Heipsistä pitkästä aikaa!
Muutaman kerran oon käyny kirjottelemassa pitkät pätkät, mut oon onnistunu aina ne jonnekkin hukkaamaan ennen lähetystä. Joko nyt onnistuis.
Vauveli kuulumiset ensin. Pikku herran puolivuotis mitat olivat 70 cm ja 8180g. Seuraavaa neuvolaa aikaistettiin, jotta voidaan seurata noita mittoja. On vaan vähän muut ihmetelleet kuinka tuollainen pulleaposkinen jötkäle voi joutua painosyyniin. No, antaa heidän nyt tarkkailla ja hyvähän se kait vaan on.
Meillä oli viimeks eri täti neuvolassa ja...Hmm...oli ainakin ihan erilaiset neuvot kuin omalla hoitsullamme. Poika, kun on kärsinyt noista masuvaivoista kiinteiden myötä niin ollaan ihan hissuksiin niitä sit maisteltu 1 per viikko. Niin tämä uusi täti oli sitä mieltä, et nyt vaan pitäs saada kaikkee meneen mahdollisiman nopsaan eikä mitään 1 per viikko. Meinasin tätille sanoo, et ihan vapaasti saa tulla meille kotiin kuunteleen toisen masuvaivoista johtuvaa itkua. No, onneks ne kuitenkin on nyt vähän helpannu. Täti ensin vähättelikin mun juttujani ja anto ymmärtää, et mä vaan kuvittelen pojalla olevan mahavaivoja. Sit, kun kuuli, et tuo esikko on ollut pienenä tosi allerginen niin vähän nolona sanoi, et kyllähän sä sitten näistä jotain tiedätkin.
Tätille kerroin myös sitä, etten oo tuota poikaa saanu ihan pelkkää perunaa syömään vaan sit yhdistelen sitä noitten muitten kasvisten kans. Poika siis oksentaa, jos pelkkää perunaa suuhun laittaa. Niin, tää täti sit sano, et sitä perunaa pitää sit sekottaa vaikka päärynäsoseeseen ja pikku hiljaa vähentää siitä niin, et loppujen lopuks syö myös pelkkää perunaa. Mä nyt en kuiteskaan aikonut tätä neuvoa noudattaa vaan ihan noitten muitten kasvisten kans annan...
Poju on nyt kolme päivää kääntyillyt. Enimmäkseen selältä mahalleen, mut muutaman kerran toisinkin päin. Yöt on edelleen todella rikkonaisia ja heräillään aikas usein, viime yönäkin ehkä se kymmenen kertaa tuli rikki. Muistuttakaa mua sit näistä yövalvomisista, jos alan jossain vaiheessa poteen vauvakuumetta. Tää perhe saa kyllä sitä kolmatta nyyttiä nyt odotella tovin. Tää mamma haluaa välillä nukkua, ku nyt takana on kaks ja puoli vuotta putkeen yöheräilyitä, lukuunottamatta päivän parin taukoa, jos lapset olleet hoidossa. Jahka mää näitten kahden lapsen yöheräilyistä selviän kunnialla niin sit tahon nukkua ainakin hetken täysinäisiäkin öitä.
Sit muihin aiheiseen...
Seppälä hysteria jyrää myös täällä meillä. Mä oon tuhlannut 14 euroo ja yli kolmensadan euron edestä oon saanut tavaraa.
Ja huomenna uusiks...
B) Kerrankin voin ostaa itellenikin jotain ilman, et tarvii kytätä hintalappuja. Olkoot sit kuinka alekuponkejen väärinkäyttöä, mut mä ainaskin ostelen nyt, kun siihen kerran mahkut on. :saint:
Mut, kaippa sitä täytyy mennä lepäileen, et jaksaa huomenna lähtee shoppaileen...minnekkäs muualle kuin Seppälään.
Ja sori, kun on vaan meiän perheen arjesta nyt kirjotellut ja kommentoinnit jäi väliin...
-SS-