TAMMIVAUVAT 2007

Ompas TeeTeellä siinä söpöset pojat!

Minäkin kävin taas seppälässä :ashamed: :kieh:
10e:llä olen nyt ostanut yli 260e edestä vaatetta. Ja uusin ostokseni: valkea ruudullinen hame roikkui tuossa keittiön tuolin selkänojalla. Kolmonen tuli keittiöön ja hieroi kädellään nenäänsä (on nuhassa samoin kun Joonas), katsahti hameeseen ja totesi, että minä pyyhin tähän. Hieroi nenäänsä sitten upo uuden hameeni helmaan :LOL: Sanoin miehelle, että liekö tuo näyttää sittenkin liikaa nenäliinalta :kieh:

Huomenna alkaa leipominen: esikoinen täyttää keskiviikkona 7-vuotta. Sanoi, että täytyy tehdä kakku, jossa on neljä ralliautoa :whistle: Saas nähdä kuin mutsin käy.... pientä idean tynkää tosin on jo pääkopassa, mutta laitan teille sitten kuvaa kakusta JOS se onnistuu :D

Niin, Joonaksellakin on siis nuha ja yskä. Kun tuolla lattialla kovasti touhuaa, niin rupeaa henki pihisemään :( Ja hengittää raskaasti. Aukile oli päässä kuopalla.. muistanko oikein, että sillä oli jotain viitettä hapen saantiin???? Pelottaa, että jos pojalla onkin astmaa (itselläni on). Ja nuo tiheät hengitystie tulehdukset kyllä viittaa siihen suuntaan, ikävä kyllä. Jos tuo olo ei ala pienellä pian kohentua, niin lääkäriinhän tässä on taas lähdettävä.

Joonaksella ei ole muuten vielä yhtäkään hammasta, eikä edes tunnu, että kovin lähellä olisi tulossa. Meidän pojilla on kyllä jokaisella eka hammas puhjennut vasta 7kk tienoilla.

Onko vielä muita hampaattomia tammivauvoja :D
 
Seppälässähän tälläkin vietettiin tänään aikaa. :D Taas. :whistle:

Vilipin tytön hiukset on kyllä aivan ihanat. Ja TeeTeen pojat on tosi suloisia. Vauvakin istui ihan äijänä. Hih.

Täällä yksi hampaaton ilmottautuu. :wave: Tosin kuolaa valuu välillä solkenaan ja tänä iltana näkyi jo viivat alhaalla. Olisikohan tuloillaan kohta? Toivottavasti, itkua ja valitusta on ollut jo siihen malliin. Kamalaa, kun pienet joutuu kärsimään niin monenlaisesta särystä. :( Samaan malliin meillä mennään nyt kuin esikoisenkin kanssa, kuukausitolkulla ekat hampaat tekee tuloaan.

Ville nousi tänään hetkeksi melkein konttausasentoon. Muuten meno on mahdotonta huitomista ja jyskytystä. Taitaa lähteä pomppien mahallaan liikkeelle. Hihhii.

Tunsin tänään Villen oikeassa nivusessa palleron. Voisiko se olla kives? Viisaat, kertokaa. Meillä on siis lähete lasten kirurgille kadonneen kiveksen takia. Ettei sinnekin nyt tarvitsisi enää mennä.
Soittelen huomenissa neuvolaan, jos siellä vaikka vastaisi joku.

Löydettiin tänään mahtava saalis kanttarelleja. Huomenna täytyy tehdä kunnon kermamössö. :p

myyrä ja Ville
 
Niin, voisihan sitä kirjoittaa kuulumisia samalla. =)

Meillä on ollut roppakaupalla ongelmia kiinteiden aloituksen jälkeen. Alku meni hyvin, mutta sitten Roope alkoi reagoimaan liki kaikkeen mitä hälle annoin. Pidin pari pelkkää rintamaitopäivää, että saatiin ihottumat kuntoon. Sitten ajattelin aloittaa uudelleen ja valitsin perunan, kun sitä yleensä kaikki suosittelevat turvalliseksi. Poika söi sitä illalla pari lusikallista. Ilta ja alkuyö meni tosi levottomasti. Roope oli levoton, itkuinen ja hieroi kasvojaan, mutta syyksi ajattelin puhkeamassa olevia ylähampaita ja annoin Panadolia suppona. Tästä tunnin sisältä Roope meni ihan hiljaiseksi. Laitoin valot ja huomasin kauhukseni, että pojan kasvot olivat ihan turvoksissa ja täynnä ihottumaa. Lähdimme välittömästi sairaalaan ja siellä Roope sai Zyrteciä oireisiin. Hengitysvaikeuksia ei onneksi tullut, mutta todella voimakasta urtikariaa oli. Minä menin aivan paniikkiin kun olen itse kerran ollut teholla elvytettävänä anafylaksian vuoksi ja ajattelin ettei vauva voi sellaisesta selvitä. Vieläkin sydäntä kylmää kun muistelee miltä Roopen kasvot näyttivät.

Kävimme allergialääkärillä Helsingissä Ruusulassa ja kahden viikon päästä ovat allergiatestit (maitoaltistus ja Prick). Minä olen imetysdieetillä eikä Roopelle saa antaa mitään kiinteitä ennen testejä. Peruna, kaura, maito ja suklaa ovat kiellettyjen listalla. Nyt olen joutunut jättämään lisäksi kalan pois. Maitotuotteet olen korvannut soijatuotteilla, mutta eilen pidin soijattoman päivän ja Roopen iho oli siistimpi, joten taitaa poika reagoida soijaankin. Tänä aamuna join uutta Rela-mehua ja taas on posket näpyillä. Ihan uskomatonta tällainen. :/ No, onneksi testit ovat niin pian niin saadaan uuta selvyyttä asiaan.

Roopella on nyt neljä hammasta ja hän on kuin koiranpentu, kaikkea pitää järsiä. :heart: Istuminen sujuu jo tukevammin, mutta itse ei vielä nouse istumaan. Meilläkään ei vielä kontata, mutta kova pyrkimys on ylöspäin, joten mahtaako jäädä konttausvaihe väliin.

Tällä hetkellä ollaan kipeänä flunssassa kummatkin. Roopepienen ensimmäinen flunssa ja kyllä kurjaa on. Hyvin ollaankin vältytty tähän asti, sillä minulla ei edes koko raskausaikana ollut flunssaa.

Mutta tämmöisiä taas näin äkkiseltään. Nyt täytyy lähteä tissittelemään ennenkuin Roopelta menee ihan hermot. :)

Mukavaa päivää kaikille!

T. Hilmuska ja Roope 6kk ja noin 4 vko


 
Mulla on ennen avautunut tuosta linkistä tuo kuponki muttei enää aukee :( Oisin äitille niitä ottanu...

Harmillista Hilmuska nuo ruokahommat Roopella!

Meillä on kyllä nukuttu taas :whistle: Lauantai aamuna meillä meni sinne puoleenpäivään ennen ku päästiin ylös. Sunnuntaina isommat oli mummilassa ja me herättiin miehen ja vauvan kans vasta vaille kymmenen! Vauva ku alkaa nukkuu illalla 20.30 niin aika pitkät unet.. Eilen meni puoli yheksään ja tänäaamuna herättiin vasta vähä vaille yheksän! Tuli pikkusen kiirus ku vieraita aiko tulla yheksän jälkeen :eek: Ja tyttö oli vielä pissannu sänkyyn yön aikana... Neiti on nätisti ollu monta viikkoa ettei oo pissannu enää yövaippaan. Jätin sitte sen yövaipanki pois niin johan jo toista kertaa pesen pissapyykkiä :kieh: Pitäskö laittaa se yövaippa takas... Päivät on jo ollu pitkään kuiva, mitä nyt joitai vahinkoja silloin tällöin sattuu mut tosi hienosti kyllä on menny.
 
ähtärin reissusta on selvitty. eilen vietettiin pojun 3-vuotis synttäreitä.
hampaita emmillä ei vielä ole, kuola valuu kun ikeniä kutittaa ja kaikki lelut ois saatava suuhun kutinaa helpottamaan. paras ikenien viilennykseen on porkkana. (kuorittu kokonainen porkkana) ryömiminen ei ole syvässä oon koettanu neuvoo, mut ei neiti vissiin viel halua lähtee liikeeseen.

kokeillaas osaanko laittaa kuvaa....


 
Hilmuska: Tosi harmillista. Onneksi allergiat hellittävät paljon 3-v:n mennessä. On vaan varmasti tosi raskasta koko ajan kytätä syömisiään ja mitä vauvalle uskaltaa maistattaa.
Toivottavasti pääsette ravitsemusterapeutin puheille myös. Tietävät niiiin paljon sellaista ruuanlaitosta, mitä lääkärit eivät.

Itse maidottomana suosittelen Yosa-kaurajugurtteja kaikille, nam! (Tuossa aiemmin puhumani kermamössökin on soijakermaa. Ei muuten eroa mitenkään tavallisesta.)

Onkohan Seppälän pitäjillä mennyt hermot edestakaisin ramppaaviin asiakkaisiin? Yksikin myyjä sanoi, että muovikassejakin menee ihan älyttömästi, hukkaan tietysti heidän näkökulmastaan.

Nipsu27: Hyvä tuo porkkanaidea. :flower: Söpö typsykkä.

Olen antanut kuivaa ja kovaa ruisleipää, sellaista halkaisematonta paksuina paloina, ei murene suuhun. Kiva saada terveellisempi vaihtoehto välillä. En ole tuota suolaista niin paljoa viitsinyt antaa.
 
Täällä Seppälässä oli eilen vielä ihan älytön naisten vaatteita jälellä ja jotain lastenvaatteitaki. Kai moni ei ees tiijä siitä kuponki hommasta, mut nyt niitä kuponkeja ei vissiin ees saa netistä?!? Noh ei mua kyllä haittaa...

Meille tuli tänään Libero-kerhosta ekat lahjat. Vauvan just kitisi vaunuissa niin annoin sille sen peilin ja pinnasängyn reunalelun vai mikä nyt olikaa. Yli tunnin niitä itekseen katteli hiljaa vaunuissa. Tuohon leikkialustalle sit pissas heti ku siihen laitoin :D
Täällä vettä sataa ja kosteutta on sisälläki... Tyttö siis yöllä pissas sänkyyn, vauvalla tullu jo kahet pissat vaipoista läpi ja yhet sitte siihen alustalle :/ Sais jo loppua tälle päivää, niin sisältä ku ulkookin...

Käyttääkö muut Lidlin vaippoja? Meillä on ollu, nyt edellinen paketti haisi ihan ku sinne ois pullollinen hajuvettä laitettu sekaan :x Aivan järetön lemu ja vauvan ihoki on ollu punaisempi. Tää paketti ei haise mut kaikista vaipoista tulee läpi :whistle: No ei nyt ihan mut melkeen. Ennen vaipat on ollu tosi hyviä, ei mitään vikaa. Mut nyt tökkii :headwall:

Illalla kesän viimeinen jumppa :eek: Mitä ihmettä mä keksin tilalle??? :wave: Juoksen edelleen 3kertaa viikossa et sitä nyt ei kehtaa lisätä enää. Vai pitäskö lisätä muutama kilometri per lenkki... Kuitenni kävelen tunnin päivittäin. Tuo steppaaminen sisällä ei huvita hyvillä ilmoilla eikä kyllä kehtaa kantaa pihalle tuota laitetta, saattas naapureilla olla hymy herkässä :LOL: ja varmaan tilaisivat valkotakkiset...
 
Äkkiseltään taas ku ruoka oottaa...

Hilmuska! voi että harmi nuo allergiaoireet. :hug: Meillä oli edellisillä samaa vaivaa, mutta ei koskaan kuitenkaan shokkia oo tullu mistään, muista syistä kyllä pahoja hengenahdistuksia. Nyt mä jännäilen että toivottavasti Pete alkaa sietää noita kiinteitä ruokia. Tänään annoin lusikallisen mustikkaa.

Mitähän vielä piti sanoa Ainiin! Onko tuo Unikko-liina neliöliina vai mikä? Ootko itse tehnyt Hilmuska? Mulla on kaks pitkää kudottua liinaa, rengasliina ja teen vielä yhden trikoisen pitkän ens viikonloppuna, kun tulee kankaat Myllymuksuilta. Pitää olla useampi, kun mies kantaa mielellään ja hikoilee sit metsäreissulla ja koiralenkillä liinan ihan märäksi.

Sienestäjiä oli täällä muitakin. Eilen löysin vähän kantsuja, mutta muuten meni reissu ihan mettään. Oltiin siis tuon miekkosen kanssa siellä, ja hän päätti oikaista yhdelle kantsupaikalle metsän läpi. Niin sitä sit melkein eksyttiin, ja jouduttiin rämpiin ties minkälaisia reittejä pitkin, että päästiin tielle. Takasin ku ei viittiny palata tuloreittiä, kun ei siinä mitään ollu, pari pientä mustatorvisientä ja muutama pikkukantsu. Onneks Pete nukkui miehellä liinassa koko reissun, eikä hermostunu, vaiks mä olin jo vähän lähestymässä pelkotilaa...

Kränä harmi ku on tullu sekundavaippoja teille Lidlistä. Vie takaisin sinne, nehän lupaa täyden tyytyväisyyden. Saat rahat takaisin siitä paketista. Ei kai niiden pitäis haista varsinaisesti millekään. Meillä oli yks kertsipäivä viimeviikolla, kun oltiin Tallinnassa. Ihan meni vesikellukalle Petellä iho, kun vajaan vuorokauden oli kertseissä (Dailyt). Siks meillä kartetaan niitä kertsejä vallan. Onneks parani kestoilla sit päivässä peppu.:eek:

Nii mä olin menossa syömään ja tänne taas juutuin. :LOL:

TeeTee
 
Se Seppälän kuponki on kuulemma poistettu netistä suuren kiinnostuksen takia.. :/ Tyhmää! Mitäs alottavat. :kieh: Mulla on yks lappunen vielä jäljellä ja käynkin illasta vielä kerran.. :snotty: :D

Mekin ollaan annettu Jerelle porkkana lussutettavaks, oikein hyvin tuntuu kelpaavan. Pieni kova rinkeli menee myös! Meilläkään ei ole vielä yhtään hammasta näkyvillä, mutta eiköhän ne sieltä josain vaiheessa pulpahda.

Me käytetään Pamperssien ohella Lidlin vaippoja. Aikasemmin olivat ihan hyviä, mut nyt tästä paketista onkin vähän huonompia kokemuksia. Muutamat sivuvuodot on tullut niin, et pöksyt ja body on ollu ihan märät.

Ostin Anttilasta Jerkulle tänään farkut! :heart: Oli ihan pakko, kun Casallin tuotteista oli -30% ja löyty sopiva kokokin. :D
 
Elikäs tänään oltiin nla:s; pituus 70,5cm, paini9715g ja pipo 44.3cm. ja muutenkin kaikki kohdallaan. Kuivasta ihosta sanoi, että kannattaa parina päivänä rasvata iho ihan valkoiseksi ja antaa imeytyä, niinkuin kuurina. Nyt illalla pistin sit hirveet kasat rasvaa ja puuvilla yöppäri päälle. Siellä se neiti tuhisee omassa pinniksessä ihan rauhassa.

Kasviksia ollaan nyt kolmisen viikkoa syöty, ens kauppareissulla pitää jo liharuokia katella. Kaurapuuroa tein itse su-illalla ja annoin Aadalle pari lusikallista sitä ja hyvin upposi! Pitäs vaan vähän pistää tätä ruokailua rutiininomaseks, niin olis varmaan helpompaa.. Nyt syödään ku keretään ja kotona ollaan hereill sopivaan aikaan... :ashamed:

No, pikkuhiljaa.. Yöt on meilläkin aika rikkonaisia viel, kolmesta kuuteen kertaan heräilee.. Kai sitä jaksaa kun on pakko :) mutta aamulla vitkuttelen sängyssä niin myöhään kun kehtaan :D kun ei oo se mieskään viikolla kotosalla.

Mäkin ostin hienot kultaiset sandaalit Seppälästä eurolla. En kehannu ku kerran käydä (eikä mulla tosin parhaillaan oo autoakaan käytössä, eli en pääsiskään sinne..). Mä oon kyl niin kenkäfriikki.. Kesäsandaaleja enemmän ku kerkee käyttämään.. :snotty:

Joo.. Ei tässä tän enempää.. Annette: Tosi hieno kakku! Kyl jotkut osaa.. :flower:

Ja Hilmuskalle :hug:

t. pepsu ja aada 6kk 6pvä
 
Onpas taas hieno kakku! Annetella on tulevaisuus kondiittori/leipurina taattu. ;)

Ville on ihan kitkun kitkun ollut aamusta asti, mikään ei oikein kelpaisi. Hetken oli syli hyvä, nyt kiikuttelee turvakaukalossansa lattialla.
Siitä on muuten tullut ihan hitti. Ville saa itse kaukalonsa keinumaan ja kauppareissut sun muut menee oikein mukavasti, kun poika vaan saa lattialla keinua. =) Täytyy ostaa kattoon ruuvattava vauvakeinu, kunhan oppii istumaan.
No nyt tuli hymyjä. :D kiikkuu, kiikkuu...Sitä pitää hokea ja vauhti vaan yltyy. Ja hymy levenee.

Isoveli on muuten ollut tosi kiva poika, vaikka isin työt alkoivatkin. On ollut oikein mukavaa olla kotona poikien kanssa.
Suunniteltiin likkakaverin kanssa, jos huomenna on hyvä ilma niin mentäis laivalla Viikinsaareen viettämään aikaa ja piknikille. Nyt ilma näyttää ainakin tosi huonolta.

myyrä (viettää tänään syntymäpäiväänsä) ja Ville (viikonloppuna 7kk-päiväänsä)

mitäs ihmeen hymiöitä sulun tilalle tulee? :eek: kumma juttu
 
Sun kyl kannattais tehdä noita kakkuja myytäväks asti! :D
Mä voisin sit heti tilata tammikuulle Jerelle synttäri kakun.. ;)

Soittelin aamulla oman kaupungin avoimeen päiväkotiin, joka on siis Mannerheimin lastensuojeluliiton alainen. Saatiin sieltä paikka syyskuulla alkavaan musiikki-satuhetki ryhmään! :D Tosi kivaa!
Sit jos alotettais vielä äiti-vauvajumppa, olis mukavasti viikolle ohjelmaa!

Onnittelut Myyralle! :flower:
 
Annette: kiitokset täältäkin Seppälän kuponkijutusta! tuli ostettua itelle hienot shortsit ja kerrankin housut joita ei tarvi ees lyhentää. ja siisti kakku!

Myyrälle onnea!

käytiin maanantaina neuvolassa. wilma oli heti menossa tätille syliin. pituutta oli 65 cm ja painoa 6200 g. noi mitat in viikkoa vaille 7 kk mittoja. ei mitään erikoista, tuumasi vaan et ku neiti lähtee liikkeelle niin on perässä pysyminen. käski minun hakea hoitopaikkaa ku oli sitä mieltä et mun koulunkäynnistä ei tuu muuten mitään. :/ tosihan se on mut ei haluttais vielä hoitoon viedä...

päätettiin sit miehen kans et hän, kun on opiskelija myös, kattoo pääasiassa wimmua et mie saan tuon koulun käytyä ettei jää ihan vähästä kiinni. katotaan sit jos vietäs neiti tammikuun alusta tai jos ei tuu mitään kouluista niin marraskuun alusta hoitoon. otettas joko 10 tai 15 päivää.

mie kävin kysyyn eilen töitäkin. mie en vain yksinkertasesti jaksa olla kotona. :'( siis onhan wilman kaa ihanaa ja silleen mut mie haluan enemmän äksöniä, kuten koulu tai työ. hieman on huono omatunto tästä mut minkäs teet. en mie oo koskaan jaksanu kotona juurikaan olla jouten, vaan aina oon ollu töihin menossa tai koulussa. niin, se työpaikka kuulosti lupaavalta. sieltä oli jäämässä äippälomalle joku. aattelin kuitenki aluks et tekisin viikonloppuja ja sit tammikuussa enemmän ku silloin mulla ei oo kouluakaan ku joku muutama tunti.

taas meni jaappailuksi. sori. täytyy vielä sanoa et arvostan teitä jotka ovat lapsiensa kanssa kotona :flower:

voi, olisipa täälläkin mettäperällä äiti-vauvajumppia.. noh, syksyllä onneks alkaa toi circuit niin saa taas paikat kuntoon ja jospa se siitä toi vatsan seutukin pikkuhiljaa kiinteytys...
 
Annette: hieno kakku! Wau!

pulleroballeriinan Saku näyttää jo niin isolta ja jämäkältä pojalta! :heart: Meillä on ihan vauva vielä...

Myyra: Onnea!

Mulla tuli yöllä pyöriessä mieleen ku joku ( oliko Annette ) mietti sitä auklea et jos on "montulla"... Meillä neuvolassa täti sano kaverin lapselle jolla oli silleen kuopalla se aukle et se tarkottas et ois liian vähällä nesteellä :whistle: (Tulipa sekavasti... ) Et nestehukkaa tms. Tiijä sitte ku kaikesta on niin monta versiota aina B)

Mies sai loppuviikon lomaa!!! Huomenna mökille päiväksi matonpesuun, jee! Toivottavasti aurinko paistaa... Ja illalla sitte varattuna ratsastustunti ihan "uudelta tallilta" missä en oo käyny. Kiva :heart:
Tein illalla juoksuohjelman itelle ihan paperille ku ei sitä jumppaa oo, jospa ilmat ois hyvät niin pääsis sit kuntoilee silleen.
 
Meiltäkin 6kk neuvolakuulumisia..pituutta oli 67cm ja painoa 8140g..Hienosti oli kaikki.. Neiti oppi tossa 1,5vk sitten menemään kontilleen ja karhukävely-asentoon. Siinä sitten vispataan ja koitetaan vauhteja ottaa josko ne jalat ja kädet lähtis niin liikkeelle..Taitaa jättää oikean ryöminnän väliin niin kuin meidän keskimmäinenkin. Takaperin kyllä mennään ja konttausasennon kautta pikkisen eteenpäin.. Meilläkään ei ole vielä hampaita näkyny, mutta jospa ne sieltä joskus..
Mulla olis 3-4kg jäljellä odotuksesta. Nyt yritän hetken jaksaa vähä dietata. En ole vielä oikein siitä innostunu kunnolla kun kuitenkin pikkuhiljaa ite nuo tippunu, kumma taika tuolla ratsastuksella! Mut pitääpä lähteä iteki nyt vähä syömään.. :hug:
 
Vanhenitte sitten yhdessä meidän esikoisen kanssa :D

Minä mietinkin tuota nestehommaa, siinä aukile-asiassa.. mutta sain myös sellaista infoa, että väsyneenä aukile voi myös hieman mennä kuopalle, ja jotenkin tuo nestepuoli on kyllä mielestäni kunnossa kun poika kerran syö ja juo normaalisti. No en tiedä, vointi hällä on ihan hyvä, yskii välillä tosin kovasti ja limaa irtoaa. Ajattelin, että jos tässä viikonlopun aikana ei tule vointiin parannusta niin vien lääkärii sitten maanantaina, vaikkei päällisin puolin ehkä olisi tarvetta.. mutta huolettaa vaan tuo pitkään jatkunut tauti.

Kolmosella oli eilen kuumetta. En silti viitsinyt enää esikoisen synttäreitä perua sen vuoksi... mutta oli osalla vieraistakin vähän kesäflunssaa.

Sanuli, älä ihmeessä kanna mitään itsesyytöksiä tai huonoa omaatuntoa sen vuoksi, että kaipaat työelämään. Meitä äitejäkin on niin monenlaisia, toiset tykkäävät mahdottomasti olla kotona lasten kanssa ja toiset kaipaavat jotain muuta ja ovat sitten vapaa-ajat täysipainoisesti lapselle läsnä, eikä sellainen äiti ole kyllä mitenkään huonompi.. päin vastoin. On hyvä tietää, mikä itselle/perheelleen on parhaaksi.. Luulen, että vastoin tahtoaan kotona olevat masentuvat helposti. Etköhän sinäkin lapsen parasta ajattele =) :hug:

Kälyni teki saman ratkaisun. Hän oli suunnitellut, että on kotihoidontuella siihen saakka kun lapsi (heidän esikoinen), täyttää 3v. Mutta kun lapsi täytti 1.5v, niin kälyni totesi, ettei hänestä ole kotiäidiksi. Oli myös suunnitelut tekevänsä toisen lapsen heti samaan syssyyn, mutta sekin sitten kariutui, koska hän tunsi tarvitsevansa työelämää itsensä voimavaraksi. Ja hän on kyllä silmin nähden varmasti yhtä rakastava äiti kuin kuka tahansa muukin.

-------------------------------------------------------------------------

Tuo sulkumerkki muuttuu hymiöksi siinä vaiheessa jos sen laittaa å,ä tai ö:n jälkeen. :wave:

Jospa tästä suuntaisi uuden MeidänPerhe-lehden pariin :wave:
 
Tai ainakin kovasti yritetään! :D Eilen illalla pääsi jopa pienen matkan eteenpäin meidän sängyllä!!! :heart: ;) Kekkas vihdoinkin, et sitä peppuakin on nostettava! Väliin menee taaksepäin, kun työntää käsillä samalla! Hih!
Vissiin pehmeemmällä alustalla on helpompi edetä, kun sit lattialla ei tuo ees yritä! Mä jo aattelin, et mahtaako tuo kehittyä tuosta lattialla jumpsuttavasta mihinkään suuntaan tänä vuonna.. :snotty:
Ikenet vaivaavat taas pahasti, ollaan nyt kahtena iltana laitettu suppo kun on toista niin ahdistanut. :ashamed: Voi pientä.. :'(

Mulla on Sanuli vähän samanlainen tilanne. Menen töihin 2.1.2008 ja en jaksais olla kotona ainakaan sitä kolmea vuotta, vaikka se rahallisesti olis mahdollista. Puoltoista vuotta menis, olis toisaalta ihana olla vielä ens kesä kotona. Mutta ei auta, lainat on maksettava.. :/

Meillä Jere menee myöskin tarhaan. Jos asiat menee niin kun on suunniteltu, niin mun sairaseläkkeellä oleva sisko alkaa hoitamaan Jereä meillä kotona 2-3 päivää viikossa ja loput juippi ois sit tarhassa. Yövuoroviikkoa ollaan mietitty niin, et parempi Jeren on olla tarhassa kokonaan. Turha yrittää 1 vuotiasta saada oleen hiljaa, ku äiskä nukkuu. :D

Annette! =) Sattuuhan näitä! Mäkin unohtelen kokoajan jotain, tavarat myöskin katoilee itsestään ihme paikkoihin! Hyvä esimerkki mun mokista on se, et yks aamu silmälasit löyty jääkaapista juustokuvun alta! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Poio:
Annette! =) Sattuuhan näitä! Mäkin unohtelen kokoajan jotain, tavarat myöskin katoilee itsestään ihme paikkoihin! Hyvä esimerkki mun mokista on se, et yks aamu silmälasit löyty jääkaapista juustokuvun alta! :LOL:

Juu, pitänee pistää tää kämmi taas jälleen "väsynyt-äiti"-piikkiin :kieh: Vaikken itseäni väsyneeksi tunne, mutta luultavasti aivokapasiteetti on kuitenkin kaikkien yövalvomisien ym. jäljiltä tyhjäkäynnillä.

Asia ärsyttää vielä enemmän, kun kyseessä olis ollu siis lääkärineuvola ja lääkärihän olisi voinut samalla kuunnella Joonaksen hengitystiet; kuuluuko ylimääräisiä rohinoita. Paukapää mikä paukapää. Huomenna on pakko muistaa soittaa uutta aikaa, kun seuraava aika on varattuna vasta syyskuulle. Jos sais ajan lääkärineuvolaan vielä tälle kuulle.
 

Yhteistyössä