TAMMIVAUVAT 2007

Poio: Tuo silmälasi juttu oli ihan huippu :LOL: On täällä naurettu :D

Meillä nyt sitte alkaa remontointi ku ei siitä rakennushommasta tullu mitään. Kyllä se kovalle vetäs ku menot kasvais n.300e/kk ja tulot pienenee 500e ku jään kodinhoidontuelle :kieh: Enkä kyllä halua lapsia viiä sen takia hoitoon et päästäs muuttaa nyt heti kivemmalle alueella. Sitte viimestään eläkkeellä sinne maalle ja niitä hevosia laittaa :D Ja sais kyllä olla melko hyvä palkkanen työ että sillä makselis isompia velkoja ja veis 3lasta hoitoon :snotty:
Tässä on nyt vessa eka kohteena, kamala miettiminen ku tuo meijän vessa on huonosti suunniteltu ja kärpäsen kakan kokonen ettei sinne oikeen mitään saa järkevästi :kieh: Ja seuraavaksi olohuonetta laittaa... Tekemistä riittää!!!

Mut nyt nukkumaan! Oli kyllä ihanan rentouttava päivä eka maton pesussa ja sitte käytiin vauhdikas maastolenkki issikoilla :heart:
 
Mä kärsin!!! Tuo flipper ja lopakan laulajanainen on järkyttävän huono. Anteeksi nyt vaan kyseiselle hlölle, mutta sattuu...

Täällä ollaan väsyksissä, kun pari viimeisintä yötä on ollut aikamoista ramppaamista. Ville on ollut tosi levoton ja isoveljellä on kamalia kasvukipuja.
Väliajat koira onkin sitten juosta ropsotellut unissaan, heiluttanut häntäänsä (paukutus on melkoinen), haukkunut ja piereskellyt tainnuttavia kaasumuodostelmia makuuhuoneeseen. :x Ostin sille eilen pehmeän hapsumatonkin, että nukkuisi edes tuolla makuuhuoneiden ovien välisessä tilassa, mutta sieltä se aina hiippailee mun sängyn viereen pitämään huolen, että nukun varmasti hyvin.

Annette: Onpas kiva, että mulle löytyy synttärikaima. :D Kiitos ääkkönen+sulku=hymiö infosta. Täytyy katsoa minne niitä sulkuja pistelee.

Kränä:Onnea remonttiin! Niin mekin ajateltiin, että isona joskus sitten pääsee omakotitaloon isolla tontilla humisevien peltojen viereen lähelle kaupunkia. ;)
Meillä on vieläkin jättimäiset määrät listoja laitettavana. :whistle: Ne on kai muillakin ne kriittiset jutut mitkä aina jää.
Ja saunasta pitäisi repiä kaikki pois ja laittaa uudet systeemit tilalle. Ehkä joskus sitten, kun ollaan myymässä tai jotain...

Poio:Täälläkin on naurettu makoisasti tuolle juustokuvulle! :LOL:

Unohtui vielä, kun mun piti juhlallisesti ilmoittaa leiponeeni pullaa. Ooo tätä ihmetystä. Kerrankin meilläkin tuoksuu pullalta. :D

Kränä: Heti mulle tulvahtelee ideoita. Kaatakaa vessan ja vaatehuoneen välinen seinä ja voila, teillä on mahtava wc. Ikkunoihin päin olevaan seinään lasitiiliä, tulee kivasti valoa. Saisit sinne kodinhoitotilankin helposti. :D
 
Myyra: Me kans ajateltiin ihan samaa tuosta vessasta! Mut minnekäs sit pusketaan kaikki ylimääräset romut mitä ei tarvita jos ei oo romuhuonetta :LOL: Ja sit taas pitäs alkaa vetämään vessänpöntön viemärit sun muut eri paikkoihin, iso homma, ei ukko ala B) Meinaa nää mun suunnitelmat kuulostaa jo välillä liian hulluilta :snotty: (sanoo siis mies)
Mut tänään sain suunniteltua ja melkoin jo tilattua kaiken! Yöllä loksahti ajatukset paikoilleen ja suunnittelu osuus on valmis. Ku vaan jaksasis sitte alkaa toteuttaa kunhan tavarat saa...
Kahtelin tänään sitte jo olkkarin lattiat ja tapetit valmiksi ;)

Mut nyt kahvikupin ääreen. koko päivän oon juossu kaupoissa, vauva mukana ja se on vaan katellu menoa ihmeissään, unohti jopa ruoka-ajan niinku äippäki :ashamed:
 
Kränä: Meillä toimii "vaatehuoneena" yhden makuuhuoneen takaosa eristettynä liukuovilla. Niitä saa omilla mitoilla edullisesti suoraan kotiin kuljetettuna netistä. ;) Siellä on elfakoreja lattiasta kattoon, mahtuu paljon! Voin pistää osoitteen yv:nä jos kiinnostaa.

ja sitten: mää oon hyvä kiijottaan.

jhjgvfvgfdjghfdgbbhbjjjglgjlhjukmhyhghgy (hyvää joulua äiti kiltti. sitten tulee joulupukki ja antaa sulle lahjaksi niin mahtavan hääauton.)
jbhhbyggnvbnvbchggftg<ztigjhjjghhvfvgghjbhjjnkll-..vvgvjnvnkmjnjmmjhjm,hjg
,mgvvbvbgttrjä-kbbvhcsdahutjhgfuijhubjgihjjghggtijhjutuyiujuhgghghhgjuuytuj
mkg. (monsteriauto semmonen semmonen iso jossa on tämmönen kokonen renkaat.)
:D
 
Voisiks laittaa mullekkin Myyra se nettiosotteen mistä niitä liukuovia saa?!?! Alko heti kiinnostamaan!!! :D
Ostettiin Jeren vaatteille sellanen Elfa, ja pakko on kehua, loistava on!

Tänään pitäis lähteä vähän iltaa istumaan. Mennään serkkujen kanssa syömään ja varmaankin siinä samalla tulee muutama sidukka otettua. :snotty: Bussilla meinaan Treelle mennä, mutta viimestään puolenyön maissa on oltava kotona!!! ;)
 
Toissakeväänä ku rempattiin makkarit niin mä nakkasin kaikki ne korihärdellit menemään. Täällä ei siis ollu ainuttakaa kaappia jossa ois ollu hyllyt vaan kaikki oli varustettu niillä koreilla mitä pysty muuttelee ja tehä korkeempaa ja matalempaa juttua. En oppinu käyttää niitä ja nakkasin pois. Kaatopaikka kuormaan ne kasasin mut äkkiä ne sieltä hävis ku porukka kuuli niiden kohtalon :snotty: Ne ei vaan oo mun juttu. :/

Mies on lasten kans muuttoapuna. Appiporukka muuttaa paritalosta rinnetalon alakertaan :D Hiljaista on, vauvaki nukkuu... Mitähän tuota keksis?
Piähän Poio hauska ilta!!!!!!
 
kiitos Annettelle ja Poiolle lohduttavista sanoista :flower:

itse asiassa se pomo tarviikin jo nyt työntekijää ja mie lupauduin tekeen sunnuntaitöitä. kiva, vaihtelua. se vaan aiko soittaa eilen nuista vuoroista mut ei soittanukkaan. en tiä sit laittoko se niitä töitä vai ei. pitää soittaa sille ens viikon loppupuolella jos ei kuulu mitään.

kävin tänään pyöräilemässä tunnin ja crossasin lisäks. ihanaa kun saa aikaseks.

ollaan menossa sunnuntaina ikaalisten kylpylään yöks ja aateltiin uskaltaa jättää wimmu mummolaan yökylään. pakko ottaa välillä miehen kanssa yhteistä aikaa jotta saa hoidettua parisuhdettakin.

niin, tänään annoin toista kertaa lihasosetta. söi ihan suht hyvin ku sekotin hedelmäsosetta sekaan mut sitten yhtäkkiä oksensi kaiken pois. mistähän johtuu?? ei mielestäni ainakaan syönyt liikaa.

mut nyt nukkuun,öitä.
 
Heippa hei!

Kiitos Myyra postista!!!

Mun niiiin piti tulla eilen ajoissa kotiin. Kappas vaan, kuinka lipsahti. Tulin vasta 02 bussilla kotiin ja kokopäivä on ollut ihan sippi.. :whistle: Onneks krapulaa ei ollut, väsy vaan.

Mä annoin eilen Jerelle kalaa, ja poikä päätti kans oksentaa KAIKKI ulos. Mukana tuli tietenkin myös maitoa/kuolaa ym.ym :x Ei vissiin sit ollut hyvää. Tuo kalasose oli kyllä aika rakeista, täytyy koittaa jotain sileempää versiota. Olisko kenelläkään vinkkejä mikä olis hyvä? :attn:

Hohhoijjaa, nyt repii suuta siihen malliin et suuntaan sänkyä kohti! Öitä!
 
On porukka vissiin viikonlopun vietossa ku hiljaista taas on...
Me oltiin koko päivä mökillä, siskoni perhe ja siskon miehen siskon perhe oli siellä kans, ihanan paljon porukkaa =) Sai ite vaan olla ku lapset juoksi keskenään ja vauva hyppi sylistä syliin.
Noh, sattui siellä sitte se mitä on pelätty jo pitkään. Eli tuo meijän pippuri-tyttö ei voinut uskoa 20kielto kerran jälkeen että ei kannata urkkia laiturilta alas veteen. Mies sekunniksi käänisi selkänsä ja sinnehän se näppärä molskahti selälleen veteen lillumaan. Mies perässä vaatteet päällä ja kyllä tyttö säikähti niin ettei sen jälkeen laiturille mennyt. Itki pitkään sylissä, muttei enää edes uimassa käynyt saunan yhteydessä. :/ Että kammo jäi, toivottavasti ei kestä kauaa! Meni se kyllä laiturin kautta sitte veneelle muttei uimaan lähtenyt...
Ja mä vihdoin otin tälle kesälle talviturkin pois B) Eka kerta ku kävin järvessä uimassa, no kaverit hieman autto ku vartin olin jo seissy vedessä, ne tulivat sankolla nakkelee vettä päälle :eek: Oikein vielä lapsia yllyttivät... Eipä siinä muu auttanu ku karata kauemmas eli uimaan :D

Mies lähti mopoilee ja täällä on tylsää... :/ Huomenna pääsee käyttää tytöt ratsastamassa ja pojat mopoilee, kiva päivä taas tiedossa :heart:
 
Poio: Oliko Bonan Pikkukalastajan herkku tuo mainitsemasi rakeinen? Meillä kako Hippu kans sitä yhden purkillisen verran, muutta seuraavalla kerrala painelin teesiivilän läpi reilu puoli purkillista. Sen jälkeen onkin mennyt ilman ongelmia. Semperillä on pehmeämmät soseet ja lihasoseet ainakin paljon maistuvammat (mun nenää ne Piltin liha"herkut" haisee p**kalle, eikä kumpikaan pojista ole niistä tykänny...)
 
Nukkui viime yönä 20.45-9.30. Kerran heräsi syömään 5 jälkeen aamulla..

Melkoinen unikeko =)

Kolmen vanhimman piti jäädä eilen mummolaan yöksi, mutta kun olivat papan kanssa käyneet kalastamassa ja mummon kanssa liikennepuistossa, niin kahdella vanhemmalla loppui tekeminen ja tulivatkin sitten iltapäivällä kotiin =) Kolmonen jäi kuitenkin sinne.

Miehellä on vielä ens viikko lomaa. Äkkiä menee tää aika.

Mulla olis mielessä aloittaa autokoulu. Olis se niin paljon helpompaa kun omistaisi ajokortin. Kun noita menoja kuitenkin neljän lapsen kanssa riittää. Aina saa olla järkkäämässä kyyditsijää, vaikka hyvin on tähän mennessä sujunut. Mutta kuinka helppoa se olisi vain pakata muksut autoon ja ajaa itse kun tarve vaatii. Auto kun seisoo pihalla kuitenkin päivät, koska mies kulkee työmatkansa firman autolla. 1100e on kortin hinta, siis siinä tapauksessa, etten pomppaisi inssissä tai kirjallisissa ;) :whistle:

(Joonas meni jo päikyille, mikä ihme sitä noin väsyttää??)

Naapuriinkin on tulossa tammivauva :) Minä tosin olin katsovinaan jo keväällä että raskaana taitaa naapurinrouva olla.. on mulla sitten "hyvä näkö" :LOL: :LOL: :LOL: :ashamed:
 
Hyvää iltaa vaan kaikille, pikaisia kuulumisia taas :wave:

Meillä täällä paini allergiaoireiden kanssa jatkuu. Tänään jätin vehnänkin pois kun tuntuu, että joka päivä on jotain näppyä imetyksen jälkeen. Nyt illalla oli sitten jo siistimmän näköinen iho, että toivotaan josko auttaisi. Tänään löysin kaupasta riisijäätelöä ja se oli tosi hyvää! Mukava saada vähän herkutellakin. =) Kun soija ja kaura on pois pelistä niin aika hintsusti on valikoimaa noissa maidottomissa tuotteissa.

Mutta ei haittaa, eihän tämä lopunikuista ole. Mitäpä sitä ei lapsensa hyvinvoinnin eteen tekisi? Se hyvä puoli tässä on, että saatanpa vähän laihtuakin. ;) Mutta se mikä on paha, niin löysin pakastimesta Ainon maitosuklaajäätelön, minkä olin jo aiemmin ostanut ja siellä se nyt kummittelee. Näin viime yönä unta siitä (tähän sellainen silmiä pyörittävä hymiö ). Just miehelle sanoin, että sitten joskus kun imetys loppuu niin minä syön viikon vain ja ainoastaan sitä suklaajäätelöä. :p

Justjust.. Nyt tuo pikku-ukko hihkuu tuolla sängyssä. Pitänee mennä vaientamaan hänet tissillä. =)

Mukavaa jatkoa kaikille!





 
Huhhuijjaa. Niin se arki pyörähti täälläkin taas käyntiin. Mies meni töihin 4 viikon kesäloman jälkeen. :/ Olisin mielelläni sen kotona pitänyt vielä!
Jere oli aamulla vähän ihmeissään, kun otan sen aina hetkeks viereen köllimään ennen kun noustaan ylös, ja miehen paikalla ei ollutkaan ketään. Hitto et tuo loma meni nopeaan! :eek: Eiköhän tähän taas kohta totu.

Onko muilla ongelmia syömisen kanssa? Tällä Jere ei oikein suostu syömään kunnolla aamupäivisin, iltapäivästä vasta alkaa maistumaan. Vissiin nämä lämpöset ilmat vaikuttavat, mutta tätä oli jo viime viikollakin kun vettä sato. Hmm.. Ja syödä kun pitäis, että saatais se paino alakäyrältä pois. :ashamed:
 
heippa kaikille. loman jälkeen saatiin nettikin toimimaan. kuulumisianne en ole ehtinyt lukemaan, jospa illalla...

lomalla nautittiin alkuun aurinkoisista päivistä, sitten pari myrskypäivää ja loppuajan tuuli haittasi ulkoiluja. Isovanhemmat oli isoksi avuksi tuon esikon kanssa kun Miisalla meni loma pipariks. ensin lopetti soseet sitten kuumeili pari päivää ja sen jälkeen maistui vain herkut. nyt kotona syö taas normaalisti ja samoin yöunet muuttui pitkiksi kun päivisinkin jaksaa tankata muutakin kuin maitoa. tosin minä olin uhkeassa rantakunnossa kun neito teki roiman lisätilauksen tuota maitoa :D

lisää kuulumisia iltasella... nyt lapset kaipaa äitiään....
 
ja lapset nukkuu niin minä roikun täällä vaikka suunnittelin nauttivanin ulkona auringosta ja jäätelöstä rauhassa. tosin aika ihme että miisa nukkuu koska on pari kuukautta nukkunut pääosin vain alle 30 torkkuja. nyt nukkui 20min ja leikki tuossa toiset 20 ja tissille nukahti äsken. sain samalla selattua tein juttuja.

annetten joonas on vauhdikas kaveri. vilipin kristalla on uskomattoman ihan tukka. melle vois kertoa vaikka yv missä asustelee kun meidän tulee ajeltua tuolla etelä-karjalassa muulloinkin kuin kesällä. poin jerellä on ollut vähän samat soselakkoilut kun miisalla. hilmuska ja roope on joutunut kovalle dietille. toivottavasti lisäselvyyttä saatte niin ruokavalio laajenee.

ja oliko se JonnaP kun kyseli vauva-ajoista. kannatta lukea tuolta ketjun alkupäästä niin selviää varmaan paremmin. mulla ainakin tuntuu että aika kultaa muistot.

nyt siirryn järkyttävien pyykkivuorien taakse. on iso kasa likaista, puhdasta lajittelematonta ja sit tietty ennen lomaa jäi silittämättä lakanat yms. ja nyt lomavermeet myöskin siellä pinossa |O
 
Hellurei! Minä se täällä myös päiväuniaikaan. Tai isoveli se tuolla leikkii uusilla Transformereillansa.

Villen hampaat jo pilkottelee. Eivät taida olla vielä puhjenneet, mutta selvästi näkyy että vasen tulee eka ja sitten oikea heti perään.

Ja jälleen kerran tulevaisuusmietintöjä.
Pohdin tuossa mitä tehdä ja uutena ideana tuli, että helpommin, nopeammin ja leppoisammin saisin tuloihini mukavan korotuksen vaihtamalla miehiselle alalle.
Mikäs siinä olisi. Tavallisena duunarina tienaisin hyvinkin äkkiä saman verran kuin päiväkodin johtaja.
Voihan olla, että ensi keväänä haen rohkeasti vaan ja kouluttaudun metallialalle. :D Ihmisten hoitamisella ei maksella esim. kahden jätkän jääkiekkokausia, asuntolainoja, autolainoja yms. yms. Houkuttelee kyllä kovasti. Katsotaan mitä tapahtuu... ;) Sellaisella palkalla voisin jopa käydä säännöllisesti kampaajalla ja vaikka kosmetologilla. Shoppailla....
Katsoin tuossa jo aikuiskoulutuskeskuksen tarjontaa ja kyllähän sieltä löytyy non-stoppina koulutusta. Täytyy ottaa todella vakavaan harkintaan.

Viilsin muuten eilen sormeeni aika syvän haavan. Poistin ikkunoista vanhoja silikooneja ja höpötin samalla miehen kanssa, kun napsahti. Onneksi meni umpeen ilman tikkejä. Ei pitäisi söheltää niin kamalasti välillä.
 
Huh, kyllä väsyttää niin, että pitäis olla mieluummin päiväunilla ku täällä netissä keikkumassa. Petekin ihme kyllä melkein jo tunnin nukkunut. Yleensä hällä on sellasia puolen tunnin pätkätirsoja kahdet tai max kolmet päivässä. Ja yhdeksän tuntia yöunta.

Meillä syödään nyt sitten kans vähän kiinteitä ruokia. Maissinaksuja, keitettyä perunaa ja luumusosetta menee. Onneksi ovat sopineet ne kaikki.

Poio älä huoli, jos Jere on alakäyrällä. Jos kasvaa sillä tasaisesti, niin ei ole kellään mitään valittamista. Se alakäyrä tarkoittaa sitä, että tietty osuus lapsista on sen kokoisia. Meillä on kaksi edellistä olleet alakäyrällä, ja nyt Pete on sit keskikokoinen vauva. Jos on ollut keskikäyrällä ja siitä putoaa alas, niin sit täytyy tarkkailla ruokailuja.

Hilmuska on sitten jotain mitä odottaa imetyksen loputtua. JÄÄTELÖÄ! Etsiskele kirppareilta jäätelökoneita, niin voit itse tehdä maidottomia sorbetteja. Muistaakseni muuten Lidlissä on maidottomia sorbetteja ilman soijaa, kun veljen lapset niitä pystyivät syömään. En kyllä tiedä, mitä makuja, että sopiiko ne sitten niitten puolesta...

Myyra kattele vaan alanvaihtomahdollisuuksia. Valitettavasti on niin, että ammattimiehistä (ja siis naisista) on pulaa, ja heillä on melkein mahdollisuus sanoa hintansa. Ilmastointiasentaja olis kans kovatuloinen homma, samoin putkimies. (nimim. rakentajana laskuja maksellut).

No nyt mut häädetään koneelta, sanoo esikoinen.

Tarvii siis mennä! :)
 
Mitä sidontaohjetta sä käytät TeeTee Petellä? Kertokaa muutkin vinkkejä helposta kantoliina sidonnasta!!! :attn:

Mä koitin eilen tuplaristiä ja näytti Jere tykkäävän. :D En tiedä sitten onko tuo mun liina sopiva, kun on aika kankeeta verhokangasta (puuvillaa) ja tein siittä 60cm leveän. Pesin sen kyllä pariin otteeseen, että olis vähän pehmennyt. Oiskohan kannattanut tehdä kapeempi? Helppohan siittä on pala napsasta vielä veke! :whistle: Auttakeee!!!

Mua vaan sen takia huolettaa tuo Jeren paino, kun edellisessä neuvolassa päästiin painon kanssa keskikäyrälle vihdoinkin ja sit viimeks oltiin tiputtu taas sinne alas. Meillä on perjantaina viimenen rokoteklinikka käynti, jonka jälkeen täytyy soittaa neuvolan tädille puntarin lukema.. :ashamed:
 
epuska
Moro,

Minä kyllä käyn aina lukemassa, mitä täällä kirjoitellaan, mutta olen laiska itse kirjoittamaan... Nyt oon lisäksi ollut ensin reissussa ja sitten kipeänä viimeisen viikon... Tuli Tukholman tuliaisena sellainen oksennus- ynnä flunssatauti, että oksat pois... En suosittele kenellekään tautia, risteily kyllä meni mukavasti, ja päivä Tukholmassa oli ihana. Onneksi tyttö säästyi tartunnalta, ja mieskin. Olis ollut aika haljua, jos oltais koko porukka oltu kipeinä.

MyyraOlen kuule miettinyt ihan samaa, että miksi ei aikanaan lukenut vaikka putkimieheksi tai rakennusalalle... Mieti nyt, kun ensinnäkin olisi valtavasti töitä (hyvistä ja osaavista, jollaisia tietysti oltais molemmat! :D olis kysyntää vaikka kuinka) ja sit vois vielä ostaa itse jonkin pommin jäljiltä olevan ihanan talon ja laittaa sen kuntoon... Meikäläinen kun rakastaa noita kädentöitä, mutta rakentamiseen ei taidot riitä. Pitäisköhän munkin heittää nuo kirjat mettään, ja ryhtyä kunnon töihin.... Perustetaan sit sellanen huippu rakennusfirma hehehehehehehehehehehhe :LOL: ... Meilläkin on kaksi alahammasta tullut, ja kyllä ne itkuttikin pientä ennen kuin suostuivat ilmestymään alaleukaan.... Voi sitä kiljuntaa.

PoioMeillä mennään alemmilla käyrillä koko ajan painon suhteen, pituutta taas on venytty ennätysvauhtia... Mulle on sanottu, että ei hätää, kunhan menee paino sillä omalla käyrällä. Ja Justiina syö musta kumminkin paljon, lihasosettakin purkillisen kerrallaan ja puuroa älyttömästi ja hilloa vielä ja... siis 2 x puuroa yli 1dl, 2x purkki lihakasvissosetta (tai sitten toinen vaan kasvista) 1-2 x hilloa n. purkillinen.... Musta tuo on aika paljon.

Meillä on muuten tapahtunut kumma juttu. Pullomaito ei maistu, vaikka se tähän saakka on ollut ihan mieluista. Nyt ei kelpaa. Missähän vika? En tiedä.

Aahhh! Tänään on ihanan energinen olo, kun viime yö on nukuttu aika hyvin ja ekaa kertaa viiteen päivään uskalsin ottaa kahvia. Nyt tuntuu, että jaksaa mitä vaan. Petollista, ei ehkä kuitenkaan ihan pitäis ryhtyä mahdottomia riehumaan, kun on nokka ihan räässä.
 
http://www.kantoliinakanava.fi/kantoliinakanava/tekstisivu.tmpl?navi_id=392

Tuo on mun suosikkisidonta. Pienillä vaan se etukaitale tai paneeli tai mikä se vaakatasoinen kohta onkaan, niin se vedetään niskaan asti. Siinä onnistuu sit vaikka päiväunet - tai ei ny ehkä näillä helteillä juu.

Ja tuolta samasta kantoliinakanava.fi löytyy sit lisää niitä kantoliinojen sidontaohjeita! :attn:

Ihan hyvältä se Poio vaikuttaa se liinan leveys. Jos on vaan kankea kangas, niin käyttö ja pesut pehmentää.

Tuli mieleen, että Tampereen lähistöllä asuville tiedoksi: Ylöjärvellä on Trendy Kids -lastenliikkeessä kestovaippoja ja trikookantoliinoja esittelyssä pe 24.8. aamupäivällä. Ja varmaan on vaateliikkeellä tarjouksia siinä samalla kanssa. Siellä on kyllä nättejä kuteita vauvoille ja isommillekin, ja yllättävän edulliset hinnat. Esim. normaalihintaiset farkut ostin koululaiselle 14,95. Ei paha musta! Exittiä ja Name Ittiä ja mitäs siellä oli kaikenlaisia merkkituotteita.

No olipa taas pikaseen... Nälkä! Tarvii mennä
 

Yhteistyössä