Ajatuksissa oot kylllä muuten ollut :heart:

Liikuntapäivis:
En muista muita päiviä (Ei liikuntaa ainakaan)

Ke: 2 kertaa 60min lenkki. 61,7kg

To: Paino: 62kg (+300g maanantaihin)

Pe: Paino: 62kg (+300g maanantaihin)

Nyt täytys viikonloppu olla kiltisti, tai ainakin sinnepäin...

kaunista kesää



:wave:
 

Yhteistyössä