Te keillä farkut 30-31/32!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25998068]Normaali koossa olen 165 cm pitkä ja painan vähän päälle 60 kiloa, ja silloin farkkukoko on 30/32, 31 on vähän löysät mut muuten ihan kivat edelleen. Nyt, kymmenisen kiloa painavampana, osasta farkuista menee 31/32, osassa pitäis olla 32/32.
Se on aika paljon vartalon mallista kiinni, ja musta 31/32 on ihan normaalikokoiselle ihmiselle sopiva koko.[/QUOTE]

Jos olet 165cm ja "vähän päälle 70 kiloa", oletkin ylipainoinen. Sehän tässä oli pointtina.

[QUOTE="tii-";25998075]Minulla on kyllä lantioluut niin leveet, että useimmiten leveys 30 käytössä. Pudottamisen varaa ei ole paljoa, ehkä pari kiloa, joten minusta tuo leveys on ihan normaali.

Mutta vaihtelu eri merkkien välillä on suurta ja kun eri vastaajilla on eri suosikkimerkit, joten "normaalikokoa" ajatellaan myös eri tavalla.[/QUOTE]

Jännä juttu, että tähän keskusteluun on eksynyt melkoisen isoahterista kansaa.

[QUOTE="vieras";25998128]Sun keskustelusi taas on jännää piilovittuilua ylipainoisille.[/QUOTE]

Ylipainoisille? Eikö tässä ole juuri kolmen sivun verran julistettu että 31/32 kokoa käyttävä EI ole ylipainoinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25998148:
Ylipainoisille? Eikö tässä ole juuri kolmen sivun verran julistettu että 31/32 kokoa käyttävä EI ole ylipainoinen :D

Juuri näin, nimenomaan vastoin sinun näkemystäsi kys. koko on monien muiden mielestä ihan normaali, myös minun mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25998148:

No mä ainakin kirjoitin nimenomaan olevani ylipainoinen, ja käyttäväni kokoa 31/32. Ja painoindeksini ollessa alle 22, tuumakoko oli 29 tai 30/32, että ei se nyt niiiiin autuaaksi tee nimetä kaikkia kokoa 31/32 käyttäviä läskeiksi.
Moni käyttää myös liian isoja farkkuja, älä unohda sitä ;)

Minusta on pelkkää typeryyttä heilutella tässä sitä normaali-leimaa, kun kysessä tuote jonka koko vaihtelee valtavasti mallin, merkin, materiaalin ja valmistusmaan mukaan.

Joo, ja mä nyt tässä päätän että ainoastaan kaikki punaisen väriset autot on normaaleja autoja.

Björn, sä olet paljon fiksumpi miltä usein kuulostat, sä tarviit suodattimen.

mä olin 164 cm ja 66 kg kun käytin kokoa 30/32, eli olin painoindeksin ylrajalla. Eli jos olisin ollut niin iso, että olisin käyttänyt kokoa 31/32, olisin ollut ylipainoinen.

luin joskus jostain ,että farkut pitäs olla niin tiukat että jää mustelmat jalkoihin=DKun löystyvät käytössä..mutta itse en tätä noudata.Oon 168cm 59kg ja 27-28 mahtuu mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25998110:
Jännä juttu, että tähän keskusteluun on eksynyt melkoisen isoahterista kansaa.
Suomalaisilla on iso ahteri. ;D Nojoo, tiedän itse etten ole ylipainoinen ja löydän itselleni sopivia farkkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25997649:
Olet 173 pitkä ja käytät lahjepituutta 32? Jokin tässä ei nyt ihan stemmaa...
Hei ihan naurettavaa. Tuolle pituudelle ihan normaali lahje. Ja onhan siinä eroa käytetäänkö ihan lättäpohjaisten kenkien kanssa vai ei. Kuljetko sinä Björn koko ajan korkkareissa?

[QUOTE="vieras";25998337]Hei ihan naurettavaa. Tuolle pituudelle ihan normaali lahje. Ja onhan siinä eroa käytetäänkö ihan lättäpohjaisten kenkien kanssa vai ei. Kuljetko sinä Björn koko ajan korkkareissa?[/QUOTE]

En suinkaan koko aikaa. Korkkareilla olisin yli 180 pitkä.

[QUOTE="vieras";25998337]Hei ihan naurettavaa. Tuolle pituudelle ihan normaali lahje. Ja onhan siinä eroa käytetäänkö ihan lättäpohjaisten kenkien kanssa vai ei. Kuljetko sinä Björn koko ajan korkkareissa?[/QUOTE]

No ei kyllä ole ihan normaali lahje. Moni lyhyempikin käyttää pidempää lahjepituutta.

[QUOTE="vieras";25998417]No ei kyllä ole ihan normaali lahje. Moni lyhyempikin käyttää pidempää lahjepituutta.[/QUOTE]
On kyllä käsitys asioista ihan viksahtanut. Ei kai "monien" lyhyempien lahkeen pituudella ole merkitystä, vaan sillä, että tuo oikeasti on aihan normaali lahjepituus tuon mittaiselle.

[QUOTE="vieras";25998443]On kyllä käsitys asioista ihan viksahtanut. Ei kai "monien" lyhyempien lahkeen pituudella ole merkitystä, vaan sillä, että tuo oikeasti on aihan normaali lahjepituus tuon mittaiselle.[/QUOTE]

Niin joo, tietysti jos tykkää caprihousuista.

No toi Björni nyt on vähän sekasin, siitä ei kannata välittää mitä paasaa.. Millon makoilee kännissä jossain olkaarin matolla ja palstailee ja millon vittuilee venakolle, kn on sille kateellinen,ku ite on niin jumalaton norsu ja millon se pätee tääl jollain farkkujen tuumilla.. Ei sitä kannata noteerata, elämäänsä kyllästynyt yksinäinen lihava mamma.

Nythän mä koin herätyksen! Siis ostan ilmeisesti liian isoja farkkuja itselleni, kun ne löystyessään menevät vyötäröltä todella löysiksi. Nytkin kahdet farkut "putoaa" lanteille, kun ovat löystyneet.

Oikeastiko ne pitäisi nippanappa saada kiinni uutena? Kun mä olen aina ostanut sellaiset, jotka on hieman kireät. Sitten ne löystyy liian isoiksi. Miten tiedän, kuinka paljon pienemmät mun pitää ostaa? Kerran muistan ostaneeni kunnolla kireät farkut ja ajattelin, että kyllä ne siitä löystyy. Eipä löystyneetkään ja nyt ne on todella inhottavat jalassa, kun painavat vyötäröstä.

Yhteistyössä