Te keillä farkut 30-31/32!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Heh";25997750]Jollain näyttäs olevan huono päivä..

Musta tuo on kyllä ihan normaalikoko :) mulla taitaa olla 29/32 ja ihan normaalina itseäni pidän :) painoa en laita koska harrastan sellaista lajia jossa ei ihan toi normaali bmi taulukko toimi :)[/QUOTE]

No mutta tuo 29 on kaksi kokoa pienempi kuin 31! Se onkin ihan normaali koko.

[QUOTE="Heh";25997750]Jollain näyttäs olevan huono päivä..

Musta tuo on kyllä ihan normaalikoko :) mulla taitaa olla 29/32 ja ihan normaalina itseäni pidän :) painoa en laita koska harrastan sellaista lajia jossa ei ihan toi normaali bmi taulukko toimi :)[/QUOTE]

Huono päivä? Kuten tuossa toisessa ketjussa sanoin, niin on itsellänikin joissain farkuissa 29/34 KOSKA SE KOKO RIIPPUU FARKKUJEN MALLISTA. Mutta ota esimerkiksi Nudielta koko 31/32, niin tuskin voit väittää, etteikö henkilöllä, jolle tuo koko on sopiva, olisi hieman ylimääräistä vyötäröllä. Voit ihan käydä kaupassa katsomassa, että millainen koko se on. Ei tämä ole mikään mielipidekysymys.

mä vaan täällä mietin, että jos lahkeenpituus 32 on sopiva jollekin 170cm pitkälle, niin täytyy olla suhteessa tosi lyhyet jalat muuhun vartaloon... :D Mun jalkoja on haukuttu lyhyiksi ja käytän pituutta (30-)32 ja oon 161cm pitkä...

• Tykkää
Reactions: Björn
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;25997662:
33 kiloa?

Pakko kommentoida tähän että oikeasti olen tuntenut naisen joka painoi 35 kiloa. Pituutta 150 cm. Oli hoikka mutta ei mikään anoreetikko.

Lihoi raskausaikana 12 kiloa ja sai kolmekiloisen vauvan ja viikon päästä synnytyksesta painoi taas tuon 35 kiloa.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25997823:
Huono päivä? Kuten tuossa toisessa ketjussa sanoin, niin on itsellänikin joissain farkuissa 29/34 KOSKA SE KOKO RIIPPUU FARKKUJEN MALLISTA. Mutta ota esimerkiksi Nudielta koko 31/32, niin tuskin voit väittää, etteikö henkilöllä, jolle tuo koko on sopiva, olisi hieman ylimääräistä vyötäröllä. Voit ihan käydä kaupassa katsomassa, että millainen koko se on. Ei tämä ole mikään mielipidekysymys.

No elähän nyt..mun ystävällä on noilla mitoilla olevat farkut ja minusta hän näyttää todella sopusuhtaiselta ja kauniilta naiselta..ja tämä on minun mielipide ja uskoisin että varmaan aika monen muunkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25997823:

Tässä ketjussa tiedostat eri merkkisten ja mallisten farkkujen kokojen vaihtelut ja aiemmassa ketjussa sanot:

"30-31/32 ei ole normaali."

Ota nyt sitten taas selvää...

[QUOTE="heh";25997939]No elähän nyt..mun ystävällä on noilla mitoilla olevat farkut ja minusta hän näyttää todella sopusuhtaiselta ja kauniilta naiselta..ja tämä on minun mielipide ja uskoisin että varmaan aika monen muunkin :)[/QUOTE]

Siis luitko sä mitä mä kirjotin?

Ensinnäkin monet ostavat liian suuria farkkuja. Niiden pitäisi olla ostaessa sellaiset että ne menevät nippanappa kiinni ja sitten kun ne löystyvät ei esim. vyörärölle todallakaan pitäisi jäädä nyrkin tai jopa kahden menevää tilaa!

Riippuu tietenkin pituudesta, mutta esim. itselleni olen aina ajatellut että farkkukokoni tulee alkaa kakkosella tai muuten se on suuri! Olen 167cm pitkä.

[QUOTE="vieras";25997972]Tässä ketjussa tiedostat eri merkkisten ja mallisten farkkujen kokojen vaihtelut ja aiemmassa ketjussa sanot:

"30-31/32 ei ole normaali."

Ota nyt sitten taas selvää...[/QUOTE]

Aijaa, anteeksi epämääräisyyteni, väännän rautalangasta: keskiarvo koosta 30-31/32 on iso. Henkilöllä, joka tuota kokoa käyttää, on varmasti painossa pudottamisen varaa.

Ensinnäkin monet ostavat liian suuria farkkuja. Niiden pitäisi olla ostaessa sellaiset että ne menevät nippanappa kiinni ja sitten kun ne löystyvät ei esim. vyörärölle todallakaan pitäisi jäädä nyrkin tai jopa kahden menevää tilaa!

Riippuu tietenkin pituudesta, mutta esim. itselleni olen aina ajatellut että farkkukokoni tulee alkaa kakkosella tai muuten se on suuri! Olen 167cm pitkä.

Eikös sinne vyötärölle saa mahtua maks. kaksi sormea? Muistelisin näin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25998009:
Aijaa, anteeksi epämääräisyyteni, väännän rautalangasta: keskiarvo koosta 30-31/32 on iso. Henkilöllä, joka tuota kokoa käyttää, on varmasti painossa pudottamisen varaa.

Kuka teki sinusta farkkukoko-tuomarin?

Mun farkkukoko taitaa olla 31/32. En niin kauhean kartalla ole, mut tollaset ainakin löytyy. Ja joistain taitaa olla 32/32. Ja mä olen ylipainoinen, 165cm ja 72kg.
Mut 13kg sitten mun farkkukoko oli 29-30/32, koska lantiosta ja perseestä ei pienemmät mahtunut. Vyötäröstä olen edelleen suht hoikkanen, mut perse... :/

Pakko kommentoida tähän että oikeasti olen tuntenut naisen joka painoi 35 kiloa. Pituutta 150 cm. Oli hoikka mutta ei mikään anoreetikko.

Lihoi raskausaikana 12 kiloa ja sai kolmekiloisen vauvan ja viikon päästä synnytyksesta painoi taas tuon 35 kiloa.

Juu, onhan meitä monen kokoisia. Bootyn tapauksessa vaan jäi ihmettelemään, että miten ihmeen kumman epämuodostunut on kroppa, jos tuumakoko on 28, vaikka painoa vain 33kg :D.

Heh, kai se koko on sitten sinulla kun noin varma olet :)

Mun laihalla pojalla on tuumakoko 31, pituutta 178!

Normaali koossa olen 165 cm pitkä ja painan vähän päälle 60 kiloa, ja silloin farkkukoko on 30/32, 31 on vähän löysät mut muuten ihan kivat edelleen. Nyt, kymmenisen kiloa painavampana, osasta farkuista menee 31/32, osassa pitäis olla 32/32.
Se on aika paljon vartalon mallista kiinni, ja musta 31/32 on ihan normaalikokoiselle ihmiselle sopiva koko.

Selvä juttuhan se sitten, harmi vain ettei pidä paikkaansa.
Lauantaina etsimme ystävälleni farkkuja ko. koossa ja hänellä ei kyllä ole tiputettavaa päältäpäin katsottuna.
Ei ole poikamaista mallia vaan omistaa lanteet (ei läskiä päällä) ja tissit.
Kaunis nainen.

keskiarvo koosta 30-31/32 on iso. Henkilöllä, joka tuota kokoa käyttää, on varmasti painossa pudottamisen varaa.
Minulla on kyllä lantioluut niin leveet, että useimmiten leveys 30 käytössä. Pudottamisen varaa ei ole paljoa, ehkä pari kiloa, joten minusta tuo leveys on ihan normaali.

Mutta vaihtelu eri merkkien välillä on suurta ja kun eri vastaajilla on eri suosikkimerkit, joten "normaalikokoa" ajatellaan myös eri tavalla.

[QUOTE="vieras";25998043]Heh, kai se koko on sitten sinulla kun noin varma olet :)

Mun laihalla pojalla on tuumakoko 31, pituutta 178![/QUOTE]

Mitä jos ei sekotettaisi tähän soppaan enää noita miestenkokoja, jotka eivät ole laisinkaan vertailukelpoisia, kun poikasi tuskin käyttää 32" pituutta...

[QUOTE="vieras";25998043]Heh, kai se koko on sitten sinulla kun noin varma olet :)

Mun laihalla pojalla on tuumakoko 31, pituutta 178![/QUOTE]

:headwall: Se laiha poika pituudella 178 tuskin käyttää 32-pitkiä farkkuja kuitenkaan.

Yhteistyössä