TAMMIVAUVAT 2007

Heips! Meillä ei oo netti toiminu aikoihin, kaverin luona luin kuulumiset mutten kerenny kirjottaa... Kylläpä on orpo olo ilman nettiä :whistle:
Käytiin vk-loppuna reissussa Puolangalla kaverin luona. Kylläpä oli ihanaa olla maalla, katella lehmiä ja ajella rattorilla :D Tahtoo pois täältä kylältä!!! Ku pääsis sinne maalle muuttaa, ottaa pari ponia... :p

Naapuritalon on kuulemma ostanu joku perhe jossa on kaks pientä lasta, jospa niistä sais pihalle leikkiseuraa niin ei tartte leikkikselle asti lähtee aina...

Poika tekee eka hampaansa ihan urakalla. Kokoajan on joku suussa ja hammas jo tuntuu ihan selvästi ikenen läpi.
Uus kestovaippa taas ostettiin ja oli kyllä sata kertaa parempi ku ne ekat kokelaat. Nyt paljon mielummin laittaa kestoa vauvalle ku itellekki on mieluisampi :D
Ruokaa vauva nyt syö viidesti päivässä, aamulla vaan maito 200ml mut sit 11aikaa kasvissose ja maito 100ml. Päivällä hedelmäsose ja maito 100ml. Illalla lihasose ja maito 100ml ja ennen nukkumaanmenoa jätkä vetäsee 3/4 annoksen tavallista puuroa marjasoseella ja maitoa 150ml. Aika kiva rutiini jo on, unet välillä menee kyllä miten sattuu. Yöt nukkuu hyvin mut päivällä joko 2 lyhyet unet ja yhet pidemmät tai neljät ½h tirsat...

Mut kirjottelen taas lisää illalla, jos netti toimii...
 
Sanulille ja TeeTee:lle yv:tä laitettu.. En haluu julkisesti ruveta tota liikettä herjaamaan, vaikka aihetta oliskin. Mies ja kaverit kyllä usuttavat laittamaan liikkeen nimen tänne, et muut osaavat varoa ko.liikettä. Toisaalta asia on niinkin, ettei muille sattuis samanlaista.. Hmm, vaikeeta. :snotty:

Sitten näihin kyselyihin.
Mitä meillä osataan? Eli Jere on nyt löytänyt varpaansa ;) , jumpsuttaa selällään ollessa peppua ylösalas ja tällätavoin pääsee liikkumaan eteenpäinkin. Syöttötuolissa syödään kaikki kiinteät, 4krt päivässä. Päristely on alkanut myös täällä! :D Tässä nää uusimmat..

Tänään oltiin 6kk neuvolassa ja paino oli humpsahtanut taas alemmalle käyrälle! :kieh: Uudet mitat on 7440g ja 69cm, pipa oli 44,7cm.
Ens kuussa meillä on rokoteklinikalla perusteellisempi lääkärintarkastus, jossa otetaan myös paino ja pituus. Jos tota ei olis, niin meidän olis tarvinnut mennä ylimääräseen painokontrolliin neuvolaan. :eek: Seuraava aika kun on vasta 2 kuukauden päästä, neuvolalääkärille.
Maidon määrään täytyy ruveta kiinnittään enemmän huomiota, se kun ei maistu enää niin hyvin. Se puoli litraa pitäis saada meneen per päivä, onneks tuo kyllä täyttyykin.

Mä pidän äippäloman jälkeen kesä-ja talviloman + pekkaset. Joulukuun olen hoitovapaalla ja tammikuun toka pitäis mennä töihin.. :ashamed:
Ollaan haettu tosta lähitarhasta paikkaa, ja jos oikein hyvin käy niin Jere on siellä 2-3pvää/viikko ja on sit 3/2 pvää/viikossa mun siskon kanssa. Mun yöviikoilla Jere on sit tarhassa sen 4 päivää. Mun ei ole mahdollista jäädä kotiin kauemmaks, rahat ei vaan riitä.
 
Liityn seuraanne tänne tammivauvoihin =) Eli meillä tyttö Aada Sofia Inkeri syntynyt 19.1.2007. Paino 3,5 kg, pituus 50 cm ja pipo 33cm. Viiden kk neuvolassa paino 6,2kg ja pituus 64,5 cm. -10% käyrällä mennään mut kasvaa siinä tasaseen tahtiin. Kiinteitä meillä ollaan syöty jo 2kk, tällä hetkellä 3 ateriaa päivässä. Lihaa ja kasviksia sekä hedelmäsoseita. Kohta aattelin alkaa kokeileen puuroa. Yöt nukkuu tosi hyvin ei enää herää kertaakaan syömään. Päivät sit onkin sellasta samplaamista noiden unien suhteen. Taitaa tällä hetkellä hampaita tehdä ku on niin kiukkunen ja unet tosi lyhyitä :) Mut eiköhän se tästä...3 päivän päästä ½-vuotis neuvola, saas nähdä mitä paino ja pituus näyttää..
 
Tervetuloa wilma82!

Siis uskomatonta! Aamupäivällä vielä kirjotin tänne et hammas on tuloillaan. Nyt illalla varsin katoin uudestaan niin molemmat alaetuhampaat pilkottaa jo! :eek: Siis molemmat yhtäaikaa porautui läpi. Ihmekkää ku koko päivän on ollu yks purulelu suussa ja jynssänny siihen ikeniään. Tänään ikää siis 6kk1vk

Muka tuossa ahkerana aloin sulattaa pakastinta, pitää yrittää ees jotain saada aikaiseksi. Vielä on kaikki petivaatteet ja matot pesemättä tälle kesälle :snotty: Oottelen niitä lämpimiä ilmoja :D Jos sitte enskuussa...

Laihdutus on itellä menny kivasti, vielä vajaa kilo ja oon siinä painossa mikä otettiin ihan ekalla neuvolakäynnillä vuonna 2003... Painoindeksi nyt 22,4 että tyytyväinen voi olla. Vielä ku loput läskit muuttaa lihakseksi niin :D Eilen juoksin "epävirallisen cooperintestin" ja meni 2200m 12min. Vielä siis on kuntoa nostettava jonnin verran ja onneksi tahto on kova ja innostusta riittää!
 
Oli aivan mahtava keikka, ja Jerekin sai tuliaisiks mustan Metallica bodyn!
Yökyläily mummillakin oli mennyt tosi hyvin, Jere oli syönyt ja nukkunut samallalailla kun kotonakin. ;)

Sit mun kysymykseen. Millasta ilta/aamupuuroa te annatte?
Me jätettiin aamupuuro kokonaan pois, ja iltasin saa Muksun tetrapuuroa, kauravadelma on maku. Jauhe puurot ei vaan kelpaa, kakoo niille ja alkaa yökkimään. Tuo tetra puurokin menee parhaiten viileänä, lämmin ei maistu niinkään. Ihme ipana.. :heart:

WAUTSI KRÄNÄ!!! Aivan mahtava olo varmasti?
Mäkin tänään huomasin, et caprit lököttää.. :D Yritän kans käydä lenkillä 2-3 kertaa viikossa, josta yritän hölkätä osan. Vielä en jaksa lenkistä hölkätä kun maximissaan puolet, mut ehkä syksyllä sit..
 
Poio: tänks, olo on mahtava! B) On varmasti ollu mahtava keikka! Ootan innolla et pääsen 27pvä kattoo Sonata Arcticaa...
Me syötetään ihan tavallista puuroa, kaikki 4menee eli kaura, ruis, ohra ja vehnä. Mikrossa teen annoksen 1,5dl vettä ja 3/4dl hiutaleita. Sekaa pari teelusikallista jotain marjasosetta ja mielellään poika ne vetelee.
Aamulla en oo "jaksanu" vielä alkaa tekee puuroa vaan annan maidon pelkästään mut iltaisin menee tuo annos.

Niin ja äippäloman jälkeen jatkan kotona niin kauan ku mahollista, ainaki siihen et vauva on 3w. Toivottavasti siitäki vielä pidempään :heart: Mut saa varmaan tulla väkisin täältä raahaamaan töihin :LOL:
 
Moikkis,
vielä tulin tänne kirjottaan, vaik jo piti mennä nukkuun.

Mitähän meillä osattais? No nukkua yöllä ja syödä hyvin (paitsi juuri tänään). Lattialla Pete viihtyy hyvin, pyörii masunsa ympäri, selältä masulle on kääntyny 4 kk:n ikäisestä. Eteen tai taakse ei juuri liiku. Varpaita söis jos taipuis, vaan kun on tuota vattaa ja makkaraa sen verran, ettei oikein mee ku allaspissalla (joo vieläki meillä sitä harrastetaan) varpit suuhun. Päristelyä Pete tekee silloin tällöin. Mitään kiinteitä ruokia meillä ei vielä tarjoilla. Mua laiskottaa se ruokahomma, niin oon imettäny vaan, kun näyttää riittävän hyvin ravinnoksi. Yöllä max 2 kertaa syö, niin ihan ok jaksan sen vielä, ku ei muuta tarvi ku syöttää.

Mä en oo töihin menossa ihan heti. Realiteetti on kyllä, että ihan sellasenaan ei kotihoidontuki riitä, ja siks perustin kestovaippafirman. Nyt äikkärillä ompelen vain joskus sunnuntaisin, mut sitten kh-tuen aikana tulee varmaan surruuteltua enemmänki (perheellisen on pakko yrittää :LOL: )

No mut nyt mies soittaa tuolla alakerrassa keskiyön hitaita, on kutsuvaa musiikkia. Isommat lapset on leirillä, vauva vaan meidän kans kotona. Ihan tulee nuoruus mieleen.

Hyvää yötä :snotty:
 
Moikka taas pitkästä aikaa! kattelin tossa teidän neuvolakuulumisia niin kylläpä teillä on ihanan pieniä mussukoita, meidän neiti kun oli 5kk neuvolassa jo 7770g! Ens viikolla olis 6kk neuvola et mielenkiinnolla odotan! Tosin paino hirveästi tasoittunu ku liikkuu niin paljo..
Meillä on nyt parina päivänä käytetty nokkamukia ja neiti ihan onnessaan kun saa sellaista käyttää!!!
Käytiin eilen eka kerran pyöräilemässäkin..Mistä ihmeestä löytää vauvalla kypärän?Eilen mentiin vaan ilman kypärää.. Mut nyt taidan lähteä katsomaan joko neiti kohta nousis syömään..
 
moi siis oikeesti miksi on niin kiire ettei jaksa ja kerkii kirjotella tänne nyt kesällä..

Joku tuossa anoi et -1.5 käyrillä kasvaa elkee hättäilkö,jos ei oo jotain vikaa miksi hätäillä,meillä tuo erityispoika kasvaa ja on aina kasvanut -2.5-3 käyrillä siis nyt on esim.kohta 4v sällillä pituutta 91cmja 12kg painoo..eikä sillä mitään vikaa ole siis fysiologisessa,puheen tai siis puhumattomuuden takia on erityislapsi.

joo meillä jere on kasvanut en tiiä paljon kun vasta elokuussa se ryhmäneuvola..kiltisti syö ja vellit ja maidot juo myös,nyt vaan on annos isontunu velliä menee sen 200ml kerralla ja kolme kertaa päivässä ja ruoan jalkeen menee aina 50ml-100ml maitoo.
Meillä syödään lihat kalat kanat eli kaikkea.pulla on hyvää ja kakut ja rinkelit ja sämpylät jne.mutustelee kun vain suuhun laittaa isojakin paakkuja,aika hyvin hampaattomalla suulla.niitä minibanaaneja vetää vähän sillai imemällä ja puremalla(sekatekniikka..),hauskan näköistä ja kuuloista.No ite ei kuitenkaan suhunsa mitään laita kun ei saa osumaan ,hämmentää kaiken hyvin kyllä ja nenään ja otsaan menee josta sitten suututaan kovastikin. tutilla osaa leikkiä suussa ja pulloa melkein itse pitää kädessä kun syö.Mutta kun kaikkea pitää RAPSUTTAA :LOL: :D ihana toinen kun kaiken se rapsuttelee ihan kaiken, mitään ei käteensä ota ellei vähän ole ees rapsutettu kyseistä esinettä/asiaa.

Varpistelusta joku kyseli..meillä varpistellaan vieläkin kovasti aina kun vaan seisomaan menee..neuvola sanoi meille silloin 5kk et voi jatkua yli puolen vuoden kun on noi voimakasta,kaikillahan sitä ei ole ja joillakin tosi voimakasta niin kuin meillä nyt jerellä ollut.tutkitaan sitten jos ei meinaa lieventyä.Joku heijaste se sekin on ihan niin kuin moro jne.pykälittäin ja jokaisella eri aikaan häviää aina ne sikiöajan heijasteet.

mitähän vielä..joo nokkamukia ei olla vielä kokeiltu niin kova imemis himo on et tarvii ihan vielä tuota pulloo,tutin avuksi,muutenkin mutustelee tutia paljon päivän aikana.

Kova halu on lähteä liikkeelle koko ajan sylistä pois ja et liiku kun pidät seistessä sylissä,mahansa ympäri pyörii enemmän kuin kätevästi,taakse päin menee sillai huomaamattomasti kun ottaa kunon etunojan ja sitten luistaa vaatteet alta..vasta meillä ollaan pöyrähdetty itse mahalleen muutaman viikon ajan joten ihan rauhassa odotellaan.Tai ei niinkään...kävelytuolissa viihtyy hyvin kun ponnistamalla saa sen liikkumaan ja siitä riemua syntyy,hyppykiikku on historiaa tympee hehje kun ei liiku.. :headwall: :D
*Kolmet päiväunet otetaan meillä vielä.MONETKOS TEILLÄ MUILLA??
Juupa juu,jospa tämä tän kerrn jorinoista.

Nappa ja Jere
 
meillä on wv caravelle niin kuin koko porukan kulku pelinä(minibussi 8+1) ja sitten äipän ja muksujen autona on volvo 850 farmari johon just kaikki muksut turvaistuimineen mahtuu takapenkille kun ei eteen voi sen bäkin takia laittaa. Näin meillä!!


ps.sorry edellisen kirjoituksen ja tämän..kirjoitus häirät,aina välillä pettää tää akksi sormi järjestelmä..ja aatelkaa mulla on nuuruudessa ollu kenekirjoitus 10 :headwall: :LOL:
 
pyöräily ja urheilutarvike liikkeet niistä löytyy vauvoille kypäriä koosta 47-51 on siis kyse sen pienempää kun ei ole kypärämyssy alle tai pasumpi pipo niin koko muuttuu paremmatksi jos iso.Etingolla on se koko mut kyllä niitä löytyy,tietty ei saa valita ihan niin vapaasti kuosia jne.mut eipä se kyytiläinen paljoo perusta väristä tms. :D

pyöräilemisiin!!
 
En muistaakseni kerennyt kirjoitella neuvola kuulumisia viime viikolla ku netti tökki niin kovasti... Eli 12päivä käytiin 6kk neuvolassa, poika oli sillon 6kk3pvä. Pituutta 69.6cm ja painoa 8430g pipo 43.1cm. Varpistaa jonnin verran mut ei vielä käytetä hyppykiikkua eikä kävelytuoliakaan, viihtyy niin hyvin lattialla ettei oo ollu vielä tarvis. Piti itellä täytellä semmonen ihmelappu jossa kyseltiin perheväkivallasta! On kuulemma tullu käytäntöön vuodenvaihteessa. Onneksi sai vastata kaikkeen EI!
Seuraava neuvola on sitte 8kk ikäisenä ja se on lääkärineuvola täällä päin...

Jep, laitan näin vielä tänne keskusteluunkin SuurKiitokset TeeTeelle! Mä siis ostin alkuun niitä Popolinin kestovaippoja jotka vei kyllä ihan kokonaan mielenkiinnon kestovaippoihin :kieh: Aika outoja vaippoja, kaverikin sano et ku kokeili äippäpakkauksen mukana tullutta vaippaa niin loppui siihen eka kertaa niitten kestoilu :( Noh, jollekki ne passaa, mut en oo kyllä vielä kuullu ketään joka niitä käyttäs.
Sit päätin vielä sitkeesti kokeilla kestoja ja tilasin TeeTeen kaupasta yhen vaipan ja kylläpä on luksusta! Nyt jo suunnittelin tilata lisää ku niin mukavan tuntuisia ja helppoja on käyttää. Että jos joku miettii tai haluais kokeilla kestoja niin kannattaa ottaa TeeTeehen yhteyttä, suosittelen kyllä niitä täydellä kympillä! (olen kysynyt luvan "mainostukseen" ) :D

Just tuossa vauvan päikkäreitten aikaa käytiin isompien kans imuroimassa meijän pirssi ja järjestelin penkit uudelleen. Meillä on VW Passat-02 ja eteen ei saa laittaa penkkiä eli kaikki 3 turvaistuinta pitänee ängetä takapenkille. Kylläpä oli homma mutta mahtui silti niin kuin suunnittelin. Kokeiltiin kaverin turvavyöistuinta sinne mut ei mahtunu laittaa turvavyötä kiinni :whistle: Että kaks two way eliteä siellä nyt on kasvot menosuuntaan ja vauvalla pienempi penkki selkä menosuuntaan. Että ei mikään tila-auto oo joo, vaunut ja koirat ku puskee konttiin niin tulee ahasta ku tavarat pitäs vielä jonnekki saada... Onneksi ei oo paljoa reissuja et pitää koiria kulettaa mukana ja vaunutkin taitaa vaihtua matkaratas malliin :/

Vieraita on tulossa niin pitäs kai vähän siivoilla... palaamisiin! :wave:
 
Kränä: kiva että on löytynyt mukavampia ja toimivampia vaippoja =) mulla on jonku verran niitä äitiyspakkauksen vaippoja sitä pienintä kokoa ja pakosta niitä käyttelen.

Teetee: mikä sun kauppa on? onko sulla nettisivuja? onko sulla koko vaippaiän vaippoja valikoimissa?

eilen tultiin reissusta. wilma on tosi väsynyt parin päivän telttailulomasta. on nukkunut melkein koko päivän. kahet parin tunnin päikkärit ottanu jo. oottelen et neiti heräis niin pääsis kaupassa käymään.

huomenna lähetään pohjoseen junalla lomaileen.

ostettiin eilen matkarattaat. ihanaa kun mahtuvat tosi pieneen tilaan.

eilen kävin pitkästä aikaa hölkkälenkillä. tai en jaksanu hölkätä ku noin puolet matkasta mut siitä se taas lähtee. pakko alkaa antaan näille kiloille kyytiä, jotta sais sitten pikkusen häämekon. jouluna 2008 mennään naimisiin. mietin et alkaisin harjotteleen ens kevään likkojen lenkille. tarkotus ois ens keväänä jaksaa juosta se 10 km lenkki. pitää vaan alottaa varovasti, ettei mee paikat taas rikki. painoa on tullut takaisin muutama kilo, joten ei haittaa vaikka painoa tippuis sen 10 kiloa. monella teistä on tippunu hyvin paino, kannustavaa! sori, en muista nimiä :ashamed:

pyöräilemisestä tykkään, mutta en oikein yksin viitti sitä harrastella. kahestaan miehen kanssa päästään harvoin lenkille. tänään illalla mennään. ollaan harkittu pyörään peräkärryn ostamista. löydettiin sopiva malli, mutta se oli loppunu koko euroopasta. se on nyt sitten jäänyt hankkimatta..

aurinkoista päivänjatkoa! B)
 
Iltaa! en ookkaan pariin päivään kerennyt kirjoittelemaan..

Teetee: mua kanssa kiinnostaisi sinun liikkeessä myytävät kestovaipat? mikä on liikkeesi nettisivu?

onko täällä muut käyttäneet kuorina villahousuja? mä ihastuin niihin, kun viimein kokeiltiin niitä..onnistuin vaan jo pesemään molemmat piloille :snotty: on nyt sellaset nukelle sopivat..

Onnittelut niille ketkä ovat päässeet jo raskauskiloista eroon, mulla olisi vielä 2kg jäljellä, tuntuu että ne ovat jääneet kaikki tohon masun kohdalle. Miehelleni vitsailenkin siitä että näyttää siltä kun olisin taas raskaana. Kyllä mäkin meinasin huomenna alottaa jumpan.

Päikkäreitä: meillä nukutaan vaihtelevasti 3-4..mutta lyhkäsiä pätkiä ovat..

niin mitenkä kysyinkin jo aikasemmin, mutta kysytään uudelleen..eli koska ootte aloittaneet antaa vauvoillenne aamu/iltapuuron?

eipä tässä muuta tällä kertaa:)
 
Meillä mennään kans kolmilla päikkäreillä, oikeestaan kaksilla kun keskimmäiset on sellaset puolen tunnin pika tirsat.
Ekan unet nukkuu 10-12 suurinpiirtein, joskus nukkuu vaan tunninkin. 2 pintaan on nuo pikakoomat ja 17-18.30 viimeset.

Mä aloin antamaan Jerelle puuroa 5kk neuvolan jälkeen, nyt syö puuroa vaan illalla ja senkin kylmänä. Lämmin ei maistu. :p ;) Tuota puuroa meneekin nykyään se 2 desin tetra kokonaan.. Nukkuukin sillä sit koko yön! Annan aamupalaks sit jugurttia. Täytyis joku ilta taas koittaa jauhepuuroa, ei tarttis raahata noita tetroja kaupasta selkä vääränä.

Nokkamukia täällä suorastaan rakastetaan, juokin siittä jo aika hyvin vettä ruuan päälle. Kuumina päivinä pidän tota mukia muutenkin mukana ja tarjoilen siittä aina väliinsä.

Käytiin tänään ostaan Jerelle sellatteet säilytyskori häsmäkät vaatekaappiin. Nyt saa laittaa vaatteetkin järjestykseen, meille kun on siunaantunut jo nyt 90-100 senttisiä vaatteita vaikka kuinka! :eek: Ihana niitä on tuonne laittaa, kun on kunnolla tilaa. Vielä kun sais hoitopöydän vietyä pois ja tilalle lipaston, sit vois alkaa harkitseen Jeren siirtoa omaan huoneeseen nukkumaan. Hui.. :whistle:
 
Iltoja!
Me tehtiin Lintsi-reissu tänään; käytiin Sea Lifes ja Lintsillä. Koko pvä meni. Minä ja mun tyttö, mun sisko tyttönsä ja poikansa kanssa sekä meidän äiti ja äidin vanhemmat. Ei Aada sanonu yhtäkään poikkipuolista sanaa :) Sea Lifessä on se käytävä, ja hait uiskentelee pään yläpuolella, niin neiti vaunuissa makoili ja katteli tosi kiinnostuneena :) ja onnenvedosta saatiin päävoitto, otin sitten Salama McQueen (? ) pehmolelun. Aadalle palkinto, mä toimin onnettarena ja Aadan mummi sponsoroi

Kyl Aada oli niin hienosti koko reissun, nukku meno ja tulo matkan ja Lintsillä noin tunnin päikkärit. Eli kolmet tirsat otti, niinkuin yleensä. Pituus vaan vaihtelee.

Sunnuntai illalla laitoin likan ekaa kertaa yöks pinnasänkyyn, tähän asti ollaan nukuttu perhepunkassa. Alkuyön nukku hyvin yksin, mun vieressä sit puol yötä ja aamulla aikasin siirsin taas pinnikseen. Nyt taas nukkua tuhisee omassa sängyssä tyytyväisenä.

Kiinteitä ollaan viikko maisteltu, ensin maissia ja nyt porkkanaa. Mitään ei oo tullu, paitsi kakkaa :whistle: mikä on hyvä vaan!

Mut ei tässä tän kummempii, en muista ees mistä palstall oli puhe :LOL:

sama pää kesät talvet..

t.pepsu ja aada ens viikol 6kk
 
noh, kirjoittelen kuulumisia kun molemmat muksut nukkuu samaan aikaan päikkäreitä.
6kk neuvolassa käytiin pari viikkoa sitten 6810g ja 66cm . painokontrolli 7kk iässä. pärisyttämään emmi on oppinu. pärisyttää just silloin kun on ruokaa suussa. :( :( tissimaitoo edelleen juodaan .. liha-kasvis sosetta, hedelmäsosetta ja iltavelliä päivisin yöllä 1-2krt heräilee maidonjuontiin.
perjantaina lähetään mikkeliin isännän siskon pesueen luo kyläilee ja samalla visulahteen. tuutia emmi ei ole oppinu syömään tuttipullokin tökkii, meillä juuvaan iltavelli nokkamukista. siitä se menee parhaiten alas.

jep, jep, mut nyt veden juontiin....
 
Heipsistä sitten, täytyy laittaa tähän ihan yleiseenkin tietoon. Sanulille jo yyllä vastailinkin kaupastani.

Mulla siis ei oo itsellä nettikauppaa ainakaan tässä äitiysloman aikana. Firma on ollu pari kuukautta olemassa, ja tosi vähän oon vielä tehnyt mitään, ku on tosiaan tää pelkkä sunnuntaityöoikeus.

Mun tuotteita tulee myyntiin yhteen alan arvostettuun nettikauppaan, joka on vielä sulki, mutta avaa lähiaikoina. En voi siis vielä sanoa sen kaupan nimeä, kun se ei ole vielä auki. Mulla on nyt siis vaan kotipuoti, ja sähköpostin välityksellä lähetän kuvia ja tuotetietoa vaipoista ja vaippakankaista (joita myyn tsi-ihmisille). Ja lähinnä on tilaustuotteita teen tällä hetkellä, kun varastoa ei ole pahemmin ehtinyt kertyä. Jonkin verran on taskuvaippoja kyllä valmiina.

Kränä ylisti tuolla aiemmin mun tekemään taskuvaippaa, eli sellaista helppokäyttöistä tarravaippaa. Itse tykkään niistä kanssa. Lisäksi teen sisävaippoja ja sisätäyttövaippoja ja irrallisia vaippakuoria. Villahousut on myös valikoimassa, parit varastossakin valmiina. Että jos kiinnostaa, niin yytä vaan tulemaan, niin sitä kautta saa lisätietoa. En viitti tän enempää täällä hehkuttaa, kun kaikkia ei kestoilu kiinnosta. Ei tule heille yliärsytystä sitten. :)

Sofia82 olit vissiin vähän liian tehokkaaseen pesuun laittanut villikset.:hug: Ne kestää vaan hellävaraisella villapesuohjelmalla pestä koneessa, muuten tulee niitä nukenhousuja. Mä käytän Petellä aina öisin villiksiä bambuläppävaipan kanssa. Päivällä sit muutamanlaisten sisävaippojen kans on villikset käytössä. Samoin pitkillä automatkoilla aina, niin pääsee pienet perhekalleudet hengittään. Käsin hulauttelen sit pöksyt puhtaaksi, ku ei niitä tarvi ku kerran kuussa pestä.

Kuulumiset jää ny väliin, ku pitäis monta asiaa saada tässä päiväuniaikana hoidettua. Palataan siis toiste asiaan.

TeeTee
 
meillä aloitettiin iltapuuro 5,5 kk iässä (hedelmät/kasvikset aloitettu 4kk ja nyt 6kk lihat). aamuisin joskus annan hedelmäsosetta jos tuntuu ettei maito riitä.

kuten tänäänkin. lähdin heti aamusta parturiin ja neito nukkui vielä niin hoitivat iskän kanssa aamupalan soseella. tosin oli maitotankkaus tehty aikaisemmin aamulla. tuli muuten aivan uusi väri päähän joskus ollut punaisia raitoja mut nyt onkin punainen pohja ja vaaleita raitoja. mun hiuksissa ei oo blondia väriä ollut koskaan. eli aivan uutta mulle koko hiuskuontalo. pituus ei onneksi kärsinyt paljoakaan. nyt on kiva lähteä mökille hapsottamaan tukkaa. ostin kyllä jo hiusnaamiopurkin niin saa aina saunassa suojattua nuo karvat.

ollaan siis viikonloppuna lähdössä nauttimaan kesän kohokohdasta eli mökkireissusta. saa nähdä miten käy siellä veden äärellä tuon uhmiksen kanssa.

tuli kirjoitellessa mieleen että minne on kadonnut Myyra?! vai onko pitkällä lomalla.....
 
Ihania kuvia taas! :heart:
Täytyykin napsasta Jerestä (taas) uus kuva, jonka sais laittaa tänne.

Illalla maistatin taas herralla jauhepuuroa, alas meni sentäs vähän. Lopetin ajoissa ja siirryttiin takas tetrapuuron pariin. Jospa tuokin alkais maistumaan jossain vaiheessa. Mummu anto Jerelle tänään käteen rinkelin, voi sitä onnea kun sillä hangattiin ikeniä. Vissiin vähän makuakin tuli suuhun.

Ootteko muuten antaneet vauveleille jo tuoreita hedelmiä/marjoja?
 
Tänään varsin virittelin vanhemman hyppykiikun kattoon. Voi sitä riemua ja pommua mitä jätkä piti! Välillä pysähty, etti minut katseella, nauroi ja hihkui ja jatko taas pomppimista :heart: Aivan ihanaa kateltavaa!!!!! Mut se varvastus pelottaa kovasti niin ei nyt uskalla pitää sitä siinä ku ihan harvoin ja pikku hetken kerrallaan, jospa alkais käyttää koko ajan koko jalkapohjaa...

mikkihiiri kyseli Myyraa ja lomallahan se on ollu. Nähtiin pari kertaa ku täällä päin olivat. Kylläpä on jännä nähä näitä kavereita :D Että Kiitokset vaan Myyralle tapaamisista! Toivottavasti teillä kotimatka meni hyvin =)

Pitää kai painella nukkumaan et jaksaa huomenna riekkasta lasten kans...
 

Yhteistyössä