Tatuoidut kulmakarvat?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiina

Vieras
Onko kenelläkään tatuoituja kulmakarvoja? Minä olen ajatellut laitattaa...

Jos jollain on, niin mielelläni kuulisin kokemuksia ja ennen jälkeen kuvat olis mahtavaaa :)! Paljonko maksoi, kauanko laitosta? Kauanko pitäisi pysyä?

Toki googlella löytyy, mutta henk.koht kommentit olis kivoja :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
naapurilla on. itse en henk,koht tykkää jotenkin liian "näkyvät" silmiin pistävät. vain mikä olis oikea sana kuvamaan niitä... =X

Ok, kuulemma muutama viikko menee laitosta, että normalisoituu. Aluksi "liian" tummat. Onko naapurilla laitosta kauan? Ota kuva :D?

Tatuoidut kulmakarvat nayttavat usein luonnottomilta ja tuttavani joka on kosmetologi saa kuulemma jatkuvasti kyselyita miten niita voi jalkikateen "korjata" .
On kuulemma jokin uusi menetelma jossa tatuoidaan tavallaan karva kerrallaan ja se on luonnollisen nakoinen, olen itsekin nahnyt. Se on jotenkin lisensioitu menetelma ja kallis (muistaakseni n 500 euroa tai sinne pain) enka tieda onko saatavilla Suomessa mutta siis kuitenkin hintansa arvoinen. Nimea en saa mieleeni, anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja samaa miettinyt:
Tatuoidut kulmakarvat nayttavat usein luonnottomilta ja tuttavani joka on kosmetologi saa kuulemma jatkuvasti kyselyita miten niita voi jalkikateen "korjata" .
On kuulemma jokin uusi menetelma jossa tatuoidaan tavallaan karva kerrallaan ja se on luonnollisen nakoinen, olen itsekin nahnyt. Se on jotenkin lisensioitu menetelma ja kallis (muistaakseni n 500 euroa tai sinne pain) enka tieda onko saatavilla Suomessa mutta siis kuitenkin hintansa arvoinen. Nimea en saa mieleeni, anteeksi.

Minäkin olisin kiinnostunut nimenomaan siitä karva kerrallaan -menetelmästä :). Se on luonnollinen sen kuukauden jälkeen, ku rupi parantunut. Pitääpä tutkia asiaa.

Yhteistyössä