N. 10kg pudotus Vol.2

Liikuntapäiväkirja

Ma: Astangajooga 60min, reipaskävely 70min. Paino 62,2kg

Ti: Paino 61,5kg (-700g maanantaihin)

Ihan kivasti oli tippunut eilisestä :eek:

Gabom: Sellasta oon kuullu, että ihmisen keholle ois paras raskauksien väli ainakin 2vuotta ja että raskautumiseen vaikuttaa myös edellisestä synnytyksestä palautuminen = voisiko olla niin että elimistösi ei vaan ole vielä aiemmin ollut valmis uuteen raskauteen..?? Toivotaan parasta! :heart: :heart:
 
Huomenta täältäkin :wave:
tämä viikko viettetään taas pikkujätkän kanssa kahden, joten pitää keskittyä ettei mene mässäilyksi....

Perlos: no onhan sulla kuitenkin aina ollu pudotusta sitten viikkotasolla, että älä stressaa noista päivämitoista, jos oot kuitenkin ruodussa pysynyt!!!!

Enni
 
Enni1980; kaikkihan on mahdollista =) nyt ollaankin tiedon saatuamme relattu. minä en ole ajatellut yhtään edes mahdolllisuutta raskautua ilman hoitoa. olen asennoitunu, että hoidoilla sitten.
ihmetyttää nyt, että mix sit nega tuli? ja missä on mun menkat? :(
Perlos; ei olla enää stressattu, kun tuli tieto että hyvällä tuurilla voidaan raskautua, niinko esikoisestakin. eli en ole enää ajatellu asiaa. kuitenkin oon kattonu suunnilleen milloin menkat alkas, että tietää sit ostaa lääkkeet hoitoja varten. nyt lääkkeet odottaa käyttöään, mutta kierto ei ala.
Ina21; meillä syy on löytynyt tähän lapsettomuuteen. miehen siittiöissä häikkää. olen yhden ainoan kerran ollut elämäni aikana raskaana ja siitä tulos on nyt päiväunilla :D

menkkoja ei siis vieläkään kuulu. turvotus on laskenu. paino oli tänään jo 73kg. iltaisin tulee se turpeus mahaan... nyt meinaa särkee päätä... mitä mä tän kroppani kanssa teen..??
 
Gabom: Kyllä se vielä voi plussaksi muuttua!

Aamupuuron ja kahvimotillisenjälkeen puntari näytti tänä aamuna suosiollisesti 72,8 kg eli suunta oikeaan!!

Kävin pojan kanssa perhekerhossa ja reippaana tyttönä pystyin vastustamaan niitä kutsuvia keksejä ja munkkejakin! Vähänkö oli ylpee itestäni!

Liikuntapäivis:

ma: sauvakävelyä vajaa tunti ...

Millähän tohon sauvakävelyyn sais enemmän puhtia... Ennen hengästy kun kävelin, mutta nyt vaikka on sama matka ja sama vauhti niin tuntuu, ettei hengästy millään.... Lujempaa en pysty käveleen, koska sillon rupeen jotenkin jännittään jalkoja niin että koivet tulee heti kipeiksi ja on pakko ruveta laahustamaan...
 
Adelina: Sulla on siis kunto kasvanut =) Jos et voi lujempaa mennä niin sitten pitää matkaa pidentää, eiköhän sillä siihen saa tehoa lisää. Tai sit vaihda reittiä, etit semmosen missä on mahdollisimman paljon ylämäkiä ja niissä pidät saman vauhdin ni kyllä hengästyy..

Mää kävin tänään vaan kaupungilla kävelemällä. Mut kävelin pitemmän lenkin kautta että tuli sitä vähän liikuntaa. Syöny oon vaan tonnikala salaattia ja voin kertoa että tekee IHAN HULLUNA MIELI KARKKIA. Stocan läpi ku käveli ja siellä katto niitä kaikkia karkki uutuuksia :p Mitään en ostanu mutta tekee mieli mieli mieli..... :headwall: Noh, jospa tämä tästä..
 
perlos: Joo, kunto on kasvanu, jee :D Huomasin sen muuten tossa kun haravoin pihaa. Viime keväänä ei jaksanu haravoida ku max. neliömetrin pläntin nyt meni kevyesti koko etu- ja takapiha ja tosta talonpäädystäkin vielä. Asutaan rivarissa eli mitään ihan älyttömän isoa pihaa meil ei oo, mutta kuitenkin! Ylämäkiä täällä ei lähimaillakaan oo ku toi yks, mutta pitää ruveta kierteleen vielä jostain vähän lisälenkkiä... Oliko muuten pakko puhuu tonnikalasalaatista... Arvaa kenellä rupes mieli halajaan samanlaista :p

Kävin koirien kans parinkymmenen minsan lenkin. Tarkotus oli käydä kunnon reissu, mutta kun toi vanhempi koiruli rupes laahustaan perässä niin aattelin, etten jaksa hinata sitä koko matkaa...
 
Moikka.

Tulin vielä moikkaamaan, ei kummempaa..päivä menny mukavasti.. liikuntaa ei tänään kyllä ole kaupassa käyntiä kummempaa muttahuomenna sitten taas..

Adeline: Joo pidempi matka välllä ja juoksuaskel spurtteja kepit kainalossa:) Sillain saa hyvin vaihtelua treeneihin että tekee yhen peruslenkin, sitten yhen pidemmmän ja sitten yhen lyhemmän ihan täysillä/tai niin että välillä kävelee ja välillä ottaa 0,5-1min spurtteja ja sitten neljäs lenkki sellanen kovempi kuin perus lenkki mutta ei kuitenkaan täysillä.. jos sulla on syke kello ja kiinnostaa niin voin arvvioida ähän noita sykerajoja joilla noita lenkkejä kandeis tehä että ois optimaalisinta kunnoonkohotukseen..

Perlos: Pysyikö karkki himo kurissa?
 
tääällä taas mussustteu kaikkea p.skaa ja jätetty terveeliset eväät syömättä... plääh...
pojan kanssa käytiin nukahtamistaistelu, ei menny kun 2h toivottavasti ei ihan heti heräis ekalle syötölle, jotta ehin kanssa nukkuun.... väsyttävää kun yksin joutuu näitä taisteluja käymään ja meinaa hermot mennä.

huomenna jos on lämmin ilma voisi vaikka suunnata puistoon eväiden kanssa. meneköhän subeista paljon pisteitä???

ENni
 


Liikuntapäivis..

Ma: Kuntosali 90min. 73kg

Ti: Tsäppäilyä kaupungilla. 72,6kg (-400g maanantaihin)

Ke: Kuntosalille ois tarkotus mennä. 72,7kg (-300g maanantaihin)

Lumo: Ina päivittelee painot aina maanantaisin eli se kai se ns. virallinen punnituspäivä. Mut kuten huomaat ni minä käyn joka aamu puntarilla..

Mää oon ihan toivoton. Ei pitäny karkkilakko. Siis kaks päivää onnistu ja sit
:headwall: Mies kävi ostaan pikku pussit illaksi semmosia uusia hedelmäkarkkeja. Onneksi ei ollu ku 100g mut kuitenki. Mun on ihan turha yrittää tommosta lakkoo, en voi sillon mitään muuta tehä ku aatella karkkia. Sit ku en oo missään lakossa ni voi mennä hyvinki helposti 5 päivää ilman. Mut valitettavasti joka viikkoista tuo karkin syönti on. No onneksi ei oo joka päiväistä.. :whistle:

Tänään ois salipäivä ja kunnon reenin aijon vetää. Oon aluksi crosserissa ainaki 40 min. Sillä sentään tuo läski palaa..
 
Moikka!

Joo Lumo Se maanantai kai se on alunperin ollut, mutta monet käy muinakin päivinä.. Mutta jos päivitän sulta ton tuloksen tän viikon listaan ja sitten jos ens viikosta lähtien haluut kertoo kans maanantaisin??

Liikuntapäiväkirja

Ma: Astangajooga 60min, reipaskävely 70min. Paino 62,2kg

Ti: Paino 61,5kg (-700g maanantaihin)

Ke: Pilates 60min, kävely 30min. Paino 62kg (-200g maanantaihin)

Liityn perlos sun painon pomppimisklubiis =)
 
jahas, nyt ne menkat taisi alkaa :'( söin sit muffinssin kun surettaa ja itkettää. miks mun kroppa kiusaa näin minua.. olisin selvinny paljon vähemmällä, jos olis alkanu ajallaan..

mutta jospa paino jatkaisi laskusuunnassa
 
gabom: :hug: Tiedän ton tunteen :heart:

ina: Juu, on mulla sykemittari! Jumppatuntien jälkeen aina innoissani tutkin, että mitkäs sykkeet oli ja paljonko meni kaloreita... Nykyään noi kalorienpolttolukemat jää aina jonnekin 470:een, joskus maaliskuussa meni vielä melkeen aina yli 500... Maksimisykekin jää jonnekin 140 kieppeille... Eli ilmesesti täytyis ainakin painoja lisätä noilla tunneilla.

Mites noi pisteet muuten... Saiko niitä säästää toiselle päivälle?!

Ja liikuntaa:
ti: superbody
 
Heippa!

Täällä satelee koko ajan positiivisia ylläreitä: paino oli tänä aamuna 70,9kg :eek: Elikkäs 900g ois siihen, että 15kg tippunut =) Käyn nyt vielä huomenna tai pe katsomassa niin ina voi sitten päivittää.. Oon kyllä tosi iloinen ja yllättynyt kun täytyy myöntää etten oo kyllä tietoisesti tehnyt mitään tai nähnyt vaivaa laihtumisen eteen... Kai mä vaan sitten syön samalla lailla kun tiukasti ´laihduttaessa ja PV:n ohjeet jääny alitajuntaan :)

voi gabom :/ No nyt sulla kyllä on ihan oikeus syödäkin yksi muffini! Mutta yritä olla kokonaan repsahtamatta, eiköhän teillä kuitenkin vielä toivoa ole :hug:

Adelina pisteitä saa säästää päivässä max. 4p. Säästetyt pisteet pitää syödä saman viikon aikana (jos meinaa syödä ) ja säästöt nollaantuu aina uuden viikon alkaessa :)
Liikuntapisteitä saa syödä max. 12p saman viikon aikana vaikka niitä ois kerännyt enemmänkin. En tiedä tiesitkö nuo kaikki jo, mutta laitoin kuitenkin :)

*muoksmuoks* HETKINEN hetkinen! Elikkäs oiskin 400g siihen, että 15kg tippunut :saint: :D
 
täällä taas tällanen päivä :headwall:
ystävän sain seurakseni ja käytiin sentään juu kävelyllä, mutta sitten amarilloon syömään ja jädet jälkkäriksi :ashamed: no täytyy kyllä sanoa, että henkisesti oli sen arvoista, kun oon ollu aikas väsynyt tässä tähän "yksinhuoltajana" oloon, mutta tollanen piristää kummasta ja sain muuten pojankin jo untenmaille, että piiiiitkästä aikaa illalla vähän omaa aikaa *kop.kop* koputan puuta, ettei tuo poitsu nyt sitten ala heti heräilemään...

Gabom: :hug: no nyt sitten niitä lääkkeitä vai mitä ne nyt oli niin alottamaan ja täällä pidetään peukkuja pystysä teiän puolesta.

Jauhis: sä oot ihmeellinen ton painonpudotuses kanssa :eek:

ja tässä välissä kävin nukuttamassa heränneen pojan

:headwall:

no mä meen nyt, kun kohta varmaan taas kutsutaan ja äidin lepäämisestä ei taas tietoakaan :'(
 


Liikuntapäivis..

Ma: Kuntosali 90min. 73kg

Ti: Tsäppäilyä kaupungilla. 72,6kg (-400g maanantaihin)

Ke: Lenkki 60 min. 72,7kg (-300g maanantaihin)

To: Saapa nähä mitä tulee.. 72,6kg (-400g maanantaihin)

En sitten eilen mennytkään salille ku oli niin ihana ilma niin oltiin ulkona ja sit käytiin koko pikku perhe lenkillä. Ja illalla söin tuplan :ashamed:
Ja aamulla totesin että kiva paino. Eli syömme tuplaa ja olemme käymättä salilla niin avot!! :LOL: Paino vaan laskee :D
No joo, ehkei sentään. Mut eilen siis illalla tuli sitten hirvee morkkis ni oli aamulla kiva ku ei pompsahtanutkaan taas maanantain tasolle tai enemmän. Nyt on taas ihana ilma, lähtään kaupungille niin siinä tulee kivasti kävelyä ja takaisin vois taas tulla mutkien kautta..

Aurinkoista päivää kaikille :wave:
 
Jauhis: Kiitos! Noi liikuntapisteet tiesin, mutta toi muu oli vähän hämärän peitossa.

Illalla olis mahdollisuus lähtä latin danceen... Jotenkin vähän laiskottaa, mutta jospa sitä nyt sais piiskattua itsensä liikkeelle.
 


Liikuntapäivis..

Ma: Kuntosali 90min. 73kg

Ti: Tsäppäilyä kaupungilla. 72,6kg (-400g maanantaihin)

Ke: Lenkki 60 min. 72,7kg (-300g maanantaihin)

To: Lenkki 60min. 72,6kg (-400g maanantaihin)

Pe: Taas ois tarkotus mennä salille.. 72,6kg (-400g maanantaihin)

Mulla on motivaatio nyt IHAN hukassa. Tekee vaan mieli syödä. Eilenki vedin viis leipää (normaalisti en syö ollenkaan) ja illalla oli vielä pakko syödä kananmuna. Siis kananmuna! :headwall: Minkä ihmeen takia??? Ei tehny siis mitenkään mieli, teki vaan mieli syödä jotain :kieh: Ja siis tiesin että pisteet on jo ajat sitten täyttyny mut oli vaan pakko. hohhoijaa.
Musta alkaa tuntumaan että ku oon marraskuusta asti tosissaan laihdutellu ni nyt alkaa tulemaan semmonen kyllästyminen. Ja ku tuo paino ei tipu niin nopeesti ku alussa. Miten on muka niin vaikeeta vielä kaks vajaa kaks viikkoo puristaa? Ei ymmärrä. Oon siis luvannu itelleni että sitten lomalla saan olla lomalla, ei tarvi laskee pisteitä tms. nii miten se on niin hiton vaikeeta nytten vaikka tietää että kohta saa pitää taukoa?? ARGH!!

Jaha, en osaa muuta ku valittaa joten palataan :wave:
 
perlos: Nyt tsemppiä sinne lomaan asti!

Kävin eilen siellä latin dancessa. Enhän mä oikeestaan mitään osannu, kun suurin osa niistä ihmisistä on käyny sillä tunnilla jo syksystä asti, mutta hauskaa kuitenkin oli =)

Nyt kun tänne pohjoseenkin (ehkä mahdollisesti) saadaan kesä niin kertokaas jotain hyviä ja kevyitä grilliherkkuja! Ettei tarttis sitä makkaraa/pihviä vaan grillailla...
 

Yhteistyössä