N. 10kg pudotus Vol.2

Moi, järkky punnitus tulos 60,1kg en ees viitti kattoa mitä se oli viimeviikolla, jokatapauksessa lisäystä on yli 2kg ??!! No en oo kyllä pahemmin pihistellyt syömisissä... :headwall:

Mites perloksen raskaus on lähtenyt etenemään? Onko oireita?

Poika kutsuu.moi.

 
Huomenta!

Nyt on ollut pari päivää tosi kuvottava olo. Oksentaa ei onneksi tarvi. Samoin väsyttää ihan hirveesti ja asiaa ei auta yhtään että poika herää ennen kuutta. Nyt on sitten jo eka päikkäreillä |O
Toivottavasti vaan jaskais käydä edelleen salilla. Tympeää myös on että iltapäivällä jolloin sinne salille pääsisin ni on se kuvotus olo :$ Mut katotaan nyt miten tämä lähtee etenemään.. Silti aivan ihanaa :heart:

Maanantaista on parisataa grammaa paino noussu. Söin eilen pastaa ni heti näkyy :kieh:
Harmi ku tuo kuvotus olo ei oo kuitenkaan vieny ruokahalua :whistle:
 
Moi

Perlos: sehän siinä kuvotuksessa yleensä onkin juuri että helpottaa vaan ainaisella syömisellä :) Mulla tosin tuli kaikki ylös mitä söi, oksensin vikat oksut vielä synnärilläkin..että se siitä kolmenkuukauden pahoinvointi rajasta.. :) Oih niitä aikoja:)

Mulla oli paino sentään vähän alentunut aamulla eli nyt 59,4kg(eilen 60,1), liikuntaa ei vielä tänään muuta kuin kaupassa kävelyä..

Moikkelis taas!

 
Kävelyä reippaasti n. 1h. Syömiset ok.

Hyvä lumo! Ja ei haittaa kun mäkään en oo vielä maanantain tuloksia päivitänyt. Se menee aina niin nopeasti se maanantai kun en silloin heti päivitä kun kaikki ei oo vielä kertonut painoaan ja sitten se aika vaan menee niin nopeasti eteenpäin..

Mutta moikka nyt!

 
Jaahas ja maanantaita taas kaikille!
Nyt on niin et mun paino on noussu viime viikon 61.5 kg:sta 500 g...elu nyt on paino sit 62 kg.Tää on ihan kauheeta ku joka viikonloppu synttäreitä!Taas lauantaina oltiin ja tänään olis.Sit seuraavaks olis taas perjantaina ja lauantaina.Sitä seuraava viikonloppu ei oo yksiäkään mut sit on mun synttärit.Sit siit viikko eteenpäin ni on taas kahdet synttärit,siit viikko eteenpäin niin on taas yhdet!!!!Huh,mitähän tästä tulee....sit on onneks kk väliä mut sit on taas synttärit ja joulu ryöpytykset....apua...
 
Huomenta kaikille!!!

Viime viikko oli jokseenkin kummallinen, lapset sairaana pari päivää eli kotona ja olin taas huushollerskana, joten ei muuta ehtinytkään tehdä. Torstaina työhaastattelu (en saanut paikkaa) ja torstai-iltana iski kamala kuume lämpö 40. Perjantaina olin ihan rätti, mutta suht kuumeeton, lauantaina terve (meillä oli ensin esikon 5-vee kaverijuhlat - prinsessajuhlat ja sitten iltapäivällä parikymmentä sukulaista), sunnuntaina sairas ja tänään sairaampi. Järkky flunssa. Mutta ihmeparaneminen lauantaiksi!!!

Vaaka näytti tänä aamuna 74,4 kg eli pudotusta on 400 g edelliseen lukemaan. No, jotain sekin. Suku kyllä huomasi muuten, että on 5 kg lähtenyt!!!

Nyt vaan survivalia peliin, kun on niin räkäinen olo, päähän sattuu ja kuumetta, yskää, ettei jaksa mitään tehdä. Työpaikka pitäisi prsk löytää myös.....
 
Paino tänään 73,1 eli +400g... Mut onneksi ei ollu enempää.. Koko ajan ihan järkky nälkä ja heti ku on pari tuntia syömättä tulee tosi kuvottava olo :$ Yritän nyt liikkua enemmän ku tulee syötyäki mut illalla on jo niin hirvee väsy etten meinaa jaksaa salille lähtä.. Toivottavasti tää väsy ei kovin kauaa kestä. Joka päivä oon käyny kyllä kävelylenkillä ja se auttaa tohon pahoinvointiin joten tulee ihan mielellään lähdettyä..
 
Mun aamupaino 59,8kg, eli on vähän vähemmän kuin viimeviikolla mutta paljon enemmän kuin toissa viikolla. Lupaan päivitellä tänään kaikkien painot!

Elinalle paranemisia!!! ja onnea työn hakuun..saako udella millä alalla olet?

Lumosta ei oo kuulunut mitään kun sillä on ovis ja lakanat vaan heiluu:whistle: ;)

Perlokselle sympatiaa kuvotukseen ja väsymykseen.. anna itselles rauha levätä ja olla :heart:

Parempi elämä: Jos sä haluat olla laihdutuksella nin pitäskö sun vaikka päättää että syöt vaan vaikka suolasta niillä juhlilla tai vain yhden pienen palan jokaista juttua tms.. tai sitten vaan käyt aina jollain maraton juoksulla joka juhlan jälkeen:)
 
Päivittelin listaa..

:flower: :flower: HYVÄ ME :flower: :flower:

Kokonaispudotus porukalta Vk 27 -4,6kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 28 -6,4kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 29-30 -1,6kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 31 -8,5kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 32 +1,1kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 33 -5,5kg
Kokonaispudotus porukalta Vk 34 +100g
Kokonaispudotus porukalta Vk 35 +1100g
Kokonaispudotus porukalta Vk 36 -2800g
Kokonaispudotus porukalta Vk 37 -5800g
Kokonaispudotus porukalta vk 38 -2200g
Kokonaispudotus porukalta vk 39 -5
00g

:flower: :flower: VIIKON PUDOTTAJA :flower: :flower:

Vk 36 Enni1980 :flower:
Vk 37 Parempielämä :flower:
Vk 38 Parempielämä :flower:
Vk 39 Lumo :flower:


Poistin katalin, adelinen ja jonkun muun mutta unohin jo.. siis sellasisia joita ei ole näkynyt pitkään aikaan.. Jos haluatte tulla takaisin niin tulkaa ihmeessä:) Ja kertokaa vaan sitten uudestaan tietojanne..

Herkutta oon ollut lauantaista lähtien ja likuntakalenteriinkin tulis jotakin:

Ma: Kävelyä 1,5h, paino 59,8kg
Ti: Vauvajumppaa (Kevyttä) 40min, kävelyä 30min, paino 59,9kg (+100g maanantaista)


 
Mua ei muuten kannata ehkä ottaa huomioon tossa kokonaispudotus viikoilta.. Voi tulla masentavia tuloksia ku rupee tää paino nousemaan. Koska kyllähän se sen tekee tässä kuitenki. Tänä aamuna näytti 72,8kg eli vähemmän ku viime maanantaina mut enemmän ku sitä edellisenä. Mut aika hyvin on kuitenki pysyny samassa. Tuntuu että syön koko ajan. Jos en syö ni alkaa kuvotus.. Mut oon liikkunu aika paljon, joka päivä lenkillä ja eilen kävin pumpissa. Ja lauantaina testasin myös pitateksen =)
 
Moikka moi,

Ihan ekana hyvä karppaus linkki: http://www.luontaisnetti.fi/sairaudet_insuliini.htm varsinkiin tekstin loppuosa oli kiinnostava, ja helppolukuinen.

Ma: Kävelyä 1,5h, paino 59,8kg
Ti: Vauvajumppaa (Kevyttä 40min, kävelyä 30min, paino 59,9kg (+100g maanantaista)
Ke: 1,5h kevytä kävelyä, paino 59,7kg( -100g maanantaista)
To: paino 59,9kg (+100g maanantaista)

Perlos: Jep, en laske sua kokonaispudotukseen..Hyvä että oot pystynyt kuitenkin pahoinvoinnilta liikkumaan!

 
täällä yksi väsynyt tapaus... :headwall: :wave:
tulin vaan sanoon, että mukana ollaan, vaikka nyt tuntuu, että laihdutus ei oo päällimmäisenä, vaan jaksaminen...
mutta siis mukana ollaan ja yritän nyt pitää ton alle 77 painon taas vaihteeksi hetken..
 
http://www.ravitsemusjaterveys.fi/viljamyytit/ Löysin taas hyvän karppaus linkin!

Ma: Kävelyä 1,5h, paino 59,8kg
Ti: Vauvajumppaa (Kevyttä 40min, kävelyä 30min, paino 59,9kg (+100g maanantaista)
Ke: 1,5h kevytä kävelyä, paino 59,7kg( -100g maanantaista)
To: 1h kävelyä, paino 59,9kg (+100g maanantaista)
Pe: 1h kävelyä, paino 59,3kg (-500g maanantaista)
 

Ma: Kävelyä 1,5h, paino 59,8kg
Ti: Vauvajumppaa (Kevyttä 40min, kävelyä 30min, paino 59,9kg (+100g maanantaista)
Ke: 1,5h kevytä kävelyä, paino 59,7kg( -100g maanantaista)
To: 1h kävelyä, paino 59,9kg (+100g maanantaista)
Pe: 1h kävelyä, paino 59,3kg (-500g maanantaista)[/quote]
La: paino 60,0kg (+200g maanantaista)
Su: Crossing 1h, paino 60,4kg( +600g maanantaista)

Oon elellyt suht terveellisesti ja liikkunutkin mutta paino ei näytä kovin mairittelevalta.. Huomenna aletaan miehen kanssa kaheksi viikoksi ihan kunon karppi kokeilulle, tai vähähiilihydraattiselle kasvisruokavaliolle.. saa nähä kuinka käy.. nyt idolia kattoon..



 
Maanantaita...taas on yks synttäriviikonloppu takana...nyt oon kyllä ihan tyytyväinen,paino pudonnut 700 g herkuista huolimatta =)
Eli nyt ollaan 61.3 kg:Ssa....
Tein yksinkertasest niin epäterveellisesti et en syöny synttäripäivinä mitään ennen juhlia enkä juhlien jälkeen :whistle:
 
Mulla on masentava "tulos". Paino 75..... No, se menkkaviikko, mutta varmaan tämä tänään 12. päivä flunssaakin vaikuttaa (seli seli seli). Pöh.
Keskiviikkona työhaastattelu ja muutenkin pitää nyt skarpata. Hyi minä.
 

Yhteistyössä